Vertel, waar nog meer dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:44 schreef willem-jozef het volgende:
hallo again, hier ook zo lachuh?
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorryquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Met hem gaat het eigenlijk prima, die ligt lekker te slapen, komt knuffels halen, is lekker aan het smikkelen. Die voelde zich thuis vanaf het moment dat ie binnenkwam. Morgen gaat hij lekker naar een huis waar hij de hele dag 2 mensen voor zichzelf heeft.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kun jij niet effe groeten, muts?![]()
Háááááhahahahahahaha.quote:
dus nr.2 is heel aardig/lief maar lelijk en arm en nr. 1 is handsome henry maar kinderlokkert?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee die niet, die is juist veuls te aardig.
Whiskey is your friend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Háááááhahahahahahaha.
Wat mijn hartje zegt is het probleem.
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorry
En nee, Lobasca, ik heb al 4 afdankertjes.
Qua katten ben ik het zelfde als jijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... en toch, ik ben een echte bleeding heart wat katten betreft, en dan denk ik aan zo'n beest de hele nacht alleen... sorry
En nee, Lobasca, ik heb al 4 afdankertjes.
Dat voelt weer voor jou aan als verraadquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.![]()
Ik snap het helemaal. Er is geen ideale oplossing - op dit moment tenminste niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is of dat of mijn kleine meid de hele nacht achter de kast verborgen, met grote angstogen.![]()
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusantquote:
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Qua katten ben ik het zelfde als jij![]()
Juist!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
Dus die lelijke kutkabouter zit er nog in ?
Jammer![]()
dat heb ik met-flink harige overigens-poesjezquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Qua katten ben ik het zelfde als jij![]()
En die schele hockysnol ookquote:
Is dat gedelete of kan ik gaan nalezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
net in de cos. nmns gaf aan dat hij de tt 'gekleurd' vond ('de 5 losers kunnen niet luisteren', geloof ik). hierop kwam een stortvloed van kritiek te voorschijn, erg amusant![]()
Uiterlijk en geld boeit me sowieso niet zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dus nr.2 is heel aardig/lief maar lelijk en arm en nr. 1 is handsome henry maar kinderlokkert?
quote:
Hoe onverwachtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat heb ik met-flink harige overigens-poesjez![]()
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgt![]()
jawohlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Er is geen ideale oplossing - op dit moment tenminste niet.
hoi moots, ik zit wel een beetje te pesten, maar bedoel het niet rot...lellebel. het komt allemaal goedtdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mootie volgens mij ook... zijn we met z'n drieen. Laten we met zes duimen duimen dat Tijger het goed krijgt![]()
Het is nu gewoon kut, blazende, grommende, angstige katten hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi moots, ik zit wel een beetje te pesten, maar bedoel het niet rot...lellebel. het komt allemaal goedtd
Heb me nog niet ingelezen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
[..]
Hoe onverwacht![]()
Maar is het nu zeker dat het verder gaat als een soort BB.
Of zijn er alleen maar wilde speculaties ?
nee, denk dat het er nog staat. of neem je me weer in het ootje, skattie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat gedelete of kan ik gaan nalezen?
Doe net als ik. Negeer het.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
En ik kan helaas niet mee doen aan het kattengesprek![]()
Ik haat ze namelijk![]()
quote:
Aai over je bol,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik haat ze namelijk![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net als ik. Negeer het.
Overdag heb ik er geen last van want dan moet ik werken om ze te onderhouden (ofzo)
Ik denk dat ik een apparte SC ga starten voor échte SC-erts.
Die nepSC'ers verneukern de hele boel met die katten![]()
Oeh, ik moet weg: spoedgevalletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haten is een groot woord. het zijn trouwens goede zwemmersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik haat ze namelijk![]()
lijkt me geen goed plan ppiquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Heb je mijn waarschuwingssysteem al gezien ?
Ben er best trots op, kunnen mensen ook niet meer zeggen dat ze het niet wisten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bespreek ik al met kenners.
Andy is doorquote:
Leandra had dit grappig gevondenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe net als ik. Negeer het.
Overdag heb ik er geen last van want dan moet ik werken om ze te onderhouden (ofzo)
Ik denk dat ik een apparte SC ga starten voor échte SC-erts.
Die nepSC'ers verneukern de hele boel met die katten![]()
Oeh, ik moet weg: spoedgevalletje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
katten hebben een heel kort geheugen, dus na elke grompartij denken ze: 'whatthefuck' was dat? und so weiter... don't worryquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is nu gewoon kut, blazende, grommende, angstige katten hier.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra had dit grappig gevonden![]()
ik ook dragondertje!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra had dit grappig gevonden![]()
Jij wilt nr 1quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Háááááhahahahahahaha.
Wat mijn hartje zegt is het probleem.
Jammer, zou hij even moeten kunnen afkijken... mijn katten zijn enorme imitatoren van elkaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt het helemaal goed, Moby moet nog wel even op les bij Tijger. Ik kon hem niet vinden vandaag en het bleek dat hij een holletje in het dekbed had gemaakt, hij lag er heerlijk onder te slapen. Dat zou Moby volgens mij ook heerlijk vinden, maar dit principe is hem nog niet helemaal duidelijk.
en ja, hoe zat het nu met 1 die 2 verslaat op basis van welke kwalificaties etc?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wodka vanavond. We'll see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |