quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Vannacht gaat hij met de kattebak, voer en water in de logeerkamer, ik ga niet weer tot 6 uur opzitten in een warzone![]()
De Tweede Keusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. wat is je 'nepliefde', beppe, als ik vragen mag?
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Tijger.
nixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, whatthefukindepolder, loos?
Nee die niet, die is juist veuls te aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nr. second choice kan toch nooit evil zijn??
Neem jij hem dan ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
KZ heeft vandaag een PMS aanval zo te lezen?
Met hem gaat het eigenlijk prima, die ligt lekker te slapen, komt knuffels halen, is lekker aan het smikkelen. Die voelde zich thuis vanaf het moment dat ie binnenkwam. Morgen gaat hij lekker naar een huis waar hij de hele dag 2 mensen voor zichzelf heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee die niet, die is juist veuls te aardig.
in een jute zak en uit het raam hangen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop voor je dat 'ie niet gaat lopen janken, of aan de deur krabben...
Maar komt wel goed.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om dat te bespreken![]()
Maar soms doet KZ me denken aan mijn ex![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bespreek ik al met kenners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in een jute zak en uit het raam hangen?
(geintje hoorrr) laten we het nu maar weer is over wielrenbroekies hebben dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |