Dit is niet het topic om dat te besprekenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
KZ heeft vandaag een PMS aanval zo te lezen?
Huub blijftquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
Hoe gaat de stemming ?
Huub gaat toch zeker wel weg vandaag !
En anders minstens Lieke.
Simpelweg een mooi nummer van U2 en Mary J. Blige, One Love.
http://uk.youtube.com/watch?v=XlHnHY_xQVg
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
Hoe gaat de stemming ?
Huub gaat toch zeker wel weg vandaag !
En anders minstens Lieke.
Simpelweg een mooi nummer van U2 en Mary J. Blige, One Love.
http://uk.youtube.com/watch?v=XlHnHY_xQVg
Was er wat dan?quote:
Ohhh... ben weer op de hoogtequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.
SCHURFT!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub zat op de bank (hoe de stemming verlopen is waardoor hij er kwam te zitten weet ik niet) en Huub is door iedereen behalve Lieke weggestemd... er gaat dus niemand naar huis.
Maar weer niks dus..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De laatste ontslagronde... dgk gaat als bb verder...
[DGK] Updates #4quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pray tellquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Opgelost, Tijger gaat morgen naar mijn schoonouders!
was voor een edit die ik onnodig vind
![]()
Goeie oplossing voor de katten! En weer een beetje rust in huize Mootie..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Opgelost, Tijger gaat morgen naar mijn schoonouders!
was voor een edit die ik onnodig vind
![]()
Mijn meisje is helemaal de weg kwijt, Tijger gaat achter haar aan, en onze kater blaast nu ook de hele dag tegen haar. Ze zit me steeds aan te kijken met van die grote ronde knikkersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goeie oplossing voor de katten! En weer een beetje rust in huize Mootie..
Ah...wat zielig voor je meisje... Kan je de logé niet in een slaapkamer 'opsluiten', klinkt zielig, maar is het niet.. Laat je hem alleen overdag vrij, als je zelf de tijd hebt, of je vriend, om het allemaal in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn meisje is helemaal de weg kwijt, Tijger gaat achter haar aan, en onze kater blaast nu ook de hele dag tegen haar. Ze zit me steeds aan te kijken met van die grote ronde knikkers![]()
Ik schreef: Open dan zelf een COS, maar tis natuurlijk wel lekker gemakkelijk om kritiek op anderen te leveren. (o.i.d.)
Vannacht gaat hij met de kattebak, voer en water in de logeerkamer, ik ga niet weer tot 6 uur opzitten in een warzonequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ah...wat zielig voor je meisje... Kan je de logé niet in een slaapkamer 'opsluiten', klinkt zielig, maar is het niet.. Laat je hem alleen overdag vrij, als je zelf de tijd hebt, of je vriend, om het allemaal in goede banan te leiden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Vannacht gaat hij met de kattebak, voer en water in de logeerkamer, ik ga niet weer tot 6 uur opzitten in een warzone![]()
De Tweede Keusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
hoi. wat is je 'nepliefde', beppe, als ik vragen mag?
ik ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met Tijger.
nixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi lobascert, whatthefukindepolder, loos?
Nee die niet, die is juist veuls te aardigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nr. second choice kan toch nooit evil zijn??
Neem jij hem dan ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
KZ heeft vandaag een PMS aanval zo te lezen?
Met hem gaat het eigenlijk prima, die ligt lekker te slapen, komt knuffels halen, is lekker aan het smikkelen. Die voelde zich thuis vanaf het moment dat ie binnenkwam. Morgen gaat hij lekker naar een huis waar hij de hele dag 2 mensen voor zichzelf heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:06 schreef Disana het volgende:
Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee die niet, die is juist veuls te aardig.
in een jute zak en uit het raam hangen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoop voor je dat 'ie niet gaat lopen janken, of aan de deur krabben...
Maar komt wel goed.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om dat te bespreken![]()
Maar soms doet KZ me denken aan mijn ex![]()
![]()
![]()
![]()
Dat bespreek ik al met kenners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
in een jute zak en uit het raam hangen?
(geintje hoorrr) laten we het nu maar weer is over wielrenbroekies hebben dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |