iddquote:
Ja, dat zijn de kleine tegenslagen des levens...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck, ik zie nu pas dat ik nummer 300 heb gemist.
Ik wou graag "This is SPARTAAA!" gillen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de kleine tegenslagen des levens...![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
is misschien wel een goed idee, zien we je ooit nog terug ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
ben weg
Trillent van angst ga ik de weide wereld in![]()
![]()
![]()
Hoe was de vakantie ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, ik ben in to de US open en hier [SCOM # 1] Vanavond een stemrondequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:49 schreef ppi het volgende:
[..]
is misschien wel een goed idee, zien we je ooit nog terug ?
Of heb je een wireless labtopje dat je meeneemt ?
![]()
Je zit te zieken in de COS....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, ik ben in to de US open en hier [SCOM # 1] Vanavond een stemronde![]()
Ja ik snap het nu, had je bericht verkeerd gelezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, ik ben in to de US open en hier [SCOM # 1] Vanavond een stemronde![]()
Veel plezier met je tennis heb je al ogen als tennisballen van het gekoekeloer ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
ben weg
Trillend van angst ga ik de weide wereld in![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet ze even over de knie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zit te zieken in de COS....![]()
Sorry lieverdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zit te zieken in de COS....![]()
Doe dat hier dan even ajbquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry lieverd
Ik heb iets vreselijks gedaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
dag popjes
![]()
En Nachtzuster, speciaal voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Antwoord verplaatst naar:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dat hier dan even ajb![]()
[Tennis] US Open 2007 #4: Federer on FIRE!
Lief ik las je post gisteren terug. En je bent zo super bescheiden altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
KZ
![]()
Ze helpen nu al![]()
shit happens enzo![]()
Waarom maakte jij je zo sterk tegen die SCOM, HiDiHo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe dat hier dan even ajb![]()
[Tennis] US Open 2007 #4: Federer on FIRE!
nog steeds beschikbaar !!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
Wie wil naar de premiere van Miljonaire morgenavond?
Stuur mij een PM!!
aanstaande vrijdag 31 augustus in Mercurius Amsterdam (Prins Hendrikkade 20/21, recht tegenover Amsterdam CS).
20.30 uur Ontvangst op de rode loper (uiteraard met champagne)
21.15 uur Première Millionaire
Aansluitend Feestelijke borrel (tot +/- 22.30 uur)
Ik mag hier toch nog gewoon uit mijn nek lullen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef kleinzusje het volgende:
En lazer nu allemaal op naar de 2 topics die er voor bestemd zijn GVD...............![]()
Die zijn er niks voor niks![]()
Heb je je dag niet? Je bent nu wel heel erg bezig mensen van je weg te trappen. In de FB ook al, door anderen (maar vooral níet jezelf) zuigers en zeikerds te noemen. Ik heb mijn reactie daarop gewist omdat het sop de kool niet waard is - maar leuk vind ik wat je doet niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef kleinzusje het volgende:
En lazer nu allemaal op naar de 2 topics die er voor bestemd zijn GVD...............![]()
Die zijn er niks voor niks![]()
Ik wel avonne, de rest weet ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Oi, wat moet ik toch met jullie?
Kunnen jullie het zelf af?
Ik wel, en ik heb geen zin in gedoe. Ik vroeg me alleen maar af wat er met kleinzusje aan de hand is dat iedereen het zo moet ontgeldenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Zolang het hier suddert: niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Tuurlijk lieverd, graag zelfsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag hier toch nog gewoon uit mijn nek lullen?![]()
Nadia en Amanda gaan naar deze premieren.quote:
Hier niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Wat een heerlijk weer is het he ?
Is er al een topic voor?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia en Amanda gaan naar deze premieren.
Welke Fokkert wil er ook naar toe?
Ik heb 2 kaartjes, en nu heeft een Fok-dame aangegeven dat ze eventueel wel met een andere Fokkert wil gaan.
Laat KZ 's geweaun lekker schelden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb geen zin in gedoe. Ik vroeg me alleen maar af wat er met kleinzusje aan de hand is dat iedereen het zo moet ontgelden![]()
Dat kun je aan kleinzusje vragen, ( open) zonder invulling en conclusies te geven, in het juiste topic. Hier geef ik geen antwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb geen zin in gedoe. Ik vroeg me alleen maar af wat er met kleinzusje aan de hand is dat iedereen het zo moet ontgelden![]()
Is er een Vraag Het KZ topique!?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kun je aan kleinzusje vragen, ( open) zonder invulling en conclusies te geven, in het juiste topic. Hier geef ik geen antwoord![]()
Dan bekijk je het toch lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat kun je aan kleinzusje vragen, ( open) zonder invulling en conclusies te geven, in het juiste topic. Hier geef ik geen antwoord![]()
Ja, topic is een idee, of een verkiezing , leuk. Misschien een prijsvraag of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia en Amanda gaan naar deze premieren.
Welke Fokkert wil er ook naar toe?
Ik heb 2 kaartjes, en nu heeft een Fok-dame aangegeven dat ze eventueel wel met een andere Fokkert wil gaan.
1. Disana: geef ik op jou af ? neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan bekijk je het toch lekkerJe zit in twee topics af te geven op anderen, en dan bepaal jij dat ze niet mogen reageren? Dacht 't niet
![]()
Dat zie je verkeerd, de hele wereld draait om kzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan bekijk je het toch lekkerJe zit in twee topics af te geven op anderen, en dan bepaal jij dat ze niet mogen reageren? Dacht 't niet
![]()
In dat geval zou ik maar vriendelijk tegen haar doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, de hele wereld draait om kz![]()
Volgens mij heeft kleinzusje vetes met een x aantal niet nader genoemde mensen, maar ik heb er in elk geval geen met haar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
KZ heeft volledig gelijk als ze zegt dat de SC niet de juiste plek is voor persoonlijke vete's.
Ik wil er ook weinig mee te maken hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heeft kleinzusje vetes met een x aantal niet nader genoemde mensen, maar ik heb er in elk geval geen met haar.
Ben verbaasd dat ze hier en in de FB tekeergaat tegen mensen, maar wil het verder ook niet meer weten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |