Ik denk dat je af kan gaan tellen op je vingertjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
een slot...nou dacht ut niet...
Een derde SC, daar zit niemand op te wachten denk ik, maar may the force be with you lukequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als deze weggehaalt word...waar is dan het recht van je eigen mening gebleven ...?
Kom op Puma, je weet wel beter. Voor alles is een tijd en een plaats. Dit is nu eenmaal het DGK forum... daar heb je topics over DGK, niet over ruzies of oorwarmers of liefdesperikelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
als deze weggehaalt word...waar is dan het recht van je eigen mening gebleven ...?
The doors will be closed soon, but welcome to Puma's Socio Cornerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ik leg me er ook bij neer...daarom heet ik u welkom hier...bij Puma's socio hoek.
Wat een bullshit verhaal zeg, dat je een hekel aan de SC hebt omdat iemand jouw gegevens (nav een MSN gesprek) ergens neergezet heeft, heeft natuurlijk geen ruk met de SlowChat hier te maken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inderdaad...en weet je waarom..omdat iemand hier het gore klote lef heeft gehad tegen alle regels in om mijn indentiteit prijs te geven, door middels van een msn gesprek..daarom haat ik de slowchat...maar voor de echte zeuren onder ons ALSTUBLIEFT...ik zal nooit meer offtopic hier praten ok.
Onthoud effe dat jullie nou al een half uur OFF topic lullen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het offtopic forum...waar je kan zeggen wat je wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hand vol overige SC posts kun je hier vinden:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat heeft dit met de goudenkooi te maken in godsnaam.>?
Nee hoor, ik heb m ook in de SC gepost, maar ik ga er vanuit dat ie in de COS gewist wordt wegens off-topic, jij misschien niet snapt waar een post vandaan komt in dit topic (waarvan ik ook verwacht dat het zo weg is) en je de SC in eerste instantie zegt te vermijden omdat er gegevens van jou doorgegeven zijn en vervolgens zegt niet in de SC te komen omdat je er geen fuck aanvindt.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Knap hoor dubbel posten...aandacht nodig...????
Dapper is het welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb m ook in de SC gepost, maar ik ga er vanuit dat ie in de COS gewist wordt wegens off-topic, jij misschien niet snapt waar een post vandaan komt in dit topic (waarvan ik ook verwacht dat het zo weg is) en je de SC in eerste instantie zegt te vermijden omdat er gegevens van jou doorgegeven zijn en vervolgens zegt niet in de SC te komen omdat je er geen fuck aanvindt.....
Kennelijk vind je je recht van meningsuiting zo belangrijk dat je dus maar een 2de SC opent....
Waar staat geen slowchat??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:02 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
er staat geen slowchat dat ten eerste...ten 2de...toen ik in het begin in de slowchat schreef..wist ik inderdaad niet wat nou exact de bedoeling er van was....IS dat godverdomme een schande...dacht ut niet...er zijn zoveel mensen die dagelijks nieuw binnen komen op fok...behandel je die allemaal zo..echt wat fucking dom zeg..ga jij (iemand die mij niet kent) aanvallen op een eventueel foutje door nieuwkomerschap...heel triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |