Een stralend goede morgen
Ondanks de inspanningen van de vijf van Eemnes overdag, om van de ontslagronde een spektakelstuk te maken, is daar weinig van terecht gekomen en hebben Lieke en Huub de ontslagronde met glans doorstaan. Enige mate van twijfel is ontstaan over een door Dennix verscheurde kaart, op dit moment is de FEBO bezig uit te zoeken of voornoemde kaart mogelijk eigendom van Huub geweest is, hetgeen een EXIT voor " de toekomstige vader Bakx" zou betekenen.
Blijven voor vandaag staan de vragen:
a: is Naadje zwanger, en zo ja van wie?;
b: was de verscheurde kaart van Dennix of Huub?;
c: waar zullen de terrorplannen van de vijf van Eemnes in resulteren vandaag.
De antwoorden op deze vragen zijn mogelijk de dagvulling van vandaag. In ieder geval zullen we vanavond kunnen genieten van onze rust want de amateur prosti Amanda en natte Naad mogen naar de premiere van een over de miljonairs gemaakte film (8 minuten kijkkwelling). Aanvullend zullen zij te bewonderen zijn op het aansluitende gala waar ook de Prive, Actueel, de Party, Mijn Vriendin en Mijn Geheim aanwezig zullen zijn inclusief de "glamour" fotograaf Joop van Tellingen.
Nog even OT: Sorry Avonne dat ik niet reageerde op jouw oproep, mij op te geven voor het bijwonen van het gala. Helaas ben ik niet in staat te gaan omdat ik vanmiddag, met mijn prive jet naar Cannes vlieg om daar een filmfestijn bij te wonen. Ik hoop dat jij mij vergeeft.
Een fijne dag toegewenst met veel plezier.