Slap onderwerpquote:Op maandag 21 mei 2007 04:04 schreef Sebasser het volgende:
Slappe TT trouwens.
Als jouw kersverse echtgenoot wilde hij zich bewijzen aan je, denk ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Pietje zich als Bruce vermomd......
Om Talitha te versierenquote:Op maandag 21 mei 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Pietje zich als Bruce vermomd......
Weet je wat zo grappig is? Je hebt je mond voorbijgepraat en je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde meequote:
Wil 'ie in het donker dansen?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jouw kersverse echtgenoot wilde hij zich bewijzen aan je, denk ik?
Dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:08 schreef Sebasser het volgende:
Hey, als iedereen hier nou even lief tegen elkaar doet...
Ik ben zo benieuwd waar je het over hebt!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat zo grappig is? Je hebt je mond voorbijgepraat en je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee![]()
Over jouw wangedrag, schatje.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar je het over hebt!![]()
Oh nee, toch niet![]()
Daar is mij perzikzachte huidje veuls te gevoelig voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En met zijn sexy stoppels tegen je xxxx wang schuren![]()
Tja, ik zie ook liever de oude Pietje terug hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar is mij perzikzachte huidje veuls te gevoelig voor.
En wie mag "achter" dan wel zijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zolang je in opdracht van achter lelijk moet doen, nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |