Slap onderwerpquote:Op maandag 21 mei 2007 04:04 schreef Sebasser het volgende:
Slappe TT trouwens.
Als jouw kersverse echtgenoot wilde hij zich bewijzen aan je, denk ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Pietje zich als Bruce vermomd......
Om Talitha te versierenquote:Op maandag 21 mei 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
Waarom heeft Pietje zich als Bruce vermomd......
Weet je wat zo grappig is? Je hebt je mond voorbijgepraat en je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde meequote:
Wil 'ie in het donker dansen?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jouw kersverse echtgenoot wilde hij zich bewijzen aan je, denk ik?
Dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:08 schreef Sebasser het volgende:
Hey, als iedereen hier nou even lief tegen elkaar doet...
Ik ben zo benieuwd waar je het over hebt!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat zo grappig is? Je hebt je mond voorbijgepraat en je bereikt er alleen maar het tegenovergestelde mee![]()
Over jouw wangedrag, schatje.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd waar je het over hebt!![]()
Oh nee, toch niet![]()
Daar is mij perzikzachte huidje veuls te gevoelig voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En met zijn sexy stoppels tegen je xxxx wang schuren![]()
Tja, ik zie ook liever de oude Pietje terug hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar is mij perzikzachte huidje veuls te gevoelig voor.
En wie mag "achter" dan wel zijn?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zolang je in opdracht van achter lelijk moet doen, nee![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Degene die je er zelf voortduren bij sleept.
Ga nou maar een bekertje melk drinken, want je hebt lang genoeg vervelend moeten doen en ik heb ook geen zin meer om erop te reageren.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt toch niet serieus dat ik op je kots omdat het moet!?![]()
Zeg het maar schatquote:Op maandag 21 mei 2007 04:11 schreef Lobasca het volgende:
Play-eend! Waar ben je?
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou maar een bekertje melk drinken, want je hebt lang genoeg vervelend moeten doen en ik heb ook geen zin meer om erop te reageren.
Ian is de molquote:Op maandag 21 mei 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet zolang je in opdracht van achter lelijk moet doen, nee![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat en met wie ben je (het) allemaal aant doen?
Met iedereen die ik te pakken kan krijgen, doe je mee?quote:Op maandag 21 mei 2007 04:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat en met wie ben je (het) allemaal aant doen?
Melkquote:Op maandag 21 mei 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga nou maar een bekertje melk drinken, want je hebt lang genoeg vervelend moeten doen en ik heb ook geen zin meer om erop te reageren.
Als je zo makkelijk bent... Graag!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met iedereen die ik te pakken kan krijgen, doe je mee?![]()
Dat had ik nooit achter Pietje gezocht!quote:Op maandag 21 mei 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pietje heeft zijn pak uitgetrokken... voor een ander..![]()
![]()
Ik ook niet. Bleef altijd voor hem zoeken...quote:Op maandag 21 mei 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter Pietje gezocht!
Waarnaquote:Op maandag 21 mei 2007 04:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bleef altijd voor hem zoeken...
Nee, hoor. Ik vind Piet nog steeds hartstikke lief.quote:Op maandag 21 mei 2007 04:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn kleine hartje dat ooit alleen voor haar klopte...
Ik snap hem nietquote:Op maandag 21 mei 2007 04:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar bij jou Amsterdams voor staat.(ff 1x om mezelf lachen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |