Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.quote:
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt goot gelijk, als er één kan janken, is hij het wel.
Ik steek de hand in deze gaarne in eigen boezem, ik heb hier gepost dat hij "leuke foto's van zijn hond in de COS plaatste", en dat was cynisch van mijn kant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik een COS post met reply verplaatste naar de SC, kreeg ik Petraa en mootie over me heen dat ik tegen de poster zat te stoken. Dus ik hoop dat Leandra meer geluk heeft en PumaStreamer wel echt hierheen komt.
Ik weet het niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden hier![]()
Thera je doet jezelf echt tekort nu![]()
en buien hebben we allemaal toch?
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
[..]
PumaStreamer is emotioneel en draagt het hart op de tong, maar hij is oprecht en ik mag hem wel.
Dacht dat jij naar bed wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, als man voel ik mij natuurlijk wel aangesproken door de woorden "emotioneel armoedige wezens". Ik gooi het stokje er dan maar bij neer en ga de ogen sluiten mijn best emotionele puinhoopjes![]()
![]()
![]()
Kun jij mijn PM's lezen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m overal gepost.... en dat ook gemeld
En nogmaals........ ze zeiden niet dat je zat te stoken...
Ga eerst maar eens lekker slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gezeur als "ik heb vrijheid van meningsuiting" ben ik in de COS inmiddels ook wel beu. Daarom kap ik maar nog deel te nemen aan de COS. Morgen (dan ben ik weer thuis) zal ik m'n caps (ongeveer 14.800 stuks) verwijderen.
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ocharme, allemaal gekwetste mannen ineensHee, slaap lekker
![]()
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet het niet...
En ja, maar ik weet niet hoe ver die buien bij anderen gaan en of het normaal is... ik kan echt 'onmogelijk' zijn, van blij naar boos, etc..
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bent![]()
Nou nou, je maakt het er allemaal niet beter op voor de mannelijke soort zeg.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... primitieve driften. Jantje huilt, Jantje lacht![]()
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens te keer zien gaan tegen andere users, daar lusten de honden geen brood van...![]()
Omdat ik uitgelogd nog 1 keer de COS vernieuwde en toen bleek een halfvolle pagina 6 ineens niet meer te bestaan... en daar werd ik nieuwsgierig vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom gaat iedereen hier slapen en toch weer niet?
Geef dan het goede voorbeeld, grijsaardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En waarom gaat iedereen hier slapen en toch weer niet?
Oh goed, je huilt. Past prima in het plaatje momenteelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou nou, je maakt het er allemaal niet beter op voor de mannelijke soort zeg.....![]()
Dat ben je ook vast nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekwetst? Dat kan toch helemaal niet als je emotioneel armoedig bent![]()
De mijne niet, dus ik ben vast veul ergerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..
Nou, om tegen een zwangere user te zeggen dat ze geen recht op kinderen heeft, omdat ze één sigaretje opsteekt in het weekend.... Get out of my wayquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ik![]()
Iedere gek heeft z'n gebrek, dat gaat door alle soorten en maten heen. En zo moet het ook maar blijven....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat ben je ook vast niet![]()
In de ogen van dames met 'buien' kan dat soms heel even zo lijken en dan heb ik het beslist niet over jou![]()
Vraag je af wat er is gebeurd zonder die schuldvraag te beantwoorden. Het lijkt me overigens een gegeven dat beide overigens met de tijd veranderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het begin echt veel leuker was. Één van ons is in ieder geval veranderd. Ik denk inderdaad wel dat het mijn schuld is
.
Tja, smaken verschillen. Ik voel dat zijn hart op de goede plaats zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, om tegen een zwangere user te zeggen dat ze geen recht op kinderen heeft, omdat ze één sigaretje opsteekt in het weekend.... Get out of my way![]()
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik ook, en mijn vriendjes kunnen daar vrij aardig mee overweg..
Troost voor mij, maar niet zo leuk voor jouquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De mijne niet, dus ik ben vast veul erger![]()
Mwah... als ik kijk wat hij van zijn laatste post gemaakt had (inmiddels weggeveegd) en daarin een les 1 voor mij had... dat ik tegen hem relaxed moest doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij is enorm heftig, maar niet boosaardig. Een beetje een rollercoaster qua gevoelens, geloof ik![]()
Ik heb het allemaal gevolgd, maar ik denk dat we het anders lezen. Zo zag ik die 'relax' opmerking niet als een verkapt dreigement.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... als ik kijk wat hij van zijn laatste post gemaakt had (inmiddels weggeveegd) en daarin een les 1 voor mij had... dat ik tegen hem relaxed moest doen...
Sorry hoor, maar zo'n opmerking is op z'n minst niet handig in schrift, en ook niet tegen iemand die geen goede vriend is.
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik uitgelogd nog 1 keer de COS vernieuwde en toen bleek een halfvolle pagina 6 ineens niet meer te bestaan... en daar werd ik nieuwsgierig van
Nu zijn verstand nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen. Ik voel dat zijn hart op de goede plaats zit.
Alleen als je er op staat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Kan ik voor deze uitspraken eigenlijk een ban krijgen?
Ik zag het dus wel als een verkapt dreigement, en dat heb ik ook gezegd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gevolgd, maar ik denk dat we het anders lezen. Zo zag ik die 'relax' opmerking niet als een verkapt dreigement.
Ik praat de 'uitbundigheid' van Puma niet goed; ik voel er alleen niet de opzet en kwaadaardigheid achter die jij en BSOL misschien voelen.
En als het niet zo bedoeld was dan had hij daar maar over na moeten denken voor hij het postte.quote:Ik mag voor je hopen dat dat geen verkapt dreigement is, want dan ben je echt aan het verkeerde adres.
ja, je bent een VIP (en hoort je dus voorbeeldig te gedragen), dus let een beetje op je woordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Gewoon blijven jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.
Buien zijn voor jezelf vaak lastiger dan voor de ander. En in je hoofd maak je het erger dan het is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'. Maar hij wel volgens mij... ik denk alleen dat het soms wat irritant of vaag is.
Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu zijn verstand nog.
Ja ja ja... ik ga alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
Truste wijze manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er op staat!
Hey luitjes........slaap lekker en Leandra, huppekee, jij ook het bed in!!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach... aangezien er meerdere mannen last hebben van dramatiek momenteel... kun je ons onze observaties moeilijk kwalijk nemen![]()
Geniaal BSOL, jammer ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Inmiddels zijn m'n caps en kijkcijfergrafieken verwijderd.
Heel aardig van je, echt waarquote:
Fuck dat meen je niet?? Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkertquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel aardig van je, echt waar![]()
Maar alle caps en grafieken zijn echt weg in dit forum ...... Jammer van een archief met 14.000+ caps.
Toch kun je met zo'n uitspraak dat je "gek" zou zijn meer dan met een uitspraak als "je bent veranderd", denk ik dan maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:10 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mijn ex kon er absoluut niet mee overweg, volgens hem was ik 'gek'. Maar hij wel volgens mij... ik denk alleen dat het soms wat irritant of vaag is.
Ja, dat meen ik wel. Ik heb zelfs tot 20 geteld ....... Vooralsnog is geen cap of grafiek van mij meer op FOK! te zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
[b]Fuck dat meen je niet?? [/b ]Damn.. doe eens ff 10 tellen nadenken voor je iets uit een rijdende auto flikkert![]()
Mannen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |