Als je een verklaring zoekt, zoek je nog niet per sé naar een schuldige.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De grap is inderdaad dat mensen altijd een verklaring zoeken waarom iets fout gaat. Meestal dan ook nog in de spiegel kijken en denken dat het hun fout wasNiets is minder waar, dingen gaan gewoon zo ze gaan en niemand is schuldig.
Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.quote:
Toen ik het uitmaakte na de lange relatie met mijn ex dacht ik dat er nooit meer iets moois zou komen, en toen kwam het wel, en nu loopt het weer verkeerd af...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nu maar eens van een ouwe grijsaard aan dat het gewoon wel terug komt. Alles komt iedere keer weer terug, net iets anders, maar niet minder.
Nou, dan zie ik nog wel hoop. Laat je slechte gevoel nu geen loopje met je nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Drie weken of zo... nog wel wat leuke dingen gebeurd, maar lang niet meer zó.
Nou... ik kan me behoorlijk naar gedragen denk ik... niet als in gemeen, maar... buien en zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja![]()
http://uk.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM&mode=related&search=
Een maf lief liedje voor een maf en waarschjnlijk zo nu en dan ook lief meisje
Dat is waar. Maar ze wees een beetje naar zichzelf in de zin van "Ik ben niet leuk". Dat is natuurlijk onzinnig. Wat de één leuk vindt vindt de ander dat weer juist niet. Dingen gebeuren gewoon in een mensenleven. En, hoe vervelend het ook kan zijn, het maakt je wijzer en rijper.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als je een verklaring zoekt, zoek je nog niet per sé naar een schuldige.
Ik denk dat het gewoon niet serieus bedoeld was, uiteindelijk. Ik heb ook al heel vaak gevraagd wat er dan niet leuk aan mij is en zo maar hij zegt dan dat hij dat niet zegt en hij het dus niet weet. Of ik vroeg weleens waarom 'sommige mensen' geen relatie met me willen en dan zegt hij ook dat hij dat niet zegt dus dat hij het niet weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jammer dat Pietje niet beter kan duiden wat hij vindt dat er mis is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een beetje schrik van een aanlooperiode van 3 maandenAan de andere kant, als in die periode spanning genoeg is geweest, moet dat ook weer niet zo'n probleem zijn.
Owww lieffiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet serieus bedoeld was, uiteindelijk. Ik heb ook al heel vaak gevraagd wat er dan niet leuk aan mij is en zo maar hij zegt dan dat hij dat niet zegt en hij het dus niet weet. Of ik vroeg weleens waarom 'sommige mensen' geen relatie met me willen en dan zegt hij ook dat hij dat niet zegt dus dat hij het niet weet.
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kantquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik nog wel hoop. Laat je slechte gevoel nu geen loopje met je nemen.
Kan het niet zijn dat hij is geschrokken van de overweldigende gevoelens die bij jullie zijn losgekomen?
Dat kwam er onverschillig uit en dus reden te meer om te denken dat ze geen idee heeft waar de onvrede bij Pietje vandaan komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ze wees een beetje naar zichzelf in de zin van "Ik ben niet leuk". Dat is natuurlijk onzinnig. Wat de één leuk vindt vindt de ander dat weer juist niet. Dingen gebeuren gewoon in een mensenleven. En, hoe vervelend het ook kan zijn, het maakt je wijzer en rijper.
Wat zegt hij er zelf over?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kant. Anders kán het niet ineens zo gelopen zijn
. Of het werd gewoon te serieus, of zo.
Ik weet het natuurlijk ook niet precies. Maar je maakt hem zo groot en jezelf klein. Is niet nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk dat die gevoelens gewoon niet echt waren van zijn kant. Anders kán het niet ineens zo gelopen zijn
. Of het werd gewoon te serieus, of zo.
Ik denk dat ik in het begin echt veel leuker wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kwam er onverschillig uit en dus reden te meer om te denken dat ze geen idee heeft waar de onvrede bij Pietje vandaan komt.
Vind je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
Wat zijn mannen toch emotioneel armoedige wezens![]()
![]()
Wat een bullshit verhaal zeg, dat je een hekel aan de SC hebt omdat iemand jouw gegevens (nav een MSN gesprek) ergens neergezet heeft, heeft natuurlijk geen ruk met de SlowChat hier te maken...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inderdaad...en weet je waarom..omdat iemand hier het gore klote lef heeft gehad tegen alle regels in om mijn indentiteit prijs te geven, door middels van een msn gesprek..daarom haat ik de slowchat...maar voor de echte zeuren onder ons ALSTUBLIEFT...ik zal nooit meer offtopic hier praten ok.
Onthoud effe dat jullie nou al een half uur OFF topic lullen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het offtopic forum...waar je kan zeggen wat je wil...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hand vol overige SC posts kun je hier vinden:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat heeft dit met de goudenkooi te maken in godsnaam.>?
Wat een wijze woorden hierquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
Wat zijn mannen toch emotioneel armoedige wezens![]()
![]()
Nah... dat het niet zo is als ik het zeg... dus waarschijnlijk ben ik écht veranderdquote:
Nee, laat ik het niet als een algemene stelling plaatsen. Maar bij heel veel van de relatieproblemen die ik in mijn omgeving heb gezien en heb meegemaakt lijkt het er wel op, ja.quote:
Mwah, valt mee... ik heb gewoon een hekel aan gejank om niets, en "ik heb vrijheid van meningsuiting" als excuus om in de COS off-topic te gaan vind ik janken om niets.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:54 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden hier![]()
Thera je doet jezelf echt tekort nu![]()
en buien hebben we allemaal toch?
Als je wat zegt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 03:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nah... dat het niet zo is als ik het zeg... dus waarschijnlijk ben ik écht veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |