Ja valt mij ook opquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Is Joris licht autistisch? Hij lijkt soms verward en afwezig.
Is Cynix blind, dat ie maar door blijft posten in een gesloten topicquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Van Zomergasten ben ik geen fan en van Linda ook niet, een gesprek met een interessant persoon vind ik wel leuk. Alleen jammer dat sommige mensen ook in Linda geïnteresseerd zijn, ik heb namelijk nog wel een pak wetenschapper en politici op mijn verlanglijstje staan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:46 schreef Cynix ® het volgende:
Geen fan van Linda? Of geen fan van Zomergasten?
Nee, hij is te geconcentreerd bezig met zijn volgende move om Linda een hoge hak te zettenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk eigenlijk dat `t voor hem ook een lange zit is en dat hij zichzelf ook zo nu en dan moet herpakken. Ik had eerder het idee dat dat fragment `m wat aangreep of wat hij zei, dat hij wat uit zijn doen was doordat de tijd zo snel ging.quote:Is Joris licht autistisch? Hij lijkt soms verward en afwezig.
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Is Cynix blind, dat ie maar door blijft posten in een gesloten topic
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.
Ja, met een oude opa.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Is paul de Leeuw al langsgeweest?
Joris zou gezegd hebben: hoe, golfer, hadden we deze avond dan moeten eindigen zodat jij niet met eenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:16 schreef golfer het volgende:
We eindigen met een onvervalst slijmnummer.
Nou je het zegt, hoewel ze best wel een beetje giebelig is, valt er eigenlijk niet veel te lachen mét haar. Zou ze zichzelf of het leven misschien toch wat te serieus nemen? De druk van buiten, het debâcle van Sjon, wie zal het zeggen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef SunChaser het volgende:
...er valt iig weinig te lachen met Linda.
Een mop van Max Taileur over Sam en Moos, dat had Golfer wel gewaardeerdquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Joris zou gezegd hebben: hoe, golfer, hadden we deze avond dan moeten eindigen zodat jij niet met eenhad gereageerd? Als dat überhaupt had gekund.
dat is op haar 14e gecoupeerd door het hockeyteamquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Linda heeft wel gelijk, ze is te bekend en wil uiteraard dingen prive houden. Meest opzienbarende quote is dat linda nooit een schaamlipverkleining zal laten doen
Veel meer dan dat zij het zusje van is weet ik niet van haar hoor, wellicht dat ze in haar eigen wereldje bekend is maar ze overschat zich toch wel even.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Linda heeft wel gelijk, ze is te bekend en wil uiteraard dingen prive houden. Meest opzienbarende quote is dat linda nooit een schaamlipverkleining zal laten doen
Ik vond d'r in DWHN een van de grappigste kandidaten, dus humor heeft ze wel, misschien kreeg Joris het er niet uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hoewel ze best wel een beetje giebelig is, valt er eigenlijk niet veel te lachen mét haar. Zou ze zichzelf of het leven misschien toch wat te serieus nemen? De druk van buiten, het debâcle van Sjon, wie zal het zeggen?
Met een voorhoofd om op klaar te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond d'r niet al te pretentieus en redelijk down-to-earth, ze liet niet het achterste van d'r tong zien, maar het blijt een milf
Misschien gaat ie weer doen waar hij echt goed in is: als Arabist werken als Midden-Oostendeskundige?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
Jammer dat Joris stopt.
Iemand die weet wat hij nu gaat doen?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien gaat ie weer doen waar hij echt goed in is: als Arabist werken als Midden-Oostendeskundige?
Ze blijft toch ook wel weer sympathiek. Ze kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ze de zus van $jon is.quote:
Waar woon jijquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een boek kun je een dag over nadenken, een stukje anders formuleren, beetje met woorden husselen. Als je dat bij een gesprek doet krijgt het een beetje raar verloop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Inderdaad... hoe kan iemand in zijn boeken zo goed overkomen, en het er op tv bij Linda de Mol niet uitkrijgen... apart.
Weet je hoe f*kking snel dat gebeurt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik denk dat bij Linda na al die jaren tv alle standaardzinnen er zó ingeramd zitten, dat ze niet meer anders kan..
Maakt er een, snel! Deze docu is geniaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu al te genieten van Prtepark Nederland.
Is daar niet ergens een apart topic over?
Behalve op je bankafschrift?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Maartel het volgende:
Ik herkende zondermeer een hoop van mezelf in Linda![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd triestquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een interviewer die aan de geïnterviewde vraagt wat zij tot nog toe van het interview vindt: altijd een ongelooflijk zwaktebod. Stel dan vragen waardoor je wél aan de weet komt wat je wilt weten, Joris![]()
Done.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Aoristus het volgende:
Maakt er een, snel! Deze docu is geniaal
Maartellequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Over 5 jaar koop je de Maartel. in elke kiosk, en dan lach jij niet meer!!!
![]()
't probleem is natuurlijk wel dat áls de gast heel duidelijk een muurtje opbouwt, dit je als interviewer erg belemmert.. en dan kun je A. proberen hier door heen te breken en t steeds weer over dit muurtje hebben, B. maar gewoon 'meespelen' en gewoon je vragen stellen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou het viel me ook op dat ze in die drie uur steeds dezelfde verhaaltjes afspeelden.. ik had een uur gemist door ´Nu we er toch zijn´, maar daarna kreeg ik weer dezelfde discussies te horen als ´je houdt een bepaald imago voor, wie ben je nu echt?´ ´talpa blabla´ etc...
Al vond ik het een leuke aflevering, maar Joris werd compleet ingepakt door Linda.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een interviewer die aan de geïnterviewde vraagt wat zij tot nog toe van het interview vindt: altijd een ongelooflijk zwaktebod. Stel dan vragen waardoor je wél aan de weet komt wat je wilt weten, Joris![]()
Topvrouwen zijn sowieso moeilijk te vangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Het geeft des te meer aan dat een top TV vrouw als Linda de Mol moeilijk te vangen is.![]()
Dan moet Luyendijk dus niet gaan lopen mekkeren als een kleuter dat iemand om de dingen heen praat, dan stel je vragen waarmee je wél tot de kern hoopt door te dringen, m.a.w. je bereidt je beter voor, want dit had je kunnen verwachten van mevrouw De Mol. Of je legt je erbij neer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Al vond ik het een leuke aflevering, maar Joris werd compleet ingepakt door Linda.
Vandaar ook zijn vraag op het eind, hij had totaal geen grip op haar.
Hij gaf het een paar keer eerder aan in het programma, maar hij was de regie volkomen kwijt op sommige momenten.
Het geeft des te meer aan dat een top TV vrouw als Linda de Mol moeilijk te vangen is.![]()
Afgaande op alle uitspraken: als je Linda wel oké vindt wel, als je haar stom vindt zal de uitzending hier weinig aan veranderenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Moet ik Golfer negeren en zaterdag gewoon naar de herhaliing kijken ?
Ja, ik vond Linda Tong-proof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Moet ik Golfer negeren en zaterdag gewoon naar de herhaliing kijken ?
Nee dat weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Alsof ze daar zelf zo veel aan kan doen...
Ik wist niet dat ze bij 538 aandacht besteden aan Zomergasten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Daphne Bunskoek zei vanochtend in Evers Staat Op ook dat ze het vervelend vond dat Joris de hele tijd probeerde om De Mol pootje te haken.
En sommige reacties daarop:quote:Afscheid nemen is een beetje doodgaan, zo wil de uitdrukking, maar voor mij geldt dat niet, althans niet nu. Zomergasten presenteren is een feest maar het is ook mega intensief: zes weken lang werken zonder weekend, allerlei types gaan over je heen zeiken, ongevraagde recensies spoelen over je heen en je krijgt complimenten van mensen bij wie je denkt: ik wil helemaal niet dat jij mijn werk goed vindt want ik vind jou een idioot. Nu is het voorbij, neem ik afscheid van u de kijker, en ga ik niet een beetje dood maar leef ik weer een beetje op. Ik hoop werkelijk dat Zomergasten mag blijven bestaan, en ik geloof dat het aan de kijkcijfers niet zal liggen. Als Talpa was bekeken zoals dit seizoen Zomergasten, had het nog bestaan. En nu de cultuurpessimisten weer.
quote:Voor jou,op jouw niveau;”Eindelijk”is het afgelopen.Lul!
quote:Een werkelijk volwassen mens aanvaardt de consequenties van zijn/haar daden (ja zeggen tegen Zomergasten presenteren) en zeurt daar naderhand niet over.
Jij zeurt, ook nog op een minachtende manier. Wat je zaait, zal je oogsten.
Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef Butcherbird2 het volgende:
Vond Joris wel een enorme zeiksnor dit keer. Met Rinnooy Kan kon hij toch beter omgaan.
Idd. Dom wijf + niet open willen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.
Sorry hoor, Linda de Mol bij Zomergasten.Dat mens vertegenwoordigt, samen, met haar broertje, zo'n beetje alles wat er slecht is in de wereld. En dan nog niet eens op een leuke, maar op een zakelijke, gecalculeerde manier. Dus een heel goed, open gesprek over hele slechte dingen kun je ook wel vergeten.
Linda zal best een hoog IQ hebben en d'r zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben, maar dit is inderdaad een beetje het niveau dat je bij haar verwacht. Lekker rücksichtlos met haar duivelse, maatschappijverziekende tijdschriftje parasiteren op het wat minder intelligente en/of minder zelfverzekerde deel der natie, en intussen roepen dat ànderen "vrouwen met een laag zelfbeeld dergelijke ingrepen aanpraten".quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
Veel interessante zinnen zijn er dan gister ook niet gesproken, maar dit
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol![]()
ja manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Wat een cultureel correcte kletskoek hier zeg
Dat de avond niet op gang kwam lag aan Luyendijk, niet aan Linda de Mol.
Je mag vinden dat het aan hem lag, maar wat een gezeik om het cultureel correct te noemen als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Inderdaad was het saai.. Joris heeft dan wel gelijk dat hij (misschien) ook wel saai vond.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
Op 't laatst viel ie d'r in de reden met "Volgens mij ben je heel onzeker!" Om een beetje te provoceren. Hij vond t enorm saai en ik neem aan bijna iedereen die t heeft gezien.
De rest was gejank om Talpaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
Veel interessante zinnen zijn er dan gister ook niet gesproken, maar dit
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol![]()
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef Darklight het volgende:
waar kun je die afleveringen terug zien?
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
En hij heeft slappe dunne armpjes, en een papperig lijf, en lijkt tien jaar ouder dan hij blijkt te zijn, dit in het kader van uiterlijke onzekerheden
ik dacht dat hij 43 of zo was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies.
Linda de Mol is geen intellectueel, pretendeert ze ook niet.
Joris zat te drammen, irritant te psychologiseren (waar hij niets maar dan ook niets van bakt) , onderbrak haar om de haverklap omdat hij het gesprek persé een andere (steeds dezelfde ) richting in wilde duwen, kijkt neer op 'haar publiek', is niet echt geïnteresseerd, zo kwam het althans niet over, in haar vakgebied (licht amusement)
43... ja echt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht dat hij 43 of zo was.
maar goed, boeiend, hij was drammerig iig.
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Paul de Leeuw was dan ook een goede uitzending meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Ja, die fragmenten van De Mol kende ik ook al. En dan de sleutelscene laten zien uit The Notebookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)
Nou nou, 'horen niet in zo'n programma' vind ik nogal een uitspraak, heur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
check je pm maar evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zien
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.
Goh, de mensen die het meest bekend zijn bij het grote publiek trekken het meest kijkers...Dat is verassendquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awardsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Dus Linda de Mol had er net zo goed alleen kunnen gaan zitten d'r eigen clipjes aankondigend?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.
mensen die praten over 'mensen zoals'....![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
Ik heb het ook niet gekeken, dus dat scheelt.quote:
Zal ik je eens iets vertellen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Maartel het volgende:
En, om maar eens een cliché te gebruiken, je hoeft niet te kijken!
Dus ga, als jij je avond verdoet met het kijken naar een interview met Linda de Mol, niet na afloop lopen miepen dat het een interview met Linda de Mol was![]()
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
Van te voren al mekkeren dat het wel niets zal worden, en dan achteraf, na de hele avond toch gekeken te hebben, lekker doormekkeren dat het idd niets was.
je mag natuurlijk kritiek uiten, duh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?
De open deuren 'Kijk dan niet' of 'Er zit een knop op je TV' vind ik persoonlijk altijd enigszins van armoede getuigen. Als je ergens verwachtingen (of zelfs maar hoop) bij hebt en het pakt anders uit, dan mag je daar w.m.b. best je teleurstelling over uit spreken.
Als je sowieso bij voorbaat al een hekel aan de VPRO of aan Joris Luyendijk of aan Zomergasten of aan Linda de Mol hebt, dan moet je inderdaad niet gaan kijken. In alle andere gevallen mag je kritiek uiten.
quote:Joris Luyendijk heeft gisteren zijn laatste Zomergasten gepresenteerd. Na twee jaar stopt hij ermee. 'Het programma is een feest, maar ook mega-intensief.' De recensies van zijn laatste uitzending met Linda de Mol waren overigens niet echt lovend.
Joris Luyendijk stopt met de presentatie van Zomergasten
Dat meldt Luyendijk in zijn weblog. ‘Zomergasten is zes weken lang werken zonder weekend, allerlei types gaan over je heen zeiken, ongevraagde recensies spoelen over je heen en je krijgt complimenten van mensen bij wie je denkt: ik wil helemaal niet dat jij mijn werk goed vindt want ik vind jou een idioot,' schrijft de presentator.
Kop op de buis
Twee seizoenen Zomergasten is Luyendijk niet meegevallen. ‘Er komt een merkwaardig soort agressie bij sommige mensen los, als je je op tv vertoont. Zo van: wie de fuck denk jij dat je bent dat je met je kop op de buis mag? Ik zal jou eens zeggen wat ik van jou vind!’"
Hoewel Jensen zelf ook wel een boeiende zomergast kan zijn. Daar heb ik nog nooit een interview mee gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
alsof jij daar überhaupt iets over te zeggen hebt dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef arneaux het volgende:
O ja en dan pretentieuze gelul over dat een uitzending met Linda de Mol niet interlectueel genoeg zou zijn is natuurlijk gezeik. Ik denk dat ze meer heeft meegemaakt of meer te vertellen heeft dan meenigeen hier.
Dat vind jij gezeik, doe s.v.p.niet alsof iedereen gek is behalve jij. Daar is volgens mij heel weinig reden toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef arneaux het volgende:
O ja en dan pretentieuze gelul over dat een uitzending met Linda de Mol niet interlectueel genoeg zou zijn is natuurlijk gezeik. Ik denk dat ze meer heeft meegemaakt of meer te vertellen heeft dan meenigeen hier.
En weet je wat nou het gekke is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Heathen het volgende:
Van de fragmenten konden we het die avond niet hebben, zo ook van de gast. Daarom is er altijd nog een presentator, maar ook die was te licht bevonden. De redactie zou dit zich moeten aantrekken.
Ik ben het met je eens dat ze een paradoxale boodschap uitdraagt ten aanzien van het 'schoonheidsideaal' van de vrouw. Maar het gaat mij erom dat veel mensen haar afvallen puur op het feit dát ze Linda de Mol is. Niet op haar inhoud.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vind jij gezeik, doe s.v.p.niet alsof iedereen gek is behalve jij. Daar is volgens mij heel weinig reden toe.
En waarom zou iemand die veel meemaakt automatisch een boeiende gast zijn en dus ook boeiende fragmenten uitzoeken?
Ben je trouwens op enige wijze familie van Linda of zo?
Dat is ook leuk, want verrassend en hij kon er vast wel vertellen waarom hij dat leuk vind. Maar als Ron bradsteder er zit en van Hazes en Flodder blijkt te houden en daar al hijgend doorheen zit te lachen is het een stuk minder vrees ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
De leukste zomergast ooit was samen met Pierre Jansen Ischa Meier. Die hield van Bennie Neyman André Hazes en Jip en Janneke.
Omdat ik een mening kan plaatsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom schrijft Heathen "ze legte afgelopen zondag al even uit" ???? En dan verder zo'n heel verhaal....
Ik had 'm laatst gezien, maar ik werd echt knettergek van dat zeikwijvenstemmetje van die Sunny, hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
FYI: Op 6 september wordt tussen 20.25 en 21.55 uur documentaire 'Beperkt Houdbaar' van Sunny Bergmann over de gekte van het doorgeslagen schoonheidsideaal herhaalt.
Wat leuk voor jullie.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n schoonvader is ook een gast, ga dus ook wel kijken.
Nee het is livequote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie.
Moet je er niet bij zijn.
Of is dat eerder opgenomen??
Leuk joh.quote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee het is live
Maar m'n schoonzusje is erbij, dus prima zo.
Ja, ze was 9 jaar, dat zei ze net.quote:
same here, ik denk niet dat ik deze avond af ga kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef annoh het volgende:
Oeiioei, al 2 keer kromme tenen-moment. Hoppa, 3e keer. Relax Paul!
Die heeft inderdaad goedlachse dames van middelbare leeftijd nodig als klapvee.quote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze deze aflvering door Paul de Leeuw laten presenteren, die is toch helemaal geen type voor dit soort programma's...
Dat verwachtte ik ook ..De 100ste uitzending met publiek .quote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik had verwacht dat het een soort feestje zou zijn, in een zaal met veel mensen.
Nu vind ik het maar raar om Paul zo in dat decor te zien.
Leuk juist.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Het zou wel prettig zijn als er wat structuur te ontdekken valt in deze aflevering. Bij zomergasten is het de bedoeling dat je een gast in het zonnetje zet. In plaats daarvan krijgen we fragmenten van dierenmishandeling, josti's en Paul de Leeuw.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk juist.
Allerlei fragmenten door elkaar heen, zonder rode draad of diepere bedoeling.
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur opquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef Arcee het volgende:
Vanavond Être et avoir op TV: allemaal kijken!
Ik zat daar ook meer naar te kijken dan naar wat ze zeiquote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Arcee het volgende:
Wat een vreemde vouw heeft ze bij haar rechter mondhoek.
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.quote:
hier stond een videobandquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef N.icka het volgende:
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur op![]()
Vooral die eerste.. er is meer dan alleen de straten van Amsterdam...quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Dan nog, valt mij tegen tot nu toe.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.
Er is geen gast die je hoopt wat beter te leren kennen aan de hand van de fragmenten.
Het is meer een compilatie van fragmenten van kijkers naar zomergasten en dat geeft ons heel misschien een beeld van de gemiddelde zomergastenkijker (als die al bestaat).
Dat weer welquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
OUD met geluidquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.
ik gebruik het wel als achtergrondgewauwel
Hij werd in ieder geval zichtbaar kwaad op die vorige vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
quote:
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe heeft de selectie van de gasten eigenlijk plaatsgevonden?
Kennelijk is het geen willekeurige 'steekproef', anders hadden er met name fragmenten van RTL4 en SBS6 in gezeten.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Pff, laat dat joch lekker zijn ding doen. Rot op met die flauwekul
Waar maak jij uit op dat dit allemaal VPRO-publiek is?quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Ja en dan selectiegesprekken met de eindredacteur geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.
Paul heeft ook zijn vinger in de kaas gedrukt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
En het thema van vanavond is "Opvoeden valt nog lang niet mee".
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Sorry maar het interesseert mij echt geen fuck hoe klein de wereld van die vrouw en haar zoontje is.
Is ook niet zo moeilijk he.quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nu al leuker dan de uitzending met Linda de mol![]()
nou zeg dat. En ik vrees dat we nog meer van dit soort gejammer krijgen vanaond.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Sorry maar het interesseert mij echt geen fuck hoe klein de wereld van die vrouw en haar zoontje is.
Maar wel dat Linda de Mol haar oogleden laat liften???quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Ga lekker Evita kijken danquote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Aoristus het volgende:
wtf, is dit stichting correlatie ofzo. Het is verdomme voor mij ook zondagavond
Met Peter van Ingen zei Paul straks tegen een mevr.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en dan selectiegesprekken met de eindredacteur geloof ik.
Er komt vast nog wel een homo die door zijn moeder geslagen wordtquote:
Nee, dat interesseerde mij ook weinig.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel dat Linda de Mol haar oogleden laat liften???
![]()
dat gesprek net was op het genante af.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn dit nou allemaal mensen met een al dan niet loodzwaar familiedrama die hun verhaal ook wel eens van zich af willen praten?
Ze zou er een liedje van moeten maken ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat gesprek net wat op het genante af.
Paul raakte wel precies waar de pijn zat : zij blijft hangen in reeds voorbije 'ellende'
quote:Op zondag 2 september 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Vrolijke Van der Valk noot er tussendoor.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, er zit wat wrok bij mevrouw. Nou, ze heeft haar uitlaatklep gewonden.
Ik zie wel beter kijkvoer nu.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Heathen het volgende:
Nou hup iets interessanters aub.
Nee Michiel van Erp.quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Is op zich natuurlijk ook een leuk concept.
'De afrekening'. Waarin nederlanders schoon schip maken met vakantiebaantjes, ex'en, oude werkgevers, hun ouders, de verschrikkelijke relatietherapeut die niet met ze wilde trouwen maar wel sex had met ze, de speelgoedfabrikant, en nog zo wat dingen.
Frans bromet als interviewer?
Lukt 't, MissX?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
ik vond het wel netjes van hem dat hij een beetje tegengas gafquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef rubbereend het volgende:
nou Paul de Leeuw kan weer een avond voor niets komen eten bij van der Valk
'nou ja, kweeniewaarom Cohen , ik ben gewoon best een lekker wijf en wilde op tv "quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
Ik denk eerder 'boehoe, ik ben 26 jaar en mensen beoordelen me op m'n borsten''quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef Aoristus het volgende:
boehooeee, 26 jaar en ik begrijp de we-hereld niet
quote:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef babette21 het volgende:
gaat nou echt het grootste deel van de fragmenten gepaard met een bibberlipje van de aanvrager?
Daar hadden we het net over, ze lijken wel niet zenuwachtig bijna... veel geoefend?quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
ja, en ook nog eens een alleenstaande moederquote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Wup het volgende:
owjee een begrafenis en nu weer een moeilijke relatie, het meisje probeert zich flink aan te passen aan het programma:)
Wel een beetje een janksmoel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Thelonious het volgende:
Wel een mooie meid.
ja, als je de hele dag naar Cohen luistert ......quote:
Iets met Strangerquote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef DonStefano het volgende:
wat een mooi fragment dat filmpje van Leonard Cohen! Weet iemand welk nummer dat was?
Ze hebben ongetwijfeld een uitgebreid voorgesprek gehad en zullen er ook wel op geselecteerd zijn, in ieder geval vind ik het niet zo vreemd. Wel typische vpro fragmenten tot nu toe ...quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |