quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, er zit wat wrok bij mevrouw. Nou, ze heeft haar uitlaatklep gewonden.
Ik zie wel beter kijkvoer nu.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Heathen het volgende:
Nou hup iets interessanters aub.
Nee Michiel van Erp.quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Is op zich natuurlijk ook een leuk concept.
'De afrekening'. Waarin nederlanders schoon schip maken met vakantiebaantjes, ex'en, oude werkgevers, hun ouders, de verschrikkelijke relatietherapeut die niet met ze wilde trouwen maar wel sex had met ze, de speelgoedfabrikant, en nog zo wat dingen.
Frans bromet als interviewer?
Lukt 't, MissX?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
ik vond het wel netjes van hem dat hij een beetje tegengas gafquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef rubbereend het volgende:
nou Paul de Leeuw kan weer een avond voor niets komen eten bij van der Valk
'nou ja, kweeniewaarom Cohen , ik ben gewoon best een lekker wijf en wilde op tv "quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
Ik denk eerder 'boehoe, ik ben 26 jaar en mensen beoordelen me op m'n borsten''quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef Aoristus het volgende:
boehooeee, 26 jaar en ik begrijp de we-hereld niet
quote:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef babette21 het volgende:
gaat nou echt het grootste deel van de fragmenten gepaard met een bibberlipje van de aanvrager?
Daar hadden we het net over, ze lijken wel niet zenuwachtig bijna... veel geoefend?quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
ja, en ook nog eens een alleenstaande moederquote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Wup het volgende:
owjee een begrafenis en nu weer een moeilijke relatie, het meisje probeert zich flink aan te passen aan het programma:)
Wel een beetje een janksmoel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Thelonious het volgende:
Wel een mooie meid.
ja, als je de hele dag naar Cohen luistert ......quote:
Iets met Strangerquote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef DonStefano het volgende:
wat een mooi fragment dat filmpje van Leonard Cohen! Weet iemand welk nummer dat was?
Ze hebben ongetwijfeld een uitgebreid voorgesprek gehad en zullen er ook wel op geselecteerd zijn, in ieder geval vind ik het niet zo vreemd. Wel typische vpro fragmenten tot nu toe ...quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |