Ik zou het wel leuk vinden als de VPRO, puur om te jennen, ergens halverwege 5 minuten testbeeld uitzend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
Lijkt me eigenlijk wel weer eens prettig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
Een voordeel van een avondje met een lichtgewicht is dat de gekozen fragmenten waarschijnlijk ook niet al te hoogdravend zijn. Het kan wel eens een avondje voor de hele familie worden en dat is dan weer mooi meegenomen voor de VPRO.
Ik ook niet, maar ik geef het een kans.quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niet eens kijken, ik ben hier geen fan van.
Geen fan van Linda? Of geen fan van Zomergasten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga niet eens kijken, ik ben hier geen fan van.
Dat ook. Verder heeft ze haar ogen laten doen en wil ze natuurlijk met dat decolleté ook even die dure verbouwde tietuh van haar goed in beeld laten komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
Is ze gebotoxd eigenlijk? Haar lach is wat geforceerd.
Nee, hij wil haar laten zeggen dat háár publiek dom is.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:36 schreef Argento het volgende:
Joris wil haar laten zeggen dat Nederlands dom zijn. Hij is er nog niet klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |