Veel meer dan dat zij het zusje van is weet ik niet van haar hoor, wellicht dat ze in haar eigen wereldje bekend is maar ze overschat zich toch wel even.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Linda heeft wel gelijk, ze is te bekend en wil uiteraard dingen prive houden. Meest opzienbarende quote is dat linda nooit een schaamlipverkleining zal laten doen
Ik vond d'r in DWHN een van de grappigste kandidaten, dus humor heeft ze wel, misschien kreeg Joris het er niet uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou je het zegt, hoewel ze best wel een beetje giebelig is, valt er eigenlijk niet veel te lachen mét haar. Zou ze zichzelf of het leven misschien toch wat te serieus nemen? De druk van buiten, het debâcle van Sjon, wie zal het zeggen?
Met een voorhoofd om op klaar te komen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
Ik vond d'r niet al te pretentieus en redelijk down-to-earth, ze liet niet het achterste van d'r tong zien, maar het blijt een milf
Misschien gaat ie weer doen waar hij echt goed in is: als Arabist werken als Midden-Oostendeskundige?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
Jammer dat Joris stopt.
Iemand die weet wat hij nu gaat doen?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien gaat ie weer doen waar hij echt goed in is: als Arabist werken als Midden-Oostendeskundige?
Ze blijft toch ook wel weer sympathiek. Ze kan er natuurlijk ook niks aan doen dat ze de zus van $jon is.quote:
Waar woon jijquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, als mod heb je weer andere mogelijkheden dan die jullie als gewoon volk hebben. Maar ik plaats me daar niet boven hoor, ik vind het héérlijk om met gewone mensen om te gaan.
Een boek kun je een dag over nadenken, een stukje anders formuleren, beetje met woorden husselen. Als je dat bij een gesprek doet krijgt het een beetje raar verloop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Inderdaad... hoe kan iemand in zijn boeken zo goed overkomen, en het er op tv bij Linda de Mol niet uitkrijgen... apart.
Weet je hoe f*kking snel dat gebeurt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik denk dat bij Linda na al die jaren tv alle standaardzinnen er zó ingeramd zitten, dat ze niet meer anders kan..
Maakt er een, snel! Deze docu is geniaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu al te genieten van Prtepark Nederland.
Is daar niet ergens een apart topic over?
Behalve op je bankafschrift?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Maartel het volgende:
Ik herkende zondermeer een hoop van mezelf in Linda![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd triestquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een interviewer die aan de geïnterviewde vraagt wat zij tot nog toe van het interview vindt: altijd een ongelooflijk zwaktebod. Stel dan vragen waardoor je wél aan de weet komt wat je wilt weten, Joris![]()
Done.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Aoristus het volgende:
Maakt er een, snel! Deze docu is geniaal
Maartellequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Over 5 jaar koop je de Maartel. in elke kiosk, en dan lach jij niet meer!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |