Maakt er een, snel! Deze docu is geniaalquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu al te genieten van Prtepark Nederland.
Is daar niet ergens een apart topic over?
Behalve op je bankafschrift?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:33 schreef Maartel het volgende:
Ik herkende zondermeer een hoop van mezelf in Linda![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was idd triestquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een interviewer die aan de geïnterviewde vraagt wat zij tot nog toe van het interview vindt: altijd een ongelooflijk zwaktebod. Stel dan vragen waardoor je wél aan de weet komt wat je wilt weten, Joris![]()
Done.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Aoristus het volgende:
Maakt er een, snel! Deze docu is geniaal
Maartellequote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Over 5 jaar koop je de Maartel. in elke kiosk, en dan lach jij niet meer!!!
![]()
't probleem is natuurlijk wel dat áls de gast heel duidelijk een muurtje opbouwt, dit je als interviewer erg belemmert.. en dan kun je A. proberen hier door heen te breken en t steeds weer over dit muurtje hebben, B. maar gewoon 'meespelen' en gewoon je vragen stellen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
Nou het viel me ook op dat ze in die drie uur steeds dezelfde verhaaltjes afspeelden.. ik had een uur gemist door ´Nu we er toch zijn´, maar daarna kreeg ik weer dezelfde discussies te horen als ´je houdt een bepaald imago voor, wie ben je nu echt?´ ´talpa blabla´ etc...
Al vond ik het een leuke aflevering, maar Joris werd compleet ingepakt door Linda.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een interviewer die aan de geïnterviewde vraagt wat zij tot nog toe van het interview vindt: altijd een ongelooflijk zwaktebod. Stel dan vragen waardoor je wél aan de weet komt wat je wilt weten, Joris![]()
Topvrouwen zijn sowieso moeilijk te vangen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Het geeft des te meer aan dat een top TV vrouw als Linda de Mol moeilijk te vangen is.![]()
Dan moet Luyendijk dus niet gaan lopen mekkeren als een kleuter dat iemand om de dingen heen praat, dan stel je vragen waarmee je wél tot de kern hoopt door te dringen, m.a.w. je bereidt je beter voor, want dit had je kunnen verwachten van mevrouw De Mol. Of je legt je erbij neer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Al vond ik het een leuke aflevering, maar Joris werd compleet ingepakt door Linda.
Vandaar ook zijn vraag op het eind, hij had totaal geen grip op haar.
Hij gaf het een paar keer eerder aan in het programma, maar hij was de regie volkomen kwijt op sommige momenten.
Het geeft des te meer aan dat een top TV vrouw als Linda de Mol moeilijk te vangen is.![]()
Afgaande op alle uitspraken: als je Linda wel oké vindt wel, als je haar stom vindt zal de uitzending hier weinig aan veranderenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Moet ik Golfer negeren en zaterdag gewoon naar de herhaliing kijken ?
Ja, ik vond Linda Tong-proof.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Moet ik Golfer negeren en zaterdag gewoon naar de herhaliing kijken ?
Nee dat weer nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Alsof ze daar zelf zo veel aan kan doen...
Ik wist niet dat ze bij 538 aandacht besteden aan Zomergasten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Daphne Bunskoek zei vanochtend in Evers Staat Op ook dat ze het vervelend vond dat Joris de hele tijd probeerde om De Mol pootje te haken.
En sommige reacties daarop:quote:Afscheid nemen is een beetje doodgaan, zo wil de uitdrukking, maar voor mij geldt dat niet, althans niet nu. Zomergasten presenteren is een feest maar het is ook mega intensief: zes weken lang werken zonder weekend, allerlei types gaan over je heen zeiken, ongevraagde recensies spoelen over je heen en je krijgt complimenten van mensen bij wie je denkt: ik wil helemaal niet dat jij mijn werk goed vindt want ik vind jou een idioot. Nu is het voorbij, neem ik afscheid van u de kijker, en ga ik niet een beetje dood maar leef ik weer een beetje op. Ik hoop werkelijk dat Zomergasten mag blijven bestaan, en ik geloof dat het aan de kijkcijfers niet zal liggen. Als Talpa was bekeken zoals dit seizoen Zomergasten, had het nog bestaan. En nu de cultuurpessimisten weer.
quote:Voor jou,op jouw niveau;”Eindelijk”is het afgelopen.Lul!
quote:Een werkelijk volwassen mens aanvaardt de consequenties van zijn/haar daden (ja zeggen tegen Zomergasten presenteren) en zeurt daar naderhand niet over.
Jij zeurt, ook nog op een minachtende manier. Wat je zaait, zal je oogsten.
Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef Butcherbird2 het volgende:
Vond Joris wel een enorme zeiksnor dit keer. Met Rinnooy Kan kon hij toch beter omgaan.
Idd. Dom wijf + niet open willen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:
[..]
Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.
Sorry hoor, Linda de Mol bij Zomergasten.Dat mens vertegenwoordigt, samen, met haar broertje, zo'n beetje alles wat er slecht is in de wereld. En dan nog niet eens op een leuke, maar op een zakelijke, gecalculeerde manier. Dus een heel goed, open gesprek over hele slechte dingen kun je ook wel vergeten.
Linda zal best een hoog IQ hebben en d'r zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben, maar dit is inderdaad een beetje het niveau dat je bij haar verwacht. Lekker rücksichtlos met haar duivelse, maatschappijverziekende tijdschriftje parasiteren op het wat minder intelligente en/of minder zelfverzekerde deel der natie, en intussen roepen dat ànderen "vrouwen met een laag zelfbeeld dergelijke ingrepen aanpraten".quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
Veel interessante zinnen zijn er dan gister ook niet gesproken, maar dit
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol![]()
ja manquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Wat een cultureel correcte kletskoek hier zeg
Dat de avond niet op gang kwam lag aan Luyendijk, niet aan Linda de Mol.
Je mag vinden dat het aan hem lag, maar wat een gezeik om het cultureel correct te noemen als mensen het niet met je eens zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Inderdaad was het saai.. Joris heeft dan wel gelijk dat hij (misschien) ook wel saai vond.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
Op 't laatst viel ie d'r in de reden met "Volgens mij ben je heel onzeker!" Om een beetje te provoceren. Hij vond t enorm saai en ik neem aan bijna iedereen die t heeft gezien.
De rest was gejank om Talpaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
Veel interessante zinnen zijn er dan gister ook niet gesproken, maar dit
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol![]()
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef Darklight het volgende:
waar kun je die afleveringen terug zien?
Precies.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
En hij heeft slappe dunne armpjes, en een papperig lijf, en lijkt tien jaar ouder dan hij blijkt te zijn, dit in het kader van uiterlijke onzekerheden
ik dacht dat hij 43 of zo was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies.
Linda de Mol is geen intellectueel, pretendeert ze ook niet.
Joris zat te drammen, irritant te psychologiseren (waar hij niets maar dan ook niets van bakt) , onderbrak haar om de haverklap omdat hij het gesprek persé een andere (steeds dezelfde ) richting in wilde duwen, kijkt neer op 'haar publiek', is niet echt geïnteresseerd, zo kwam het althans niet over, in haar vakgebied (licht amusement)
43... ja echt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef milagro het volgende:
[..]
ik dacht dat hij 43 of zo was.
maar goed, boeiend, hij was drammerig iig.
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Paul de Leeuw was dan ook een goede uitzending meen ik me te herinneren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |