abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:26:26 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52720690
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Alsof ze daar zelf zo veel aan kan doen...
Nee dat weer niet
pi_52723944
Wat mij betreft een slechte uitzending, het was binnen 30 minuten duidelijk dat Joris Luyendijk totaal niet geïnteresseerd was in Linda de Mol en het werd hoe langer de uitzending duurde alleen maar erger. De blik in haar ogen zei genoeg, ook zij wist donders goed dat hij haar probeerde onderuit te halen en daardoor liep het gesprek continue vast. Zij bang om meer te zeggen, hij inspiratieloos.

Ook zette hij haar constant weg, liet ze een fragment zien over acteren voegde hij direct toe dat ze primair een televisie-maakster was. Dat soort dingen zijn heel doorzichtig en ook wel even grappig, maar was dan eerlijk geweest tijdens de voorbereidingen van deze serie en had gezegd dat je Linda de Mol niet als gast wilde hebben. Dan had ze volgend jaar kunnen komen en was er niks aan de hand geweest.
pi_52724950
Veel interessante zinnen zijn er dan gister ook niet gesproken, maar dit
Geen schaamlipverkleining voor Linda de Mol
pi_52725582
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Daphne Bunskoek zei vanochtend in Evers Staat Op ook dat ze het vervelend vond dat Joris de hele tijd probeerde om De Mol pootje te haken.
Ik wist niet dat ze bij 538 aandacht besteden aan Zomergasten.

Joris op de Zomergastenblog:
quote:
Afscheid nemen is een beetje doodgaan, zo wil de uitdrukking, maar voor mij geldt dat niet, althans niet nu. Zomergasten presenteren is een feest maar het is ook mega intensief: zes weken lang werken zonder weekend, allerlei types gaan over je heen zeiken, ongevraagde recensies spoelen over je heen en je krijgt complimenten van mensen bij wie je denkt: ik wil helemaal niet dat jij mijn werk goed vindt want ik vind jou een idioot. Nu is het voorbij, neem ik afscheid van u de kijker, en ga ik niet een beetje dood maar leef ik weer een beetje op. Ik hoop werkelijk dat Zomergasten mag blijven bestaan, en ik geloof dat het aan de kijkcijfers niet zal liggen. Als Talpa was bekeken zoals dit seizoen Zomergasten, had het nog bestaan. En nu de cultuurpessimisten weer.
En sommige reacties daarop:
quote:
Voor jou,op jouw niveau;”Eindelijk”is het afgelopen.Lul!
quote:
Een werkelijk volwassen mens aanvaardt de consequenties van zijn/haar daden (ja zeggen tegen Zomergasten presenteren) en zeurt daar naderhand niet over.
Jij zeurt, ook nog op een minachtende manier. Wat je zaait, zal je oogsten.

http://weblogs.vpro.nl/zo(...)van-joris-luyendijk/
pi_52725778
Op 't laatst viel ie d'r in de reden met "Volgens mij ben je heel onzeker!" Om een beetje te provoceren. Hij vond t enorm saai en ik neem aan bijna iedereen die t heeft gezien.
pi_52725791
Joris heeft de hele avond lopen zoeken naar wat diepgang, en kwam er op het eind teleurgesteld achter dat dit het gewoon ís.
Niks diepere laag, niks spannend mens achter de ogenschijnlijk oppervlakkige Linda de Mol, what you see is what you get, en dat was imo absoluut niet genoeg voor een onderhoudende televisie-avond.

Een stukje voor jezelf houden, da's een mooi streven als je zo bekend bent bij heel Nederland, maar volgens mij was er helemaal geen stukje.

Saai, en jammer voor Joris dat zijn presentatie van Zomergasten als een nachtkaars uit ging met Linda.

En Joris mag wat hoekig zijn, wat veel in z'n hoofd zitten en onervaren of niet helemaal op z'n plaats als presentator, toch heb ik een zwak voor 'm.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:07:09 #82
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52725885
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:10 schreef Butcherbird2 het volgende:
Vond Joris wel een enorme zeiksnor dit keer. Met Rinnooy Kan kon hij toch beter omgaan.
Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.

Sorry hoor, Linda de Mol bij Zomergasten. Dat mens vertegenwoordigt, samen, met haar broertje, zo'n beetje alles wat er slecht is in de wereld. En dan nog niet eens op een leuke, maar op een zakelijke, gecalculeerde manier. Dus een heel goed, open gesprek over hele slechte dingen kun je ook wel vergeten.

Ik snap van de redactie niet dat ze haar gevraagd hebben, en van Linda de Mol niet dat ze erop ingegaan is.
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_52726207
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:07 schreef Jo3pM3lo3n het volgende:

[..]

Die laatste is natuurlijk ook een beetje meer van zijn niveau.

Sorry hoor, Linda de Mol bij Zomergasten. Dat mens vertegenwoordigt, samen, met haar broertje, zo'n beetje alles wat er slecht is in de wereld. En dan nog niet eens op een leuke, maar op een zakelijke, gecalculeerde manier. Dus een heel goed, open gesprek over hele slechte dingen kun je ook wel vergeten.
Idd. Dom wijf + niet open willen zijn. Leuk hoor, vooral met al die achterlijke saaie fragmenten. Uiteraard weer standaard een scene uit Magnolia. Typische kutfilm voor retards die denken dat dat intellectueel is.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:22:32 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52726313
Ik vond Joris door de 2 seizoenen heen een hele prettige presentator, voor mijn heeft hij het prima gedaan.
Gisteren vlotte het inderdaad niet zo, maar dat had ook wel veel met Linda als gast te maken, heel veel diepgang was er niet in te krijgen. Ik had Joris een betere laatste uitzending gegund.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2007 @ 14:27:10 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52726434
Waarom laat nooit iemand fragmenren zien van Louis de Funes.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:27:34 #86
54636 Eb
Le Big Mac
pi_52726443
Wat een cultureel correcte kletskoek hier zeg
Dat de avond niet op gang kwam lag aan Luyendijk, niet aan Linda de Mol.
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:33:11 #87
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52726626
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
Linda zal best een hoog IQ hebben en d'r zaakjes allemaal goed voor elkaar hebben, maar dit is inderdaad een beetje het niveau dat je bij haar verwacht. Lekker rücksichtlos met haar duivelse, maatschappijverziekende tijdschriftje parasiteren op het wat minder intelligente en/of minder zelfverzekerde deel der natie, en intussen roepen dat ànderen "vrouwen met een laag zelfbeeld dergelijke ingrepen aanpraten".
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_52726639
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:27 schreef Eb het volgende:
ja man het gaat om te beginnen om filmfragmenten en die waren al kut, dus...
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:34:11 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52726652
quote:
Je mag vinden dat het aan hem lag, maar wat een gezeik om het cultureel correct te noemen als mensen het niet met je eens zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:45:39 #90
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52726934
waar kun je die afleveringen terug zien?
  maandag 27 augustus 2007 @ 14:50:57 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52727086
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:03 schreef MahirBurekovic het volgende:
Op 't laatst viel ie d'r in de reden met "Volgens mij ben je heel onzeker!" Om een beetje te provoceren. Hij vond t enorm saai en ik neem aan bijna iedereen die t heeft gezien.
Inderdaad was het saai.. Joris heeft dan wel gelijk dat hij (misschien) ook wel saai vond.
Had ik maar niet opgenomen Ik had niks gemist als ik niet gekeken had..Maar wilde toch kijken pure nieuwsgierigheid.
Het viel mij tegen.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2007 @ 14:55:30 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52727200
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:34 schreef Sjizzel het volgende:
De rest was gejank om Talpa
pi_52727297
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:45 schreef Darklight het volgende:
waar kun je die afleveringen terug zien?
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)
pi_52727362
quote:
Precies.
Linda de Mol is geen intellectueel, pretendeert ze ook niet.

Joris zat te drammen, irritant te psychologiseren (waar hij niets maar dan ook niets van bakt) , onderbrak haar om de haverklap omdat hij het gesprek persé een andere (steeds dezelfde ) richting in wilde duwen, kijkt neer op 'haar publiek', is niet echt geïnteresseerd, zo kwam het althans niet over, in haar vakgebied (licht amusement), en geeft op de valreep nog effe een veeg dat het whb een onbevredigende avond was, omdat hij vond dat er meer Linda achter De Linda vandaan had moeten komen.

Hij was gisteren gewoon vervelend.
En hij heeft slappe dunne armpjes, en een papperig lijf, en lijkt tien jaar ouder dan hij blijkt te zijn, dit in het kader van uiterlijke onzekerheden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52727437
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:

[..]

En hij heeft slappe dunne armpjes, en een papperig lijf, en lijkt tien jaar ouder dan hij blijkt te zijn, dit in het kader van uiterlijke onzekerheden
Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_52727582
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:03 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Vind hem er juist jong uit zien, ook door dat kapsel.
ik dacht dat hij 43 of zo was.
maar goed, boeiend, hij was drammerig iig.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52727807
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Precies.
Linda de Mol is geen intellectueel, pretendeert ze ook niet.

Joris zat te drammen, irritant te psychologiseren (waar hij niets maar dan ook niets van bakt) , onderbrak haar om de haverklap omdat hij het gesprek persé een andere (steeds dezelfde ) richting in wilde duwen, kijkt neer op 'haar publiek', is niet echt geïnteresseerd, zo kwam het althans niet over, in haar vakgebied (licht amusement)
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef milagro het volgende:

[..]

ik dacht dat hij 43 of zo was.
maar goed, boeiend, hij was drammerig iig.
43... ja echt.
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2007 @ 15:18:24 #98
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52727887
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:

Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
pi_52727934
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_52728308
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Paul de Leeuw was dan ook een goede uitzending meen ik me te herinneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')