abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2007 @ 15:34:54 #101
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52728419
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.
Ja, die fragmenten van De Mol kende ik ook al. En dan de sleutelscene laten zien uit The Notebook

Vorig jaar zag ik iig nog een man die met zn ballen speelde en iemand die in t zand poepte
  Redactie Frontpage maandag 27 augustus 2007 @ 15:44:36 #102
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_52728691
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:45:31 #103
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52728720
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Sjizzel het volgende:

[..]

Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zien
pi_52728833
Die Joris vond ik maar matig overkomen. Probeerde zich als een soort ras-VPRO'er tegenover de commerciele Linda de Mol neer te zetten, maar werd alleen verbaal weggeblazen door Linda
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:51:57 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52728919
trosmeisje zei Joris tegen Linda Maar ik vond het niet veel aan allebei niet..
pi_52729554
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
Nou nou, 'horen niet in zo'n programma' vind ik nogal een uitspraak, heur.
Soms zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht degenen die je verrassen, blijkt er toch veel meer achter een oppervlakte te zitten dan je dacht, en daar hoopte ik erg op.
Helaas, dit hadden we net zo goed schriftelijk af kunnen handelen, gezapig gebabbel en oninteressante fragmenten.

Veilig avondje voor Linda, boring voor de kijkers.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_52729737
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Darklight het volgende:

[..]

Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zien
check je pm maar even
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:35:58 #108
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52730144
Linda de Mol heeft heus wel wat interessants/smeuïgs te vertellen, maar dat zal ze pas doen nadat je d'r dronken hebt gevoerd ofzo. Die is helemaal geconditioneerd om juist niets van zichzelf te laten zien, de illusie moet koste wat het kost in stand gehouden worden. Want waar zou (het 'ontvankelijkere' deel van) vrouwelijk Nederland zijn zonder de goede fee Linda de Mol om tegenop te kijken?
"Kop houwe, anders sla ik hem er af."
pi_52730269
Ik vond het wel een goeie dat ze om te bewijzen hoe moeilijk een spelletje presenteren is aan Joris vroeg in drie regels uit te leggen hoe je scrabble speelt en dat hij dat nog redelijk goed deed ook.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_52730812
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.

mensen die praten over 'mensen zoals'....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52732341
Komt er volgend jaar een andere presentator? Eentje die het programma ook weet te dragen als de zomergast in kwestie het enigszins af laat weten?
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 18:33:54 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52732999
Nee.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_52733426
Dan sla ik nog maar een jaar over, tenzij er zeer interessante gasten zijn.
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:15:17 #114
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52734181
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Goh, de mensen die het meest bekend zijn bij het grote publiek trekken het meest kijkers...Dat is verassend

Maar goed, ik snap de discussie hier niet, ik vind de variatie aan gasten juist leuk, ook mensen als Linda de Mol vind ik prima dus daar ligt het niet aan, ik had gewoon gehoopt wat meer verassends van haar te zien/horen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52734509
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards

Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers

Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
pi_52734902
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:

[..]

het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.

mensen die praten over 'mensen zoals'....
Waar slaat dit nou weer op? Dus Linda de Mol had er net zo goed alleen kunnen gaan zitten d'r eigen clipjes aankondigend?

"Zomergasten" hoort een interessant programma te zijn van enig niveau. Als je dan Linda de Mol daar neerzet die ook nog eens niks over zichzelf wil loslaten dan heb je het tegenovergestelde.

Het was een fout van de redactie van dat programma om haar ervoor te vragen, en een opgave voor de presentator om er nog iets van te maken.
pi_52735021
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards

Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers

Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 20:10:15 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52735770
Ik ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_52735974
Natuurlijk zie je personen uit 'popular culture' (ik zou het niet allemaal low willen noemen) het hele jaar door erg vaak voorbij komen.. Je ziet ze dan echter vrijwel altijd in functie (dus acterend, presenterend, zingend) of in weinig-zeggende Shownieuws-items..
Het is voor de afwisseling wel zo leuk om eens een echt gesprek met zo'n persoon te zien.. tuurlijk pakt dit dan soms voorspelbaar uit (als een politicus of schrijver net zo gevat en inspirerend blijkt als je had verwacht ga je daar toch ook niet over klagen?) maar in dat geval zijn minder diepzinnige antwoorden net zo veelzeggend over de geïnterviewde dan intellectuele reacties van andere gasten. En het kan aan mij liggen, maar een goed interview gaat om het leren kennen van de geinterviewde, niet om sappige quotes of inspirerende uitspraken...

Om maar een voorbeeld te nemen, een Katja Schuurman die ik voorheen altijd een oppervlakkige bimbo vond, heb ik na een aantal interviews (volgens mij o.a. zomergasten) van een heel andere kant leren kennen.. dan kan ze nog zo vaak op de cover van de hitkrant staan en in RTL Boulevard voorbij komen, om die andere kant eens te zien mogen ook popular culture-figuren zo nu en dan wel eens écht geinterviewd worden!

En, om maar eens een cliché te gebruiken, je hoeft niet te kijken!
Dus ga, als jij je avond verdoet met het kijken naar een interview met Linda de Mol, niet na afloop lopen miepen dat het een interview met Linda de Mol was
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:19:26 #120
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52736003
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Henkjan Smits, sjezus is die ook geweest?
pi_52736110
idd.
Van te voren al mekkeren dat het wel niets zal worden, en dan achteraf, na de hele avond toch gekeken te hebben, lekker doormekkeren dat het idd niets was.

Vertrouw je zelf dan, en kijk niet.

Zomergasten, het hoeft niet altijd op dat vermaledijde 'niveau' , ik kan beide wel waarderen, af en toe wat luchtiger is prima.
Er zijn ook gasten van 'niveau' geweest, die ronduit saai, strontvervelend, of whatever minder leuks waren.

Zodra iemand me niet boeit, en dat merk je snel genoeg, dan haak ik af.
Dat de hele avond toch kijken en hier maar afgeven, ik snap dat niet, dat zurige.
Maar goed, ik hoef dat ook niet te snappen natuurlijk en gelukkig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:26:18 #122
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52736210
Die hele "popular culture" of hoe je het ook wil noemen (ik noem het gewoon paupervermaak, magoed) is tegenwoordig zo penetrant in alle media aanwezig, dat het in het dagelijks leven al moeilijk genoeg is om die zoveel mogelijk te ontlopen. Maar als de weinige teeveeprogramma's (die drie ) die nog wel de moeite waard zijn ook al met die bagger geïnfecteerd worden, dan is dat gewoon een hele trieste zaak.
  maandag 27 augustus 2007 @ 20:28:21 #123
189810 Jo3pM3lo3n
Ik ben Joep Meloen
pi_52736273
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
Vertrouw je zelf dan, en kijk niet.
Ik heb het ook niet gekeken, dus dat scheelt.

Maar ik vind het wel leuk om er nog even over door te mekkeren, in de hoop dat men het in het vervolg afleert om mijn geplande televisieavondje te vergallen.
pi_52736367
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Maartel het volgende:

En, om maar eens een cliché te gebruiken, je hoeft niet te kijken!
Dus ga, als jij je avond verdoet met het kijken naar een interview met Linda de Mol, niet na afloop lopen miepen dat het een interview met Linda de Mol was
Zal ik je eens iets vertellen?

Ik heb gisteren niet gekeken.

Dank u
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 20:39:21 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52736633
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
Van te voren al mekkeren dat het wel niets zal worden, en dan achteraf, na de hele avond toch gekeken te hebben, lekker doormekkeren dat het idd niets was.
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?

De open deuren 'Kijk dan niet' of 'Er zit een knop op je TV' vind ik persoonlijk altijd enigszins van armoede getuigen. Als je ergens verwachtingen (of zelfs maar hoop) bij hebt en het pakt anders uit, dan mag je daar w.m.b. best je teleurstelling over uit spreken.

Als je sowieso bij voorbaat al een hekel aan de VPRO of aan Joris Luyendijk of aan Zomergasten of aan Linda de Mol hebt, dan moet je inderdaad niet gaan kijken. In alle andere gevallen mag je kritiek uiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')