Ja, die fragmenten van De Mol kende ik ook al. En dan de sleutelscene laten zien uit The Notebookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)
Nou nou, 'horen niet in zo'n programma' vind ik nogal een uitspraak, heur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
check je pm maar evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zien
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.
Goh, de mensen die het meest bekend zijn bij het grote publiek trekken het meest kijkers...Dat is verassendquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awardsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Waar slaat dit nou weer op? Dus Linda de Mol had er net zo goed alleen kunnen gaan zitten d'r eigen clipjes aankondigend?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.
mensen die praten over 'mensen zoals'....![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
Ik heb het ook niet gekeken, dus dat scheelt.quote:
Zal ik je eens iets vertellen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Maartel het volgende:
En, om maar eens een cliché te gebruiken, je hoeft niet te kijken!
Dus ga, als jij je avond verdoet met het kijken naar een interview met Linda de Mol, niet na afloop lopen miepen dat het een interview met Linda de Mol was![]()
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
Van te voren al mekkeren dat het wel niets zal worden, en dan achteraf, na de hele avond toch gekeken te hebben, lekker doormekkeren dat het idd niets was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |