Ik zat daar ook meer naar te kijken dan naar wat ze zeiquote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Arcee het volgende:
Wat een vreemde vouw heeft ze bij haar rechter mondhoek.
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.quote:
hier stond een videobandquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef N.icka het volgende:
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur op![]()
Vooral die eerste.. er is meer dan alleen de straten van Amsterdam...quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Dan nog, valt mij tegen tot nu toe.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.
Er is geen gast die je hoopt wat beter te leren kennen aan de hand van de fragmenten.
Het is meer een compilatie van fragmenten van kijkers naar zomergasten en dat geeft ons heel misschien een beeld van de gemiddelde zomergastenkijker (als die al bestaat).
Dat weer welquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
OUD met geluidquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.
ik gebruik het wel als achtergrondgewauwel
Hij werd in ieder geval zichtbaar kwaad op die vorige vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
quote:
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe heeft de selectie van de gasten eigenlijk plaatsgevonden?
Kennelijk is het geen willekeurige 'steekproef', anders hadden er met name fragmenten van RTL4 en SBS6 in gezeten.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Pff, laat dat joch lekker zijn ding doen. Rot op met die flauwekul
Waar maak jij uit op dat dit allemaal VPRO-publiek is?quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Ja en dan selectiegesprekken met de eindredacteur geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.
Paul heeft ook zijn vinger in de kaas gedrukt.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
En het thema van vanavond is "Opvoeden valt nog lang niet mee".
quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Sorry maar het interesseert mij echt geen fuck hoe klein de wereld van die vrouw en haar zoontje is.
Is ook niet zo moeilijk he.quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nu al leuker dan de uitzending met Linda de mol![]()
nou zeg dat. En ik vrees dat we nog meer van dit soort gejammer krijgen vanaond.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Sorry maar het interesseert mij echt geen fuck hoe klein de wereld van die vrouw en haar zoontje is.
Maar wel dat Linda de Mol haar oogleden laat liften???quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef MissX het volgende:
Ga lekker Evita kijken danquote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Aoristus het volgende:
wtf, is dit stichting correlatie ofzo. Het is verdomme voor mij ook zondagavond
Met Peter van Ingen zei Paul straks tegen een mevr.quote:Op zondag 2 september 2007 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en dan selectiegesprekken met de eindredacteur geloof ik.
Er komt vast nog wel een homo die door zijn moeder geslagen wordtquote:
Nee, dat interesseerde mij ook weinig.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wel dat Linda de Mol haar oogleden laat liften???
![]()
dat gesprek net was op het genante af.quote:Op zondag 2 september 2007 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn dit nou allemaal mensen met een al dan niet loodzwaar familiedrama die hun verhaal ook wel eens van zich af willen praten?
Ze zou er een liedje van moeten maken ofzoquote:Op zondag 2 september 2007 21:13 schreef milagro het volgende:
[..]
dat gesprek net wat op het genante af.
Paul raakte wel precies waar de pijn zat : zij blijft hangen in reeds voorbije 'ellende'
quote:Op zondag 2 september 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
Vrolijke Van der Valk noot er tussendoor.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, er zit wat wrok bij mevrouw. Nou, ze heeft haar uitlaatklep gewonden.
Ik zie wel beter kijkvoer nu.quote:Op zondag 2 september 2007 21:23 schreef Heathen het volgende:
Nou hup iets interessanters aub.
Nee Michiel van Erp.quote:Op zondag 2 september 2007 21:22 schreef gronk het volgende:
Is op zich natuurlijk ook een leuk concept.
'De afrekening'. Waarin nederlanders schoon schip maken met vakantiebaantjes, ex'en, oude werkgevers, hun ouders, de verschrikkelijke relatietherapeut die niet met ze wilde trouwen maar wel sex had met ze, de speelgoedfabrikant, en nog zo wat dingen.
Frans bromet als interviewer?
Lukt 't, MissX?quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
ik vond het wel netjes van hem dat hij een beetje tegengas gafquote:Op zondag 2 september 2007 21:25 schreef rubbereend het volgende:
nou Paul de Leeuw kan weer een avond voor niets komen eten bij van der Valk
'nou ja, kweeniewaarom Cohen , ik ben gewoon best een lekker wijf en wilde op tv "quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef MissX het volgende:
uhhh uhhhh uhhhh
Ik denk eerder 'boehoe, ik ben 26 jaar en mensen beoordelen me op m'n borsten''quote:Op zondag 2 september 2007 21:27 schreef Aoristus het volgende:
boehooeee, 26 jaar en ik begrijp de we-hereld niet
quote:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.quote:Op zondag 2 september 2007 21:28 schreef babette21 het volgende:
gaat nou echt het grootste deel van de fragmenten gepaard met een bibberlipje van de aanvrager?
Daar hadden we het net over, ze lijken wel niet zenuwachtig bijna... veel geoefend?quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
ja, en ook nog eens een alleenstaande moederquote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Wup het volgende:
owjee een begrafenis en nu weer een moeilijke relatie, het meisje probeert zich flink aan te passen aan het programma:)
Wel een beetje een janksmoel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:31 schreef Thelonious het volgende:
Wel een mooie meid.
ja, als je de hele dag naar Cohen luistert ......quote:
Iets met Strangerquote:Op zondag 2 september 2007 21:34 schreef DonStefano het volgende:
wat een mooi fragment dat filmpje van Leonard Cohen! Weet iemand welk nummer dat was?
Ze hebben ongetwijfeld een uitgebreid voorgesprek gehad en zullen er ook wel op geselecteerd zijn, in ieder geval vind ik het niet zo vreemd. Wel typische vpro fragmenten tot nu toe ...quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat ze er verbazingwekkend zelfverzekerd bij zitten. Lijkt me niet makkelijk live op tv met Paul de Leeuw kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |