Omdat ik een mening kan plaatsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom schrijft Heathen "ze legte afgelopen zondag al even uit" ???? En dan verder zo'n heel verhaal....
Ik had 'm laatst gezien, maar ik werd echt knettergek van dat zeikwijvenstemmetje van die Sunny, hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
FYI: Op 6 september wordt tussen 20.25 en 21.55 uur documentaire 'Beperkt Houdbaar' van Sunny Bergmann over de gekte van het doorgeslagen schoonheidsideaal herhaalt.
Wat leuk voor jullie.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n schoonvader is ook een gast, ga dus ook wel kijken.
Nee het is livequote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie.
Moet je er niet bij zijn.
Of is dat eerder opgenomen??
Leuk joh.quote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee het is live
Maar m'n schoonzusje is erbij, dus prima zo.
Ja, ze was 9 jaar, dat zei ze net.quote:
same here, ik denk niet dat ik deze avond af ga kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef annoh het volgende:
Oeiioei, al 2 keer kromme tenen-moment. Hoppa, 3e keer. Relax Paul!
Die heeft inderdaad goedlachse dames van middelbare leeftijd nodig als klapvee.quote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze deze aflvering door Paul de Leeuw laten presenteren, die is toch helemaal geen type voor dit soort programma's...
Dat verwachtte ik ook ..De 100ste uitzending met publiek .quote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik had verwacht dat het een soort feestje zou zijn, in een zaal met veel mensen.
Nu vind ik het maar raar om Paul zo in dat decor te zien.
Leuk juist.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Het zou wel prettig zijn als er wat structuur te ontdekken valt in deze aflevering. Bij zomergasten is het de bedoeling dat je een gast in het zonnetje zet. In plaats daarvan krijgen we fragmenten van dierenmishandeling, josti's en Paul de Leeuw.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk juist.
Allerlei fragmenten door elkaar heen, zonder rode draad of diepere bedoeling.
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur opquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef Arcee het volgende:
Vanavond Źtre et avoir op TV: allemaal kijken!
Ik zat daar ook meer naar te kijken dan naar wat ze zeiquote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Arcee het volgende:
Wat een vreemde vouw heeft ze bij haar rechter mondhoek.
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.quote:
hier stond een videobandquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef N.icka het volgende:
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur op![]()
Vooral die eerste.. er is meer dan alleen de straten van Amsterdam...quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Dan nog, valt mij tegen tot nu toe.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet te vergelijken met een reguliere zomergasten-avond vanavond.
Er is geen gast die je hoopt wat beter te leren kennen aan de hand van de fragmenten.
Het is meer een compilatie van fragmenten van kijkers naar zomergasten en dat geeft ons heel misschien een beeld van de gemiddelde zomergastenkijker (als die al bestaat).
Dat weer welquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
OUD met geluidquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.
ik gebruik het wel als achtergrondgewauwel
Hij werd in ieder geval zichtbaar kwaad op die vorige vrouwquote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef SCH het volgende:
Paul de Leeuw interviewt een stuk beter en confronterender dan een zekere Joris L.
quote:
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.quote:Op zondag 2 september 2007 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe heeft de selectie van de gasten eigenlijk plaatsgevonden?
Kennelijk is het geen willekeurige 'steekproef', anders hadden er met name fragmenten van RTL4 en SBS6 in gezeten.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Pff, laat dat joch lekker zijn ding doen. Rot op met die flauwekul
Waar maak jij uit op dat dit allemaal VPRO-publiek is?quote:Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Eb het volgende:
De kennismaking met het VPRO-publiek is tot nu toe geen onverdeeld genoegen.
Allemachtig wat een sufkutten allemaal.
Pseudo-intellectuelen met een boodschap
Ja en dan selectiegesprekken met de eindredacteur geloof ik.quote:Op zondag 2 september 2007 21:07 schreef Vernidal het volgende:
[..]
Je kon je inschrijven op de site... geloof een paar honderd aanmeldingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |