Ja, die fragmenten van De Mol kende ik ook al. En dan de sleutelscene laten zien uit The Notebookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Boeiend zou het zijn als zij fragmenten kiezen die we nog nooit gezien hebben.
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zienquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag op nederland 2. Of als je handig bent met internet kun je stiekem via internet toch nog seizoenen lang terug alle afleverigen op breedbandformaat streamen (en dus downloaden)
Nou nou, 'horen niet in zo'n programma' vind ik nogal een uitspraak, heur.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben.
check je pm maar evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waar kun je dat terug zien? Ik wil ook die aflevering met Theo Maassen terug zien
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want het is ook totaal niet interessant. Mensen zoals Linda de Mol horen helemaal niet in zo'n programma, omdat ze niks te melden hebben. Als 'ie dan iets interessants uit 'r probeert te krijgen noem ik dat niet 'drammen', maar gewoon nog iets van een programma proberen te maken.
Goh, de mensen die het meest bekend zijn bij het grote publiek trekken het meest kijkers...Dat is verassendquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awardsquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mensen zoals Linda de Mol, Paul de Leeuw of Heleen van Royen maken t iig nog boeiend, maar low culture is natuurlijk te laag voor VPRO plebs. Wel opvallend is dat deze mensen de helft meer kijkers trekken.
Waar slaat dit nou weer op? Dus Linda de Mol had er net zo goed alleen kunnen gaan zitten d'r eigen clipjes aankondigend?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:03 schreef milagro het volgende:
[..]
het is niet zijn programma, hij hoeft er niets van te maken, wij bepalen wel of het iets was, achteraf, niet hij a prioi door gedram, gestuur en afkapperij.
mensen die praten over 'mensen zoals'....![]()
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Of ging jij net als Heleen van Royen uit je dak bij haar fragment van Kane tijdens de TMF-awards![]()
Hé, en 'low culture' is zo absoluut en opdringerig aanwezig tegenwoordig dat ik enige diepgang, althans een poging daartoe, erg op prijs stel van de VPRO. Anders kunnen we net zo goed met z'n allen naar Jensen gaan kijken. Die heeft nog eens hoge kijkcijfers![]()
Kortom VPRO: aub geen leeghoofden als Heleen van Royen, Henkjan Smits en Linda de Mol meer. Die zien we toch al het hele jaar door.
Ik heb het ook niet gekeken, dus dat scheelt.quote:
Zal ik je eens iets vertellen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:18 schreef Maartel het volgende:
En, om maar eens een cliché te gebruiken, je hoeft niet te kijken!
Dus ga, als jij je avond verdoet met het kijken naar een interview met Linda de Mol, niet na afloop lopen miepen dat het een interview met Linda de Mol was![]()
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
Van te voren al mekkeren dat het wel niets zal worden, en dan achteraf, na de hele avond toch gekeken te hebben, lekker doormekkeren dat het idd niets was.
je mag natuurlijk kritiek uiten, duh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar je mag het toch wel jammer vinden dat een in de basis boeiend programma nu ook al verpauperd is?
De open deuren 'Kijk dan niet' of 'Er zit een knop op je TV' vind ik persoonlijk altijd enigszins van armoede getuigen. Als je ergens verwachtingen (of zelfs maar hoop) bij hebt en het pakt anders uit, dan mag je daar w.m.b. best je teleurstelling over uit spreken.
Als je sowieso bij voorbaat al een hekel aan de VPRO of aan Joris Luyendijk of aan Zomergasten of aan Linda de Mol hebt, dan moet je inderdaad niet gaan kijken. In alle andere gevallen mag je kritiek uiten.
quote:Joris Luyendijk heeft gisteren zijn laatste Zomergasten gepresenteerd. Na twee jaar stopt hij ermee. 'Het programma is een feest, maar ook mega-intensief.' De recensies van zijn laatste uitzending met Linda de Mol waren overigens niet echt lovend.
Joris Luyendijk stopt met de presentatie van Zomergasten
Dat meldt Luyendijk in zijn weblog. ‘Zomergasten is zes weken lang werken zonder weekend, allerlei types gaan over je heen zeiken, ongevraagde recensies spoelen over je heen en je krijgt complimenten van mensen bij wie je denkt: ik wil helemaal niet dat jij mijn werk goed vindt want ik vind jou een idioot,' schrijft de presentator.
Kop op de buis
Twee seizoenen Zomergasten is Luyendijk niet meegevallen. ‘Er komt een merkwaardig soort agressie bij sommige mensen los, als je je op tv vertoont. Zo van: wie de fuck denk jij dat je bent dat je met je kop op de buis mag? Ik zal jou eens zeggen wat ik van jou vind!’"
Hoewel Jensen zelf ook wel een boeiende zomergast kan zijn. Daar heb ik nog nooit een interview mee gezien.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:24 schreef Soul79 het volgende:
[..]
alsof jij daar überhaupt iets over te zeggen hebt dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef arneaux het volgende:
O ja en dan pretentieuze gelul over dat een uitzending met Linda de Mol niet interlectueel genoeg zou zijn is natuurlijk gezeik. Ik denk dat ze meer heeft meegemaakt of meer te vertellen heeft dan meenigeen hier.
Dat vind jij gezeik, doe s.v.p.niet alsof iedereen gek is behalve jij. Daar is volgens mij heel weinig reden toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:10 schreef arneaux het volgende:
O ja en dan pretentieuze gelul over dat een uitzending met Linda de Mol niet interlectueel genoeg zou zijn is natuurlijk gezeik. Ik denk dat ze meer heeft meegemaakt of meer te vertellen heeft dan meenigeen hier.
En weet je wat nou het gekke is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:06 schreef Heathen het volgende:
Van de fragmenten konden we het die avond niet hebben, zo ook van de gast. Daarom is er altijd nog een presentator, maar ook die was te licht bevonden. De redactie zou dit zich moeten aantrekken.
Ik ben het met je eens dat ze een paradoxale boodschap uitdraagt ten aanzien van het 'schoonheidsideaal' van de vrouw. Maar het gaat mij erom dat veel mensen haar afvallen puur op het feit dát ze Linda de Mol is. Niet op haar inhoud.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vind jij gezeik, doe s.v.p.niet alsof iedereen gek is behalve jij. Daar is volgens mij heel weinig reden toe.
En waarom zou iemand die veel meemaakt automatisch een boeiende gast zijn en dus ook boeiende fragmenten uitzoeken?
Ben je trouwens op enige wijze familie van Linda of zo?
Dat is ook leuk, want verrassend en hij kon er vast wel vertellen waarom hij dat leuk vind. Maar als Ron bradsteder er zit en van Hazes en Flodder blijkt te houden en daar al hijgend doorheen zit te lachen is het een stuk minder vrees ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
De leukste zomergast ooit was samen met Pierre Jansen Ischa Meier. Die hield van Bennie Neyman André Hazes en Jip en Janneke.
Omdat ik een mening kan plaatsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:55 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom schrijft Heathen "ze legte afgelopen zondag al even uit" ???? En dan verder zo'n heel verhaal....
Ik had 'm laatst gezien, maar ik werd echt knettergek van dat zeikwijvenstemmetje van die Sunny, hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
FYI: Op 6 september wordt tussen 20.25 en 21.55 uur documentaire 'Beperkt Houdbaar' van Sunny Bergmann over de gekte van het doorgeslagen schoonheidsideaal herhaalt.
Wat leuk voor jullie.quote:Op zondag 2 september 2007 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n schoonvader is ook een gast, ga dus ook wel kijken.
Nee het is livequote:Op zondag 2 september 2007 20:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie.
Moet je er niet bij zijn.
Of is dat eerder opgenomen??
Leuk joh.quote:Op zondag 2 september 2007 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee het is live
Maar m'n schoonzusje is erbij, dus prima zo.
Ja, ze was 9 jaar, dat zei ze net.quote:
same here, ik denk niet dat ik deze avond af ga kijken.quote:Op zondag 2 september 2007 20:27 schreef annoh het volgende:
Oeiioei, al 2 keer kromme tenen-moment. Hoppa, 3e keer. Relax Paul!
Die heeft inderdaad goedlachse dames van middelbare leeftijd nodig als klapvee.quote:Op zondag 2 september 2007 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze deze aflvering door Paul de Leeuw laten presenteren, die is toch helemaal geen type voor dit soort programma's...
Dat verwachtte ik ook ..De 100ste uitzending met publiek .quote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik had verwacht dat het een soort feestje zou zijn, in een zaal met veel mensen.
Nu vind ik het maar raar om Paul zo in dat decor te zien.
Leuk juist.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Het zou wel prettig zijn als er wat structuur te ontdekken valt in deze aflevering. Bij zomergasten is het de bedoeling dat je een gast in het zonnetje zet. In plaats daarvan krijgen we fragmenten van dierenmishandeling, josti's en Paul de Leeuw.quote:Op zondag 2 september 2007 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk juist.
Allerlei fragmenten door elkaar heen, zonder rode draad of diepere bedoeling.
ik ook, het nodigt niet uit tot er lekker voor gaan zitten.quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Aoristus het volgende:
ik vind het een beetje rommelig
Veels te laat elke keer . ik moet maandags altijd om 6 uur opquote:Op zondag 2 september 2007 20:50 schreef Arcee het volgende:
Vanavond Être et avoir op TV: allemaal kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |