Zeeer opmerkelijk, daarom meldde ik dat ook, maar goed, we moeten het hebben van participatie en diversiteit...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral voor een programma van de VPRO, waar men normaal gesproken nooit iets wil weten van de 'buitenlanderproblematiek'.
ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Cynix ® het volgende:
Erg boeiende uitzending tot nu toe!
Nou ja,dat vind ik dan.
de klapdeur natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ook.![]()
ARK, ik kan wel met hem door 1 deur, wel door meerdere deuren, behalve die ene
Dit is de 4e. Nog 2 meen ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel komen er nog na deze?
Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Het beeld dat ik van ARK had is bevestigd: erudiete, brave saaie leraar.
Jammer, want je zit er imo naast. Deze man is niet saai. Hij legt alles duidelijk uit, hij heeft een mening, hij is direct en concreet. Ik vind hem zelfs geloofwaardig en sympathiek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Toen haakte ik juist af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef _The_General_ het volgende:
Ik had verwacht dat het stuk over barbarisme jou wel zou aanspreken gezien je familiegeschiedenis?
Haak dan inderdaad maar af, want als dat je mening is heb je er volstrekt niets van begrepenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik haak af voor vandaag.
Liever wat meer VPRO oude stijl?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
Wat mij betreft mag het wel wat complexer eigenlijk, de gast entertaint, dat maakt het een klein beetje oppervlakkig
Dat met die wiskunde was nog wel van enig niveau.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Liever wat meer VPRO oude stijl?
Ik vind het zo wel prettig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |