Hey wat leuk dat je er ook nog bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik zit er nog hoor
niet voor lang trouwens
je gaat toch geen vieze plaatjes bekijken heh ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nou zeg, dan vermaak ik me maar alleen
Klinkt best dieptriest eigenlijk
ja ik zat maar te F5 en hehquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey wat leuk dat je er ook nog bent
Nou nog zo'n 15 minuten en dan zit ik hier helemaal alleenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat toch geen vieze plaatjes bekijken heh ?
Hij stond er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zat maar te F5 en heh
sorry bleef ff hangen op een topic van breezahchick, mooie dames staan daartussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij stond er al een tijdje hoor
Oh dus ik ben niet de enige die dat ervaart.... Ik wist helemaal niet dat het zulk lekker weer zou worden vandaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
man het voelt net of ik door de woestijn een oase zie met een bron van water.
ik wil bier, proef het zowat al
Maar het blijven braazahsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry bleef ff hangen op een topic van breezahchick, mooie dames staan daartussen
haha gozer das een hint man!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou nog zo'n 15 minuten en dan zit ik hier helemaal alleenMoet me toch 1.5 uur vermaken he !
Collega zei net dat ik een goeie beurt nodig had.... Ja ze is wel vrouwelijk, maar niet iemand met wie je die goeie beurt zou willen ervaren
nou op mn balkon gisteren toen ik thuis kwam was het 26 graden. denk dat het nu ook zo iets isquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dus ik ben niet de enige die dat ervaart.... Ik wist helemaal niet dat het zulk lekker weer zou worden vandaag![]()
Nou nee liever geen hint van haar !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha gozer das een hint man!
t wordt ieder geval wel gezegdtis toch geen oma ofzo heh ?
Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uitquote:
Prettig weekend he. Lekker hard feesten zodat je maandag weer brak op je werk kunt zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Sorry Tear, maar ik ga weekend vieren!
Prettig weekend! en hopelijk tot volgende week
Mijn topic wat doe je !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
Geen reet te doen op je werk, maandag 27 augustus
![]()
Precies, dicht deze!quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laten we maar in die van maandag 27 augustus doorgaan dan
dit lijkt me een mooi slotaccoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |