Dat vind ik best hoog voor een film die mij ook niets leekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Wat voor vla was het?quote:
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft Ratatouille al gezien????
[afbeelding]
Dat is altijd zo als een film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, een 8.5 op IMDB en een #70 in de top 250. Dus het is wel een aardige film?
http://www.imdb.com/title/tt0382932/
Whahaha, jou ontgaat echt nietsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb wel een foutje in de film ontdekt, houten heften mogen al jaren niet meer in de Prof Keuken...
![]()
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:20 schreef justmattie het volgende:
eerst ga ik nog hannibal rising, en 88 minutes kijken![]()
![]()
Slechte films komen uberhaupt nooit zo hoog op die lijst voor, nieuw of nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als een [goede] film nieuw is, als ie 10 keer zoveel stemmen heeft is ie waarschijnlijk flink gezakt.
De laatste is leuk, perfume vond ik niet zo juistquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:50 schreef beunkster het volgende:
[..]
Hanibal Rising kun je beter links laten liggen. Is echt niets.
88 Minutes is wel aardig.
Op dit moment staat Perfume - the story of a murderer op, het einde. Briljant gewoon. Echt brijlant. Een verfilming van een klassieker trouwens.
Gisteravond had ik Sleepers opstaan. Ook erg de moeite waard!
Ocean's Thirteen is ook niet onaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |