Als het topic maar leuk is.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuri, mag ik je complimenteren met de briljante Topic Titel. DDit is precies de essentie van wat hier gebeeurd. Het is het allesonthullende antwoord
Dat weet ik. Ik bel gewoon liever niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef Mikkie het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen bellen
Dat neem ik dan bij deze van je aan. M'n zus is blijkbaar gewoon helemaal niet thuis. Dus ik gok het er maar op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Roomboter is altijd goed
Wil je niet zelf afbakken? Dan heb je nog een beetje warme cakequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
en niet van het beslag maar van de cake natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
chantagemateriaal.Jij bent evil.
![]()
zelfs margarine werktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
Waardeloos trouwens. Ik wil een cake bakken, maar geen idee welke boter ik moet gebruiken. Roomboter?
truequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat neem ik dan bij deze van je aan. M'n zus is blijkbaar gewoon helemaal niet thuis. Dus ik gok het er maar op.
Het beslag is toch altijd het lekkerst![]()
Ik verwacht dat er een foto van mijn in de gang komt te hangen. Je weet wel, zoals van de koningingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:54 schreef iamredleader het volgende:ben ook aan het werk.
Nem komt dinsdag helpen
de held
Alle boter is goed behalve margarine en halvarinequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Soempie het volgende:
Waardeloos trouwens. Ik wil een cake bakken, maar geen idee welke boter ik moet gebruiken. Roomboter?
het was best te eten hoorquote:
maar ik heb ook geen halvarine gebruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Het punt is dat halvarine helemaal niet goed bestand is tegen hoge temperaturen
En het smaakt wat zurig als je het verwarmt
Ze mogen m'n altaar ook wel hebben.quote:
Maar met roomboter wordt het zo compact, of doe ik dan iets anders verkeerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ja gaat er niet dood aan maar het is gewoon minder lekker
Dat kan ik ook niet voor je beantwoorden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een dilemmaik moet vanaf nu gaan lenen bij de IB-groep, maar ik weet niet hoeveel ik moet gaan lenen
heb er nu 250 van gemaakt maar neig er naar om er 350 van te maken. maar dat lijkt me aan de andere kant ook wel weer aardig veel
wauw wat een hulpquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet voor je beantwoorden.![]()
Je kunt ook een maand een van de twee bedragen doen en als dat niet bevalt het voor de maand er op wijzigen?quote:
Ik bedoelde ze allebeiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar ik heb ook geen halvarine gebruiktik heb margarine gebruikt
of maakt dat geen kut uit, kook&baknoob die ik ben
Heb je dat niet meer nodig dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze mogen m'n altaar ook wel hebben.![]()
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je dat niet meer nodig dan?
mjah kan ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt ook een maand een van de twee bedragen doen en als dat niet bevalt het voor de maand er op wijzigen?
Roombotercake hoort compactquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar met roomboter wordt het zo compact, of doe ik dan iets anders verkeerd?
Blij dat het niet aan mij lag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Roombotercake hoort compact
En anders doe je er een heel klein scheutje melk in.
quote:
Goede keus. Als je wil afvallen moet je geen cake eten (of weinig), dan kan je het net zo goed lekkerder maken door roomboter te gebruikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Soempie het volgende:
Ik maak wel de slechte variant met roomboter![]()
En het is een van de goedkoopste manieren van lenen die bestaat. Als je geld wat je overhoudt op een spaarrekening zet valt het ook wel mee wat je extra terug moet betalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:51 schreef Etcetera het volgende:
oh laat maar, ik doe gewoon 350want daar komt ook nog dat mooie bedrag voor ziektekosten en m'n telefoon rekening bij
true, maar ik hou eigenlijk nooit wat overquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het is een van de goedkoopste manieren van lenen die bestaat. Als je geld wat je overhoudt op een spaarrekening zet valt het ook wel mee wat je extra terug moet betalen
Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goede keus. Als je wil afvallen moet je geen cake eten (of weinig), dan kan je het net zo goed lekkerder maken door roomboter te gebruiken
Ja, die kuipjes doelde ik opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne Nem, margarine kan wel maar dan de soort die bedoeld is om in te bakken, niet die meuk uit kuipjes
echte slagroom, niet uit zo'n busquote:
ik moet nog sowieso 2 jaar lenen, welk bedrag ik maximaal wil uitkomen: dat interesseert me echt helemaal niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je lenen, en op wat voor bedrag wil je uiteindelijk maximaal uitkomen aan het eind van je studie?
Het is ook een kwestie van jezelf een budget stellen. Natuurlijk is 350 invullen makkelijk gedaan en heb je easy peasy extra bestedingsruimte, maar je moet het wel nodig hebben, anders is het zonde.
Of je doet mijn constructie: ik leen maximaal, stel mezelf een budget van welk gedeelte ik op wil maken, en de rest stort ik op een spaarrekening. En dan af toe (bij mij de afgelopen 4 maanden) stort je minder of niks, omdat je het nodig hebt voor andere aankopen. Zo heb je toch wat speling
.
Dat spul is echt zo gigantisch smerigquote:
Lekker manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat spul is echt zo gigantisch smerig. Ook naar als je ergens op bezoek bent en er wordt gevraagd of je ergens boter op wil. Zeg je ja, krijg je een laag blue band waar je je hagelslag rechtop in kan zetten
![]()
Jukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:15 schreef Mikkie het volgende:
Oplossing: cheap ass cake kopen bij de super
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp
Er is beslag gelegd op mijn huis en auto!!
Dat is hardstikke zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |