Ik kan wel posten maar ben druk bezig met postenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef iamredleader het volgende:
Als Soempie, B.ertha, Nembrionic en Etcetera er niet zijn, komen de SC topics niet echt op gang, he?
Ik vind dat jullie sinds vanmorgen aardig hard zijn gegaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef iamredleader het volgende:
Als Soempie, B.ertha, Nembrionic en Etcetera er niet zijn, komen de SC topics niet echt op gang, he?
2 pagina's is nou niet echt veelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie sinds vanmorgen aardig hard zijn gegaan.![]()
Aardig wat als je dat snel even bij wilt lezenquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:22 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n vrouw komt zo thuis, dan ga ik aan de laatste ronde van het voorbereiden - en dan komen PhysicsRules en DaviniaHR hier!
Klinkt goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:34 schreef iamredleader het volgende:
Vorig topic nog gezegd: als de nieuwe flat helemaal ingericht is, wil ik wel een AKQSC meet bij ons thuis organiseren, inclusief lekkere avondmaaltijd![]()
Niks moet, alles mag. Graag zelfsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik was al geweest, hoef ik nu niet meer?
Gokje:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd....![]()
en hoe noemen we hem/haar?
Dolly?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb vandaag trouwens mijn eerste kloon aangemaakt
Ze wil niet dat ik haar naam noemquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd....![]()
en hoe noemen we hem/haar?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Supersheep het volgende:
Wat betekent monastery
Een prachtig topic, op slot
We hadden alletwee geen fototoestel mee...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef iamredleader het volgende:
Oeh, pics van een verbrande clown?![]()
![]()
![]()
en van een aangebrande Soemp?
![]()
Probeer Ctrl+shift en als dat niet werkt Alt+shiftquote:
De speciale gelegenheid was in dit geval dat er iemand op bezoek kwam die ik en drie andere huisgenoten graag wilden ontlopen. En we waren alweer een tijd niet bij een restaurant geweest, dus dat kon goedquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:24 schreef Soempie het volgende:
Tim, speciale gelegenheid /vraagteken
Goede reden om uit eten te gaan, inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De speciale gelegenheid was in dit geval dat er iemand op bezoek kwam die ik en drie andere huisgenoten graag wilden ontlopen. En we waren alweer een tijd niet bij een restaurant geweest, dus dat kon goed
Dat heeft mijn vriendin vrouw ook al twee keer tegen me gezegd...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik zit vol.
Om er voor te zorgen dat ie ook niet meer zomaar de toetsenbordindeling gaat veranderen: rechtsklik op waar er nu NL staat in je startbalk, en daar is het ergens aan te passen (onder Eigenschappen en dan Sneltoetsen dacht ik)quote:
En wilde jij toen wel iets in haar keel steken zodat dat gevoel weg zou gaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriendin vrouw ook al twee keer tegen me gezegd...
Het was ook een bijzonder naar figuurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goede reden om uit eten te gaan, inderdaad![]()
Ja, maar dat slikte ze niet zo goed...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wilde jij toen wel iets in haar keel steken zodat dat gevoel weg zou gaan?
Misschien had je het gewoon met meer liefde moeten doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, maar dat slikte ze niet zo goed...
Als die 20 centimeter nog niet genoeg liefde is, dan had ze elf dagen terug maar met een neger moeten trouwen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien had je het gewoon met meer liefde moeten doen
Of met meer dan een neger natuurlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als die 20 centimeter nog niet genoeg liefde is, dan had ze elf dagen terug maar met een neger moeten trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |