Maar jij bent heul niet dik! Je bent gewoon langquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef Armageddon het volgende:
1.90m en 95 kilo. Mag ik dan ook meedoen hier?
Sinds ik gestopt ben met roken heb ik een pens gekregen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar jij bent heul niet dik! Je bent gewoon lang(eh, altijd welkom natuurlijk
)
Mannen met een buikjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken heb ik een pens gekregen.
Het is nog wel een buikje. Moet ik het zo laten dan maar?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannen met een buikje(nou ja, pens klinkt ook niet meer als buikje hè..)
Loslopend konijn en kabels, grrr. * Isabeau springt maar weer eens op om het dove konijn toe te schreeuwen
Maar wat voor sport dan? Fitness is zo saai en in mijn eentje ga ik dat precies één week uithouden.quote:
Hardlopen ofzo. Of fietsen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maar wat voor sport dan? Fitness is zo saai en in mijn eentje ga ik dat precies één week uithouden.
*Geeft knuffel...quote:
Dat is wel een goeie ja!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hardlopen ofzo. Of fietsen.
In het Zuiderpark kun je behoorlijk goede rondjes rennen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannen met een buikje(nou ja, pens klinkt ook niet meer als buikje hè..)
ben 1.75 en weeg dus 82.5quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Welkom
82.5 bij welke lengte als ik vragen mag? Ligt er namelijk aan wat je BMI ismaar wat mij betreft is iedereen hier welkom hoor
in het slanke topic word ook echt wel serieus over afvallen gesproken hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
ben 1.75 en weeg dus 82.5
Volgens dieet web is mijn bmi 26.9
Sta nog in de lijst van slank in de zomer maar heb troel al pm gestuurd dat ik liever hier heen ga..
Ben daar de gene met de hoogste bmi en dat vind ik niet zo prettig, hier zijn jullie na mijn idee iets serieuser bezig met afvallen en dat heb ik gewoon nodig..
Hoi! Welkom hier!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
ben 1.75 en weeg dus 82.5
Volgens dieet web is mijn bmi 26.9
Sta nog in de lijst van slank in de zomer maar heb troel al pm gestuurd dat ik liever hier heen ga..
Ben daar de gene met de hoogste bmi en dat vind ik niet zo prettig, hier zijn jullie na mijn idee iets serieuser bezig met afvallen en dat heb ik gewoon nodig..
The horrorquote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu, naar veel slaan, veel gegooi en veel gevloek, lekker mijn kokosnoot leeg te eten
Ik begrijp dat je die cocosnoot dus al eigenlijk verbrand hebt, nog voor je 'm gegeten hebt?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef ymme het volgende:
Ik zit nu, naar veel slaan, veel gegooi en veel gevloek, lekker mijn kokosnoot leeg te eten
het is hier ook gewoon veel gezelliger natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 11:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Het is heerlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
The horror
Maar ieder zijn ding, bon appetit
Sorry, verbrand??? Weet jij wel hoe lekker de inhoud van een cocosnoot isquote:Op maandag 30 juli 2007 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je die cocosnoot dus al eigenlijk verbrand hebt, nog voor je 'm gegeten hebt?![]()
Haha zegt mijn moeder ook altijdquote:Op maandag 30 juli 2007 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is hier ook gewoon veel gezelliger natuurlijk
dat is toch een soort van vooroordeel 'Dikke mensen zijn altijd zo gezellig'
Als in -caloriëen verbranden- slimpie!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, verbrand??? Weet jij wel hoe lekker de inhoud van een cocosnoot is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je ook nog in een boom moeten klimmen om hem eruit te kunnen halen?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef ymme het volgende:
Ik kots zeldenquote:
PIquote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kots zelden![]()
En ik lust vrijwel alles maar van kokos krijg ik echt koude rillingen
Nam je mijn kotsopmerking serieus dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
PI![]()
Verse kokos vind ik ook niet geweldig, maar kokos op cake of koekjes is jammie!![]()
Sorry... voor het noemen van bovenstaand lekkers.![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als in -caloriëen verbranden- slimpie!![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nam je mijn kotsopmerking serieus dan?
Men, soms haat ik de virtuele wereld
Kokos is zo ranzig dat mijn eetlust nu wel compleet verdwenen is, thanx![]()
Dat weet ik, levi, dat weet ikquote:Op maandag 30 juli 2007 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik verwees naar MIJN PI.
![]()
Lastig inderdaad dat typen... het kan totaal anders overkomen dan ik het bedoel.![]()
Succes!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Willen jullie voor me duimen? Ik heb zo tentamen en ik begin 'm een beetje te knijpen.
Stom vak. Totaal niet boeiend, moet 'm halen alleen. En ik heb 81 euro betaald om tentamen te mogen doen.
Ga zo maar eens op de fiets springen naar Den Haag.
*duim, duim, duim*quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Willen jullie voor me duimen? Ik heb zo tentamen en ik begin 'm een beetje te knijpen.
Stom vak. Totaal niet boeiend, moet 'm halen alleen. En ik heb 81 euro betaald om tentamen te mogen doen.
*duimt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
zo schattigquote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef Fannetje het volgende:
Succes Liejannuh! Je kunt het
Ik heb nu drie dagen mijn nichtje (3) en neefje (2) te logeren. Neefje ligt nu in bed voor z'n middagdutje en nichtje kliedert lekker alles onder met verf
[afbeelding]
ik mag zelfs maar 1 keer in de maand vanquote:Op maandag 30 juli 2007 14:17 schreef Patries86 het volgende:
Gefeliciteerd octopussy!
Weegt iedereen zich 1x in de week?
Ze zeggen dat het beter is, anders sta je iedere dag op de weegschaal en kan het een obsessie worden etc... Mijn weegdag is maandagochtend 8 uur
Ja idd daar waarschuwen ze je voorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:22 schreef teigan het volgende:
[..]
ik mag zelfs maar 1 keer in de maand van, maar dat komt omdat ik er vroeger meerdere keren per dag opstond, dus het is op zich wel logisch... En als ik niet al te moeilijk doe, dan sta ik er soms tussendoor nog wel eens op..
Maar 1 keer in de week is wel het beste, anders ga je stressen over 1 afwijkende dag, terwijl dat niets hoeft te betekenen..
en nu niet stiekem op het lijstje de slechte dingen erbij zetten, anders heb je nog niets aan dat lijstjequote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Patries86 het volgende:
Heb net trouwens boodschappen gedaan, voor het eerst met een lijstje
Normaal loop ik er door heen en bedenk ik ter plekke wat we 's avonds eten en vaak haal ik ook nog wat ongezonde dingen erbij (taartje, zak chips, borrelhapjes etc)
Was net erg moeilijk om al die lekkere maar slechte dingen te weerstaan..vooral als je het ruikt etc.
Maar is gelukt,alleen gehaalt wat op de lijst stond!
Nee dat gebeurt niet... staan allemaal gezonde dingen op o.aquote:Op maandag 30 juli 2007 14:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en nu niet stiekem op het lijstje de slechte dingen erbij zetten, anders heb je nog niets aan dat lijstje
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef Fannetje het volgende:
Succes Liejannuh! Je kunt het
Ik heb nu drie dagen mijn nichtje (3) en neefje (2) te logeren. Neefje ligt nu in bed voor z'n middagdutje en nichtje kliedert lekker alles onder met verf
[afbeelding]
Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg jaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]jouw nichtje lijkt op Demi uit OUD
![]()
In elk geval een leuke bezigheid
Kun je voor mij ook een envelop op de post doen, heb geen zin om de deur uit te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg jaIk heb daar ook wel eens naar gekeken
Zometeen neefje even uit bed halen en dan even wat op de post doen.
Hop, naar buiten jij!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een envelop op de post doen, heb geen zin om de deur uit te gaan![]()
![]()
Dat kan ik inderdaad wel eens doen ja. Misschien dat ik dan wat fitter wordt vandaag. Ben ontzettend lui vandaag.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hop, naar buiten jij!En maak er meteen maar een wandelingetje van!
![]()
Dat had ik gisteren, zat de tour de france te kijken, maar heb eigenlijk alleen maar liggen slapen op de bank. Rond half 5 was het buiten eindelijk droog en wilde mijn vriend nog even een stukje wandelen... helaas verdwaalden we een beetje in een stukje bos dat we niet zo goed kennen en hebben we uiteindelijk 2.5 uur gewandeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad wel eens doen ja. Misschien dat ik dan wat fitter wordt vandaag. Ben ontzettend lui vandaag.
MEIS!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
* octopussy duimt ook nog even mee voor Lianne
ik heb het al even gemeld in het trouwtopic, maar doe het hier ook nog even: Stefan en ik zijn sinds gisteren officieel verloofd![]()
Ik zie nu al een beetje op tegen het vele regelen, aangezien ik totaal geen regelmiep ben![]()
Ik ook, maar ik ben dan ook een beetje ongeduldig.quote:
en hoe ben je van plan te gaan doen op vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Patries86 het volgende:
Net de honden uitgelaten... in een lekker tempo doorgelopen (vond de oudste niet zo fijn haha)
Rondje van ongeveer 15 minuten dit wil ik voortaan iedere dag doen (met of zonder hondjes, ligt eraan of ze bij me aan het logeren zijn) Rondje om 12 uur en rondje om half 4
en dan nog 's avonds naar de sportschool
Het is een extraatje... want ga iedere dag al naar de sportschool!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Patries86, een rondje van 15 min, maak hier eens 30 min van
Een half uurtje is niet zo heel lang, maar ik zelf persoonlijk vind 15 min altijd te kort, zowel voor mijn honden als voor mijzelf. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Wil op mijn vakantie er ook aan houden!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe ben je van plan te gaan doen op vakantie?
wil je nu echt snel afvallen voordat je op vakantie gaat en dan gewoon 2 weken weer alles eten en drinken of blijf je gewoon gezond door gaan?
Krijg genoeg beweging... voorheen gingen we 1x per week naar de sportschoolquote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik vind het prima hoor Patries, mooi mee doorgaan, icm de sportschool krijg je zo redelijk veel lichaamsbeweging
Hahaha, ja anders had ik zeker wel meer gaan lopen als ik de sportschool niet had gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef ymme het volgende:
Oh is dat wandelen naast de sportschool. Dan is het inderdaad voldoende hoor Patries86
Natuurlijk neem ik af en toe ook een pannekoek of muffin of patat met vette mayo.. maar wil het wel zoveel mogelijk beperken. Gelukkig kun je er voldoende bewegen (zwemmen, gratis fitness, exursies etc)quote:Op maandag 30 juli 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
All-in op vakantie gaan en dan alleen maar gezonde dingen eten gaat niet werken, dat kan ik je nu al vertellen. Naast het feit dat de verleiding te groot is, zie je allemaal lekkere dingen om je heen en allemaal mensen die er onbeschaamd van eten, met als gevolg dat je gruwelijk chagrijnig wordt. Ik zou dat ook gewoon lekker genieten van die dingen. Het gebeurt toch wel
dan is het goedquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Wil op mijn vakantie er ook aan houden!
Gelukkig daar veel stoomgroente bij het avondeten
Verder zitten we all in, dus ik kan gewoon 6x per dag iets eten.
Ga goed opletten om geen vette sausjes te eten bij het avondeten, bij het ontbijt niet de muffins etc maar 2 boterhammen met kaas of worst.
En ik wil niet afvallen persee voor de vakantie, het komt nu gewoon zo goed uit om te beginnen.
En tja dat ik over 5 weken op vakantie ga, dat is nu eenmaal zo. Ben niet van plan erg uit te schieten qua vet eten etc!
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
ik heb het al even gemeld in het trouwtopic, maar doe het hier ook nog even: Stefan en ik zijn sinds gisteren officieel verloofd![]()
thx Yppyquote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef YPPY het volgende:
Armawelkom hier.
Welkom terug BJ en nog iemand ook, die naam weet ik zo niet meer.
Dat k$^ Liejannuh. Wat een boel papier! Sterkte met alle drukte, wel lekker dat je tijdens werktijd kunt studeren.
ik kijk ook inderdaad. Dat meisje dat bang was dat ze te dik was voor een behandeling in de anorexiakliniekquote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu iets over Anorexia aan het kijken. Heel bizar. Is op RTL 5 voor de geinteresseerden.
Ik durf het niet eens te kijken...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
en als ik verstandig ben kijk ik het niet af, zij eten dan niets, en ik at teveel, maar in het stukje wat ik zonet gezien heb kwamen de gevoelens wel heel erg overeen...
bah..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Het herkenbare vond ik eigenlijk vooral omdat er bij eigenlijk iedereen wel een psychische oorzaak zat achter het eetprobleem. Ze waren eenzaam, werden gepest, ontzettend onzeker etc. Iets wat ik hier eigenlijk ook wel terug zie.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat zijn de redenen van die meiden wat zo overeenkomst? Bizar dan zeg.
Dikke knuffel voor teigan!
Echt, ik begin afstudeerstress te ontwikkelen. Zo eerst nog maar even met een docent voor een ander vak bellen of hij heel snel mijn opdracht na kan kijken ipv in de 4 weken die er voor staat.quote:Liejannuh: K** zeg als je denkt dat het redelijk gaat met een tentamen en toch niet gehaald hebt. Maar als dit een laatste tentamen is, mag je die dan niet mondeling doen? Of zijn ze bij jullie ook al zo streng?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Yeehaw!
Vandaag kon ik mijn oude spijkerbroek weer aan! Die heb ik twee jaar niet aan gepastZo klinkt het idd leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen maar weer zwemmen?![]()
Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is...moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig.
Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Teigan had gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Sgoei, laat het maar weten, ik ga zonder meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo klinkt het idd leuker...![]()
Morgen maar weer zwemmen?![]()
Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is...moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig.
Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
![]()
Super!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:23 schreef omearos het volgende:
Teigan had gelijk![]()
Ik woog vanmorgen 89,2kg![]()
Ik eet 1000 kcal per dag en ik kom aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik zou gezien mijn eetpatroon absoluut moeten afvallen en ik val niet af
klinkt bekend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik zou gezien mijn eetpatroon absoluut moeten afvallen en ik val niet af
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef botterfly het volgende:
Even over SB: Ik volg dus ook al 13 weken haar boeken. Met goed resultaat.
Jullie zeggen iedere keer dat je voldoende moet eten want SB is vaak te weinig. Zou je dan calorieën moeten gaan tellen of is het niet hebben van een hongergevoel een goede leidraad? Ik heb namelijk geen hongergevoel bij SB, maar als ik honger heb eet ik meer dan de hoeveelheid die SB zegt te moeten eten. Is dat in feite voldoende? Ik voel me beter dan ik de laatste jaren me heb gevoeld.
Mijn broer deed op een gegeven moment Sonja Bakker, zei dat hij helemaal geen honger had, zich perfect voelde, er niets extra;s bij at en dat hij heel erg afviel (Hij is over de 2 meter en doet werk als groepsleider, dus rent veel heen en weer).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
Ik ben gelukkig niet zo'n toetjes mens!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan is het goed
met all in moet je inderdaad goed opletten
maar ik ben net 2 weken weg geweest en toch nog 1 kilo afgevallen
dus het kan zeker als je maar niet te veel en te slecht gaat eten
en niet 2 keer per dag een toetje
Vandaag is de eerste meting gedaan en dat is me niet tegen gevallen. M'n stofwisseling begint weer een beetje op gang te komen en alle resultaten waren boven verwachting (zelfs boven verwachting van de begeleiding). Ik ben in een week een halve kilo afgevallen en het vetpercentage is van 26,2 naar 25,5 procent gegaan. Als m'n stofwisseling straks echt goed op gang is zou het nog maar beter moeten worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of het eerste resultaat dinsdag al zichtbaar is. Ik begreep wel dat het zo kan zijn dat je stofwisseling wat tijd nodig heeft om op gang te komen en dat het niet meteen merkbaar is. We zullen zien.
Meningen en ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
Ja klopt. Truc is wellicht ook om niet meer terug te gaan naar meer (= vaak te veel) eten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Meningen en ervaring.
Als je lange tijd heel weinig eet, dan gaat je lichaam in de spaarstand. En als je dan weer "normaal" gaat eten (of wat grotere porties), dan kom je weer gezellig heel erg hard aan.
Vandaar dat er wordt gehamerd op het blijven eten en voldoende eten.
Ik heb vorige week een kuur van WeightCare gedaan, 860kcal per dag. En toen had ik ook niet echt honger en eigenlijk nergens anders behoefte aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef Patries86 het volgende:
[knip]
Komt er dus op neer dat SB misschien inderdaad weinig voorschrijft ofzo..
Maar rare is wel dat ik geen trek had tussendoor, geen behoefte aan iets anders of meer eten
terwijl ik dit wel vaak had met mijn oude eetpatroon (chipje hier, taartje daar, vette troep op brood etc)
Was gisteren wel even duizeligMaar eenmaal op de sportschool ging alles goed en echt uit me dak gegaan haha
Maar niet alles hoeft ook een discussie te zijn... dan zijn we het toch niet met elkaar eens? So what? Lekker boeiend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik weet dat dat hier een discussie zonder eind is en dat ik daar een vrij unieke mening over heb, dus 't is ook zinloos om 'm weer te gaan voeren
Eensch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar niet alles hoeft ook een discussie te zijn... dan zijn we het toch niet met elkaar eens? So what? Lekker boeiend...Ik vind je toch wel aardig.
![]()
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:20 schreef teigan het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Troel? Ik heb haar volgens mij al even hier niet meer gezien?
ik eigenlijk ook, vandaar dat ik het vroeg..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
dank jequote:
naar is dat he?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft een knuffel aan Motorbloempje.
Het valt best wel mee uiteindelijk en als je er niet uit komt, dan kom ik desnoods dozen inpakken.
Ik kan altijd erg goed inpakken bij andere mensen.
Ze heeft me zondag nog geholpen met mn ww voor Dieetweb dus ze leeft nogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Levitation het volgende:
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
En dat is voor mij een moment om toch iets te eten. Idd duizeligheid komt ergens vandaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn broer deed op een gegeven moment Sonja Bakker, zei dat hij helemaal geen honger had, zich perfect voelde, er niets extra;s bij at en dat hij heel erg afviel (Hij is over de 2 meter en doet werk als groepsleider, dus rent veel heen en weer).
Als enige nadeel noemde hij dat hij onder zijn werk af en toe ineens heel erg duizelig werd, dat had hij zo'n 4 à 5 keer per dag.
Kijk, dát is een moment om te bedenken dat je met zo'n baan en zo'n lengte misschien wat meer moet gaan eten.
Overigens vond hij het onzin toen ik dat zei.Hij gaat dus gewoon door.
Je mag 3 mensen meenemen, naast jezelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een idee, hoeveel personen (naast mij zelf) ik met korting mee kan nemen met mijn ov-jaarkaart?? Ik ga morgen met een stel naar de opendag van Feyenoord
Anders geen ik er niet heen. Een echter support is er voor zijn/haar ploeg in goede en in slechte tijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je mag 3 mensen meenemen, naast jezelf.
Alleen opendag Feyenoord...bestaat Feyenoord nog?
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Anders geen ik er niet heen. Een echter support is er voor zijn/haar ploeg in goede en in slechte tijden.![]()
Dus in totaal hebben morgen 4 mensen korting... En we gaan met z'n 5-en. Dan denk ik dat we 't bedrag maar gaan delen ofzo.Is anders ook zo lullig, voor die ene persoon
Ik laat me er ook niet door opnaaien hoor. Wil me alleen verwerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien... ik ben als kind/tiener nogal ernstig Ajax fan geweest. Feyenoord afkatten blijft leuk.
Anyway, ik hou me al jaaaaren niet echt meer met voetbal bezig. Hier (regio Eindhoven) vind ik het weer geinig om PSV-ers op te naaien.
Ik meen er echter niets van.![]()
veel plezier morgen, heb het zelf te druk met sollicitatie, anders zou ik vriendje wel porren om er toch heen te gaan (hij vind er geen reet aan, terwijl hij wel supporter is)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een idee, hoeveel personen (naast mij zelf) ik met korting mee kan nemen met mijn ov-jaarkaart?? Ik ga morgen met een stel naar de opendag van Feyenoord
Nog bedankt voor het Maok roepenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef teigan het volgende:
alvast succes freecell.
ik heb vandaag wel 2 liter water op, maar moet er niet vaker van naar de wc.. Morgenochtend ga ik iig lekker zwemmen, en de schade van vandaag even wegwerken..
Hey Isaquote:
Nou eh, ik slaap de laatste tijd een beetje slechtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:27 schreef freecell het volgende:
Hey IsaDank je wel, ik ben wel benieuwd hoe het is, wat ik moet doen en hoelang ik vandaag moet werken.
Wat doe jij eigenlijk al wakker?
Sorry, mijn schuldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey IsaDank je wel, ik ben wel benieuwd hoe het is, wat ik moet doen en hoelang ik vandaag moet werken.
Wat doe jij eigenlijk al wakker?
over het algemeen kijken katten wel uit hoor, zijn geen domme beestenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef ymme het volgende:
Ik ben net echt ff geschrokken![]()
Ik zat net op de wc, hoor ik de poes miauwen. Dus ik doorspoelen, en boven kijken of ik haar ergens had opgesloten. Geen Luna. Keek ik uit het raam, zat ze beneden voor de voordeurDaar is ze nog nooit geweest, alleen achter in de tuin met een tuigje om en lang touw. Nu weet ik wel hoe het komt, mijn schoonvader was om kwart voor acht aan de deur, om ff wat te vertellen, is ze via de voordeur naar buiten gegaan, zonder dat ik het zag
.
Ik ben blij dat ze niet weg gelopen is, en ik vermoed dat ze ook niet verder is geweest dan 't garagepad. Voor het zelfde geld was ze de onbekende weg opgegaan, en was ze dood gereden ofzo![]()
Ik ben opgelucht dat er er niets gebeurd is, maar wel ontzettend geschrokken. De volgende keer als ik de voordeur open doe, kijk ik wel beter uit.
Dat is eng!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:57 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon zin om te gaan sporten straks!![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zittenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:09 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dat is eng!
Hebben jullie trouwens het 'probleem' dat het vet op de meest onlogische plekken verdwijnt wanneer je aan het afvallen bent? Mijn horloge zit inmiddels bijna tegen mijn elleboog aan, mijn sleutelbeen is weer zichtbaar, mijn ringen aan de ringvingers kan ik om mijn wijsvingers schuiven, mijn onderbuik (gedeelte onder de navel) is compleet verdwenen, maar het vet boven de navel, de dikke dijen, zadeltassen, heupen en kont... ho maar. Dat gaat volgens mij echt per halve milimeter. Pffft.![]()
Luckquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagementquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Succes G-B!! Voor wat voor functie ga je op gesprek?
Gaaf hoor! Het gaat vast helemaal goed komen! Zeker met al die mensen hier die je succes wensen, hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagement
Mja, daar heb je ook wel een punt. Alleen heb ik nu hyperdunne polsen / armen (had sowieso al niet van die papperige hangarmen) die zo'n beetje 10x in 1 dijbeen passen :S Ach ja, het gewicht gaat eraf, dus ik moet eigenlijk niet zeuren. Vond het alleen opvallend...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zitten
Ik val trouwens redelijk gelijkmatig af, alleen mijn diepte is een heikel punt ( dit klinkt vaag, maar als je me recht van voren ziet, zie ik er niet zo dik uit. Als je me van de zijkant ziet ben ik net een zee-olifantjeIk zou graag wat ondieper zijn, dimensioneel gezien
)
daar heb ik nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze![]()
Ik ook niet, daarom zei ik "zeggen ze"quote:
Lezen tijdens het plassen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef omearos het volgende:
Ik hoop maar dat mijn lijf er aan went, ik drink ook steeds meer water en de stapel tijdschriften op de wc wordt ineens snel kleiner![]()
Bezint eer ge begintquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:32 schreef Fannetje het volgende:
Nee, lezen op de wc doe ik ook niet, daar heb ik dan helemaal geen tijd voor
Nichtje en neefje zijn weer naar huis, ik heb het huis zojuist maar even opgeruimd en gedweild. Wat kunnen drie- en tweejarigen toch een rotzooi maken!!
hmm, dan ligt het toch aan die buikkrampen van vorige weekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:35 schreef teigan het volgende:
Ik heb alleen maar gelezen op de wc als ik last had van verstopping..
Hopelijk is het je moederbord en kun je je hardeschijf in een andere computer hangen en leeghalen.quote:Mijn computer is kapot, hij wil niet eens meer aan...
hopelijk valt het mee, ik heb geen backup van mijn PGOO, terwijl ik het dus net helemaal overhoop had gegooid(van daarvoor heb ik ws. nog wel een back up)
Ik heb geen poedersuiker!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze![]()
Liejannuh, waar is de poedersuiker?(als ze dit tenminste leest voor ik ga proberen de poffertjes op te warmen)
Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
achteraf viel het me de laatste tijd op dat het zo warm werd in de computerkamer, dus denk dat er iets oververhit is geweest en nu is doorgebrand..
Ik ga zo wel ff kijken in de kast, maar ik denk niet dat ik het kan zien..
Heb je die nodig danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.
* octopussy heeft zin om motor te rijden, maar heeft geen bestemming![]()
Misschien zit er gewoon een draadje losquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
Ik kan wel stoffen, maar ik vrees dat het niet veel helpt, hij gaat gewoon niet eens aan als ik het knopje indruk..
Ik hoor net dat Isabeau behoefte heeft aan poedersuiker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft zin om motor te rijden, maar heeft geen bestemming![]()
En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuikerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen poedersuiker!Ik was van de week ook al aan het zoeken.
Je zou kunnen kijken of mijn broer heeft liggen, de sleutel ligt in een van de bakjes op mijn dressoir. Het is een voordeursleutel met een klein beetje paarse verf er aan (en zonder veiligheidsspeld). Broer woont op nummer 43.
Anders moet je maar wat suiker fijn stampen in de vijzel of stroop pakken (in de onderste brede la)
Mijn broer is aan het werk en mijn ouders zitten op een camping in Brabant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuikerNee, bedankt
Er zit al nepsuiker op
![]()
Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in pannekoeken met suiker
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
weet ik, maar mijn evil twin denkt daar op dit moment anders overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heus![]()
het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien zit er gewoon een draadje los
zit de voedingskabel er wel goed in?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef teigan het volgende:
[..]
het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..
Oeh, daar zeg je wat!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
nu heb ik zin in pannekoeken met suiker
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
pannenkoeken!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net octo gaan uitnodigen + poedersuiker
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, daar zeg je wat!![]()
Shit, nu heb ik zin om vanavond na het zwemmen pannenkoeken met aarbeienkwark te eten.![]()
Of is de voeding kapot? Stinkt het in de computerkamer (brandlucht)?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit de voedingskabel er wel goed in?
Maar die zijn echt te ranzigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
pannenkoeken!
oh wacht.. heb gisteren mn gasfornuis verkocht...
maar!ze hebben ze ook voor in de magnetron
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Isa, lust je poedersuiker met kaneelsmaak?
zoja, dan ben ik er over een halfuur (mits ik de weg vind )![]()
Teigan...klinkt als een voedingsprobleem (hoe toepasselijk).
yep..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]Oh wat leuk!! Je hebt het adres neem ik aan?
![]()
Ik denk ook dat pilates goed voor je lijf is, maar omearos wilde ook haar conditie verbeteren en dan heeft pilates niet heel erg veel zin.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:35 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij is pilates ook wel goed voor het afvallen
want heb ik de vakantie alleen gestretched maar heb wel het idee gehad dat dat goed voor je lichaam was
Heb het een keer gedaan. Had na een aantal weken RPM/Biking wel zin in iets anders, dus ik dacht... kom, ik doe een lesje mee. Het zag er niet zwaar uit (had naar het filmpje gekeken op de site van mijn sportschool). Nou, pfffffff!!!!!!! Dacht altijd dat ik vrij sterk was (in mijn hoofd was krachttraining dan ook stukken makkelijker dan cardio). Nou, aan het eind van een uur pumpen stond ik werkelijk te trillen op mijn benen. De volgende dag was helemaal een ramp. Pijn... overal! En ik had het gevoel alsof mijn voorgevel eraf viel (spierpijn). Te erg. Ben niet meer teruggegaan voor een tweede pump les.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Bodypump is steps met gewichten. Ik vond het er erg zwaar uitzien altijd...
Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk![]()
![]()
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet gelovenNog 15 kg tot een gezond BMI
Biking staat niet tussen de cursussen, dus dat zal ik moeten navragen. Ze hebben wel een hoop fietsen (gewone en voor spinning oid) dus misschien hebben ze wel zoiets. Ook roeien en body balance staat er niet tussen, helaas.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.
bewegen is wel de sleutel tot (blijvend) gewichts verliesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
Ik word al moe als ik er aan denk![]()
![]()
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet gelovenNog 15 kg tot een gezond BMI
daarom gaat ze dus ook bewegen hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bewegen is wel de sleutel tot (blijvend) gewichts verlies
maar het lijkt me goed om het ook te blijven volhoudenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom gaat ze dus ook bewegen he
loop je inderdaad niet iets te hard van stapel? en naar je trainer luisterenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef Elvi het volgende:
Vandaag heb ik 2 uur lang gesportIk heb wel 2 apparaten voor mn schouders overgeslagen want gister kon ik mn armen niet meer omhoog krijgen van de pijn.
Dus mn trainer gevraagd of hij de andere apparaten kon uitleggen (ik heb maar 5 fitnessaparaten gekregen en er staan er nog 5. Deze doe ik trouwens naast de fiets, loopband en crosstrainer) maar eerst wilde hij dat niet
Hij vond dat ik te hard van stapel liep... Uiteindelijk heeft hij er wel nog 2 uitgelegd omdat ik die andere niet gedaan heb
![]()
Ik vind het tot nu toe niet héél erg en ben wel trots dat ik het volhouGroepslessen lijken me echt niks... dat gehups met zn allen
![]()
En ik vind fitness weer uitermate saai. Ik ben het laatst weer gaan proberen maar het is niet aan mij besteed. Dan ga ik liever hupsen of yoga'en met zijn allenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het tot nu toe niet héél erg en ben wel trots dat ik het volhouGroepslessen lijken me echt niks... dat gehups met zn allen
![]()
Neuh... maandag was mn eerste dag, gister had ik dus die hele erge spierpijn maar als ik op de crosstrainer echt niet meer kon dan stopte ik ook. Dat apparaat is echt helquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
loop je inderdaad niet iets te hard van stapel? en naar je trainer luisteren
gister en dan vandaag weer 2 uur lang fitness?
Het is wel in Loco, maar mijn collega heeft me verzekert dat dat best leuk is tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef Pandorah het volgende:
Technotronic!?Da's echt lang geleden...
Altijd zin om te dansen (behalve als het in Loco is![]()
maar ook ik kan niet vrijdag
![]()
Dan gaan we volgende week maar naar de silent disco![]()
in het begin als er nog uitgelegd word dan gaat de tijd wel snelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh... maandag was mn eerste dag, gister had ik dus die hele erge spierpijn maar als ik op de crosstrainer echt niet meer kon dan stopte ik ook. Dat apparaat is echt hel![]()
En ik heb vandaag dus 2 apparaten niet gedaan zodat ik die kon vervangen door die 2 nieuweIk luister echt wel hoor
Hoe ik aan die 2 uur kwam is me een raadsel want voor mn gevoel ging het wel snel
![]()
Ik heb wel mn eten een beetje aangepast... 2 boterhammen 's ochtends ipv 1. Gister had ik er 1 op en tijdens en na het sporten was ik heel duizelig. nu ging het beter.
Ik luister wel naar mn lichaam hoor![]()
![]()
7 dagen per week. Maar zoals ik al zei: als ik niet meer kan dan ga ik naar n ander apparaatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in het begin als er nog uitgelegd word dan gaat de tijd wel snel
en hoe vaak ga je nu in de week trainen?
en hoe vaak sportte je hiervoor?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
7 dagen per week. Maar zoals ik al zei: als ik niet meer kan dan ga ik naar n ander apparaatCrosstrainer hoor ik eigenlijk 10 minuten te doen volgens mn schema maar ik haal nog maar net de 5 minuten
Dus dan doe ik die ook maar 5 minuten
![]()
Volgende week wil ik óf weer 7 dagen lang sporten of ietsjes minder... 5 keer ofzo. Die week daarop wil ik namelijk t soepdieet doen en dat is zo weinig dat ik dan helemaal niet kan sporten of heel lichtjes. Dus ik kijk het even aan hoe ik me dan voel![]()
7 dagen in de week en dan steeds 2 uur?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
7 dagen per week. Maar zoals ik al zei: als ik niet meer kan dan ga ik naar n ander apparaatCrosstrainer hoor ik eigenlijk 10 minuten te doen volgens mn schema maar ik haal nog maar net de 5 minuten
Dus dan doe ik die ook maar 5 minuten
![]()
Volgende week wil ik óf weer 7 dagen lang sporten of ietsjes minder... 5 keer ofzo. Die week daarop wil ik namelijk t soepdieet doen en dat is zo weinig dat ik dan helemaal niet kan sporten of heel lichtjes. Dus ik kijk het even aan hoe ik me dan voel![]()
Ik sportte helemaal nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoe vaak sportte je hiervoor?
Want als je van (bijna) niet sporten ineens naar 7 dagen in de week 2 uur gaat trainen is dat vragen om problemen
Zeker als je dan ontbijt met 1 boterham....
Het gaat me ook meer om je hart...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik sportte helemaal niet![]()
En t was vandaag alleen maar 2 uur; maandag en dinsdag heb ik 1 tot anderhalf uur gesport.
Én ik neem voortaan ook 2 boterhammen ipv 1Tijdens het sporten drink ik meestal n halve liter, en vandaag 1 liter. Dat is dan een laagje sportdrank en de rest water. Mn trainer zei dat dat beter is voor je spieren namelijk. Dus ik heb echt wel genoeg energie
![]()
Ik heb n hartslagmeter omquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat me ook meer om je hart...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:35 schreef Elvi het volgende:
Waar ik alleen niet aan kan wennen is die oude vrouwen die gaan douchen na afloop en zich helemaal nergens voor schamen. Gewoon uitgebreid in hun nakie met elkaar pratenSla dan n handdoek om ofzo
Ik hoef niet te zien dat werkelijk álles gaat hangen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |