abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:18:20 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_52010292
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:09 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Dat is eng!

Hebben jullie trouwens het 'probleem' dat het vet op de meest onlogische plekken verdwijnt wanneer je aan het afvallen bent? Mijn horloge zit inmiddels bijna tegen mijn elleboog aan, mijn sleutelbeen is weer zichtbaar, mijn ringen aan de ringvingers kan ik om mijn wijsvingers schuiven, mijn onderbuik (gedeelte onder de navel) is compleet verdwenen, maar het vet boven de navel, de dikke dijen, zadeltassen, heupen en kont... ho maar. Dat gaat volgens mij echt per halve milimeter. Pffft.
Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zitten

Ik val trouwens redelijk gelijkmatig af, alleen mijn diepte is een heikel punt ( dit klinkt vaag, maar als je me recht van voren ziet, zie ik er niet zo dik uit. Als je me van de zijkant ziet ben ik net een zee-olifantje Ik zou graag wat ondieper zijn, dimensioneel gezien )
disclaimer
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:19:13 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_52010312
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
Luck

Maar het gaat je vast lucken
disclaimer
pi_52010353
Succes G-B!! Voor wat voor functie ga je op gesprek?
It is your friends who make your world!
pi_52010370
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
succes
Ja doei.
pi_52010391
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Succes G-B!! Voor wat voor functie ga je op gesprek?
voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagement
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52010495
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagement
Gaaf hoor! Het gaat vast helemaal goed komen! Zeker met al die mensen hier die je succes wensen, haha
It is your friends who make your world!
pi_52011719
Succes G-B

Blue_funk Bij mij verdween eerst mijn vetrol rond de navel, waardoor ik nu ineens een taille heb. Voor de rest is het ook wel wat smaller geworden, maar mijn zadeltassen heb ik ook nog steeds.
pi_52012685
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zitten

Ik val trouwens redelijk gelijkmatig af, alleen mijn diepte is een heikel punt ( dit klinkt vaag, maar als je me recht van voren ziet, zie ik er niet zo dik uit. Als je me van de zijkant ziet ben ik net een zee-olifantje Ik zou graag wat ondieper zijn, dimensioneel gezien )
Mja, daar heb je ook wel een punt. Alleen heb ik nu hyperdunne polsen / armen (had sowieso al niet van die papperige hangarmen) die zo'n beetje 10x in 1 dijbeen passen :S Ach ja, het gewicht gaat eraf, dus ik moet eigenlijk niet zeuren. Vond het alleen opvallend...

@gothic-blackie: Succes!!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52014295
Sinds ik maandag ben begonnen met dieet en veel water drinken zit ik om de haverklap op de wc!

Krijg door SB wel te weinig calorieen binnen; maandag 834 en gisteren 1114!
Maar nog niet echt last gehad van 'ik wil iets lekkers eten' moment of iets dergelijks!

Ga de honden even uitlaten, daarna mijn lunch nuttigen!
pi_52014426
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze

Liejannuh, waar is de poedersuiker? (als ze dit tenminste leest voor ik ga proberen de poffertjes op te warmen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:19:53 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_52014469
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze
daar heb ik nooit wat van gemerkt
disclaimer
pi_52014515
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
daar heb ik nooit wat van gemerkt
Ik ook niet, daarom zei ik "zeggen ze"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52014519
Ik hoop maar dat mijn lijf er aan went, ik drink ook steeds meer water en de stapel tijdschriften op de wc wordt ineens snel kleiner
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:22:52 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_52014548
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef omearos het volgende:
Ik hoop maar dat mijn lijf er aan went, ik drink ook steeds meer water en de stapel tijdschriften op de wc wordt ineens snel kleiner
Lezen tijdens het plassen?
disclaimer
pi_52014677
Ik kan denk ik net de titel van een tijdschrift lezen tijdens het plassen
Ik lees echt nooit op een wc.
pi_52014772
Nee, lezen op de wc doe ik ook niet, daar heb ik dan helemaal geen tijd voor

Nichtje en neefje zijn weer naar huis, ik heb het huis zojuist maar even opgeruimd en gedweild. Wat kunnen drie- en tweejarigen toch een rotzooi maken!!
pi_52014811
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:32 schreef Fannetje het volgende:
Nee, lezen op de wc doe ik ook niet, daar heb ik dan helemaal geen tijd voor

Nichtje en neefje zijn weer naar huis, ik heb het huis zojuist maar even opgeruimd en gedweild. Wat kunnen drie- en tweejarigen toch een rotzooi maken!!
Bezint eer ge begint
pi_52014825
Ik heb alleen maar gelezen op de wc als ik last had van verstopping..

Mijn computer is kapot, hij wil niet eens meer aan...
hopelijk valt het mee, ik heb geen backup van mijn PGOO, terwijl ik het dus net helemaal overhoop had gegooid(van daarvoor heb ik ws. nog wel een back up)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 augustus 2007 @ 12:43:54 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52015015
Ik lees altijd op de wc. Maar ik houd ook lange zittingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:45:00 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_52015034
Als ik moet poepen lees ik wel, maar voor een plasje pak ik geen boekie
ik heb een lectuurbak vol foute wijvenbladen, ik heb een hekel aan die dingen maar ze helpen zo lekker bij het schijten
disclaimer
pi_52015041
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:35 schreef teigan het volgende:
Ik heb alleen maar gelezen op de wc als ik last had van verstopping..
hmm, dan ligt het toch aan die buikkrampen van vorige week
Ik lees bijna nooit meer tijdschriften of de krant, dus al mijn abbo's zijn al opgezegd (per zsm) Sommige tijdschriften liggen er al meer dan een half jaar
Ik heb wel eens gehad dat iemand die op bezoek was een half uur weg was naar de wc omdat hij een leuk artikel zag. Ik heb het tijdschrift toen maar aan hem meegegeven
quote:
Mijn computer is kapot, hij wil niet eens meer aan...
hopelijk valt het mee, ik heb geen backup van mijn PGOO, terwijl ik het dus net helemaal overhoop had gegooid(van daarvoor heb ik ws. nog wel een back up)
Hopelijk is het je moederbord en kun je je hardeschijf in een andere computer hangen en leeghalen.
Succes ermee
pi_52015074
achteraf viel het me de laatste tijd op dat het zo warm werd in de computerkamer, dus denk dat er iets oververhit is geweest en nu is doorgebrand..
Ik ga zo wel ff kijken in de kast, maar ik denk niet dat ik het kan zien..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 augustus 2007 @ 12:47:18 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52015095
Als het echt gefikt heeft vast wel

Oja, ik ben weer in die Heimat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52015123
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:

Liejannuh, waar is de poedersuiker? (als ze dit tenminste leest voor ik ga proberen de poffertjes op te warmen)
Ik heb geen poedersuiker! Ik was van de week ook al aan het zoeken.
Je zou kunnen kijken of mijn broer heeft liggen, de sleutel ligt in een van de bakjes op mijn dressoir. Het is een voordeursleutel met een klein beetje paarse verf er aan (en zonder veiligheidsspeld). Broer woont op nummer 43.
Anders moet je maar wat suiker fijn stampen in de vijzel of stroop pakken (in de onderste brede la )
pi_52015146
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
achteraf viel het me de laatste tijd op dat het zo warm werd in de computerkamer, dus denk dat er iets oververhit is geweest en nu is doorgebrand..
Ik ga zo wel ff kijken in de kast, maar ik denk niet dat ik het kan zien..
Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.

* octopussy heeft zin om motor te rijden, maar heeft geen bestemming
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:50:58 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_52015175
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:

[..]

Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.

Heb je die nodig dan
disclaimer
pi_52015191
Ik kan wel stoffen, maar ik vrees dat het niet veel helpt, hij gaat gewoon niet eens aan als ik het knopje indruk..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:52:14 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_52015205
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
Ik kan wel stoffen, maar ik vrees dat het niet veel helpt, hij gaat gewoon niet eens aan als ik het knopje indruk..
Misschien zit er gewoon een draadje los
disclaimer
pi_52015231
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
Ik hoor net dat Isabeau behoefte heeft aan poedersuiker.
Ze bevindt zich op zo'n 20 km van jouw huis.
pi_52015279
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb geen poedersuiker! Ik was van de week ook al aan het zoeken.
Je zou kunnen kijken of mijn broer heeft liggen, de sleutel ligt in een van de bakjes op mijn dressoir. Het is een voordeursleutel met een klein beetje paarse verf er aan (en zonder veiligheidsspeld). Broer woont op nummer 43.
Anders moet je maar wat suiker fijn stampen in de vijzel of stroop pakken (in de onderste brede la )
En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuiker Nee, bedankt Er zit al nepsuiker op
pi_52015297
Ik wilde net octo gaan uitnodigen + poedersuiker
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:56:04 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_52015301
nu heb ik zin in pannekoeken met suiker
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
disclaimer
pi_52015368
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuiker Nee, bedankt Er zit al nepsuiker op
Mijn broer is aan het werk en mijn ouders zitten op een camping in Brabant.
Je krijgt hooguit wat vreemde blikken van buurvrouwen die niets beter te doen hebben met hun tijd.
pi_52015376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heus
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:59:30 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_52015391
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heus
weet ik, maar mijn evil twin denkt daar op dit moment anders over

Gelukkig is er hier niks te eten behalve een komkommer, een appel en cup-a-soup
disclaimer
pi_52015394
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien zit er gewoon een draadje los
het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:00:06 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_52015405
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef teigan het volgende:

[..]

het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..
zit de voedingskabel er wel goed in?
disclaimer
pi_52015459
Isa, lust je poedersuiker met kaneelsmaak?

zoja, dan ben ik er over een halfuur (mits ik de weg vind )

Teigan...klinkt als een voedingsprobleem (hoe toepasselijk).
pi_52015471
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, daar zeg je wat!
Shit, nu heb ik zin om vanavond na het zwemmen pannenkoeken met aarbeienkwark te eten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52015493
Stormqueen, die zit er goed in, heb ik al gecontroleerd..

Ik zat ook al aan de voeding te denken, maar ik mocht van niet zomaar zijn voeding even lenen om het uit te testen..
pi_52015514
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net octo gaan uitnodigen + poedersuiker
pannenkoeken!

oh wacht.. heb gisteren mn gasfornuis verkocht...

maar! ze hebben ze ook voor in de magnetron
Ja doei.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:04:58 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_52015530
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oeh, daar zeg je wat!
Shit, nu heb ik zin om vanavond na het zwemmen pannenkoeken met aarbeienkwark te eten.

Bied weerstand!!!
disclaimer
pi_52015534
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zit de voedingskabel er wel goed in?
Of is de voeding kapot? Stinkt het in de computerkamer (brandlucht)?
Misschien is 't een kwestie van een nieuwe voeding er in hangen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:05:16 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_52015539
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pannenkoeken!

oh wacht.. heb gisteren mn gasfornuis verkocht...

maar! ze hebben ze ook voor in de magnetron
Maar die zijn echt te ranzig
disclaimer
pi_52015542
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Isa, lust je poedersuiker met kaneelsmaak?

zoja, dan ben ik er over een halfuur (mits ik de weg vind )

Teigan...klinkt als een voedingsprobleem (hoe toepasselijk).
Oh wat leuk!! Je hebt het adres neem ik aan?
pi_52015574
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wat leuk!! Je hebt het adres neem ik aan?
yep..
ik ga me even omkleden en dan ben ik er over een half uur ofzo.
pi_52015596
Dan ga ik snel de e-mails die ik nog wilde verzenden typen
pi_52015695
Levitation, het ruikt hier nu niet branderig, maar omdat ik niet eens een piepje of wat dan ook krijg denk ik wel dat het de voeding is die raar doet...

is om 6 uur vrij hopelijk en dan kijkt hij er vanavond naar..

Hij is net weer begonnen aan 6 dagen 12 uur per dag werken, dus het is voor hem(en ook voor mij wel) weer even zwaar..
pi_52015696
gezelligheid

blah! klotewerk
Ja doei.
pi_52015872
Ik wil na de vakantie maar eens beginnen met een groepsles, maar ik heb geen idee welke. Mijn conditie is erg slecht, dus wil niet te zwaar beginnen, maar wat is zwaar?
Ik kan kiezen uit: powerstep, power yoga, pump en pilates

Iemand tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')