abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:18:20 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_52010292
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:09 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Dat is eng!

Hebben jullie trouwens het 'probleem' dat het vet op de meest onlogische plekken verdwijnt wanneer je aan het afvallen bent? Mijn horloge zit inmiddels bijna tegen mijn elleboog aan, mijn sleutelbeen is weer zichtbaar, mijn ringen aan de ringvingers kan ik om mijn wijsvingers schuiven, mijn onderbuik (gedeelte onder de navel) is compleet verdwenen, maar het vet boven de navel, de dikke dijen, zadeltassen, heupen en kont... ho maar. Dat gaat volgens mij echt per halve milimeter. Pffft.
Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zitten

Ik val trouwens redelijk gelijkmatig af, alleen mijn diepte is een heikel punt ( dit klinkt vaag, maar als je me recht van voren ziet, zie ik er niet zo dik uit. Als je me van de zijkant ziet ben ik net een zee-olifantje Ik zou graag wat ondieper zijn, dimensioneel gezien )
disclaimer
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:19:13 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_52010312
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
Luck

Maar het gaat je vast lucken
disclaimer
pi_52010353
Succes G-B!! Voor wat voor functie ga je op gesprek?
It is your friends who make your world!
pi_52010370
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:15 schreef gothic-blackie het volgende:
nou dames, wish me luck, ik ga zo ff naar mijn sollicitatiegesprek, ben zo benieuwd of hun mij wat vinden (denk het wel als ze naar aanleiding van mijn cv contact opnamen)
succes
Ja doei.
pi_52010391
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:21 schreef Ikiskoel het volgende:
Succes G-B!! Voor wat voor functie ga je op gesprek?
voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagement
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52010495
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:24 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

voor meerdere, voor klantenservice, financiele administratie en medewerker datamanagement
Gaaf hoor! Het gaat vast helemaal goed komen! Zeker met al die mensen hier die je succes wensen, haha
It is your friends who make your world!
pi_52011719
Succes G-B

Blue_funk Bij mij verdween eerst mijn vetrol rond de navel, waardoor ik nu ineens een taille heb. Voor de rest is het ook wel wat smaller geworden, maar mijn zadeltassen heb ik ook nog steeds.
pi_52012685
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, bekijk het eens zo: beter dan dat al het vet op je heupen en kont verdwijnt en alles op je buik en armen blijft zitten

Ik val trouwens redelijk gelijkmatig af, alleen mijn diepte is een heikel punt ( dit klinkt vaag, maar als je me recht van voren ziet, zie ik er niet zo dik uit. Als je me van de zijkant ziet ben ik net een zee-olifantje Ik zou graag wat ondieper zijn, dimensioneel gezien )
Mja, daar heb je ook wel een punt. Alleen heb ik nu hyperdunne polsen / armen (had sowieso al niet van die papperige hangarmen) die zo'n beetje 10x in 1 dijbeen passen :S Ach ja, het gewicht gaat eraf, dus ik moet eigenlijk niet zeuren. Vond het alleen opvallend...

@gothic-blackie: Succes!!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52014295
Sinds ik maandag ben begonnen met dieet en veel water drinken zit ik om de haverklap op de wc!

Krijg door SB wel te weinig calorieen binnen; maandag 834 en gisteren 1114!
Maar nog niet echt last gehad van 'ik wil iets lekkers eten' moment of iets dergelijks!

Ga de honden even uitlaten, daarna mijn lunch nuttigen!
pi_52014426
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze

Liejannuh, waar is de poedersuiker? (als ze dit tenminste leest voor ik ga proberen de poffertjes op te warmen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:19:53 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_52014469
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Je lijf schijnt te gaan wennen aan veel water drinken, patries, waarna je minder acuut op de wc terecht komt. Zeggen ze
daar heb ik nooit wat van gemerkt
disclaimer
pi_52014515
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
daar heb ik nooit wat van gemerkt
Ik ook niet, daarom zei ik "zeggen ze"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52014519
Ik hoop maar dat mijn lijf er aan went, ik drink ook steeds meer water en de stapel tijdschriften op de wc wordt ineens snel kleiner
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:22:52 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_52014548
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef omearos het volgende:
Ik hoop maar dat mijn lijf er aan went, ik drink ook steeds meer water en de stapel tijdschriften op de wc wordt ineens snel kleiner
Lezen tijdens het plassen?
disclaimer
pi_52014677
Ik kan denk ik net de titel van een tijdschrift lezen tijdens het plassen
Ik lees echt nooit op een wc.
pi_52014772
Nee, lezen op de wc doe ik ook niet, daar heb ik dan helemaal geen tijd voor

Nichtje en neefje zijn weer naar huis, ik heb het huis zojuist maar even opgeruimd en gedweild. Wat kunnen drie- en tweejarigen toch een rotzooi maken!!
pi_52014811
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:32 schreef Fannetje het volgende:
Nee, lezen op de wc doe ik ook niet, daar heb ik dan helemaal geen tijd voor

Nichtje en neefje zijn weer naar huis, ik heb het huis zojuist maar even opgeruimd en gedweild. Wat kunnen drie- en tweejarigen toch een rotzooi maken!!
Bezint eer ge begint
pi_52014825
Ik heb alleen maar gelezen op de wc als ik last had van verstopping..

Mijn computer is kapot, hij wil niet eens meer aan...
hopelijk valt het mee, ik heb geen backup van mijn PGOO, terwijl ik het dus net helemaal overhoop had gegooid(van daarvoor heb ik ws. nog wel een back up)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 augustus 2007 @ 12:43:54 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52015015
Ik lees altijd op de wc. Maar ik houd ook lange zittingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:45:00 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_52015034
Als ik moet poepen lees ik wel, maar voor een plasje pak ik geen boekie
ik heb een lectuurbak vol foute wijvenbladen, ik heb een hekel aan die dingen maar ze helpen zo lekker bij het schijten
disclaimer
pi_52015041
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:35 schreef teigan het volgende:
Ik heb alleen maar gelezen op de wc als ik last had van verstopping..
hmm, dan ligt het toch aan die buikkrampen van vorige week
Ik lees bijna nooit meer tijdschriften of de krant, dus al mijn abbo's zijn al opgezegd (per zsm) Sommige tijdschriften liggen er al meer dan een half jaar
Ik heb wel eens gehad dat iemand die op bezoek was een half uur weg was naar de wc omdat hij een leuk artikel zag. Ik heb het tijdschrift toen maar aan hem meegegeven
quote:
Mijn computer is kapot, hij wil niet eens meer aan...
hopelijk valt het mee, ik heb geen backup van mijn PGOO, terwijl ik het dus net helemaal overhoop had gegooid(van daarvoor heb ik ws. nog wel een back up)
Hopelijk is het je moederbord en kun je je hardeschijf in een andere computer hangen en leeghalen.
Succes ermee
pi_52015074
achteraf viel het me de laatste tijd op dat het zo warm werd in de computerkamer, dus denk dat er iets oververhit is geweest en nu is doorgebrand..
Ik ga zo wel ff kijken in de kast, maar ik denk niet dat ik het kan zien..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 augustus 2007 @ 12:47:18 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52015095
Als het echt gefikt heeft vast wel

Oja, ik ben weer in die Heimat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52015123
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Isabeau het volgende:

Liejannuh, waar is de poedersuiker? (als ze dit tenminste leest voor ik ga proberen de poffertjes op te warmen)
Ik heb geen poedersuiker! Ik was van de week ook al aan het zoeken.
Je zou kunnen kijken of mijn broer heeft liggen, de sleutel ligt in een van de bakjes op mijn dressoir. Het is een voordeursleutel met een klein beetje paarse verf er aan (en zonder veiligheidsspeld). Broer woont op nummer 43.
Anders moet je maar wat suiker fijn stampen in de vijzel of stroop pakken (in de onderste brede la )
pi_52015146
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef teigan het volgende:
achteraf viel het me de laatste tijd op dat het zo warm werd in de computerkamer, dus denk dat er iets oververhit is geweest en nu is doorgebrand..
Ik ga zo wel ff kijken in de kast, maar ik denk niet dat ik het kan zien..
Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.

* octopussy heeft zin om motor te rijden, maar heeft geen bestemming
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:50:58 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_52015175
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:

[..]

Even stoflaagjes weghalen (voorzichtig) kan ook nog wel eens helpen, kan de oorzaak zijn van oververhitting.

Heb je die nodig dan
disclaimer
pi_52015191
Ik kan wel stoffen, maar ik vrees dat het niet veel helpt, hij gaat gewoon niet eens aan als ik het knopje indruk..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:52:14 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_52015205
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:51 schreef teigan het volgende:
Ik kan wel stoffen, maar ik vrees dat het niet veel helpt, hij gaat gewoon niet eens aan als ik het knopje indruk..
Misschien zit er gewoon een draadje los
disclaimer
pi_52015231
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef octopussy het volgende:
Ik hoor net dat Isabeau behoefte heeft aan poedersuiker.
Ze bevindt zich op zo'n 20 km van jouw huis.
pi_52015279
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb geen poedersuiker! Ik was van de week ook al aan het zoeken.
Je zou kunnen kijken of mijn broer heeft liggen, de sleutel ligt in een van de bakjes op mijn dressoir. Het is een voordeursleutel met een klein beetje paarse verf er aan (en zonder veiligheidsspeld). Broer woont op nummer 43.
Anders moet je maar wat suiker fijn stampen in de vijzel of stroop pakken (in de onderste brede la )
En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuiker Nee, bedankt Er zit al nepsuiker op
pi_52015297
Ik wilde net octo gaan uitnodigen + poedersuiker
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:56:04 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_52015301
nu heb ik zin in pannekoeken met suiker
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
disclaimer
pi_52015368
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan komt je broer thuis of je moeder komt even langs en dan loopt er een wildvreemde in zijn kastjes te zoeken naar poedersuiker Nee, bedankt Er zit al nepsuiker op
Mijn broer is aan het werk en mijn ouders zitten op een camping in Brabant.
Je krijgt hooguit wat vreemde blikken van buurvrouwen die niets beter te doen hebben met hun tijd.
pi_52015376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb al een jaar geen zin in pannekoeken gehad want eigenlijk vind ik ze best vies
Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heus
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:59:30 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_52015391
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pannenkoeken zijn ook niet lekker, heus
weet ik, maar mijn evil twin denkt daar op dit moment anders over

Gelukkig is er hier niks te eten behalve een komkommer, een appel en cup-a-soup
disclaimer
pi_52015394
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien zit er gewoon een draadje los
het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:00:06 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_52015405
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef teigan het volgende:

[..]

het stomme is, vanmorgen deed hij het gewoon nog.. Ik heb hem uitgezet toen ik wegging, en toen ik thuiskwam deed hij het ineens niet meer..
zit de voedingskabel er wel goed in?
disclaimer
pi_52015459
Isa, lust je poedersuiker met kaneelsmaak?

zoja, dan ben ik er over een halfuur (mits ik de weg vind )

Teigan...klinkt als een voedingsprobleem (hoe toepasselijk).
pi_52015471
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oeh, daar zeg je wat!
Shit, nu heb ik zin om vanavond na het zwemmen pannenkoeken met aarbeienkwark te eten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52015493
Stormqueen, die zit er goed in, heb ik al gecontroleerd..

Ik zat ook al aan de voeding te denken, maar ik mocht van niet zomaar zijn voeding even lenen om het uit te testen..
pi_52015514
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde net octo gaan uitnodigen + poedersuiker
pannenkoeken!

oh wacht.. heb gisteren mn gasfornuis verkocht...

maar! ze hebben ze ook voor in de magnetron
Ja doei.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:04:58 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_52015530
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oeh, daar zeg je wat!
Shit, nu heb ik zin om vanavond na het zwemmen pannenkoeken met aarbeienkwark te eten.

Bied weerstand!!!
disclaimer
pi_52015534
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zit de voedingskabel er wel goed in?
Of is de voeding kapot? Stinkt het in de computerkamer (brandlucht)?
Misschien is 't een kwestie van een nieuwe voeding er in hangen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:05:16 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_52015539
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pannenkoeken!

oh wacht.. heb gisteren mn gasfornuis verkocht...

maar! ze hebben ze ook voor in de magnetron
Maar die zijn echt te ranzig
disclaimer
pi_52015542
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef octopussy het volgende:
Isa, lust je poedersuiker met kaneelsmaak?

zoja, dan ben ik er over een halfuur (mits ik de weg vind )

Teigan...klinkt als een voedingsprobleem (hoe toepasselijk).
Oh wat leuk!! Je hebt het adres neem ik aan?
pi_52015574
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wat leuk!! Je hebt het adres neem ik aan?
yep..
ik ga me even omkleden en dan ben ik er over een half uur ofzo.
pi_52015596
Dan ga ik snel de e-mails die ik nog wilde verzenden typen
pi_52015695
Levitation, het ruikt hier nu niet branderig, maar omdat ik niet eens een piepje of wat dan ook krijg denk ik wel dat het de voeding is die raar doet...

is om 6 uur vrij hopelijk en dan kijkt hij er vanavond naar..

Hij is net weer begonnen aan 6 dagen 12 uur per dag werken, dus het is voor hem(en ook voor mij wel) weer even zwaar..
pi_52015696
gezelligheid

blah! klotewerk
Ja doei.
pi_52015872
Ik wil na de vakantie maar eens beginnen met een groepsles, maar ik heb geen idee welke. Mijn conditie is erg slecht, dus wil niet te zwaar beginnen, maar wat is zwaar?
Ik kan kiezen uit: powerstep, power yoga, pump en pilates

Iemand tips?
pi_52015979
omearos, kan je niet overal een proeflesje meedoen om te kijken wat voor jou het leukst/beste is?
pi_52016005
[lurker zegt wat]
yoga, pilates en pump doen niets aan je conditie, step wel.
Misschien een combi?
pi_52016093
Je moet inschrijven en er zijn max 10 plaatsen per les, voor zover ik kan zien kan je geen proefles nemen.

Step is met die plateautjes, toch? Want op de foto bij pump staan de mensen ook bij/op die plateautjes.
Dus dan wordt de keuze pump of step
pi_52016101
Mocht iemand zich vervelen, hier kun je drie leuke testjes doen, een IQ test, een algemene kennis test en een rekenvaardigheid test.

http://www.testmijniq.nl/
pi_52016171
Volgens mij was bij mijn sportschool bodypump de zwaardere vorm van step, Omearos, dus als je net begint zou ik voor step gaan
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:31:09 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_52016199
Bodypump is steps met gewichten. Ik vond het er erg zwaar uitzien altijd...
disclaimer
pi_52016290
Oeh, da's idd niet handig om mee te beginnen. Ik ga me inschrijven voor steps, en hopen dat ik bij de eerste 10 zit.

edit: powerstep is voor 20 mensen, dus meer kans
pi_52016332
volgens mij is pilates ook wel goed voor het afvallen
want heb ik de vakantie alleen gestretched maar heb wel het idee gehad dat dat goed voor je lichaam was
pi_52016376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:35 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij is pilates ook wel goed voor het afvallen
want heb ik de vakantie alleen gestretched maar heb wel het idee gehad dat dat goed voor je lichaam was
Ik denk ook dat pilates goed voor je lijf is, maar omearos wilde ook haar conditie verbeteren en dan heeft pilates niet heel erg veel zin.
pi_52016542
misschien kan ik na een tijdje ook pilates gaan doen, dat schijnt goed te zijn voor je houding geloof ik. En je wordt er lekker lenig van
Maar goed, eerst maar eens wennen aan 1x per week een uur sporten, langzaam opbouwen. Het eerste blok duurt tot begin november, dus tegen die tijd maar eens kijken of ik het nog bij 1 hou of al opbouw naar 2
pi_52016596
Blegh, ik kom er net achter dat mijn tweede begeleider van mijn PGOO op vakantie is tot 20 augustus...

Ik ben bang dat ik mijn afstuderen voor 1 september op mijn buik kan schrijven...
pi_52016814
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Bodypump is steps met gewichten. Ik vond het er erg zwaar uitzien altijd...
Heb het een keer gedaan. Had na een aantal weken RPM/Biking wel zin in iets anders, dus ik dacht... kom, ik doe een lesje mee. Het zag er niet zwaar uit (had naar het filmpje gekeken op de site van mijn sportschool). Nou, pfffffff!!!!!!! Dacht altijd dat ik vrij sterk was (in mijn hoofd was krachttraining dan ook stukken makkelijker dan cardio). Nou, aan het eind van een uur pumpen stond ik werkelijk te trillen op mijn benen. De volgende dag was helemaal een ramp. Pijn... overal! En ik had het gevoel alsof mijn voorgevel eraf viel (spierpijn). Te erg. Ben niet meer teruggegaan voor een tweede pump les.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:54:10 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52016969
hellow

ff een reactie vanaf mijn werk, het is hier ERG rustig en dus ff tijd om online te kijken.
Vandaag gezond gegeten tnt. Vanavond eten we iets met sperziebonen en kip, dus ook vrij netjes dacht ik zo...

ow ja en natuurlijk ga ik straks als ik thuis kom eerst weer op de crosstrainer...
dit ga ik proberen dagelijks vol te houden totdat mijn volleybaltrainingen weer beginnen (20 augustus), dan ga ik het nog 1 of 2 keer per week erbij doen...

nou allemaal weer veel succes!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52016975
Zal octo verdwaald zijn? Ik had haar eigenlijk al verwacht.

En dat is geen aanbeveling voor podypump, blue funk In ieder geval niet voor beginners haha. We hadden op de sportschool steps - bodypump - men's power en dat laatste was helemaal gestoord. Daar ben ik ook trillend van weggelopen terwijl ik toen dacht wel een aardige conditie te hebben.
pi_52017205
Bodypump is vrij vermoeiend met gewichtjes. Ik wil het steeds een keertje doen.
Pilates is minder vermoeiend dan poweryoga. Het is wel goed als je kracht wilt opbouwen.
En de zonnegroeten bij poweryoga kunnen behoorlijk intensief zijn omdat je ze steeds achterelkaar doet. Ik merk wel dat ik meer kracht krijg en leniger word door poweryoga. Die conditie kan vast ook wel maar die had ik al van spinning en bodyattack . Ik weet niet wat powerstep (is dat iets als gewoon steps?) is maar dat lijkt mij wel goed voor je conditie .
pi_52017484
Ik word al moe als ik er aan denk
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet geloven Nog 15 kg tot een gezond BMI
pi_52017523
Sporten is heerlijk om te doen, maar kies wel iets waar je jezelf lekker bij voelt.
Owja, en gewoon een stuk fietsen is ook sporten! dat moet ik natuurlijk wel zeggen, want anders kom ik niet aan mijn 2 uur sport per dag.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:19:19 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_52017609
2 uur sport per dag? Da's toch hopelijk niet de standaard tegenwoordig?
disclaimer
pi_52017666
Ik heb geen auto, dus overal waar ik heen moet binnen de stad doe ik op de fiets of lopend. Alleen naar mijn ouders oid ga ik met het OV
En ik vind sporten waarbij je beweegt op muziek (of iig in een ritme) altijd wel lekker, en zwemmen vind ik heerlijk. Alleen jammer dat het zwembad waar je als stevig/dik persoon rustig kan zwemmen zonder uitgelachen kan worden een flink eind weg is, 30-45 minuten fietsen. Vlakbij mijn stageplek zit ook een (buiten)bad, maar daar komen alleen studenten en heb ik iets te vaak gemene opmerkingen naar mijn hoofd gehad om daar nog lekker te kunnen zwemmen.
pi_52017717
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet geloven Nog 15 kg tot een gezond BMI
Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.
Last.fm | Flickr
pi_52017759
Octo is na verdwaald te zijn gearriveeerd, dus ik ga offline en thee zetten
pi_52017858
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.
Biking staat niet tussen de cursussen, dus dat zal ik moeten navragen. Ze hebben wel een hoop fietsen (gewone en voor spinning oid) dus misschien hebben ze wel zoiets. Ook roeien en body balance staat er niet tussen, helaas.
Ik heb gelukkig 11 jaar danservaring (vroeger ) dus ik zal niet zo snel over mijn voeten struikelen, hoop ik.
pi_52018111
Spinning komt erg dicht bij RPM/Biking, maar zo te horen zal je je wel redden bij de huppellessen (steps e.d.). Misschien probeer ik het zelf ook nog wel een keer
Last.fm | Flickr
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:17:17 #274
47102 Elvi
miemkwien
pi_52018996
Vandaag heb ik 2 uur lang gesport Ik heb wel 2 apparaten voor mn schouders overgeslagen want gister kon ik mn armen niet meer omhoog krijgen van de pijn.
Dus mn trainer gevraagd of hij de andere apparaten kon uitleggen (ik heb maar 5 fitnessaparaten gekregen en er staan er nog 5. Deze doe ik trouwens naast de fiets, loopband en crosstrainer ) maar eerst wilde hij dat niet Hij vond dat ik te hard van stapel liep... Uiteindelijk heeft hij er wel nog 2 uitgelegd omdat ik die andere niet gedaan heb

Ik vind het tot nu toe niet héél erg en ben wel trots dat ik het volhou Groepslessen lijken me echt niks... dat gehups met zn allen
pi_52019947
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
bewegen is wel de sleutel tot (blijvend) gewichts verlies
pi_52019962
Hier trouwens nog liefhebbers voor een avondje dansen in Zoetermeer a.s. vrijdag?
Het is een 80's en 90's party en Technotronic schijnt ook op te treden.
pi_52020146
zin ja

tijd..

nee
Ja doei.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:03:14 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_52020171
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bewegen is wel de sleutel tot (blijvend) gewichts verlies
daarom gaat ze dus ook bewegen he
disclaimer
pi_52020234
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daarom gaat ze dus ook bewegen he
maar het lijkt me goed om het ook te blijven volhouden
sporten word vaak vergeten bij het afvallen en dan word er alleen naar het eten gekeken
pi_52020257
Technotronic!? Da's echt lang geleden...
Altijd zin om te dansen (behalve als het in Loco is maar ook ik kan niet vrijdag
Dan gaan we volgende week maar naar de silent disco
pi_52020313
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef Elvi het volgende:
Vandaag heb ik 2 uur lang gesport Ik heb wel 2 apparaten voor mn schouders overgeslagen want gister kon ik mn armen niet meer omhoog krijgen van de pijn.
Dus mn trainer gevraagd of hij de andere apparaten kon uitleggen (ik heb maar 5 fitnessaparaten gekregen en er staan er nog 5. Deze doe ik trouwens naast de fiets, loopband en crosstrainer ) maar eerst wilde hij dat niet Hij vond dat ik te hard van stapel liep... Uiteindelijk heeft hij er wel nog 2 uitgelegd omdat ik die andere niet gedaan heb

Ik vind het tot nu toe niet héél erg en ben wel trots dat ik het volhou Groepslessen lijken me echt niks... dat gehups met zn allen
loop je inderdaad niet iets te hard van stapel? en naar je trainer luisteren
gister en dan vandaag weer 2 uur lang fitness?
pi_52020411
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef Elvi het volgende:
En ik vind fitness weer uitermate saai. Ik ben het laatst weer gaan proberen maar het is niet aan mij besteed. Dan ga ik liever hupsen of yoga'en met zijn allen . En zo is iedereen weer verschillend
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:12:51 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_52020447
Levitation en ik gaan zo weer zwemmen
disclaimer
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:13:50 #284
47102 Elvi
miemkwien
pi_52020472
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:

loop je inderdaad niet iets te hard van stapel? en naar je trainer luisteren
gister en dan vandaag weer 2 uur lang fitness?
Neuh... maandag was mn eerste dag, gister had ik dus die hele erge spierpijn maar als ik op de crosstrainer echt niet meer kon dan stopte ik ook. Dat apparaat is echt hel
En ik heb vandaag dus 2 apparaten niet gedaan zodat ik die kon vervangen door die 2 nieuwe Ik luister echt wel hoor Hoe ik aan die 2 uur kwam is me een raadsel want voor mn gevoel ging het wel snel
Ik heb wel mn eten een beetje aangepast... 2 boterhammen 's ochtends ipv 1. Gister had ik er 1 op en tijdens en na het sporten was ik heel duizelig. nu ging het beter.
Ik luister wel naar mn lichaam hoor
pi_52020482
Sportief! Ik ga vanavond met en een vriendinnetje skaten
pi_52020497
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef Pandorah het volgende:
Technotronic!? Da's echt lang geleden...
Altijd zin om te dansen (behalve als het in Loco is maar ook ik kan niet vrijdag
Dan gaan we volgende week maar naar de silent disco
Het is wel in Loco, maar mijn collega heeft me verzekert dat dat best leuk is tegenwoordig. Vooral met die jaren 80 en 90 feesten.
Silent Disco klinkt trouwens ook uitstekend.
pi_52020505
* motorbloempje gaat zo weer motorrijden naar huis

en dan eens kijken wat voor heerlijk ongezonds ik ga eten laat vriendje wel beslissen vandaag, misschien komt er nog iets gezonds uit.. eigenlijk helemaal geen zin om zonder gasfornuis iets gezonds te brouwen... heb ik eigenlijk he-le-maal geen zin in vandaag
Ja doei.
pi_52020516
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:13 schreef Elvi het volgende:

[..]

Neuh... maandag was mn eerste dag, gister had ik dus die hele erge spierpijn maar als ik op de crosstrainer echt niet meer kon dan stopte ik ook. Dat apparaat is echt hel
En ik heb vandaag dus 2 apparaten niet gedaan zodat ik die kon vervangen door die 2 nieuwe Ik luister echt wel hoor Hoe ik aan die 2 uur kwam is me een raadsel want voor mn gevoel ging het wel snel
Ik heb wel mn eten een beetje aangepast... 2 boterhammen 's ochtends ipv 1. Gister had ik er 1 op en tijdens en na het sporten was ik heel duizelig. nu ging het beter.
Ik luister wel naar mn lichaam hoor
in het begin als er nog uitgelegd word dan gaat de tijd wel snel
en hoe vaak ga je nu in de week trainen?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:18:25 #289
47102 Elvi
miemkwien
pi_52020576
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

in het begin als er nog uitgelegd word dan gaat de tijd wel snel
en hoe vaak ga je nu in de week trainen?
7 dagen per week. Maar zoals ik al zei: als ik niet meer kan dan ga ik naar n ander apparaat Crosstrainer hoor ik eigenlijk 10 minuten te doen volgens mn schema maar ik haal nog maar net de 5 minuten Dus dan doe ik die ook maar 5 minuten
Volgende week wil ik óf weer 7 dagen lang sporten of ietsjes minder... 5 keer ofzo. Die week daarop wil ik namelijk t soepdieet doen en dat is zo weinig dat ik dan helemaal niet kan sporten of heel lichtjes. Dus ik kijk het even aan hoe ik me dan voel
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:19:27 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_52020604
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

7 dagen per week. Maar zoals ik al zei: als ik niet meer kan dan ga ik naar n ander apparaat Crosstrainer hoor ik eigenlijk 10 minuten te doen volgens mn schema maar ik haal nog maar net de 5 minuten Dus dan doe ik die ook maar 5 minuten
Volgende week wil ik óf weer 7 dagen lang sporten of ietsjes minder... 5 keer ofzo. Die week daarop wil ik namelijk t soepdieet doen en dat is zo weinig dat ik dan helemaal niet kan sporten of heel lichtjes. Dus ik kijk het even aan hoe ik me dan voel
en hoe vaak sportte je hiervoor?
Want als je van (bijna) niet sporten ineens naar 7 dagen in de week 2 uur gaat trainen is dat vragen om problemen
Zeker als je dan ontbijt met 1 boterham....
disclaimer
pi_52020641
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

7 dagen in de week en dan steeds 2 uur?
dat is wel erg veel en lijkt me moeilijk vol te houden
dan is het de volgende week nog 5 keer en dan word het zo steeds minder
of wil je na het soepdieet niet meer gaan sporten?

maar zo lijkt het wel of je het heel extreem aanpakt, zoveel sporten en dan ook nog zo'n dieet erbij
niet bang dat het alleen maar een jojo effect teweeg brengt?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:22:48 #292
47102 Elvi
miemkwien
pi_52020687
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en hoe vaak sportte je hiervoor?
Want als je van (bijna) niet sporten ineens naar 7 dagen in de week 2 uur gaat trainen is dat vragen om problemen
Zeker als je dan ontbijt met 1 boterham....
Ik sportte helemaal niet
En t was vandaag alleen maar 2 uur; maandag en dinsdag heb ik 1 tot anderhalf uur gesport.
Én ik neem voortaan ook 2 boterhammen ipv 1 Tijdens het sporten drink ik meestal n halve liter, en vandaag 1 liter. Dat is dan een laagje sportdrank en de rest water. Mn trainer zei dat dat beter is voor je spieren namelijk. Dus ik heb echt wel genoeg energie

Owja ik heb gewoon n abbo voor n jaar dus ik wil als mn school begint toch minstens 3 keer in de week in de sportschool zijn. Dat soepdieet wil ik alleen even voor mn vakantie doen. Maar als ik me dan slecht voel dan eet ik weer normaal hoor. Ik den ker echt wel over na Ik heb n paar jaar terug 6 weken lang ge- Slim Fast. En ik viel smiddags steeds bijna flauw de 6de week. Zover laat ik het echt niet meer komen hoor
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:24:04 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_52020716
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik sportte helemaal niet
En t was vandaag alleen maar 2 uur; maandag en dinsdag heb ik 1 tot anderhalf uur gesport.
Én ik neem voortaan ook 2 boterhammen ipv 1 Tijdens het sporten drink ik meestal n halve liter, en vandaag 1 liter. Dat is dan een laagje sportdrank en de rest water. Mn trainer zei dat dat beter is voor je spieren namelijk. Dus ik heb echt wel genoeg energie
Het gaat me ook meer om je hart...
disclaimer
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:25:51 #294
47102 Elvi
miemkwien
pi_52020755
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het gaat me ook meer om je hart...
Ik heb n hartslagmeter om Ik zit met mn hartslag zelfs ónder t niveau van wat het moet zijn. Ik heb n goeie sportschool en begeleiding hoor!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:26:23 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_52020779
Je hartslag doet er weinig toe als er ineens een bloedpropje richting je hart of hersenen schiet. Maar misschien ben ik wel te doemdenkerig

Ik wens je in ieder geval veel succes
disclaimer
pi_52020813
'k heb altijd geleerd dat je dingen rustig op moet bouwen.
Daarbij heeft vooral in het begin je lichaam de tijd nodig om te herstellen na het sporten.. daarom is om de dag verstandiger.. hoe rustiger je opbouwt, hoe gezonder..

Zo moet je lichaam ook wennen aan het eten van minder calorieën en moet je dit rustigaan afbouwen, en niet ineen keer ontzettend veel minder gaan eten en verwachten dat je ineens heel veel afvalt als je dit doet.. Je stofwisseling is ingesteld op je oude eet- en beweegpatroon, iets wat jij nu op stel en sprong verandert, en mijn twee eurocenten: het kan nooit gezond zijn..
Ja doei.
pi_52020838
Hallo dames,

Ik ga ook maar eens meeposten.
Ik ben nogal een liefhebber van lekker eten Kook graag, echt een wine&dine-figuur. En daar wordt mijn figuur ook steeds meer naar.

Twee jaar geleden besloot ik met een vriendin te gaan fitnessen. Dat ging helemaal goed, ik voelde me weer veel fitter en fijner, en ik werd slanker. Hoera!
Bijna een jaar geleden trouwde & verhuisde ik. De sportschool was te ver weg, de vriendin stopte met sporten, en ik niet veel later ook.
Het grote dichtgroeien kon weer beginnen en ik ben vooral in het afgelopen half jaar enorm aangekomen. Begin er behoorlijk van te balen en daarom is de knoop doorgehakt: man en ik gaan samen naar een sportschool. We beginnen vandaag.

Ik ga dus niet echt diëten. Ik eet over het algemeen heel erg gezond. Misschien af en toe eens wat minderen, of wat minder snoepen en snacken. Maar ik hoop dat sporten voldoende is om mij weer enigszins in model te krijgen, en vooral, om me lekkerder in m'n vel te krijgen.

Mijn BMI is nu ongeveer 27, schat ik. Maar ik wil dus niet steeds op de weegschaal, vreselijk frustrerend vind ik dat. Vooral omdat je met sporten eerst veel spieren opbouwt en het dus rustig een halfjaar of meer kan duren voordat je gaat afvallen.
Ik heb daarom besloten vooral mijn broekmaat en tailleomvang in de gaten te houden. Want daar moet gewoon wel wat af!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:32:24 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_52020910
Succes coldfeet
disclaimer
pi_52020918
welkom en succes
Ja doei.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:35:59 #300
47102 Elvi
miemkwien
pi_52021011
Ik ben 3 weken geleden begonnen met gezonder eten. Dat zei mn trainer ook al: niet alles tegelijk veranderen. Daarom doe ik nu pas de sport erbij.
Zolang ik me er goed bij voel, en de trainer me ook nog niet wegjaagt zie ik geen probleem Als ik de training te zwaar vind doe ik de oefening iets korter of met minder gewicht en als ik me flauw voel dan eet ik een boterham extra vooraf. Ik ben ook nog niet met de training voor het afvallen begonnen. Ik moet eerst minstens 1 week wennen aan het trainen en de apparaten en pas daarna kijkt hij verder of ik het 16-weken stappenplan kan gaan doen. Dan word ik ook gewogen en ze meten je bloeddruk enzo. Dus het word goed gecontroleerd Mn moeder sport er ook en zij mag bijvoorbeeld de crosstrainer van hem niet meer doen omdat dr hart dan tekeer gaat. Daar word dus echt op gelet!

Ik honger me niet uit en ik ben niet de héle dag in de sportschool Zolang ik nog niet bezwijk voor de groepslessen is er niks aan de hand

Waar ik alleen niet aan kan wennen is die oude vrouwen die gaan douchen na afloop en zich helemaal nergens voor schamen. Gewoon uitgebreid in hun nakie met elkaar praten Sla dan n handdoek om ofzo Ik hoef niet te zien dat werkelijk álles gaat hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')