abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52015979
omearos, kan je niet overal een proeflesje meedoen om te kijken wat voor jou het leukst/beste is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52016005
[lurker zegt wat]
yoga, pilates en pump doen niets aan je conditie, step wel.
Misschien een combi?
pi_52016093
Je moet inschrijven en er zijn max 10 plaatsen per les, voor zover ik kan zien kan je geen proefles nemen.

Step is met die plateautjes, toch? Want op de foto bij pump staan de mensen ook bij/op die plateautjes.
Dus dan wordt de keuze pump of step
pi_52016101
Mocht iemand zich vervelen, hier kun je drie leuke testjes doen, een IQ test, een algemene kennis test en een rekenvaardigheid test.

http://www.testmijniq.nl/
pi_52016171
Volgens mij was bij mijn sportschool bodypump de zwaardere vorm van step, Omearos, dus als je net begint zou ik voor step gaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:31:09 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_52016199
Bodypump is steps met gewichten. Ik vond het er erg zwaar uitzien altijd...
disclaimer
pi_52016290
Oeh, da's idd niet handig om mee te beginnen. Ik ga me inschrijven voor steps, en hopen dat ik bij de eerste 10 zit.

edit: powerstep is voor 20 mensen, dus meer kans
pi_52016332
volgens mij is pilates ook wel goed voor het afvallen
want heb ik de vakantie alleen gestretched maar heb wel het idee gehad dat dat goed voor je lichaam was
pi_52016376
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:35 schreef Miss_S het volgende:
volgens mij is pilates ook wel goed voor het afvallen
want heb ik de vakantie alleen gestretched maar heb wel het idee gehad dat dat goed voor je lichaam was
Ik denk ook dat pilates goed voor je lijf is, maar omearos wilde ook haar conditie verbeteren en dan heeft pilates niet heel erg veel zin.
pi_52016542
misschien kan ik na een tijdje ook pilates gaan doen, dat schijnt goed te zijn voor je houding geloof ik. En je wordt er lekker lenig van
Maar goed, eerst maar eens wennen aan 1x per week een uur sporten, langzaam opbouwen. Het eerste blok duurt tot begin november, dus tegen die tijd maar eens kijken of ik het nog bij 1 hou of al opbouw naar 2
pi_52016596
Blegh, ik kom er net achter dat mijn tweede begeleider van mijn PGOO op vakantie is tot 20 augustus...

Ik ben bang dat ik mijn afstuderen voor 1 september op mijn buik kan schrijven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52016814
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
Bodypump is steps met gewichten. Ik vond het er erg zwaar uitzien altijd...
Heb het een keer gedaan. Had na een aantal weken RPM/Biking wel zin in iets anders, dus ik dacht... kom, ik doe een lesje mee. Het zag er niet zwaar uit (had naar het filmpje gekeken op de site van mijn sportschool). Nou, pfffffff!!!!!!! Dacht altijd dat ik vrij sterk was (in mijn hoofd was krachttraining dan ook stukken makkelijker dan cardio). Nou, aan het eind van een uur pumpen stond ik werkelijk te trillen op mijn benen. De volgende dag was helemaal een ramp. Pijn... overal! En ik had het gevoel alsof mijn voorgevel eraf viel (spierpijn). Te erg. Ben niet meer teruggegaan voor een tweede pump les.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:54:10 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52016969
hellow

ff een reactie vanaf mijn werk, het is hier ERG rustig en dus ff tijd om online te kijken.
Vandaag gezond gegeten tnt. Vanavond eten we iets met sperziebonen en kip, dus ook vrij netjes dacht ik zo...

ow ja en natuurlijk ga ik straks als ik thuis kom eerst weer op de crosstrainer...
dit ga ik proberen dagelijks vol te houden totdat mijn volleybaltrainingen weer beginnen (20 augustus), dan ga ik het nog 1 of 2 keer per week erbij doen...

nou allemaal weer veel succes!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52016975
Zal octo verdwaald zijn? Ik had haar eigenlijk al verwacht.

En dat is geen aanbeveling voor podypump, blue funk In ieder geval niet voor beginners haha. We hadden op de sportschool steps - bodypump - men's power en dat laatste was helemaal gestoord. Daar ben ik ook trillend van weggelopen terwijl ik toen dacht wel een aardige conditie te hebben.
pi_52017205
Bodypump is vrij vermoeiend met gewichtjes. Ik wil het steeds een keertje doen.
Pilates is minder vermoeiend dan poweryoga. Het is wel goed als je kracht wilt opbouwen.
En de zonnegroeten bij poweryoga kunnen behoorlijk intensief zijn omdat je ze steeds achterelkaar doet. Ik merk wel dat ik meer kracht krijg en leniger word door poweryoga. Die conditie kan vast ook wel maar die had ik al van spinning en bodyattack . Ik weet niet wat powerstep (is dat iets als gewoon steps?) is maar dat lijkt mij wel goed voor je conditie .
pi_52017484
Ik word al moe als ik er aan denk
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet geloven Nog 15 kg tot een gezond BMI
pi_52017523
Sporten is heerlijk om te doen, maar kies wel iets waar je jezelf lekker bij voelt.
Owja, en gewoon een stuk fietsen is ook sporten! dat moet ik natuurlijk wel zeggen, want anders kom ik niet aan mijn 2 uur sport per dag.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:19:19 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_52017609
2 uur sport per dag? Da's toch hopelijk niet de standaard tegenwoordig?
disclaimer
pi_52017666
Ik heb geen auto, dus overal waar ik heen moet binnen de stad doe ik op de fiets of lopend. Alleen naar mijn ouders oid ga ik met het OV
En ik vind sporten waarbij je beweegt op muziek (of iig in een ritme) altijd wel lekker, en zwemmen vind ik heerlijk. Alleen jammer dat het zwembad waar je als stevig/dik persoon rustig kan zwemmen zonder uitgelachen kan worden een flink eind weg is, 30-45 minuten fietsen. Vlakbij mijn stageplek zit ook een (buiten)bad, maar daar komen alleen studenten en heb ik iets te vaak gemene opmerkingen naar mijn hoofd gehad om daar nog lekker te kunnen zwemmen.
pi_52017717
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
Ik moet echt klein beginnen, dus 1x per week en niet veel te zwaar. Hardlopen was 3x per week, dat was te veel tegelijk, dan ga ik stressen en lukt het niet. Steps is vanaf 3 september tot 9 november elke woensdagmiddag, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden, zowel het feit dat ik sport als de zwaarte van het sporten.
Ben nu ongeveer 10kg afgevallen zonder sporten, maar ben bang dat ik er toch maar eens aan moet geloven Nog 15 kg tot een gezond BMI
Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52017759
Octo is na verdwaald te zijn gearriveeerd, dus ik ga offline en thee zetten
pi_52017858
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Als non-sporter (lees: sporthater) kan ik je RPM/Biking of roeien aanraden (in lesverband, lessen van 50 minuten tot een uur). Ik ben met aardig wat overgewicht en 0 conditie begonnen met RPM/Biking en dat ging me erg goed af. Je verbrand met beiden overigens ook aardig wat calorieën (als je meer doet dan alleen op het fietsje/ roeiding zitten). Steps kan op zich ook wel, maar ik ben zelf van het slag dat over haar eigen voeten heen struikelt, dus moeilijke pasjes zijn niet voor mij. Body Balance kan je eventueel ook proberen (als je sportschool dat aanbiedt). BIjna alle lessen van mijn sportschool zijn overigens van Les Mills, op muziek dus met elke maand een nieuwe mix.
Biking staat niet tussen de cursussen, dus dat zal ik moeten navragen. Ze hebben wel een hoop fietsen (gewone en voor spinning oid) dus misschien hebben ze wel zoiets. Ook roeien en body balance staat er niet tussen, helaas.
Ik heb gelukkig 11 jaar danservaring (vroeger ) dus ik zal niet zo snel over mijn voeten struikelen, hoop ik.
pi_52018111
Spinning komt erg dicht bij RPM/Biking, maar zo te horen zal je je wel redden bij de huppellessen (steps e.d.). Misschien probeer ik het zelf ook nog wel een keer
Last.fm | Flickr
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:17:17 #274
47102 Elvi
miemkwien
pi_52018996
Vandaag heb ik 2 uur lang gesport Ik heb wel 2 apparaten voor mn schouders overgeslagen want gister kon ik mn armen niet meer omhoog krijgen van de pijn.
Dus mn trainer gevraagd of hij de andere apparaten kon uitleggen (ik heb maar 5 fitnessaparaten gekregen en er staan er nog 5. Deze doe ik trouwens naast de fiets, loopband en crosstrainer ) maar eerst wilde hij dat niet Hij vond dat ik te hard van stapel liep... Uiteindelijk heeft hij er wel nog 2 uitgelegd omdat ik die andere niet gedaan heb

Ik vind het tot nu toe niet héél erg en ben wel trots dat ik het volhou Groepslessen lijken me echt niks... dat gehups met zn allen
pi_52019947
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:14 schreef omearos het volgende:
bewegen is wel de sleutel tot (blijvend) gewichts verlies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')