Hahaha, ja anders had ik zeker wel meer gaan lopen als ik de sportschool niet had gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef ymme het volgende:
Oh is dat wandelen naast de sportschool. Dan is het inderdaad voldoende hoor Patries86
Natuurlijk neem ik af en toe ook een pannekoek of muffin of patat met vette mayo.. maar wil het wel zoveel mogelijk beperken. Gelukkig kun je er voldoende bewegen (zwemmen, gratis fitness, exursies etc)quote:Op maandag 30 juli 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
All-in op vakantie gaan en dan alleen maar gezonde dingen eten gaat niet werken, dat kan ik je nu al vertellen. Naast het feit dat de verleiding te groot is, zie je allemaal lekkere dingen om je heen en allemaal mensen die er onbeschaamd van eten, met als gevolg dat je gruwelijk chagrijnig wordt. Ik zou dat ook gewoon lekker genieten van die dingen. Het gebeurt toch wel
dan is het goedquote:Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Wil op mijn vakantie er ook aan houden!
Gelukkig daar veel stoomgroente bij het avondeten
Verder zitten we all in, dus ik kan gewoon 6x per dag iets eten.
Ga goed opletten om geen vette sausjes te eten bij het avondeten, bij het ontbijt niet de muffins etc maar 2 boterhammen met kaas of worst.
En ik wil niet afvallen persee voor de vakantie, het komt nu gewoon zo goed uit om te beginnen.
En tja dat ik over 5 weken op vakantie ga, dat is nu eenmaal zo. Ben niet van plan erg uit te schieten qua vet eten etc!
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
ik heb het al even gemeld in het trouwtopic, maar doe het hier ook nog even: Stefan en ik zijn sinds gisteren officieel verloofd![]()
thx Yppyquote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef YPPY het volgende:
Armawelkom hier.
Welkom terug BJ en nog iemand ook, die naam weet ik zo niet meer.
Dat k$^ Liejannuh. Wat een boel papier! Sterkte met alle drukte, wel lekker dat je tijdens werktijd kunt studeren.
ik kijk ook inderdaad. Dat meisje dat bang was dat ze te dik was voor een behandeling in de anorexiakliniekquote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu iets over Anorexia aan het kijken. Heel bizar. Is op RTL 5 voor de geinteresseerden.
Ik durf het niet eens te kijken...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
en als ik verstandig ben kijk ik het niet af, zij eten dan niets, en ik at teveel, maar in het stukje wat ik zonet gezien heb kwamen de gevoelens wel heel erg overeen...
bah..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Het herkenbare vond ik eigenlijk vooral omdat er bij eigenlijk iedereen wel een psychische oorzaak zat achter het eetprobleem. Ze waren eenzaam, werden gepest, ontzettend onzeker etc. Iets wat ik hier eigenlijk ook wel terug zie.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat zijn de redenen van die meiden wat zo overeenkomst? Bizar dan zeg.
Dikke knuffel voor teigan!
Echt, ik begin afstudeerstress te ontwikkelen. Zo eerst nog maar even met een docent voor een ander vak bellen of hij heel snel mijn opdracht na kan kijken ipv in de 4 weken die er voor staat.quote:Liejannuh: K** zeg als je denkt dat het redelijk gaat met een tentamen en toch niet gehaald hebt. Maar als dit een laatste tentamen is, mag je die dan niet mondeling doen? Of zijn ze bij jullie ook al zo streng?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Yeehaw!
Vandaag kon ik mijn oude spijkerbroek weer aan! Die heb ik twee jaar niet aan gepastZo klinkt het idd leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen maar weer zwemmen?![]()
Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is...moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig.
Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Teigan had gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Sgoei, laat het maar weten, ik ga zonder meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo klinkt het idd leuker...![]()
Morgen maar weer zwemmen?![]()
Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is...moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig.
Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
![]()
Super!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:23 schreef omearos het volgende:
Teigan had gelijk![]()
Ik woog vanmorgen 89,2kg![]()
Ik eet 1000 kcal per dag en ik kom aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik zou gezien mijn eetpatroon absoluut moeten afvallen en ik val niet af
klinkt bekend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik zou gezien mijn eetpatroon absoluut moeten afvallen en ik val niet af
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef botterfly het volgende:
Even over SB: Ik volg dus ook al 13 weken haar boeken. Met goed resultaat.
Jullie zeggen iedere keer dat je voldoende moet eten want SB is vaak te weinig. Zou je dan calorieën moeten gaan tellen of is het niet hebben van een hongergevoel een goede leidraad? Ik heb namelijk geen hongergevoel bij SB, maar als ik honger heb eet ik meer dan de hoeveelheid die SB zegt te moeten eten. Is dat in feite voldoende? Ik voel me beter dan ik de laatste jaren me heb gevoeld.
Mijn broer deed op een gegeven moment Sonja Bakker, zei dat hij helemaal geen honger had, zich perfect voelde, er niets extra;s bij at en dat hij heel erg afviel (Hij is over de 2 meter en doet werk als groepsleider, dus rent veel heen en weer).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
Ik ben gelukkig niet zo'n toetjes mens!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan is het goed
met all in moet je inderdaad goed opletten
maar ik ben net 2 weken weg geweest en toch nog 1 kilo afgevallen
dus het kan zeker als je maar niet te veel en te slecht gaat eten
en niet 2 keer per dag een toetje
Vandaag is de eerste meting gedaan en dat is me niet tegen gevallen. M'n stofwisseling begint weer een beetje op gang te komen en alle resultaten waren boven verwachting (zelfs boven verwachting van de begeleiding). Ik ben in een week een halve kilo afgevallen en het vetpercentage is van 26,2 naar 25,5 procent gegaan. Als m'n stofwisseling straks echt goed op gang is zou het nog maar beter moeten worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of het eerste resultaat dinsdag al zichtbaar is. Ik begreep wel dat het zo kan zijn dat je stofwisseling wat tijd nodig heeft om op gang te komen en dat het niet meteen merkbaar is. We zullen zien.
Meningen en ervaring.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
Ja klopt. Truc is wellicht ook om niet meer terug te gaan naar meer (= vaak te veel) eten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Meningen en ervaring.
Als je lange tijd heel weinig eet, dan gaat je lichaam in de spaarstand. En als je dan weer "normaal" gaat eten (of wat grotere porties), dan kom je weer gezellig heel erg hard aan.
Vandaar dat er wordt gehamerd op het blijven eten en voldoende eten.
Ik heb vorige week een kuur van WeightCare gedaan, 860kcal per dag. En toen had ik ook niet echt honger en eigenlijk nergens anders behoefte aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef Patries86 het volgende:
[knip]
Komt er dus op neer dat SB misschien inderdaad weinig voorschrijft ofzo..
Maar rare is wel dat ik geen trek had tussendoor, geen behoefte aan iets anders of meer eten
terwijl ik dit wel vaak had met mijn oude eetpatroon (chipje hier, taartje daar, vette troep op brood etc)
Was gisteren wel even duizeligMaar eenmaal op de sportschool ging alles goed en echt uit me dak gegaan haha
Maar niet alles hoeft ook een discussie te zijn... dan zijn we het toch niet met elkaar eens? So what? Lekker boeiend...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik weet dat dat hier een discussie zonder eind is en dat ik daar een vrij unieke mening over heb, dus 't is ook zinloos om 'm weer te gaan voeren
Eensch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar niet alles hoeft ook een discussie te zijn... dan zijn we het toch niet met elkaar eens? So what? Lekker boeiend...Ik vind je toch wel aardig.
![]()
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:20 schreef teigan het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Troel? Ik heb haar volgens mij al even hier niet meer gezien?
ik eigenlijk ook, vandaar dat ik het vroeg..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
dank jequote:
naar is dat he?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:23 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft een knuffel aan Motorbloempje.
Het valt best wel mee uiteindelijk en als je er niet uit komt, dan kom ik desnoods dozen inpakken.
Ik kan altijd erg goed inpakken bij andere mensen.
Ze heeft me zondag nog geholpen met mn ww voor Dieetweb dus ze leeft nogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:36 schreef Levitation het volgende:
Dat bedacht ik mij vanmorgen ook, ga haar vanavond even mailen... maak me een beetje zorgen, eerlijk gezegd.
En dat is voor mij een moment om toch iets te eten. Idd duizeligheid komt ergens vandaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn broer deed op een gegeven moment Sonja Bakker, zei dat hij helemaal geen honger had, zich perfect voelde, er niets extra;s bij at en dat hij heel erg afviel (Hij is over de 2 meter en doet werk als groepsleider, dus rent veel heen en weer).
Als enige nadeel noemde hij dat hij onder zijn werk af en toe ineens heel erg duizelig werd, dat had hij zo'n 4 à 5 keer per dag.
Kijk, dát is een moment om te bedenken dat je met zo'n baan en zo'n lengte misschien wat meer moet gaan eten.
Overigens vond hij het onzin toen ik dat zei.Hij gaat dus gewoon door.
Je mag 3 mensen meenemen, naast jezelf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een idee, hoeveel personen (naast mij zelf) ik met korting mee kan nemen met mijn ov-jaarkaart?? Ik ga morgen met een stel naar de opendag van Feyenoord
Anders geen ik er niet heen. Een echter support is er voor zijn/haar ploeg in goede en in slechte tijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je mag 3 mensen meenemen, naast jezelf.
Alleen opendag Feyenoord...bestaat Feyenoord nog?
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Anders geen ik er niet heen. Een echter support is er voor zijn/haar ploeg in goede en in slechte tijden.![]()
Dus in totaal hebben morgen 4 mensen korting... En we gaan met z'n 5-en. Dan denk ik dat we 't bedrag maar gaan delen ofzo.Is anders ook zo lullig, voor die ene persoon
Ik laat me er ook niet door opnaaien hoor. Wil me alleen verwerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien... ik ben als kind/tiener nogal ernstig Ajax fan geweest. Feyenoord afkatten blijft leuk.
Anyway, ik hou me al jaaaaren niet echt meer met voetbal bezig. Hier (regio Eindhoven) vind ik het weer geinig om PSV-ers op te naaien.
Ik meen er echter niets van.![]()
veel plezier morgen, heb het zelf te druk met sollicitatie, anders zou ik vriendje wel porren om er toch heen te gaan (hij vind er geen reet aan, terwijl hij wel supporter is)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand een idee, hoeveel personen (naast mij zelf) ik met korting mee kan nemen met mijn ov-jaarkaart?? Ik ga morgen met een stel naar de opendag van Feyenoord
Nog bedankt voor het Maok roepenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:15 schreef teigan het volgende:
alvast succes freecell.
ik heb vandaag wel 2 liter water op, maar moet er niet vaker van naar de wc.. Morgenochtend ga ik iig lekker zwemmen, en de schade van vandaag even wegwerken..
Hey Isaquote:
Nou eh, ik slaap de laatste tijd een beetje slechtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:27 schreef freecell het volgende:
Hey IsaDank je wel, ik ben wel benieuwd hoe het is, wat ik moet doen en hoelang ik vandaag moet werken.
Wat doe jij eigenlijk al wakker?
Sorry, mijn schuldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey IsaDank je wel, ik ben wel benieuwd hoe het is, wat ik moet doen en hoelang ik vandaag moet werken.
Wat doe jij eigenlijk al wakker?
over het algemeen kijken katten wel uit hoor, zijn geen domme beestenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef ymme het volgende:
Ik ben net echt ff geschrokken![]()
Ik zat net op de wc, hoor ik de poes miauwen. Dus ik doorspoelen, en boven kijken of ik haar ergens had opgesloten. Geen Luna. Keek ik uit het raam, zat ze beneden voor de voordeurDaar is ze nog nooit geweest, alleen achter in de tuin met een tuigje om en lang touw. Nu weet ik wel hoe het komt, mijn schoonvader was om kwart voor acht aan de deur, om ff wat te vertellen, is ze via de voordeur naar buiten gegaan, zonder dat ik het zag
.
Ik ben blij dat ze niet weg gelopen is, en ik vermoed dat ze ook niet verder is geweest dan 't garagepad. Voor het zelfde geld was ze de onbekende weg opgegaan, en was ze dood gereden ofzo![]()
Ik ben opgelucht dat er er niets gebeurd is, maar wel ontzettend geschrokken. De volgende keer als ik de voordeur open doe, kijk ik wel beter uit.
Dat is eng!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:57 schreef Elvi het volgende:
Ik heb gewoon zin om te gaan sporten straks!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |