abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51963260
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef ymme het volgende:
Oh is dat wandelen naast de sportschool. Dan is het inderdaad voldoende hoor Patries86
Hahaha, ja anders had ik zeker wel meer gaan lopen als ik de sportschool niet had gehad
pi_51963345
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
All-in op vakantie gaan en dan alleen maar gezonde dingen eten gaat niet werken, dat kan ik je nu al vertellen. Naast het feit dat de verleiding te groot is, zie je allemaal lekkere dingen om je heen en allemaal mensen die er onbeschaamd van eten, met als gevolg dat je gruwelijk chagrijnig wordt. Ik zou dat ook gewoon lekker genieten van die dingen. Het gebeurt toch wel
Natuurlijk neem ik af en toe ook een pannekoek of muffin of patat met vette mayo.. maar wil het wel zoveel mogelijk beperken. Gelukkig kun je er voldoende bewegen (zwemmen, gratis fitness, exursies etc)
pi_51963659
quote:
Op maandag 30 juli 2007 16:31 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Wil op mijn vakantie er ook aan houden!
Gelukkig daar veel stoomgroente bij het avondeten
Verder zitten we all in, dus ik kan gewoon 6x per dag iets eten.
Ga goed opletten om geen vette sausjes te eten bij het avondeten, bij het ontbijt niet de muffins etc maar 2 boterhammen met kaas of worst.

En ik wil niet afvallen persee voor de vakantie, het komt nu gewoon zo goed uit om te beginnen.
En tja dat ik over 5 weken op vakantie ga, dat is nu eenmaal zo. Ben niet van plan erg uit te schieten qua vet eten etc!
dan is het goed
met all in moet je inderdaad goed opletten
maar ik ben net 2 weken weg geweest en toch nog 1 kilo afgevallen
dus het kan zeker als je maar niet te veel en te slecht gaat eten
en niet 2 keer per dag een toetje
pi_51964082
Ik zou nou een moord kunnen doen voor een lekker meergranen-pistoletje met filet americain... Helaas verkopen ze beide niet hier. Als ik in feb. naar NL ga dan ga ik me helemaal klem eten in filet americain

Vanochtend woog ik net zoveel als vrijdagochtend. Ik ben iets van 800 gram aangekomen de laatste 2 weken. Dus ik ga vanmiddag na mijn werk denk ik zwemmen of toch maar weer een maand lid worden van de sportschool. Ze zijn nu ook een sportschool aan het bouwen op weg richting mijn huis, zal daar eens checken wanneer die open gaat en hoeveel die gaat kosten
  maandag 30 juli 2007 @ 17:09:42 #105
6536 dwerg
chagrijn
pi_51964151
quote:
Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
ik heb het al even gemeld in het trouwtopic, maar doe het hier ook nog even: Stefan en ik zijn sinds gisteren officieel verloofd
Gefeliciteerd.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 30 juli 2007 @ 17:10:17 #106
6536 dwerg
chagrijn
pi_51964169
En ik denk dat Lianne zelf wel vertelt hoe het tentamen ging. Hint: drie letters, begint met k.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 30 juli 2007 @ 17:17:42 #107
105850 Fuente
mamamuts
pi_51964345
Octo, leuk zeg! Gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51965399
tvp
It is your friends who make your world!
  maandag 30 juli 2007 @ 19:20:32 #109
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51967231
Bedankt voor het duimen, tentamen ging kut, 13 augustus herkansing.
En ja, ik begin ook stress te ontwikkelen. Zie een mail van mijn scriptiebegeleider staan dus ik durf eerst dat mailtje niet te openen. Open ik 'm, staat er in: Dank je voor je mail. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie. Hopelijk deze week nog.

Ik heb een beetje een gevoel vandaag.

Frustratie er wel fijn uit kunnen fietsen onderweg naar huis, ik heb spontaan gestofzuigd (geen zin in gehad dit weekend) en ga zo nog even bij mijn ouders langs om plantjes water te geven en tijdens ANTM strijken. Misschien word ik ooit nog wel een goede huisvrouw.

En dan de komende tijd fijn halve dagen studeren. Dus 's ochtends gewoon werken en 's middags claimen dat je werkt, maar eigenlijk studeren.
Ik heb er nu al geen zin in.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:23:37 #110
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51967332
Dikke knuf voor Lianne! Balen als dingen niet gaan zoals je wilt.
Succes met het leren voor de herkansing!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 30 juli 2007 @ 19:34:12 #111
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51967632
Het is zo'n waardeloos tentamen. Kreeg een pak van 37 (!)pagina's papier voor mijn neus, 60 meerkeuze vragen en voor mijn gevoel ging het toch vrij redelijk.
Nouja, ik weet waar ik de fout in ben gegaan, ga ik me daar maar fijn op concentreren ofzo.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:35:17 #112
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_51967665
Balen Lianne.... is idd erg frustrerend als dingen niet gaan zoals je graag zou willen dat ze gaan...

maaruh nu weer vol moed op naar het volgende tentamen, meer als je best kan je niet doen...(wat voor tentamen was het trouwens???)

ik heb net mijn 2e ronde crosstrainer, zoals met mezelf afgesproken, voltooid... best een lekker gevoel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 30 juli 2007 @ 19:38:51 #113
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51967776
B26231: Management & ICT: Strategie en toepassing.
Ontzettend oninteressant allemaal.
Praktisch probleem: ik moet afstuderen tussen nu en een maand en dit tentamen moet dus nog even gehaald worden. En mijn scriptie moet af.
  maandag 30 juli 2007 @ 19:44:05 #114
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51967919
Arma welkom hier.

Welkom terug BJ en nog iemand ook, die naam weet ik zo niet meer.

Dat k$^ Liejannuh. Wat een boel papier! Sterkte met alle drukte, wel lekker dat je tijdens werktijd kunt studeren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 30 juli 2007 @ 19:45:04 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_51967956
hmm ja dat is idd stressen.... en ik heb al helemaal geen affiniteit met dat onderwerp haha.

maaruh ik wens je in elk geval heel veel succes met studeren de komende tijd.
Probeer een goede balans te vinden, tussen het leren, werken en vrije tijd, want ook ontspanning heb je hard nodig in deze situaties
  maandag 30 juli 2007 @ 19:45:47 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_51967979
quote:
Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef YPPY het volgende:
Arma welkom hier.

Welkom terug BJ en nog iemand ook, die naam weet ik zo niet meer.

Dat k$^ Liejannuh. Wat een boel papier! Sterkte met alle drukte, wel lekker dat je tijdens werktijd kunt studeren.
thx Yppy
pi_51968986
Jammer Liejannuh, dat het tentamen kut ging. Ik ken dat stressgevoel rond het afronden van een studie, gelukkig is dat bij mij alweer bijna vijf jaar geleden...

Alvast veel succes voor de herkansing en veel succes met studeren de komende tijd.
pi_51970827
Maar je krijgt de komende week een kok in huis, Liejannuh! Toch rot dat je dat tenamen opnieuw moet doen

* Isabeau moet komende week ook hard aan de slag, even geen begeleiders en ik wil laten zien dat dat geen probleem is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51971762
Shit Liejannuh! Volgende keer beter...
Octopussy van harte gefeliciteerd, had er overheen gelezen, stom!

Ik heb net een rijstsoeppie op, een soort van noodlesoepje maar dan met rijst. Vult prima, en heeft maar 72 caloriën. En het is nog lekker ook En ze hebben hier chocolade-milkshakes van Special-K, van maar iets van 150 calorien.
pi_51971786
afstuderen ze zouden het moeten afschaffen.

net een interessante docu gezien over vitamines (keuringsdienst van waarde geloof ik). Die telefoonmiepjes van vitaminefabrikanten hadden echt de mooiste ideeen over wat een vitamine precies is
  maandag 30 juli 2007 @ 21:46:30 #121
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51972054
Welkom armageddon en BJ

Feli octo wat leuk

Balen Lianne, altijd k*t zo'n katergevoel achteraf.
  maandag 30 juli 2007 @ 21:53:55 #122
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51972339
Ik ben nu iets over Anorexia aan het kijken. Heel bizar. Is op RTL 5 voor de geinteresseerden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 juli 2007 @ 22:05:04 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51972718
Even uitblazen... Men wat een werk is dat, een heel huis poetsen En wat voor troep er nog uit een leeg huis komt Ik weet niet hoeveel vuilniszakken ik nog in de container heb gesmeten vandaag. Hij was gelukkig geleegd vanmorgen maar toen we klaar waren was ie weer vol
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51972756
quote:
Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu iets over Anorexia aan het kijken. Heel bizar. Is op RTL 5 voor de geinteresseerden.
ik kijk ook inderdaad. Dat meisje dat bang was dat ze te dik was voor een behandeling in de anorexiakliniek ze is daar nog 10 kilo afgevallen (was nog 30 kg geloof ik).
En dat andere meisje die niet meer uit een pashokje durfde te komen omdat maatje 34 te klein was

Echt een bizarre ziekte!
pi_51972934
thnx, liejannuh, ben het gaan kijken, maar heb geloof ik de eerste helft al zo ongeveer gemist..

en als ik verstandig ben kijk ik het niet af, zij eten dan niets, en ik at teveel, maar in het stukje wat ik zonet gezien heb kwamen de gevoelens wel heel erg overeen...
bah..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51973838
ik heb het opgenomen en ga het zo eens bekijken
en vind het altijd wel interessant en sommige dingen komen inderdaad bekent voor
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2007 @ 22:42:34 #127
43556 miss_dynastie
pi_51974044
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef teigan het volgende:
en als ik verstandig ben kijk ik het niet af, zij eten dan niets, en ik at teveel, maar in het stukje wat ik zonet gezien heb kwamen de gevoelens wel heel erg overeen...
bah..
Ik durf het niet eens te kijken...
pi_51974151
Ik heb het blijkbaar gemist, nog belangrijke punten voorbij zien komen? (valkuilen oid)
pi_51974256
Het was voorzover ik het gezien heb een verhaal over mensen in verschillende stadia, elk met hun eigen angsten..

Wat mij enorm raakte was die twijfel over zichzelf. Hoe ze het soms over zichzelf hadden, hoe ze reageerden op complimentjes van geliefden, en die obsessie met eten en hun lijf..

Ik ben op dit moment dus ook gewoon even helemaal van slag, verdrietig, boos, alles tegelijk...
Maar het moest er toch uit, dus dat dit nu de druppel is, is ergens ook helemaal niet erg..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 30 juli 2007 @ 23:18:36 #130
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51975149
Bizar, dat mensen zichzelf dat aan kunnen doen.
Bizar ook om te zien dat de redenen die veel van die meiden hadden om af te vallen toch wel heel erg bekend voorkomen.

* Liejannuh geeft Teigan nog even een knuffel!
pi_51976088
Wat zijn de redenen van die meiden wat zo overeenkomst? Bizar dan zeg.
Dikke knuffel voor teigan!

Liejannuh: K** zeg als je denkt dat het redelijk gaat met een tentamen en toch niet gehaald hebt. Maar als dit een laatste tentamen is, mag je die dan niet mondeling doen? Of zijn ze bij jullie ook al zo streng?
pi_51976336
Trouwens, ik kwam erachter dat deze serie terug te kijken is op de site van rtl 5..
Het zal er vast morgen of overmorgen wel opstaan..
  dinsdag 31 juli 2007 @ 06:59:45 #133
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51979887
Confronterend he teigan.
Binnenkort dan maar kijken als het online staat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51979997
teigan *knuffel*

goedemorgen mensen

ben druk bezig met inpakken dus post niet zoveel, misschien straks vanaf mn werk nog

zie even door de bomen het bos niet mee, heb niet genoeg aan 10 verhuisdozen + allemaal grote boodschappentassen voor kleren dus vandaag maar bij-halen.

Oh, en vanavond naar Ikea
Ja doei.
pi_51980344
ik heb het gisteren avond nog terug gekeken
en het verhaal van natascha heb ik al ooit eens eerder gezien
maar toch moeilijk om te zien

maar toch ben ik blij dat ik vanaf vandaag eindelijk een gezond bmi heb
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:52:54 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_51980549
Yeehaw!
Vandaag kon ik mijn oude spijkerbroek weer aan! Die heb ik twee jaar niet aan gepast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:04:43 #137
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51980708
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:53 schreef Pandorah het volgende:
Wat zijn de redenen van die meiden wat zo overeenkomst? Bizar dan zeg.
Dikke knuffel voor teigan!
Het herkenbare vond ik eigenlijk vooral omdat er bij eigenlijk iedereen wel een psychische oorzaak zat achter het eetprobleem. Ze waren eenzaam, werden gepest, ontzettend onzeker etc. Iets wat ik hier eigenlijk ook wel terug zie.
Zowel bij overgewicht als bij ondergewicht zit er een heel verhaal aan vast van niet lekker in je vel zitten door verschillende redenen.
quote:
Liejannuh: K** zeg als je denkt dat het redelijk gaat met een tentamen en toch niet gehaald hebt. Maar als dit een laatste tentamen is, mag je die dan niet mondeling doen? Of zijn ze bij jullie ook al zo streng?
Echt, ik begin afstudeerstress te ontwikkelen. Zo eerst nog maar even met een docent voor een ander vak bellen of hij heel snel mijn opdracht na kan kijken ipv in de 4 weken die er voor staat.
pi_51981243
Goede morgen allemaal

Het zonnetje schijnt, en ik ben meteen stukken vrolijker tijdens het opstaan
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:04:33 #139
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51981833
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
Yeehaw!
Vandaag kon ik mijn oude spijkerbroek weer aan! Die heb ik twee jaar niet aan gepast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt het idd leuker...
Morgen maar weer zwemmen?

Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is... moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig. Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51982210
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Teigan had gelijk
Ik woog vanmorgen 89,2kg
  dinsdag 31 juli 2007 @ 10:31:06 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_51982380
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo klinkt het idd leuker...
Morgen maar weer zwemmen?

Hoewel het bij mij een klein beetje onder voorbehoud is... moet morgen naar het ziekenhuis voor een echo (ivm de ontsteking die hij in china had) en als hij zich daarna erg ellendig voelt, heeft hij misschien z'n meisje nodig. Al verwacht ik niet dat ze hem pijn gaan doen.
Sgoei, laat het maar weten, ik ga zonder meer
disclaimer
pi_51983142
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 10:23 schreef omearos het volgende:
Teigan had gelijk
Ik woog vanmorgen 89,2kg
Super!!

Wij keken gisteren ook een stukje van dat programma over anorexia en het blijft toch verwonderen hoe die meisjes denken. Het is voor mij heel erg moeilijk me in hun wereld te verplaatsen en het lijkt me heel erg confronterend als je de verhalen wel herkent. Het lijkt me zo moeilijk een sterk gevoel te negeren of om te zetten in een andere gedachte.

Octo, hoe gaat het nu met jou met eten en afvallen? Kan je al weer iets vaster eten binnenhouden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:48:18 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_51984262
Jeej ik ben ook wat afgevallen Ik at 'al' 3 weken wat gezonder en dat was nu pas te zien
Het sporten is nu al lastig om vol te houden, maar t helpt wel dat de trainer steeds zegt "Tot morgen Elvi "
pi_51984334
Ik zou gezien mijn eetpatroon absoluut moeten afvallen en ik val niet af
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:52:54 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_51984407
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Ik eet 1000 kcal per dag en ik kom aan
Dat zegt helaas helemaal niks
disclaimer
pi_51984415
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
klinkt bekend...
Ja doei.
pi_51984830
Even over SB: Ik volg dus ook al 13 weken haar boeken. Met goed resultaat.
Jullie zeggen iedere keer dat je voldoende moet eten want SB is vaak te weinig. Zou je dan calorieën moeten gaan tellen of is het niet hebben van een hongergevoel een goede leidraad? Ik heb namelijk geen hongergevoel bij SB, maar als ik honger heb eet ik meer dan de hoeveelheid die SB zegt te moeten eten. Is dat in feite voldoende? Ik voel me beter dan ik de laatste jaren me heb gevoeld.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:09:59 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_51984910
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:06 schreef botterfly het volgende:
Even over SB: Ik volg dus ook al 13 weken haar boeken. Met goed resultaat.
Jullie zeggen iedere keer dat je voldoende moet eten want SB is vaak te weinig. Zou je dan calorieën moeten gaan tellen of is het niet hebben van een hongergevoel een goede leidraad? Ik heb namelijk geen hongergevoel bij SB, maar als ik honger heb eet ik meer dan de hoeveelheid die SB zegt te moeten eten. Is dat in feite voldoende? Ik voel me beter dan ik de laatste jaren me heb gevoeld.
Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
disclaimer
pi_51985374
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je geen honger hebt en je goed voelt zou ik vooral doorgaan met wat je nu doet.
Wat de mensen hier zeggen is ook vaak gebaseerd op meningen en het is voor een ieder anders hoe hij of zij zich er bij voelt
Mijn broer deed op een gegeven moment Sonja Bakker, zei dat hij helemaal geen honger had, zich perfect voelde, er niets extra;s bij at en dat hij heel erg afviel (Hij is over de 2 meter en doet werk als groepsleider, dus rent veel heen en weer).

Als enige nadeel noemde hij dat hij onder zijn werk af en toe ineens heel erg duizelig werd, dat had hij zo'n 4 à 5 keer per dag.

Kijk, dát is een moment om te bedenken dat je met zo'n baan en zo'n lengte misschien wat meer moet gaan eten.
Overigens vond hij het onzin toen ik dat zei. Hij gaat dus gewoon door.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:30:11 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_51985437
Ja, maar dat geldt dus niet voor iedereen
Ik kan ook met heel weinig eten uit, alleen gelooft niemand dat en blijft men zeggen dat ik meer moet eten
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')