*duimt.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Willen jullie voor me duimen? Ik heb zo tentamen en ik begin 'm een beetje te knijpen.
Stom vak. Totaal niet boeiend, moet 'm halen alleen. En ik heb 81 euro betaald om tentamen te mogen doen.
Ga zo maar eens op de fiets springen naar Den Haag.
zo schattigquote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef Fannetje het volgende:
Succes Liejannuh! Je kunt het
Ik heb nu drie dagen mijn nichtje (3) en neefje (2) te logeren. Neefje ligt nu in bed voor z'n middagdutje en nichtje kliedert lekker alles onder met verf
[afbeelding]
ik mag zelfs maar 1 keer in de maand vanquote:Op maandag 30 juli 2007 14:17 schreef Patries86 het volgende:
Gefeliciteerd octopussy!
Weegt iedereen zich 1x in de week?
Ze zeggen dat het beter is, anders sta je iedere dag op de weegschaal en kan het een obsessie worden etc... Mijn weegdag is maandagochtend 8 uur
Ja idd daar waarschuwen ze je voorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:22 schreef teigan het volgende:
[..]
ik mag zelfs maar 1 keer in de maand van, maar dat komt omdat ik er vroeger meerdere keren per dag opstond, dus het is op zich wel logisch... En als ik niet al te moeilijk doe, dan sta ik er soms tussendoor nog wel eens op..
Maar 1 keer in de week is wel het beste, anders ga je stressen over 1 afwijkende dag, terwijl dat niets hoeft te betekenen..
en nu niet stiekem op het lijstje de slechte dingen erbij zetten, anders heb je nog niets aan dat lijstjequote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Patries86 het volgende:
Heb net trouwens boodschappen gedaan, voor het eerst met een lijstje
Normaal loop ik er door heen en bedenk ik ter plekke wat we 's avonds eten en vaak haal ik ook nog wat ongezonde dingen erbij (taartje, zak chips, borrelhapjes etc)
Was net erg moeilijk om al die lekkere maar slechte dingen te weerstaan..vooral als je het ruikt etc.
Maar is gelukt,alleen gehaalt wat op de lijst stond!
Nee dat gebeurt niet... staan allemaal gezonde dingen op o.aquote:Op maandag 30 juli 2007 14:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en nu niet stiekem op het lijstje de slechte dingen erbij zetten, anders heb je nog niets aan dat lijstje
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:25 schreef Fannetje het volgende:
Succes Liejannuh! Je kunt het
Ik heb nu drie dagen mijn nichtje (3) en neefje (2) te logeren. Neefje ligt nu in bed voor z'n middagdutje en nichtje kliedert lekker alles onder met verf
[afbeelding]
Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg jaquote:Op maandag 30 juli 2007 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]jouw nichtje lijkt op Demi uit OUD
![]()
In elk geval een leuke bezigheid
Kun je voor mij ook een envelop op de post doen, heb geen zin om de deur uit te gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg jaIk heb daar ook wel eens naar gekeken
Zometeen neefje even uit bed halen en dan even wat op de post doen.
Hop, naar buiten jij!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een envelop op de post doen, heb geen zin om de deur uit te gaan![]()
![]()
Dat kan ik inderdaad wel eens doen ja. Misschien dat ik dan wat fitter wordt vandaag. Ben ontzettend lui vandaag.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hop, naar buiten jij!En maak er meteen maar een wandelingetje van!
![]()
Dat had ik gisteren, zat de tour de france te kijken, maar heb eigenlijk alleen maar liggen slapen op de bank. Rond half 5 was het buiten eindelijk droog en wilde mijn vriend nog even een stukje wandelen... helaas verdwaalden we een beetje in een stukje bos dat we niet zo goed kennen en hebben we uiteindelijk 2.5 uur gewandeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad wel eens doen ja. Misschien dat ik dan wat fitter wordt vandaag. Ben ontzettend lui vandaag.
MEIS!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
* octopussy duimt ook nog even mee voor Lianne
ik heb het al even gemeld in het trouwtopic, maar doe het hier ook nog even: Stefan en ik zijn sinds gisteren officieel verloofd![]()
Ik zie nu al een beetje op tegen het vele regelen, aangezien ik totaal geen regelmiep ben![]()
Ik ook, maar ik ben dan ook een beetje ongeduldig.quote:
en hoe ben je van plan te gaan doen op vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:00 schreef Patries86 het volgende:
Net de honden uitgelaten... in een lekker tempo doorgelopen (vond de oudste niet zo fijn haha)
Rondje van ongeveer 15 minuten dit wil ik voortaan iedere dag doen (met of zonder hondjes, ligt eraan of ze bij me aan het logeren zijn) Rondje om 12 uur en rondje om half 4
en dan nog 's avonds naar de sportschool
Het is een extraatje... want ga iedere dag al naar de sportschool!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef ymme het volgende:
Patries86, een rondje van 15 min, maak hier eens 30 min van
Een half uurtje is niet zo heel lang, maar ik zelf persoonlijk vind 15 min altijd te kort, zowel voor mijn honden als voor mijzelf. Maar je moet het zelf weten natuurlijk
Wil op mijn vakantie er ook aan houden!quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoe ben je van plan te gaan doen op vakantie?
wil je nu echt snel afvallen voordat je op vakantie gaat en dan gewoon 2 weken weer alles eten en drinken of blijf je gewoon gezond door gaan?
Krijg genoeg beweging... voorheen gingen we 1x per week naar de sportschoolquote:Op maandag 30 juli 2007 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou ik vind het prima hoor Patries, mooi mee doorgaan, icm de sportschool krijg je zo redelijk veel lichaamsbeweging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |