quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:19 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Hier is het droog... En ik heb twee piepende kittens achter mij die het liefst de bench uitwillen....
In de reacties lees je dat de meesten het niets vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Yuk: Kate Moss: 'Rexy wordt dé zomertrend'
ik laat ze er later wel weer uit, maar eerst wil ik ff rustig harry potter uitlezen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Laat je ze er uit? Of moeten ze nog ff zichzelf vermaken?
Ik zit hier te ontbijten, vandaag mijn neefje jarig én mijn broer en we gaan dus naar allebei toe
ff oppassen dus, dieettechnisch gezien
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Da's niet echt in de buurt, veel te ver zuidelijk. En volgens Google woon jij dan nog steeds westelijker dan ikquote:
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Nu zijn we internationaal met een Duitser in ons midden![]()
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Een desser van 200 kcal?Dat is best veel voor een dieet met zo'n 850 kcal per dag
En Brabanders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbij.
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.![]()
![]()
De site van weightcare weigert vandaag.Kan 't dus niet tjekken.
![]()
Tukker meldt zichquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Brabanders!![]()
Alleen missen we nog Limbo's![]()
Uhhh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?
En dan zoveel internetten? Schandalig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhh...
Boekje ligt thuis...
Levi zit op werk...
![]()
Iedereen is op vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan zoveel internetten? Schandalig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |