Dat is inderdaad de Kempen... ik vind 't het hier inderdaad ook heel mooi. Fiets graag wat rond hier.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Kon ik bijna op bezoek
De fietstocht was in de Kempen (geloof ik) erg mooi gebied![]()
als je nog eens in brabant komt dan raad ik je heusden gem. asten aan je hebt daar ook een heel mooi natuurgebied de grote peel.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Kon ik bijna op bezoek
De fietstocht was in de Kempen (geloof ik) erg mooi gebied![]()
Goed ideequote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef omearos het volgende:
Mini-meet: fietsen in Brabant![]()
Deze tocht was georganiseerd door vrienden vanik kom eigenlijk bijna nooit in Noord-Brabant. Veel te ver weg
![]()
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Levitation het volgende:
Fietstocht van Lev's huis naar Rianns huis...Is ongetwijfeld iets leuks van te maken.
![]()
o ja klopt was me nog niet opgevallenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:37 schreef freecell het volgende:
Riann Kwartet!
ben je op campzone Riann?quote:Op maandag 23 juli 2007 17:07 schreef Riann het volgende:
[..]
o ja klopt was me nog niet opgevallen
dat komt door de lan normaal is het niet zo erg
tussen het call of duty spelen door
Thuisquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef Riann het volgende:
[..]
Thuis
ouders op vakantie mijn broer Rudy een lanparty georganiseerd ik zit hier ook echt alleen maar met mannen
ps ik heb even mijn naam veranderd![]()
het is je vergeven hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 17:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
sorry...
komt door de narcose![]()
ik ga even boodschapjes doenstefan is pas over een uur thuis
![]()
Hallo daar ver wegquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Je woont voor mij dichterbij dan de brabo's onder ons
Een scheur in je bank!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:15 schreef Rewimo het volgende:
Nou... niet helemaal. Er is een vaas gesneuveld en mijn boekenkasten hebben het ook niet helemaal ongeschonden overleefd. Maar da's niet zo erg. Waar ik wel van baal is dat ze een scheur in mijn bank hebben gemaakt
Toch ben ik echt geëmigreerd (raar gevoel hoor, dat ik nu echt niet meer terugga)quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef freecell het volgende:
Hallo daar ver weg![]()
Duitsland voelt voor mij niet als "geëmigreerd" Dan moet je echt naar Canada oid
Je woont voor mij dichterbij dan de brabo's onder ons
Maar wel tof dat je er bent
Dat lijkt me wel, mijn spullen zijn als het goed is verzekerd tijdens de verhuizing. Alleen vraag ik me af hoe ze het gaan oplossen: de scheur zit midden bovenop de leuning.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Levitation het volgende:
Een scheur in je bank!Da's wel echt balen, zeg. Kun je nog iets op iemand verhalen?
idd dat dacht ik net ook toen ik even de vorige pagina lasquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Nu zijn we internationaal met een Duitser in ons midden![]()
Ik heb 860 kcal aan WeightCare Kuur op, plus 30 kcal voor 2 tomaten, 80 voor een banaan, 50 voor een sinaasappel en iets van 10 voor een bakje rauwkost. Totaal: 1030 kcal.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Fannetje het volgende:
Volgens valtaf.nl heb ik vandaag 1310 kcal genuttigd; dat is best okee, vind ik zelf
Dan moet je het gewoon met gewone melk doen zo erg zal dat toch niet zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb 860 kcal aan WeightCare Kuur op, plus 30 kcal voor 2 tomaten, 80 voor een banaan, 50 voor een sinaasappel en iets van 10 voor een bakje rauwkost. Totaal: 1030 kcal.![]()
Kijken of ik morgen minder honger heb.![]()
![]()
Tot nu toe is het een leuk experimentje.![]()
Oja, de pasta maken met sojamelk ipv echte melk is ranzig. Vraag me alleen af of het met gewone melk wel te eten is.![]()
Ik had sojamelk in huis omdat ik niet zo goed tegen gewone melk kan... misschien toch maar een pak magere melk in huis halen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon met gewone melk doen zo erg zal dat toch niet zijn.
Ik vind sojamelk kwa smaak niet veel verschil in zitten dan met gewone melk.
Met de shakes doe ik altijd 1tje met sojamelk en 1tje met melk maar ja ik pak meestal choco sojamelk. Misschien is dat ook het verschil dat ik het verschil tussen gewone en dat niet echt merk.
Heb je btw nu honger????
Ik heb toennet heerlijk chinees gegeten. 70 euro aan chinees we hebben nog genoeg over voor morgen voor mij mijn broer en mijn vriend. Als we zin hebben of geen zin hebben om iets anders te halen.
En je hebt de avondmaal al gehad en je mag nu niks meer hebben?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had sojamelk in huis omdat ik niet zo goed tegen gewone melk kan... misschien toch maar een pak magere melk in huis halen.
Ik heb momenteel enorme honger... hele dag geen last gehad, pas na het "avondeten" kreeg ik honger. Maar ik heb ook 1km gezwommen, misschien heeft 't daar iets mee te maken.![]()
Dat klinkt helemaal niet sneu ik heb maar 2 vriendinnetjes. Dat is ook niet veel. Maar hoe en wat en waarom heeft ze je laten vallen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn (enige) (ok, dat klinkt echt wel sneu
maar hey, het is helaas wel zo) vriendinnetje heeft me zojuist lekker hard laten vallen
wát een mooi moment om te gaan emo vreten tot je erbij neervalt heh?
*dikke knuffel* och arme! Het klinkt niet eens sneu, het ìs ook heel erg sneu!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn (enige) (ok, dat klinkt echt wel sneu
maar hey, het is helaas wel zo) vriendinnetje heeft me zojuist lekker hard laten vallen
wát een mooi moment om te gaan emo vreten tot je erbij neervalt heh?
ik werk nogal veel, en heb niet altijd tijd om af te spreken, de laatste maanden belde en smste ik altijd als ik kon, maar zij gaf nooit thuis. zij smste mij voorheen nog wel eens, maarja, dan kon ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet sneu ik heb maar 2 vriendinnetjes. Dat is ook niet veel. Maar hoe en wat en waarom heeft ze je laten vallen?
Ja beetje stom van haarquote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik werk nogal veel, en heb niet altijd tijd om af te spreken, de laatste maanden belde en smste ik altijd als ik kon, maar zij gaf nooit thuis. zij smste mij voorheen nog wel eens, maarja, dan kon ik niet.
kreeg ik een mail, dat ik van haar scheen te verwachten dat ze altijd tijd had omdat ze toch niks beters te doen had. en daar had ze geen zin meer in. ofzo.
als iets niet waar is, is dat het wel
als je wil afspreken, moet je toch laten weten dat je tijd hebt, of wat?
Pfalzdorf (bij Goch (bij Kleve))quote:Op maandag 23 juli 2007 20:16 schreef omearos het volgende:
Waar in Duitsland woon je nu? Straks zijn we nog bijna buren![]()
helaas, te laat daarvoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef YPPY het volgende:
Ga maar gezond emo eten MissMirjaM, kun je de schade beperken. Wel vervelend zo.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:19 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Hier is het droog... En ik heb twee piepende kittens achter mij die het liefst de bench uitwillen....
In de reacties lees je dat de meesten het niets vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Yuk: Kate Moss: 'Rexy wordt dé zomertrend'
ik laat ze er later wel weer uit, maar eerst wil ik ff rustig harry potter uitlezen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Laat je ze er uit? Of moeten ze nog ff zichzelf vermaken?
Ik zit hier te ontbijten, vandaag mijn neefje jarig én mijn broer en we gaan dus naar allebei toe
ff oppassen dus, dieettechnisch gezien
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef teigan het volgende:
Omearos, dan zit je er volgende week vast goed onder!!!
Da's niet echt in de buurt, veel te ver zuidelijk. En volgens Google woon jij dan nog steeds westelijker dan ikquote:
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbijquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Nu zijn we internationaal met een Duitser in ons midden![]()
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Een desser van 200 kcal?Dat is best veel voor een dieet met zo'n 850 kcal per dag
En Brabanders!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen zeggen dat de dieetclub al internationaal was met Groningers en Friezen erbij.
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond ik ook.. maar al zoekende op internet kwam ik daarop... misschien dat er geen klap van klopt, kan zijn. Maar het voelde iig wel als een tekort van 200kcal.![]()
![]()
De site van weightcare weigert vandaag.Kan 't dus niet tjekken.
![]()
Tukker meldt zichquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
En Brabanders!![]()
Alleen missen we nog Limbo's![]()
Uhhh...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden zit er een boekje bij met info, staat daar niet in hoeveel kcal er in elke maaltijd zit?
En dan zoveel internetten? Schandalig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhh...
Boekje ligt thuis...
Levi zit op werk...
![]()
Iedereen is op vakantie...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:49 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan zoveel internetten? Schandalig!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |