Dat is inderdaad een behoorlijk ruim menu. Ik moet ook behoorlijk wennen aan zo veel eten. In een portie kwark zit ongeveer 12 gram vet lees ik hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:16 schreef DABAMaster het volgende:
dat is een best ruim menu! Is halfvolle kwark low-fat en toch vullend ofzo?
Het grote voordeel van je menu is wel dat je hiernaast totaal geen trek meer hebt in ongezonde vette tussendoortjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk ruim menu. Ik moet ook behoorlijk wennen aan zo veel eten. In een portie kwark zit ongeveer 12 gram vet lees ik hier.
Ik ben erg benieuwd of het eerste resultaat dinsdag al zichtbaar is. Ik begreep wel dat het zo kan zijn dat je stofwisseling wat tijd nodig heeft om op gang te komen en dat het niet meteen merkbaar is. We zullen zien.
Dat kunt je wel zeggen ja. Ik drink naast dit menu ook nog minimaal 2 liter water op een dag, dus ik zit echt de hele dag vol.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het grote voordeel van je menu is wel dat je hiernaast totaal geen trek meer hebt in ongezonde vette tussendoortjes![]()
Dat verwacht ik ook niet neequote:En je stofwisseling past zich doorgaans niet in een week aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
Vandaag patat gehad en chips
Zit op 1600 en nog wat calorieën.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
Vandaag patat gehad en chips
Zit op 1600 en nog wat caloerieën.
1629 dusquote:
En dat hoor ik nu pasquote:When Dr. Oz said healthy, monogamous sex can help you lose weight, viewers wrote in with lots of questions.
First, Dr. Oz wants to clear up a misconception that sex burns a lot of calories. In fact, sex only burns about 25, equal to half a slice of bread.
Instead, Dr. Oz says the real value of meaningful sex—not recreational sex—comes from the release of a hormone called oxytocin, which makes you feel community, love and empathy. "That is incredibly important because besides lowering your blood pressure, what it does is it tells your gut not to send signals to the brain to eat. So it's a wonderful tool to get you where you want to be," Dr. Oz says. Losing weight then tends to increase your sex drive, he says.
And, losing weight improves the sex lives of men in another way. "If you lose 35 pounds, if you're a male, you are gaining one inch of penis length," he says. Often when a man is carrying a lot of extra weight, Dr. Oz says a fat bundle builds up and starts to surround the shaft. As a man drops the weight, that fat starts to recede.
Aan chips in het algemeen of aan overchips?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind je echt, freecell? Ik vind daar zo'n rare nasmaak aan zitten
Ten eerste gefeliciteerd, 10 % is echt heel knap!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:50 schreef botterfly het volgende:
Het is me gelukt
Ik ben na 13 weken 10% lichaamsgewicht kwijt
En dat moet me nog een keer of 4 lukken. Ik ga er dus vanuit dat ik over een jaar mijn doel bereikt heb!
Aan die lays ovenbaked. Ik heb er echt zo'n vies smaakje van in mijn mond naderhand.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan chips in het algemeen of aan overchips?
Bij beide vind ik trouwens van niet
Vandaar dat het me pas dit half jaar lukte, een nieuw relatie hebben is goed voor de lijnquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:54 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen door te vrijen:
[..]
En dat hoor ik nu pas![]()
Welke had je dan? De naturel of met kruiden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan die lays ovenbaked. Ik heb er echt zo'n vies smaakje van in mijn mond naderhand.
Heel goed gedaan botterfly!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:54 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is weer even van haar bergje-met-mooi-uitzicht gevallen![]()
Stomme jankbui is over en gewoon maar weer verder gaan hè.
Nee idd vandaar dat ik dus uit ga van 1 jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ten eerste gefeliciteerd, 10 % is echt heel knap!
Maar om realistisch te blijven, zeer waarschijnlijk ga je nu langzaamaan wat minder snel afvallen en zul je dus waarschijnlijk niet over een jaar je doel bereikt hebben. Er komen vanzelf mindere periodes, dus reken daar niet teveel op.
Ik ben al heel blij met deze 10%. En verder heb ik goede hoop! Wat er werkelijk af gaat is afwachten. Maar vind het zelf wel prettig om een doel te stellen. Dus vandaar!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Bij mij ging het in ieder geval niet zo mooi in een schema
Ik heb destijds rond de 88 en 83 kilo een week of 6 stilgestaan en verder dan 76 kilo ging het niet (maand of 4 stilgestaan). Dus reken er niet al te veel op. Maar goed, het kán natuurlijk wel.
We hebben ze allebei weleens gehad, maar ik vind ze geen van tweeën lekkerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:13 schreef freecell het volgende:
Welke had je dan? De naturel of met kruiden?
Naturel vind ik sowieso vaak wat saai, maar die met kruiden is echt helemaal top!
En niks van een vies nasmaakje ontdekt. En TARA ook niet en die is vrij kieskeurig op zijn chips (normaal alleen ribbel en naturel en dan ook niet alle merkenMaar dit is dus niet naturel en hij vindt het heerlijk
Pm troel evenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:43 schreef Elvi het volgende:
Ik ben mn wachtwoord van dieetweb kwijt maar ik kan m volgens mij nergens opvragen?![]()
Vaag hoor als je niet eens gemerkt hebt dat hij is geknapt/afgebrokkeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:28 schreef teigan het volgende:
Ik ontdek me net een mega gat in een van mijn kiezen, het is net of hij half doormidden ligt joh..
Maar goed dat ik dinsdag al naar de tandarts zou..
Misschienquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef Vogue het volgende:
Succes Elvi! Maarreh, elke dag sporten, is dat niet wat veel van het goede??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |