abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:21:48 #201
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_51902019
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:16 schreef DABAMaster het volgende:
dat is een best ruim menu! Is halfvolle kwark low-fat en toch vullend ofzo?
Dat is inderdaad een behoorlijk ruim menu. Ik moet ook behoorlijk wennen aan zo veel eten. In een portie kwark zit ongeveer 12 gram vet lees ik hier.

Ik ben erg benieuwd of het eerste resultaat dinsdag al zichtbaar is. Ik begreep wel dat het zo kan zijn dat je stofwisseling wat tijd nodig heeft om op gang te komen en dat het niet meteen merkbaar is. We zullen zien.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_51902139
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
Dat is inderdaad een behoorlijk ruim menu. Ik moet ook behoorlijk wennen aan zo veel eten. In een portie kwark zit ongeveer 12 gram vet lees ik hier.

Ik ben erg benieuwd of het eerste resultaat dinsdag al zichtbaar is. Ik begreep wel dat het zo kan zijn dat je stofwisseling wat tijd nodig heeft om op gang te komen en dat het niet meteen merkbaar is. We zullen zien.
Het grote voordeel van je menu is wel dat je hiernaast totaal geen trek meer hebt in ongezonde vette tussendoortjes
En je stofwisseling past zich doorgaans niet in een week aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:27:01 #203
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_51902167
Maar weet je wat grappig is, jullie praten hier de hele tijd over eten enzo, daar krijg ik honger van!!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:28:14 #204
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_51902201
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het grote voordeel van je menu is wel dat je hiernaast totaal geen trek meer hebt in ongezonde vette tussendoortjes
Dat kunt je wel zeggen ja. Ik drink naast dit menu ook nog minimaal 2 liter water op een dag, dus ik zit echt de hele dag vol.
quote:
En je stofwisseling past zich doorgaans niet in een week aan.
Dat verwacht ik ook niet nee
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:33:49 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_51902375
Oja, uitleg:

Zebraatjes

neem wat plakjes roggebrood, smeer die goed in met paturain (aan 1 kant) en plak ze allemaal op elkaar

(zwart/wit/zwart/wit)

Vervolgens de plakken in stukken snijden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51902390
Vandaag patat gehad en chips
Zit op 1600 en nog wat calorieën.
pi_51902416
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
Zit op 1600 en nog wat calorieën.
pi_51902426
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
Zit op 1600 en nog wat caloerieën.
en je verzadigd vet percentage?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51902478
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

en je verzadigd vet percentage?
1629 dus

18 verzadigd vet
In het oranje dus, net als gewoon vet.

Maar ik heb tegenwoordig ovenbaked chips. Van Lays, veel lekkerder dan gewone chips (vindt TARA ook) en ook véél minder vet dan gewone chips.
Dus misschien scheelt dat
pi_51902532
Îk zit naar "Mijn vakantie, jouw vakantie" te kijken en één van de kinderen is aan het miepen dat ze niet fatsoenlijk te eten krijgen. "We krijgen alleen fruit en brood en yoghurt en zo, ik heb nog niet 1x chips gehad"
pi_51903127

Chips ruled natuurlijk ook wel een beetje
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 01:25:44 #212
43556 miss_dynastie
pi_51905200
Vind je echt, freecell? Ik vind daar zo'n rare nasmaak aan zitten
pi_51907434
Afvallen door te vrijen:
quote:
When Dr. Oz said healthy, monogamous sex can help you lose weight, viewers wrote in with lots of questions.

First, Dr. Oz wants to clear up a misconception that sex burns a lot of calories. In fact, sex only burns about 25, equal to half a slice of bread.

Instead, Dr. Oz says the real value of meaningful sex—not recreational sex—comes from the release of a hormone called oxytocin, which makes you feel community, love and empathy. "That is incredibly important because besides lowering your blood pressure, what it does is it tells your gut not to send signals to the brain to eat. So it's a wonderful tool to get you where you want to be," Dr. Oz says. Losing weight then tends to increase your sex drive, he says.

And, losing weight improves the sex lives of men in another way. "If you lose 35 pounds, if you're a male, you are gaining one inch of penis length," he says. Often when a man is carrying a lot of extra weight, Dr. Oz says a fat bundle builds up and starts to surround the shaft. As a man drops the weight, that fat starts to recede.
En dat hoor ik nu pas
pi_51907878
Hm, daarom val ik dus af de laatste tijd....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juli 2007 @ 09:54:08 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51908254
*terug in bed kruipt bij qltel*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51909501
Vertel je me ook nog eens al we al lang en breed uit bed zijn
pi_51909508
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 01:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Vind je echt, freecell? Ik vind daar zo'n rare nasmaak aan zitten
Aan chips in het algemeen of aan overchips?
Bij beide vind ik trouwens van niet
pi_51909918
Het is me gelukt
Ik ben na 13 weken 10% lichaamsgewicht kwijt
En dat moet me nog een keer of 4 lukken. Ik ga er dus vanuit dat ik over een jaar mijn doel bereikt heb!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_51910240
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:50 schreef botterfly het volgende:
Het is me gelukt
Ik ben na 13 weken 10% lichaamsgewicht kwijt
En dat moet me nog een keer of 4 lukken. Ik ga er dus vanuit dat ik over een jaar mijn doel bereikt heb!
Ten eerste gefeliciteerd, 10 % is echt heel knap!

Maar om realistisch te blijven, zeer waarschijnlijk ga je nu langzaamaan wat minder snel afvallen en zul je dus waarschijnlijk niet over een jaar je doel bereikt hebben. Er komen vanzelf mindere periodes, dus reken daar niet teveel op.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:11:44 #220
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_51910262
gefeliciteerd botterfly : ) We zijn trots op je : )
  zaterdag 28 juli 2007 @ 12:54:36 #221
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51911018
Wat goed botterfly.

Jammer dat je stofwisseling niet meer zo goed is Freaky_Me, maar ik vind het erg verstandig dat je er via de sportschool wat aan gaat doen.

Zo te horen ben ik vandaag weer afgevallen.

Gezonde tussendoortjes: cherrytomaatjes en wortelbolletjes (eten makkelijk weg), stukjes komkommer met een magere dressing, meloen , stukjes appel, peer en ander fruit in een schaaltje, ziet er vrolijk uit en dat maakt het weer leuker. Wat bouillon of een cracker of rijstwafel. Of meloen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 13:01:06 #222
43556 miss_dynastie
pi_51911116
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Aan chips in het algemeen of aan overchips?
Bij beide vind ik trouwens van niet
Aan die lays ovenbaked. Ik heb er echt zo'n vies smaakje van in mijn mond naderhand.

Heel goed gedaan botterfly !
pi_51911248
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 04:54 schreef Isabeau het volgende:
Afvallen door te vrijen:
[..]

En dat hoor ik nu pas
Vandaar dat het me pas dit half jaar lukte, een nieuw relatie hebben is goed voor de lijn
pi_51911295
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aan die lays ovenbaked. Ik heb er echt zo'n vies smaakje van in mijn mond naderhand.

Heel goed gedaan botterfly !
Welke had je dan? De naturel of met kruiden?
Naturel vind ik sowieso vaak wat saai, maar die met kruiden is echt helemaal top!

En niks van een vies nasmaakje ontdekt. En TARA ook niet en die is vrij kieskeurig op zijn chips (normaal alleen ribbel en naturel en dan ook niet alle merken Maar dit is dus niet naturel en hij vindt het heerlijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juli 2007 @ 13:19:36 #225
13151 crew  Rewimo
pi_51911394
botterfly Ga zo door

Ik heb net een lekker meloentje gehaald, waren maar 50 cent hier verderop bij de boerengroentemarkt, ideaal zo'n adresje in de buurt. Al is niet alles goedkoop maar dat ligt denk ik ook aan de oogst. De pruimen die wij hier gratis op het land hebben doen aardige prijzen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51911825
Rewimo, het is inderdaad net hoe de oogst uitvalt... Als je echt teveel pruimen hebt kun je ze ook gaan doorverkopen..

Ik heb net ff berekend dat ik al 18% van mijn gewicht kwijtben... Dat is best veel zeg..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:49:19 #227
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51911918
93.9!
Bijna 5 kilo lichter (4.9 om precies te zijn) dan op 21 juni

Hopelijk lukt het me nu een keer om het wat langer vol te houden en 'ns onder de 90 te zakken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51911999
Lekker, Levi!

* Isabeau is weer even van haar bergje-met-mooi-uitzicht gevallen
Stomme jankbui is over en gewoon maar weer verder gaan hè.
pi_51912039
Lekker Levitation!!

Nu hopen dat je het vast kan houden en door kan zetten joh!!

Isa, huilen is ook goed, ook al is dit misschien weer zo'n cliche dat je niet wil horen... Hou je taai..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:57:07 #230
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_51912048
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:54 schreef Isabeau het volgende:

* Isabeau is weer even van haar bergje-met-mooi-uitzicht gevallen
Stomme jankbui is over en gewoon maar weer verder gaan hè.

En een dikke knuffel!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51912536
Ik ontdek me net een mega gat in een van mijn kiezen, het is net of hij half doormidden ligt joh..

Maar goed dat ik dinsdag al naar de tandarts zou..
pi_51913792
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 12:10 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ten eerste gefeliciteerd, 10 % is echt heel knap!

Maar om realistisch te blijven, zeer waarschijnlijk ga je nu langzaamaan wat minder snel afvallen en zul je dus waarschijnlijk niet over een jaar je doel bereikt hebben. Er komen vanzelf mindere periodes, dus reken daar niet teveel op.
Nee idd vandaar dat ik dus uit ga van 1 jaar.
Nu 111,2 -> 100 in 13 weken
stap 2 100-> 90 in 13 weken (Das 10% minder afvallen in dezelfde tijd)
en dan 90 ->81 in 13 weken
en 81->73 in 13 weken
en dan de laatste 73-> 66 in 13 weken.
Dan ben ik een jaar verder. Ik dacht dat dit wel realistisch zou moeten zijn?
Alhoewel ik me afvraag of ik ooit nog onder de 70 kg kom maar dat is later zorg.
En ja de dipjes heb ik ook gehad.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51913874
wat gaan jullie weer snel
pi_51913941
Bij mij ging het in ieder geval niet zo mooi in een schema

Ik heb destijds rond de 88 en 83 kilo een week of 6 stilgestaan en verder dan 76 kilo ging het niet (maand of 4 stilgestaan). Dus reken er niet al te veel op. Maar goed, het kán natuurlijk wel.
pi_51914870
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Bij mij ging het in ieder geval niet zo mooi in een schema

Ik heb destijds rond de 88 en 83 kilo een week of 6 stilgestaan en verder dan 76 kilo ging het niet (maand of 4 stilgestaan). Dus reken er niet al te veel op. Maar goed, het kán natuurlijk wel.
Ik ben al heel blij met deze 10%. En verder heb ik goede hoop! Wat er werkelijk af gaat is afwachten. Maar vind het zelf wel prettig om een doel te stellen. Dus vandaar!
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:43:26 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_51917091
Ik ben mn wachtwoord van dieetweb kwijt maar ik kan m volgens mij nergens opvragen?
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 17:44:58 #237
43556 miss_dynastie
pi_51917126
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:13 schreef freecell het volgende:
Welke had je dan? De naturel of met kruiden?
Naturel vind ik sowieso vaak wat saai, maar die met kruiden is echt helemaal top!

En niks van een vies nasmaakje ontdekt. En TARA ook niet en die is vrij kieskeurig op zijn chips (normaal alleen ribbel en naturel en dan ook niet alle merken Maar dit is dus niet naturel en hij vindt het heerlijk
We hebben ze allebei weleens gehad, maar ik vind ze geen van tweeën lekker
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:43 schreef Elvi het volgende:
Ik ben mn wachtwoord van dieetweb kwijt maar ik kan m volgens mij nergens opvragen?
Pm troel even
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 juli 2007 @ 17:45:02 #238
13151 crew  Rewimo
pi_51917128
Elvi, zie PM
pi_51918668
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:28 schreef teigan het volgende:
Ik ontdek me net een mega gat in een van mijn kiezen, het is net of hij half doormidden ligt joh..

Maar goed dat ik dinsdag al naar de tandarts zou..
Vaag hoor als je niet eens gemerkt hebt dat hij is geknapt/afgebrokkeld Nu maar hopen dat het een illusie van je tong is

Ik heb weer eens twee borden op met eten, maar dat komt door freecell's kooktalent
(en mijn schrijnend tekort aan oxytocine)
pi_51919593
ik zie gewoon een zwarte streep(gaatje) lopen over een deel van mijn kies, dus daaruit trek ik die conclusie Isa..
pi_51920751
Mag ik hier komen meekletsen? Ik wil liever niet met mijn gewicht in het lijstje, maar ik begon met een BMI van 33, en inmiddels is het 30. In kilo´s is er 7,4 af. Ben nu 4 maanden bezig, dus het gaat heel rustig aan, maar ik doe dan ook niet echt een dieet, ik heb enkel mijn eetgewoonten aangepast. Ik hoop over een jaar toch wel zo´n 26 kilo in totaal kwijt te zijn. Waarvan ik er dus 7,4 kwijt ben nu
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:15:42 #242
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51920863
Welkom Vogue.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_51920901
Hoi Vogue, welkom bij de club
Jij hebt een soortgelijke planning als ik, ik ben nu in een half jaar 10kg kwijt en wil volgend jaar zomer onder of rond de 75 zitten. Het liefst al 75kg komende januari, maar da's afwachten heb ik gemerkt

Welke aanpassingen heb je al gemaakt? En welke aanpassingen wil je nog maken?
pi_51921203
Welkom bij de club, Vogue!

Heel veel succes met het behalen van je doelen!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:30:52 #245
47102 Elvi
miemkwien
pi_51921247
Zooo ik heb Troel gemaild voor mn wachtwoord Ik begin voor de derde keer hier in het topic en ik ga het nu echt serieus proberen Ik ben mn lichaam n beetje zat namelijk....

Dus vandaag heb ik echt De Stap genomen en de sportschool gebeld. Wat ik echt verschrikkelijk vind... ik háát sport Maar goed ik zat er al maanden tegenop te hikken en ik heb vanochtend in n impuls gebeld.
Maandag is mn eerste afspraak. Mn plan is om aankomende week elke dag te gaan fitnessen (het is vakantie dus tijd zat en ik hou echt niet van groepslessen... dat gehups met zn allen ). Ondertussen wil ik volgende week echt opletten dat ik genoeg drink (ik vergeet vaak te drinken en dan kom ik er 's avonds achter dat ik alleen in de ochtend 2 koppen koffie opheb ) en gewoon mager/ gezond eten enzo.
Die week daarop wil ik het soep-dieet gaan doen (onder luid protest van mn moeder ) en niet elke dag gaan sporten maar wel minstens 3 keer n uur. Ik denk niet dat ik veel energie heb met dat dieet maar ik kijk het wel even aan.
En de week dáárop is de laatste week voor mn vakantie dus ik denk dat ik dan weer elke dag ga sporten.
Met mn vakantie wil ik dan toch wel maat 46 hebben (ik heb nu maat 48). Ik denk wel dat dat haalbaar is Als mn school weer begint wil ik maat 44 hebben. Maat 42 is mijn uiteindelijke streven. Ik denk dat alles dan wel goed in proportie is. Ik ben vrij lang (1.83 m) en maat 36 staat dan heel raar denk ik
pi_51921275
Thnx Yppy en Omearos [edit: en Fannetje ]

In een half jaar 10 kilo is netjes! Zoiets zal ik ook inderdaad willen. Ik ben eerder veel afgevallen in korte tijd, en helaas anderhalf keer zoveel bijgekomen. Ik zat niet lekker in mijn vel (lichamelijk) en toen ik 4 maanden geleden naar Mexico verhuisde, besloot ik het eens goed aan te pakken.

Ik heb gelijk een weegschaal gekocht toen ik hier aan kwam en een blender, en je kan hier alles in Light krijgen, zelfs brood light verkopen ze hier (niet te vreten maar toch, het gaat om het idee )
Dus maak ik regelmatig smoothies van vers fruit, dat hier overal heel makkelijk te verkrijgen is en ook nog eens niets kost. Verder eet ik regelmatiger en beweeg ik veel meer dan in NL. Ik fiets elke dag naar mijn werk, ben begonnen met salsadansen, enz.

Maar ik eet ook nog wel eens pizza, chocola en andere vette zooi hoor... Ik ken mezelf, als ik me alles ga ontzeggen dan ben ik niet te genieten en ga ik het juist eten.

En mijn zwaardere maaltijd eet ik meestal ´s middags. ´s Avonds eet ik yoghurt, wat sushi of een soepje
pi_51921342
Succes Elvi! Maarreh, elke dag sporten, is dat niet wat veel van het goede??
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:40:22 #248
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51921476
Woon je in Mexio Vogue? Leuk!!! Dat heb ik helemaal gemist. Klinkt goed hoe je het aanpakt.
*OUD heilige*
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:52:58 #249
47102 Elvi
miemkwien
pi_51921809
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 20:35 schreef Vogue het volgende:
Succes Elvi! Maarreh, elke dag sporten, is dat niet wat veel van het goede??
Misschien Maar ik wil nu echt héél erg graag afvallen, dus ik moet er maar gewoon doorheen. Ik heb ook al n leuke shirtje in maat 44 gekocht en dat shirt vind ik echt heeeel erg mooi en die wil ik dus ook zo snel mogelijk aan

Ik zal trouwens maandag mn profiel op dieetweb aanpassen (als ik er weer op kan ) want dan moet ik bij de sportschool toch wel op de weegschaal. Sinds mááánden. En ik weer dat ik gigantisch ben aangekomen

Maar in 3 weken tijd 1 kledingmaat naar beneden gaan is toch wel te doen he?
pi_51921822
Yep, ik ben weggekaapt door de concurrent van mijn vorige werkgever. En die functie was toevallig in Mexico Dus ik denk hier nog wel een jaartje of anderhalf, 2 te blijven.

En nu heb ik eindelijk weekend!! (we werken ook op zaterdagochtend). Dus ik ga zo richting strand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')