lezen is moeilijk hèquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zat al die tijd in je blote niks achter de pjoeter?![]()
![]()
geilquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
lezen is moeilijk hè![]()
ik had alleen nog geen bh aan, wel een broek, tee (en onderbroek natuurlijk).
met pijplippen fluitenquote:
ik vind het wat tegenvallenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Puicke TT trouwens!
quote:
sorryquote:
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC...quote:
ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ook. Ik verzaak niet. Voel me derhalve niet aangesproken en voel me ietwat gedesilussioneerd ronddwalen in deze KSC... [afbeelding]
quote:
arbeidsetos: teveel is nooit goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!![]()
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!![]()
ja duh, lunchtijdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Pheno het volgende:
Het is te rustig hier en op de rest van fok
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Maar... maar... jij bent een aanwinst in dit topic!:@
Het zit bommetje vol met verzakers en dan ben jij er om ons wat arbeidsetos bij te brengen!:7
Dat kun je zittend ookquote:
Je wilt niet weten wat ik verdien, ik zou eigenlijk wroeging moeten krijgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.
En dat moet af zijn in drie uur. Hup! Vort! Aan de slag!
jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
maar aan de andere kant: jullie doen iets wel goed natuurlijk. Niets hoeven doen en toch lekker geld verdienen (en waarschijnlijk niet eens veel minder dan ikke...)
verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
hoewel: een dagje niksen is leuk, maar ik zou me snel de tyfus vervelen en toch vanzelf wat gaan doen.
naja, dat dus.
Powernap lukt vandaag niet, ze zijn hier aan het testenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat is voor mietjes
ohja, en polen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik verdien, ik zou eigenlijk wroeging moeten krijgen:X
Je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
juist! nou, dan mail ik je nu de nodige verslagen van bijeenkomsten zodat je een volledig FO kan schrijven voor een proces in e-SGC, waarin vier trajecten mogelijk zijn, en waarbij de koppeling met drie andere systemen mogelijk moet zijn zodat eenvoudig gegevens uitgewisseld en opgevraagd kunnen worden.
jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
maar aan de andere kant: jullie doen iets wel goed natuurlijk. Niets hoeven doen en toch lekker geld verdienen (en waarschijnlijk niet eens veel minder dan ikke...)
verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
hoewel: een dagje niksen is leuk, maar ik zou me snel de tyfus vervelen en toch vanzelf wat gaan doen.
naja, dat dus.
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, over vijf jaar verdien ik zeker 2 tot 3 duizend meer dan nu. Dat staat vast.
![]()
liveachievementgoals rule!
je wilt niet weten wat ik hier verdienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, over vijf jaar verdien ik zeker 2 tot 3 duizend meer dan nu. Dat staat vast.
![]()
liveachievementgoals rule!
Waar blijft die meel dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Juist. Alles doen wat er verlangd wordt + nog een klein beetje extra. Dat alles in een vrij korte tijd, uiteraard wel foutloos. De baas blijft dan uiterst tevreden en ik ook!quote:jullie zouden het niet lang uithouden met mij als baas vrees ik
quote:verkapt-ik-ben-stiekem-wel-een-beetje-jaloers ;')
naja, dat dus.
da's waar, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ook
Dat dus exact!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, op zich is het schandalig wat ik doe, maar who cares. Klant is tevreden, de baas ook, dus ik ook
hier nog eenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
goeie TT
massolquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
bijna door slotje heen gepost net
Ben zo weg peepz, misschien tot straks
Je leert het vanzelf af, als je voor de tiende keer genaaid bent door allerlei fusiepraktijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's waar, dat is het belangrijkste
toch heb ik de rare tick dat ik nuttig bezig wil zijn, ik zou zo niet kunnen werken... zijn daar instanties voor, waar ze je daar van af kunnen helpen?
keb nog geen HBO (afstuderen over een maandje of 8), kwam 8 jaar terug rechtstreeks uit de paardenstront getrokken op kantoor terecht. Doe de laatste 5 jaar allerlei cursussen en trainingen op kosten van de baas, inclusief mijn HBOquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:09 schreef OA het volgende:
[..]
Waar blijft die meel dan?o|O
[..]
Juist. Alles doen wat er verlangd wordt + nog een klein beetje extra. Dat alles in een vrij korte tijd, uiteraard wel foutloos. De baas blijft dan uiterst tevreden en ik ook!O-)
Ik weet niet wat jij verdient... Je bent wel 8, 9, 10 (?) jaar ouder, HBO, meer ervaring, dus ws. verdien jij meer dan ik.:)
[..]
Bijna... maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:10 schreef Frutsel het volgende:
bijna door slotje heen gepost net
Ben zo weg peepz, misschien tot straks
ohw. nou, fusies zullen hierniet gebeuren. we zijn enig en uniek in de wereld. Hooguit nemen wij het e.e.a. overquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je leert het vanzelf af, als je voor de tiende keer genaaid bent door allerlei fusiepraktijken
HTS Hoger IT hier, schandalig hoog ingekomen, en door de jaren het dubbele gaan verdienen. Mijn fokpraktijken zijn lineair meegestegenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb nog geen HBO (afstuderen over een maandje of 8), kwam 8 jaar terug rechtstreeks uit de paardenstront getrokken op kantoor terecht. Doe de laatste 5 jaar allerlei cursussen en trainingen op kosten van de baas, inclusief mijn HBO
dus ik klaag niet hoor, ze betalen een heleboel voor mij! Feitelijk gezien heb ik alleen nog maar mijn HAVO met tig aanvullende curussen. Dus is niet gek dat het nog geen ubervetpot is, hoewel ik ook daar niet over mag klagen. In de 7,5 jaar dat ik hier zit verdien ik nu het zelfde (+iets meer) in euro, dan ik kreeg in guldens toen ik net binnen kwam.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
HTS Hoger IT hier, schandalig hoog ingekomen, en door de jaren het dubbele gaan verdienen. Mijn fokpraktijken zijn lineair meegestegen
he, daardoor zelfs mijn vrouw hier leren kennenquote:
quote:Opvrijdag 27 juli 2007 13:15schreef Pheno het volgende:
[..]
he, daardoor zelfs mijn vrouw hier leren kennen:')Op kosten van de baas:X
Ik ben geen emoquote:
Haha typo! Dyslectquote:
kut, sorryquote:
je gaat toch weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Mijn baas heeft ons hier ook een beetje voor zitten liegen.
Heeft gezegd dat we gefuseerd zijn maar we zijn gewoon bruut overgenomen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Heeft gezegd dat we gefuseerd zijn maar we zijn gewoon bruut overgenomen [afbeelding]
relaxedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:21 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is waar ja. [afbeelding]
En dan ga ik bruto ¤500 omhoog, terwijl ik een dag minder ga werken [afbeelding] [afbeelding]
Dat zie je te negatief. Dat liegen is gewoon onderdeel van leiding geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik m ook niet helemaal heb gelezen, vond het ook niet erg byzonderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon een verkapt bashtopic. geen hol aan.
Feli met System Administrators Dayquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik m ook niet helemaal heb gelezen, vond het ook niet erg byzonder [afbeelding]
Leuk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]gewoon een verkapt bashtopic. geen hol aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
Mogge:O:W
quote:
quote:
M.M. -> Koffie voor mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef OA het volgende:
MPG, waar blijf je?![]()
Ik zag je al rondhangen in STA![]()
quote:
Mogge BXquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] morreges, beste M!
hier, snel een bakkie [afbeelding]
tis maar wat je leuk vind natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuk!^O^
Een bash-topique*O*
Zie edit!quote:
Ben eerst hier aant bijlezen, las vanmorgen wel iets geniaals in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou M, kom maar op met dat reltopic van je
Nog 432 en ik zit op 14.000quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
nog 10 en dan zit ik op 8000 posts... [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij dwingt andere mensen om anderen te pijpen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De helft van mijn vriendengroep bestaat uit systeem- en netwerkbeheerdersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding] thnx! heb je het vorige topic doorgelezen ofzo? Of wist je het zo spontaan?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....
Ik zal niet zeggen wat ie OAdin hier heeft laten doen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
De helft van mijn vriendengroep bestaat uit systeem- en netwerkbeheerders nerds![]()
Maar ik heb het indd wel hier gelezen, in het vorige topic
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....
Ik zal niet zeggen wat ie OAdin hier heeft laten doen [afbeelding]
quote:
Ik ben daar een aantal jaar geleden geweestquote:
Pics!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben daar een aantal jaar geleden geweest![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
De helft van mijn vriendengroep bestaat uit systeem- en netwerkbeheerders
Maar ik heb het indd wel hier gelezen, in het vorige topic
Dan moet ik zoeken... en scannenquote:
Waar is de babe van de dag?quote:
http://weblog.fok.nl/Babesquote:
Post hier eens een picquote:
Koffiechick van de dag?quote:
Ben jij op werk ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Post hier eens een picHet klinkt goed, ik kan er alleen niet komen, gezien die tyfuswebfilter er tussen zit
Yupquote:
Dan mag ik dat hier niet posten. Naja. Mag sowieso nietquote:
Goede zaak!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:55 schreef MPG het volgende:
http://www.limburger.nl/nieuws/limburg/article2211043.ece
wrom niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag ik dat hier niet posten. Naja. Mag sowieso niet![]()
Dat dacht ik toch jaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
Alhoewel. Dit kan vast wel:
[img=578xnull]http://images.fok.nl/upload/070720_50772_RMAg4.jpg[/img]
NSFW shots. En teveel zichtbaar om hier door de policy te komenquote:
Dankquote:
Of Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, opschieten dan, vlegel![]()
==>>> Klaagbaak
Ach, NSFW is alleen belangrijk als er iemand anders aanwezig isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
NSFW shots. En teveel zichtbaar om hier door de policy te komen(mits je de linkjes doorklikt uiteraard)
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, NSFW is alleen belangrijk als er iemand anders aanwezig is
Maar de policy hier welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, NSFW is alleen belangrijk als er iemand anders aanwezig is
Ben al bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, opschieten dan, vlegel![]()
==>>> Klaagbaak
Huiliequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de policy hier wel... Hoef geen ban voor Beavershots
![]()
Oh, dat.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar de policy hier wel... Hoef geen ban voor Beavershots
![]()
ONZ is ook een n00b forum.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:07 schreef OA het volgende:
[..]
Huilie![]()
Gewoon posten, ons vermaeken en de ban op de koop toe nemen!![]()
Jij bent doorgaans in het weekend toch niet hier te vinden!![]()
We zijn hier best netjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:07 schreef covie het volgende:
Oeh ik heb eerst heel snel doorgescrolled, maar dit kan idd nog net [afbeelding]
Of in OUDquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ONZ is ook een n00b forum.
KLB is veel chiller.
Ik zou wel een reltopic in CUL willen ofzo
kijk jij ook naar chicks?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:07 schreef covie het volgende:
Oeh ik heb eerst heel snel doorgescrolled, maar dit kan idd nog net [afbeelding]
In OUD is niet zo lastig hoor.quote:
quote:
Menschenvleesch braden. Hoe lang? En hoe kruiden?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ONZ is ook een n00b forum.
KLB is veel chiller.
Ik zou wel een reltopic in CUL willen ofzo
Nee vast niet, maar ik neem aan dat men daar absoluut niet op een stelletje rellende idioten zit te wachten....quote:
quote:
Ach, er zijn eerder permbans gegeven voor mensen die "verkeerd" gokte op de dag dat een kind van iemand geboren zou wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar ik neem aan dat men daar absoluut niet op een stelletje rellende idioten zit te wachten....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, er zijn eerder permbans gegeven voor mensen die "verkeerd" gokte op de dag dat een kind van iemand geboren zou worden
uhm... ik keek of ze wel een leuk truitje aan had.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Menschenvleesch braden. Hoe lang? En hoe kruiden?
iets als in miskraam en zoquote:
ok, fair enoughquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef covie het volgende:
[..]
uhm... ik keek of ze wel een leuk truitje aan had.
Maar aj ik zie nog te weinig om er iets over te zeggen.
Altijd belangrijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef covie het volgende:
[..]
uhm... ik keek of ze wel een leuk truitje aan had.
Maar aj ik zie nog te weinig om er iets over te zeggen.
Het ligt er te dik opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
Wat vinden jullie van dit als KLB-reltopic? Moet ik nog wat bijschaven?
[KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!
Dit is tè M....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:12 schreef MPG het volgende:
[afbeelding] Discriminatie door de wouten
Rij ik laatst met mijn mattie Youssef, jeweets zoeen chillende Marokkaan, in zijn nageltjenieuwe Audi S6 naar Maastricht. Worden we op een gegeven moment, als we met 180 over de A2 cruisen, aangehouden door de wouten. Niet bepaald zachtzinnig werden we meegenomen naar de woutenkiet. Daar werd ik in de wachtkamer gezet, met een bakje koffie enzo, allemaal puik geregeld. Youssef echter, werd meteen in de cel geflikkerd, gefouilleerd, etc. etc. Walgelijk gewoon. Gelukkig had hij de 100.000 die hij cash bij had snel aan mij gegeven.
Na een kort babbeltje met Ome Wout mocht ik naar huis. Youssef zit nu echter al 3 dagen vast, op verdenking van witwassen, terwijl hij geen cash geld (meer) bij heeft, geen rare dingen heeft gedaan, etc. Belachelijk. Die kutwouten houden hem volgens mij alleen daar omdat hij Marokkaan is.
Vrouwen in het verkeer doet het altijd goed overigens.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen in het verkeer doet het altijd goed overigens.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Doe iets dat je een vrouw een hartaanval hebt laten krijgen doordat jij voor de grap een kinderwagen met een pop erin met een fles ketchup de straat op duwde toen tante bertha met d'r hondaS2000 cabrio voorbij kwam rijden. en zij 'm aanreed.
En jij de bak in moest vanwege het veroorzaken van een dodelijk ongeluk.
Etc.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Doe iets dat je een vrouw een hartaanval hebt laten krijgen doordat jij voor de grap een kinderwagen met een pop erin met een fles ketchup de straat op duwde toen tante bertha met d'r hondaS2000 cabrio voorbij kwam rijden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
Raider
En in de bak ga je fokken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Doe iets dat je een vrouw een hartaanval hebt laten krijgen doordat jij voor de grap een kinderwagen met een pop erin met een fles ketchup de straat op duwde toen tante bertha met d'r hondaS2000 cabrio voorbij kwam rijden. en zij 'm aanreed.
En jij de bak in moest vanwege het veroorzaken van een dodelijk ongeluk.
Etc.
nee, maar nu weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En in de bak ga je fokken?
ga dan over verzekeringskwesties zeuren...
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden :rquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen in het verkeer doet het altijd goed overigens.
ja, maar nu jij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden
Weliswaar pakketbezorgers, maar ok.
Als passagier ben je sowieso onschuldig, je moet iets verzinnen dat je zelf eignelijk ook in de bak thuis hoort. Gooide jij niet toevallig een zak wiet uit de auto?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
Zie edit....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is tè M....![]()
Hier en daar dingetjes weglaten enzo lijkt me...![]()
Mijn topic was wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden
Weliswaar pakketbezorgers, maar ok.
CSI ging even wat controleren en vond een klein spoortje cokequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als passagier ben je sowieso onschuldig, je moet iets verzinnen dat je zelf eignelijk ook in de bak thuis hoort. Gooide jij niet toevallig een zak wiet uit de auto?![]()
Zie: [KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar nu jij.
of doe een klb topic waarin je klaagt dat je ziek bent geworden omdat je je patat frituurde in de motorolie omdat het frituurvet opwas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
CSI ging even wat controleren en vond een klein spoortje coke [afbeelding] in M's snorhaar.
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie: [KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!
Motorolie is ook wel ok...
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...![]()
enndaarom brief met anthrax naar de politie gestuurdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...![]()
iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
ff inhaken op de motorolie:
Ziek van frituren: Shell aanklagen?
Laatst wilde ik wat frikandellen bakken, voor bij mijn bier. Ik naar de keueken om de frituur aan te slingeren: niks daar. Geen druppel zonnebloemolie, frituurvet, of wat dan ook in huis. Klooten. De winkels waren natuurlijk ook al dicht.
Gelukkig bedacht ik me, dat ik in een gierige bui Alle zonnebloemolie in de tank van mijn auto had gekieperd, momdat dat wel lekker goedkoop rijden zou zijn. Geniaal plan, de auto loopt als een zonnetje. Maar daarmee was mijn probleem nog niet opgelost. Daar had ik de tuinslang en een emmer voor nodig. Die zaken gepakt, loop ik naar mijn auto, draai de tank los, steek de tuinslang erin, het andere eind zuig ik aan, en laat de emmer vollopen met zonnebloemolie/diesel uit mijn tank. Het zaakje zag er mooi uit, niet van zuivere zonnebloemolie te onderscheiden.
De emmer leeggekiept in de frituurpan. Pan aangezet, en frikandellen gebakken. Ze smaakten wonderlijk goed bij mijn pils. Daags erna echter kreeg ik me toch een partij buikpijn, ongelofeloos. Naar de dokter. Die constateerde vergiftiging door diesel.
Had Shell niet ff kunnen waarschuwen dat je geen diesel bij zonnebloemolie kan doen om te frituren? Kan ik Shell nu aanklagen?
Posten! posten!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
Laatst wilde ik wat frikandellen bakken, voor bij mijn bier. Ik naar de keueken om de frituur aan te slingeren: niks daar. Geen druppel zonnebloemolie, frituurvet, of wat dan ook in huis. Klooten. De winkels waren natuurlijk ook al dicht.
Gelukkig bedacht ik me, dat ik in een gierige bui Alle zonnebloemolie in de tank van mijn auto had gekieperd, momdat dat wel lekker goedkoop rijden zou zijn. Geniaal plan, de auto loopt als een zonnetje. Maar daarmee was mijn probleem nog niet opgelost. Daar had ik de tuinslang en een emmer voor nodig. Die zaken gepakt, loop ik naar mijn auto, draai de tank los, steek de tuinslang erin, het andere eind zuig ik aan, en laat de emmer vollopen met zonnebloemolie/diesel uit mijn tank. Het zaakje zag er mooi uit, niet van zuivere zonnebloemolie te onderscheiden.
De emmer leeggekiept in de frituurpan. Pan aangezet, en frikandellen gebakken. Ze smaakten wonderlijk goed bij mijn pils. Daags erna echter kreeg ik me toch een partij buikpijn, ongelofeloos. Naar de dokter. Die constateerde vergiftiging door diesel.
Had Shell niet ff kunnen waarschuwen dat je geen diesel bij zonnebloemolie kan doen om te frituren? Kan ik Shell nu aanklagen?
quote:
CUL, WGR of KLB ?quote:
CUL SC is doods, getuige het laatste posttijdstip: 27-07-2007 09:42 - Bluezzquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
En anders gewoon de CUL sc kapen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
quote:
quote:
KLBquote:
Hmm.. ff volspammen in een uurtje ofzo, en dasn een nieuwe openen met Koffie in de TT?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
CUL SC is doods, getuige het laatste posttijdstip: 27-07-2007 09:42 - Bluezz
En WGR dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
KLB
Heb je veel meer kans op reacties en geouwehoer!![]()
ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
KLB
Heb je veel meer kans op reacties en geouwehoer!![]()
Okeej, KLB it isquote:
KLB is gewoon het leukst, vanwege al die flamegeile pubertjes daar...quote:
Whehe....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
Marokkaan revisited:
Rij ik laatst met mijn collega Youssef, jeweets zoeen Marokkaan, in zijn nageltjenieuwe Audi S6 naar Maastricht. Worden we op een gegeven moment, als we met 180 over de A2 cruisen, aangehouden door de wouten. Niet bepaald zachtzinnig werden we meegenomen naar de woutenkiet. Daar werd ik in de wachtkamer gezet, met een bakje koffie enzo, allemaal puik geregeld. Youssef echter, werd meteen in de cel geflikkerd, gefouilleerd, etc. etc. Terecht natuurlijk. Marokkanen zijn ook niet te vertrouwen. Wie weet heeft hij wel een grote som geld witgewassen. En waarom hij zo'n klein zakje poedersuiker in zn dashboardkastje bewaart snap ik ook al niet.
Na mijn bakkie, moest IK echter mee met ome wout. IK. Een doodnormale blanke jongen die nog nooit iets heeft gedaan wat god of de wet verboden heeft. Dat is toch niet meer normaal. Dat ze Youssef oppakken ok. Maar mij. Niet normaal
.
zal ik effe doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
nee, ik merk het...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....![]()
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....:')
nog iemand die ik hierheen geschopt hebquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al;)
Moest ff zoeken:P
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic;)
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog iemand die ik hierheen geschopt heb
Vanuit het 'geen reet te doen op werk' topic.
petat is voor proletariersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
Gebakken in motorolie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Kansloze lambal dat je er bent.
dieselquote:
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weerquote:
Whehequote:
Dat je daar vrolijk van wordt zegquote:
albuivera?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weer![]()
quote:
gezien 'ons' andere topic wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat je daar vrolijk van wordt zeg:')
*start jaws muziekjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?quote:
Die hadden we anders wel in dit topic gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin is
Waar kan je rellenquote:
pas op, vertil je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapen
goed voorbeeld doet volgen, ik ga dat ook maar doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik ECHT ff aan de koffie:9
Dat moet gaan lukkenquote:
Ik heb komende week vrij maar ik ga niet naar Portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weer![]()
Nog een maand werken en dan werkeloosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Martijn85 het volgende:
Moet nog 2 weken "werken" en dan heb ik 2 weken vrij. Maar blijf gewoon thuis denk ik
welkom!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef DavyE het volgende:
gasten ik wist niet dat dit bestond ik kom me hier ff aansluiten:D:P
Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef DavyE het volgende:
gasten ik wist niet dat dit bestond ik kom me hier ff aansluiten![]()
![]()
wat is dat?quote:
Spamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eens
ja bedankt voor je linkjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eens
quote:
*start monthy pythons spam sketch opquote:
zonder klerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, ma-am dan nog altijd... ikke is V
Hier op kantoor hebben ze het er wel best vaak over, maar ik ben er ook nog niet echt achter.quote:
oke sorry wist ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, ma-am dan nog altijd... ikke is V
Lopen naar de snackautomaat noemen ze ook werkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef covie het volgende:
[..]
Hier op kantoor hebben ze het er wel best vaak over, maar ik ben er ook nog niet echt achter.![]()
quote:
nou vooruit, gij zijt vergeven, mits koffie!quote:
die oranje-blauwe is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:15 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Mooi man, die banners
Shit....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
shhht! dat was ons geheimpje!
die oranje-blauwe is wel mooi ja.
alsjeblieftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
shhht! dat was ons geheimpje!
[..]
nou vooruit, gij zijt vergeven, mits koffie!
[..]
die oranje-blauwe is wel mooi ja.
succes heb je de nodige wapens bij jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik naar huis ga. Even 1 cursist er uit zien te werken.
cool boksen doe je dat al lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
*gaat even haar was in de droger checken, anders komt ze ook zonder kleren aan op de boksschool... en dat is niet handig met al die hitsige mannen daar
moet ook maar gebeuren he op de kosten van de baas moet altijd kunnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Pheno het volgende:
En even uitgebreid zitten schijten is natuurlijk ook wel fijn.
Scheelt toch weer zo'n 9 liter water thuis
Voor de mede-boksers juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
*gaat even haar was in de droger checken, anders komt ze ook zonder kleren aan op de boksschool... en dat is niet handig met al die hitsige mannen daar P+
zo man lekkah dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:27 schreef Martijn85 het volgende:
Net terug van de broodjeszaak met een pistoletje peperfilet en een met eiersalade knoflook maar eentje is alweer bijna op
jij hoeft tenminste niet bang te zijn in het donkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
een kleine drie jaar nu
weet je wat jij moet doen?
Nee, sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je ook wat voor ons meegenomen?
De mijne niet hoorquote:
Volgende keer beter (meer).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Martijn85 het volgende:
Nou die zijn ook weer op
Lekker weer een kwartiertje plezier van gehad
patatje oorlog misschienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Martijn85 het volgende:
Nou die zijn ook weer op
Lekker weer een kwartiertje plezier van gehad
check.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hoeft tenminste niet bang te zijn in het donker:s)
helaas doet die van mij het gewoonquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef covie het volgende:
Mijn msn ligt er de hele tijd uit:'(
minpuntje...quote:
Deze gaat sneller dan die anderequote:
Deze gaat altijd sneller.quote:
webmessenger is voor mietjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ken webmessenger wel maar die wil ik gewoon niet, mijn normale moet t doen. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |