Haha typo! Dyslectquote:
kut, sorryquote:
je gaat toch weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Mijn baas heeft ons hier ook een beetje voor zitten liegen.
Heeft gezegd dat we gefuseerd zijn maar we zijn gewoon bruut overgenomen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Heeft gezegd dat we gefuseerd zijn maar we zijn gewoon bruut overgenomen [afbeelding]
relaxedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:21 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is waar ja. [afbeelding]
En dan ga ik bruto ¤500 omhoog, terwijl ik een dag minder ga werken [afbeelding] [afbeelding]
Dat zie je te negatief. Dat liegen is gewoon onderdeel van leiding geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:17 schreef covie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik m ook niet helemaal heb gelezen, vond het ook niet erg byzonderquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon een verkapt bashtopic. geen hol aan.
Feli met System Administrators Dayquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:35 schreef covie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik m ook niet helemaal heb gelezen, vond het ook niet erg byzonder [afbeelding]
Leuk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:28 schreef BrandX het volgende:
[..]gewoon een verkapt bashtopic. geen hol aan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef MPG het volgende:
Mogge:O:W
quote:
quote:
M.M. -> Koffie voor mijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef OA het volgende:
MPG, waar blijf je?![]()
Ik zag je al rondhangen in STA![]()
quote:
Mogge BXquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] morreges, beste M!
hier, snel een bakkie [afbeelding]
tis maar wat je leuk vind natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leuk!^O^
Een bash-topique*O*
Zie edit!quote:
Ben eerst hier aant bijlezen, las vanmorgen wel iets geniaals in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou M, kom maar op met dat reltopic van je
Nog 432 en ik zit op 14.000quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:39 schreef BrandX het volgende:
![]()
nog 10 en dan zit ik op 8000 posts... [afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij dwingt andere mensen om anderen te pijpen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:41 schreef OA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De helft van mijn vriendengroep bestaat uit systeem- en netwerkbeheerdersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding] thnx! heb je het vorige topic doorgelezen ofzo? Of wist je het zo spontaan?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....
Ik zal niet zeggen wat ie OAdin hier heeft laten doen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
De helft van mijn vriendengroep bestaat uit systeem- en netwerkbeheerders nerds![]()
Maar ik heb het indd wel hier gelezen, in het vorige topic
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
.....
Ik zal niet zeggen wat ie OAdin hier heeft laten doen [afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |