wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
Doe eens niet fruts
quote:
Jij dwingt andere mensen om anderen te pijpen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe niet aan zulke vuilakkerij...![]()
Dat laat ik doen!![]()
Hmm, ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij dwingt andere mensen om anderen te pijpen?
Goed werkquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef Agiath het volgende:
Hulde aan de gratis DE machine op mijn werk,
Altijd gratis driedubbele expressoc_/
(en met de lunch choco-de-luxy:9)
Ja lekker heb alweer mijn bakkie op.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
KOFFIE!
bier, chocola, pokemon... zijn we niet een beetje veeleisend op de vroege morgen, zo vlak voor het weekend?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
Ik wil chocola. En het andere pokemon spel. Verdammt mal!
Misschien heb je wel de hele nacht je kussen liggen zoenen omdat je over een mooie vrouw droomde.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe niet aan zulke vuilakkerij...![]()
Dat laat ik doen!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef covie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel de hele nacht je kussen liggen zoenen omdat je over een mooie vrouw droomde.![]()
ik gebruik hem anders met grote regelmaat, dus ja, het valt je nu pas opquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik um ook voor het eerst of valt ie me nu pas op:'):@
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik um ook voor het eerst of valt ie me nu pas op![]()
![]()
quote:
Whehe!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
jongens, jullie snappen het niet, OA probeert subtiel duidelijk te maken dat hij uit de kast aan het komen is![]()
[afbeelding]
Ik denk dat OA nu denkt: Waarom heb ik in hemelsnaam iets gezegdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef BrandX het volgende:
jongens, jullie snappen het niet, OA probeert subtiel duidelijk te maken dat hij uit de kast aan het komen is![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe!!:o
Nou ja, nu is het niet meer nodig om het verborgen te houden...:X
eer-ik, MPG, Fruts, Pepier, etc....:9~
Ik heb een waterbedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of stiekum toch de poot van het bed te pakken gehad in een wilde, vreemde droom
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]of stiekum toch de poot van het bed te pakken gehad in een wilde, vreemde droom
quote:
Mwah.. valt mee hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik denk dat OA nu denkt: Waarom heb ik in hemelsnaam iets gezegd
En niemand reageert hier op...quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe!!![]()
Nou ja, nu is het niet meer nodig om het verborgen te houden...![]()
eer-ik, MPG, Fruts, Pepier, etc....![]()
ik ben blij dat hij me niet bij naam noemt. Maar ja, chocola, bier. Ik kan nog man of vrouw zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe!!![]()
Nou ja, nu is het niet meer nodig om het verborgen te houden...![]()
eer-ik, MPG, Fruts, Pepier, etc....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef OA het volgende:
Dames en heeren van de KSC,
Het punt op deze dag, dat ik u ga verlaten, is daar. Aangezien ik vanaf volgende week, 8 weken lang een dubbele baan heb, moet ik even eea in goede banen gaan leiden.![]()
Ik schat hiermee ongeveer 30 minuten bezig te zijn!
![]()
Zou nog wat zijn als je d'r ook nog op was gaan zittenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah.. valt mee hoor.
Hier kan ik absoluut niet mee zitten!![]()
Tot over een half uurtjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef OA het volgende:
Het punt op deze dag, dat ik u ga verlaten, is daar. Aangezien ik vanaf volgende week, 8 weken lang een dubbele baan heb, moet ik even eea in goede banen gaan leiden.![]()
![]()
W.I.Pquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef OA het volgende:
![]()
Ben je nu al gevlucht?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:58 schreef Agiath het volgende:
Hulde aan de gratis DE machine op mijn werk,
Altijd gratis driedubbele expresso![]()
(en met de lunch choco-de-luxy)
jesus, houd er nu eens mee op zeg. Het is net zo triest als die fipos op de fp.quote:
Post dan eens wat meer johquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
jesus, houd er nu eens mee op zeg. Het is net zo triest als die fipos op de fp.
Ik heb geen behoefte om bewust kwartetten te maken.quote:
ik moest even pauze houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ah, de rust is wedergekeerd. Nu moet ik nog mijn lunch gaan bedenken. 2.20 euro te besteden
www.mcdonalds.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om bewust kwartetten te maken.
Maar is er ergens een site met de euorknallers van de mac of zo? Of toch maar bijpinnen, want mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |