Het was verse zonnebloemolie, zo uit de verzegelde fles de tank in. De auto loopt er prima op, dus waarom kan ik met die zooi dan niet OOK frituren? He? Had Shell niet effe kunnen zeggen dat dat niet kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Jezus.... hóé dom kun je zijn....![]()
Tip: gooi de volgende keer 3 jaar oud en vervuild frituurvet in je wagen...![]()
Natuurlijk maak je geen enkele kans....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Jezus.... hóé dom kun je zijn....![]()
Tip: gooi de volgende keer 3 jaar oud en vervuild frituurvet in je wagen...![]()
Natuurlijk maak je geen enkele kans....![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
heb je de olie wel opgestookt tot 190 graden?
Is dit een serieus topic?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was verse zonnebloemolie, zo uit de verzegelde fles de tank in. De auto loopt er prima op, dus waarom kan ik met die zooi dan niet OOK frituren? He? Had Shell niet effe kunnen zeggen dat dat niet kan
Kutzooi![]()
Het was diesel. En aan de pomp stond geen enkele waarschuwing, ja dat ik tijdens het aftappen geen sjekkie in mijn muil mag hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
oh, staat het trouwens wel op de fles motorolie dat je er niet mee mag frituren?
Hoezo dom? De auto loopt ook op zonnebloem olie, waarom de frituurpan dan niet op diesel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef BrandX het volgende:
dàn ben je dom. Je bent zeker zo'n ons bin zunnig-zeeuw
VMRTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaan.![]()
diesel is duurder dan zonnebloemolie. ergo: je bent een domme student.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dom? De auto loopt ook op zonnebloem olie, waarom de frituurpan dan niet op diesel?
Ben geen zeeuw, ben een arme student:{
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
gooi jij trouwens diesel in je benzineauto?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaan.:')
quote:
Wat voor wrak is dat wel niet dat het 3 week duurt om te repareren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
Benzineauto is stuk, heb nu voor 3 weken de VW van mn pa te leen
Aids in je snackquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef Undergod het volgende:
Als bij echt frituurvet door mijn schuld opeens er aids in de frituurpan komt, dan kan ik toch ook niets aanklagen.
omg ik hap![]()
daar baggeren ze alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
>>ONZ
Iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef OA het volgende:
[..]
Is dit een serieus topic?![]()
Ik had jou wel iets hoger ingeschat...![]()
Denk je nou echt dat dat vet schoon blijft... [afbeelding]
shell is een Nederlands bedrijf, wie weet heeft 'ie mazzelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Gunner het volgende:
OMG dit is te dom voor woorden:')
Shell aanklagen?
1. dit is niet Amerika
2. Jij bent dom geweest
3. Shell zal nooit zeggen dat jij zonnebloem olie moet gaan tanken:')
Goede actiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:40 schreef MPG het volgende:
Laatst wilde ik wat frikandellen bakken, voor bij mijn bier. Ik naar de keuken om de frituur aan te slingeren: niks daar. Geen druppel zonnebloemolie, frituurvet, of wat dan ook in huis. Klooten. De winkels waren natuurlijk ook al dicht.
Gelukkig bedacht ik me, dat ik in een gierige bui alle zonnebloemolie in de tank van mijn auto had gekieperd, omdat dat wel lekker goedkoop rijden zou zijn. Geniaal plan, de auto loopt als een zonnetje. Maar daarmee was mijn probleem nog niet opgelost. Daar had ik de tuinslang en een emmer voor nodig. Die zaken gepakt, loop ik naar mijn auto, draai de tank los, steek de tuinslang erin, het andere eind zuig ik aan, en laat de emmer vollopen met zonnebloemolie/diesel uit mijn tank. Het zaakje zag er mooi uit, niet van zuivere zonnebloemolie te onderscheiden.
De emmer leeggekiept in de frituurpan. Pan aangezet, en frikandellen gebakken. Ze smaakten wonderbaarlijk goed bij mijn pils. Daags erna echter kreeg ik me toch een partij buikpijn, ongelofeloos. Naar de dokter. Die constateerde vergiftiging door diesel.
Had Shell niet ff kunnen waarschuwen dat je geen diesel bij zonnebloemolie kan doen om te frituren? Kan ik Shell nu aanklagen?
Kneusje ik weet het al... zeker vergeten het roetfilter in je frituurpan te installeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Diesel is toch een schone brandstof?
Hmm. Misschien nog een keer proberen, maar dan met Cola-Vieuxquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef covie het volgende:
Misschien gaat diesel en bier gewoon niet zo goed samen![]()
Zo lang het binnen de familie blijft...quote:
ga je covie nou ook al versieren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Misschien nog een keer proberen, maar dan met Cola-Vieux![]()
Over 2 weken krijg ik weer loon. Heb nu geen geldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Gunner het volgende:
OMG dit is te dom voor woorden
Shell aanklagen?
1. dit is niet Amerika
2. Jij bent dom geweest
3. Shell zal nooit zeggen dat jij zonnebloem olie moet gaan tanken
[..]
Wat voor wrak is dat wel niet dat het 3 week duurt om te repareren?
Dit moet wel het domste topic zijn wat ik OOIT heb gezien![]()
![]()
Frituren in cola vieux...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Misschien nog een keer proberen, maar dan met Cola-Vieux![]()
quote:
Nee aap! Cola-Vieux bij mijnquote:
Uiteraard. Ik wil wel de max halen uit mn pa zn wagen hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef BrandX het volgende:
Trouwens, TS, voordat je Shell aan gaat klagen:
was het wel diesel v-power? Anders stuurt Shell je gewoon naar een of ander vaag oliestaatje waar het haar olie vandaan heeft ofoz.
Dat zal hem zijn. Wil jij me de volgende keer komen helpenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef covie het volgende:
[..]
Kneusje ik weet het al... zeker vergeten het roetfilter in je frituurpan te installeren.
dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Kansloze lambal dat je er bent.
idd... zonde van de alcoholquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:53 schreef covie het volgende:
[..]
Zo heet wordt ik denk ik ook weer niet
[afbeelding]hoe komt hij er op... diesel ok, maar cola vieux[afbeelding]
Dit studeren en dan zoeen domme actie...quote:Opleiding: Elektrotechniek@TU/e
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Basp1 het volgende:
Ja klaag de shell maar aan, en begin ook meteen een rechtszaak tegen domme reacties hier.
Nieuwe rage! Frituurdatenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie weet kunnen covie en ik een keertje samen gaan frituren
Heee..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef OA het volgende:
Uit het profiel van TS:
[..]
Dit studeren en dan zoeen domme actie...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |