Whehe....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
Marokkaan revisited:
Rij ik laatst met mijn collega Youssef, jeweets zoeen Marokkaan, in zijn nageltjenieuwe Audi S6 naar Maastricht. Worden we op een gegeven moment, als we met 180 over de A2 cruisen, aangehouden door de wouten. Niet bepaald zachtzinnig werden we meegenomen naar de woutenkiet. Daar werd ik in de wachtkamer gezet, met een bakje koffie enzo, allemaal puik geregeld. Youssef echter, werd meteen in de cel geflikkerd, gefouilleerd, etc. etc. Terecht natuurlijk. Marokkanen zijn ook niet te vertrouwen. Wie weet heeft hij wel een grote som geld witgewassen. En waarom hij zo'n klein zakje poedersuiker in zn dashboardkastje bewaart snap ik ook al niet.
Na mijn bakkie, moest IK echter mee met ome wout. IK. Een doodnormale blanke jongen die nog nooit iets heeft gedaan wat god of de wet verboden heeft. Dat is toch niet meer normaal. Dat ze Youssef oppakken ok. Maar mij. Niet normaal
.
zal ik effe doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
nee, ik merk het...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....![]()
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....:')
nog iemand die ik hierheen geschopt hebquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al;)
Moest ff zoeken:P
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic;)
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog iemand die ik hierheen geschopt heb
Vanuit het 'geen reet te doen op werk' topic.
petat is voor proletariersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
Gebakken in motorolie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Kansloze lambal dat je er bent.
dieselquote:
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weerquote:
Whehequote:
Dat je daar vrolijk van wordt zegquote:
albuivera?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weer![]()
quote:
gezien 'ons' andere topic wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat je daar vrolijk van wordt zeg:')
*start jaws muziekjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?quote:
Die hadden we anders wel in dit topic gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin is
Waar kan je rellenquote:
pas op, vertil je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapen
goed voorbeeld doet volgen, ik ga dat ook maar doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik ECHT ff aan de koffie:9
Dat moet gaan lukkenquote:
Ik heb komende week vrij maar ik ga niet naar Portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weer![]()
Nog een maand werken en dan werkeloosquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:07 schreef Martijn85 het volgende:
Moet nog 2 weken "werken" en dan heb ik 2 weken vrij. Maar blijf gewoon thuis denk ik
welkom!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef DavyE het volgende:
gasten ik wist niet dat dit bestond ik kom me hier ff aansluiten:D:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |