Het was verse zonnebloemolie, zo uit de verzegelde fles de tank in. De auto loopt er prima op, dus waarom kan ik met die zooi dan niet OOK frituren? He? Had Shell niet effe kunnen zeggen dat dat niet kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Jezus.... hóé dom kun je zijn....![]()
Tip: gooi de volgende keer 3 jaar oud en vervuild frituurvet in je wagen...![]()
Natuurlijk maak je geen enkele kans....![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef OA het volgende:
Jezus.... hóé dom kun je zijn....![]()
Tip: gooi de volgende keer 3 jaar oud en vervuild frituurvet in je wagen...![]()
Natuurlijk maak je geen enkele kans....![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
heb je de olie wel opgestookt tot 190 graden?
Is dit een serieus topic?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was verse zonnebloemolie, zo uit de verzegelde fles de tank in. De auto loopt er prima op, dus waarom kan ik met die zooi dan niet OOK frituren? He? Had Shell niet effe kunnen zeggen dat dat niet kan
Kutzooi![]()
Het was diesel. En aan de pomp stond geen enkele waarschuwing, ja dat ik tijdens het aftappen geen sjekkie in mijn muil mag hebbenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
oh, staat het trouwens wel op de fles motorolie dat je er niet mee mag frituren?
Hoezo dom? De auto loopt ook op zonnebloem olie, waarom de frituurpan dan niet op diesel?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef BrandX het volgende:
dàn ben je dom. Je bent zeker zo'n ons bin zunnig-zeeuw
VMRTquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaan.![]()
diesel is duurder dan zonnebloemolie. ergo: je bent een domme student.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dom? De auto loopt ook op zonnebloem olie, waarom de frituurpan dan niet op diesel?
Ben geen zeeuw, ben een arme student:{
Neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
gooi jij trouwens diesel in je benzineauto?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Mensen die hier serieus op ingaan.:')
quote:
Wat voor wrak is dat wel niet dat het 3 week duurt om te repareren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef MPG het volgende:
Benzineauto is stuk, heb nu voor 3 weken de VW van mn pa te leen
Aids in je snackquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef Undergod het volgende:
Als bij echt frituurvet door mijn schuld opeens er aids in de frituurpan komt, dan kan ik toch ook niets aanklagen.
omg ik hap![]()
daar baggeren ze alleen maarquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
>>ONZ
Iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:46 schreef FootballPlayer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |