quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Doe iets dat je een vrouw een hartaanval hebt laten krijgen doordat jij voor de grap een kinderwagen met een pop erin met een fles ketchup de straat op duwde toen tante bertha met d'r hondaS2000 cabrio voorbij kwam rijden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:18 schreef Pheno het volgende:
Raider
En in de bak ga je fokken?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Doe iets dat je een vrouw een hartaanval hebt laten krijgen doordat jij voor de grap een kinderwagen met een pop erin met een fles ketchup de straat op duwde toen tante bertha met d'r hondaS2000 cabrio voorbij kwam rijden. en zij 'm aanreed.
En jij de bak in moest vanwege het veroorzaken van een dodelijk ongeluk.
Etc.
nee, maar nu weer vrijgelaten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En in de bak ga je fokken?
ga dan over verzekeringskwesties zeuren...
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden :rquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen in het verkeer doet het altijd goed overigens.
ja, maar nu jij.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden
Weliswaar pakketbezorgers, maar ok.
Als passagier ben je sowieso onschuldig, je moet iets verzinnen dat je zelf eignelijk ook in de bak thuis hoort. Gooide jij niet toevallig een zak wiet uit de auto?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
Wat vinden jullie van dit als KLB-reltopic? Moet ik nog wat bijschaven?
[KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!
Zie edit....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dit is tè M....![]()
Hier en daar dingetjes weglaten enzo lijkt me...![]()
Mijn topic was wel goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkeer hadden we laatst al... Pakketbezorgers die te hard rijden
Weliswaar pakketbezorgers, maar ok.
CSI ging even wat controleren en vond een klein spoortje cokequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als passagier ben je sowieso onschuldig, je moet iets verzinnen dat je zelf eignelijk ook in de bak thuis hoort. Gooide jij niet toevallig een zak wiet uit de auto?![]()
Zie: [KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar nu jij.
of doe een klb topic waarin je klaagt dat je ziek bent geworden omdat je je patat frituurde in de motorolie omdat het frituurvet opwas.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
CSI ging even wat controleren en vond een klein spoortje coke [afbeelding] in M's snorhaar.
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie: [KSC Nº 371] SC der Verzakers!!!
Motorolie is ook wel ok...
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...![]()
enndaarom brief met anthrax naar de politie gestuurdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nog beter: Je snapt het heel goed dat hij is meegenomen enzo, maar dat jij zelf bent meegenomen vind je schandelijk!!!![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:24 schreef OA het volgende:
[..]
Als je er nou nog van maakt dat het een goede zaak is dat hij vast zit...![]()
iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
ff inhaken op de motorolie:
Ziek van frituren: Shell aanklagen?
Laatst wilde ik wat frikandellen bakken, voor bij mijn bier. Ik naar de keueken om de frituur aan te slingeren: niks daar. Geen druppel zonnebloemolie, frituurvet, of wat dan ook in huis. Klooten. De winkels waren natuurlijk ook al dicht.
Gelukkig bedacht ik me, dat ik in een gierige bui Alle zonnebloemolie in de tank van mijn auto had gekieperd, momdat dat wel lekker goedkoop rijden zou zijn. Geniaal plan, de auto loopt als een zonnetje. Maar daarmee was mijn probleem nog niet opgelost. Daar had ik de tuinslang en een emmer voor nodig. Die zaken gepakt, loop ik naar mijn auto, draai de tank los, steek de tuinslang erin, het andere eind zuig ik aan, en laat de emmer vollopen met zonnebloemolie/diesel uit mijn tank. Het zaakje zag er mooi uit, niet van zuivere zonnebloemolie te onderscheiden.
De emmer leeggekiept in de frituurpan. Pan aangezet, en frikandellen gebakken. Ze smaakten wonderlijk goed bij mijn pils. Daags erna echter kreeg ik me toch een partij buikpijn, ongelofeloos. Naar de dokter. Die constateerde vergiftiging door diesel.
Had Shell niet ff kunnen waarschuwen dat je geen diesel bij zonnebloemolie kan doen om te frituren? Kan ik Shell nu aanklagen?
Posten! posten!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
Laatst wilde ik wat frikandellen bakken, voor bij mijn bier. Ik naar de keueken om de frituur aan te slingeren: niks daar. Geen druppel zonnebloemolie, frituurvet, of wat dan ook in huis. Klooten. De winkels waren natuurlijk ook al dicht.
Gelukkig bedacht ik me, dat ik in een gierige bui Alle zonnebloemolie in de tank van mijn auto had gekieperd, momdat dat wel lekker goedkoop rijden zou zijn. Geniaal plan, de auto loopt als een zonnetje. Maar daarmee was mijn probleem nog niet opgelost. Daar had ik de tuinslang en een emmer voor nodig. Die zaken gepakt, loop ik naar mijn auto, draai de tank los, steek de tuinslang erin, het andere eind zuig ik aan, en laat de emmer vollopen met zonnebloemolie/diesel uit mijn tank. Het zaakje zag er mooi uit, niet van zuivere zonnebloemolie te onderscheiden.
De emmer leeggekiept in de frituurpan. Pan aangezet, en frikandellen gebakken. Ze smaakten wonderlijk goed bij mijn pils. Daags erna echter kreeg ik me toch een partij buikpijn, ongelofeloos. Naar de dokter. Die constateerde vergiftiging door diesel.
Had Shell niet ff kunnen waarschuwen dat je geen diesel bij zonnebloemolie kan doen om te frituren? Kan ik Shell nu aanklagen?
quote:
CUL, WGR of KLB ?quote:
CUL SC is doods, getuige het laatste posttijdstip: 27-07-2007 09:42 - Bluezzquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:32 schreef Pheno het volgende:
En anders gewoon de CUL sc kapen
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:29 schreef MPG het volgende:
quote:
quote:
KLBquote:
Hmm.. ff volspammen in een uurtje ofzo, en dasn een nieuwe openen met Koffie in de TT?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
CUL SC is doods, getuige het laatste posttijdstip: 27-07-2007 09:42 - Bluezz
En WGR dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
KLB
Heb je veel meer kans op reacties en geouwehoer!![]()
ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:36 schreef OA het volgende:
[..]
KLB
Heb je veel meer kans op reacties en geouwehoer!![]()
Okeej, KLB it isquote:
KLB is gewoon het leukst, vanwege al die flamegeile pubertjes daar...quote:
Whehe....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
Marokkaan revisited:
Rij ik laatst met mijn collega Youssef, jeweets zoeen Marokkaan, in zijn nageltjenieuwe Audi S6 naar Maastricht. Worden we op een gegeven moment, als we met 180 over de A2 cruisen, aangehouden door de wouten. Niet bepaald zachtzinnig werden we meegenomen naar de woutenkiet. Daar werd ik in de wachtkamer gezet, met een bakje koffie enzo, allemaal puik geregeld. Youssef echter, werd meteen in de cel geflikkerd, gefouilleerd, etc. etc. Terecht natuurlijk. Marokkanen zijn ook niet te vertrouwen. Wie weet heeft hij wel een grote som geld witgewassen. En waarom hij zo'n klein zakje poedersuiker in zn dashboardkastje bewaart snap ik ook al niet.
Na mijn bakkie, moest IK echter mee met ome wout. IK. Een doodnormale blanke jongen die nog nooit iets heeft gedaan wat god of de wet verboden heeft. Dat is toch niet meer normaal. Dat ze Youssef oppakken ok. Maar mij. Niet normaal
.
zal ik effe doenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
nee, ik merk het...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....![]()
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al
Moest ff zoeken
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef OA het volgende:
Er komen niet al teveel mensen af op het topic....:')
nog iemand die ik hierheen geschopt hebquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:44 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ik al;)
Moest ff zoeken:P
wijzig anders je post ff met een link naar dit topic;)
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nog iemand die ik hierheen geschopt heb
Vanuit het 'geen reet te doen op werk' topic.
petat is voor proletariersquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
Hoiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
Gebakken in motorolie?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
bah de loempiaboer stond er neit op de markt, moest het doen met ordinaire patat
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:52 schreef Gizmo112 het volgende:
Kansloze lambal dat je er bent.
dieselquote:
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weerquote:
Whehequote:
Dat je daar vrolijk van wordt zegquote:
albuivera?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Portugal, en het was leuk, veel gedaan en gezien en het was lekker weer![]()
quote:
gezien 'ons' andere topic wel jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:55 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat je daar vrolijk van wordt zeg:')
*start jaws muziekjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
haaai
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?quote:
Die hadden we anders wel in dit topic gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach het loopt lekker. Leuk als we de 2e of 3e pagina halen, ja toch?
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
wtf is er rel aan btw? Iedereen van ons post er in en de rest denkt wtf?
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
het leuke is juist die ene anderhalve gare die het niet kan laten er tussendoor te posten dat het onzin is
Waar kan je rellenquote:
pas op, vertil je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt, ik ga mezelf even oprapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |