Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Heb je zijn naam gehoord?
Laten we hem in elkaar slaan.
eer-ik, zo gaat het gerucht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Heb je zijn naam gehoord?
Laten we hem in elkaar slaan.
Hoe zag de chauffeur eruit? Hark in zijn reet dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNT
Klapmongool
Nummerbord?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNT
Klapmongool
Dit was hem:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe zag de chauffeur eruit? Hark in zijn reet dan!
De kansloosheid straalt van dit topic af...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef MPG het volgende:
Godver. Breng ik mijn neefje naar school, rijdt er zoeen achterlijke klapmongool met zijn TNT-sprinter met een achterlijke vaart door de straat van de school. Hij moet minstens 90 gereden hebben. Gelukkig was de politie alert en is de kerel aangehouden. Ik mag lijen dattie nooit meer achter een stuur mag plaatsnemen
.
Ik liet mijn neefje niet spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
De kansloosheid straalt van dit topic af...![]()
Trouwens van heel KLB...![]()
Laat dat pokkejong lekker niet op straat spelen..![]()
wassie aangelijnd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liet mijn neefje niet spelen. Ik bracht hem naar school josti! Zodat hij NIET net als jij kansloos artikelen om moet boeken op een kantoor
.
gatverdamme, gladjakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is de enige echte Erik van Dijk uit Ter aar!
Ik hoef niet met mijn neefjes door de regen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liet mijn neefje niet spelen. Ik bracht hem naar school josti! Zodat hij NIET net als jij kansloos artikelen om moet boeken op een kantoor
.
er zijn er meer in ter aar, die erik van dijk hetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is de enige echte Erik van Dijk uit Ter aar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |