Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:11 schreef DavyE het volgende:
gasten ik wist niet dat dit bestond ik kom me hier ff aansluiten![]()
![]()
wat is dat?quote:
Spamquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eens
ja bedankt voor je linkjequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het dus gevonden. Ik dacht, ik spam het linkje nog maar eens
quote:
*start monthy pythons spam sketch opquote:
zonder klerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, ma-am dan nog altijd... ikke is V
Hier op kantoor hebben ze het er wel best vaak over, maar ik ben er ook nog niet echt achter.quote:
oke sorry wist ik nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, ma-am dan nog altijd... ikke is V
Lopen naar de snackautomaat noemen ze ook werkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:14 schreef covie het volgende:
[..]
Hier op kantoor hebben ze het er wel best vaak over, maar ik ben er ook nog niet echt achter.![]()
quote:
nou vooruit, gij zijt vergeven, mits koffie!quote:
die oranje-blauwe is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:15 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Mooi man, die banners
Shit....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
shhht! dat was ons geheimpje!
die oranje-blauwe is wel mooi ja.
alsjeblieftquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
shhht! dat was ons geheimpje!
[..]
nou vooruit, gij zijt vergeven, mits koffie!
[..]
die oranje-blauwe is wel mooi ja.
succes heb je de nodige wapens bij jequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens kijken of ik naar huis ga. Even 1 cursist er uit zien te werken.
cool boksen doe je dat al lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
*gaat even haar was in de droger checken, anders komt ze ook zonder kleren aan op de boksschool... en dat is niet handig met al die hitsige mannen daar
moet ook maar gebeuren he op de kosten van de baas moet altijd kunnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef Pheno het volgende:
En even uitgebreid zitten schijten is natuurlijk ook wel fijn.
Scheelt toch weer zo'n 9 liter water thuis
Voor de mede-boksers juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:21 schreef BrandX het volgende:
*gaat even haar was in de droger checken, anders komt ze ook zonder kleren aan op de boksschool... en dat is niet handig met al die hitsige mannen daar P+
zo man lekkah dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:27 schreef Martijn85 het volgende:
Net terug van de broodjeszaak met een pistoletje peperfilet en een met eiersalade knoflook maar eentje is alweer bijna op
jij hoeft tenminste niet bang te zijn in het donkerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
een kleine drie jaar nu
weet je wat jij moet doen?
Nee, sorryquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je ook wat voor ons meegenomen?
De mijne niet hoorquote:
Volgende keer beter (meer).quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Martijn85 het volgende:
Nou die zijn ook weer op
Lekker weer een kwartiertje plezier van gehad
patatje oorlog misschienquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:35 schreef Martijn85 het volgende:
Nou die zijn ook weer op
Lekker weer een kwartiertje plezier van gehad
check.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij hoeft tenminste niet bang te zijn in het donker:s)
helaas doet die van mij het gewoonquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:34 schreef covie het volgende:
Mijn msn ligt er de hele tijd uit:'(
minpuntje...quote:
Deze gaat sneller dan die anderequote:
Deze gaat altijd sneller.quote:
webmessenger is voor mietjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:42 schreef covie het volgende:
[..]
Ik ken webmessenger wel maar die wil ik gewoon niet, mijn normale moet t doen. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |