SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.
Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat hij iets heeft te verbergen....quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.
Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .
Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
Maar zij maken er zo'n groot drama van en zeggen dat ie nooit heeft mogen starten...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik zou niet zo ver gaan om te zeggen dat hij iets heeft te verbergen....
hij verpest er wel zijn eigen imago mee... en dat heeft hij echt zelf gedaan, niet de UCI, niet de denen, niet de fransen...
Ik hoor Rolf Aldag ook roomser dan de Paus zijn in het begin van het seizoen.. maandjes later zit meneer zijn eigen dopinggebruik te biechten.. T-Mobile.. vindt Burghardt ook verdacht gezond rondrijden dit jaar, grappig dat die nu zo hoog van de toren blaastquote:Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Maar zij maken er zo'n groot drama van en zeggen dat ie nooit heeft mogen starten...
Zucht...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:04 schreef peaceman het volgende:
Zucht....
Hij is niet betrapt. Dus waarom zou ie in hemelsnaam uit koers genomen moeten worden?
yeah right..quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.
Nogmaals, ik zou ZEER ontgoocheld zijn moest ik horen dat Tom Boonen 2 of 4 keer heeft nagelaten te melden waar hij zat, en ik zou echt geen zin hebben om hem te verdedigen op zo'n moment. Ik zou hier zelfs posten dat mijn idool een luie arrogante lul is die blijkbaar niet echt veel belang hecht aan het UCI, maar belgen hebben dan ook een reputatie in het afkraken van hun sporthelden, kijk maar naar kim, justine... ze kunnen niets goed doen.
En ik maar denken dat iedereen op de banken stond tijdens de etappe gisteren...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
omdat hij een loopje neemt met de regels van het UCI, en daardoor zijn imago en het imago van de wielersport daarbovenop verpest.
Dan had de UCI maar moeten zeggen dat bij 2 gemiste oproepen een renner uitgesloten zou worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
omdat hij een loopje neemt met de regels van het UCI, en daardoor zijn imago en het imago van de wielersport daarbovenop verpest.
Volgens diezelfde regels van de UCI is hij niet strafbaar. Dus ik snap je kritiek niet echt.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
Goed plan!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:08 schreef Grumpey het volgende:
zullen we de discussie over het de geruchten en verdachtmakingen naar SPT verplaatsen aub? dank u.
Volgens veel columnisten was gister de beste etappe sinds 10 jaar. Eindelijk weer strijd en onvoorspelbaarheidquote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iedereen op de banken stond tijdens de etappe gisteren...
Waarom maken ze het dan alleen over Rasmussen bekend? Of ben je zo naief om te denken dat hij de enige is?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Zucht...
zal ik ook eens yeah right zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
Volgens diezelfde regels van de UCI is hij niet strafbaar
nee, zeker niet, en ik zou graag de andere namen wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarom maken ze het dan alleen over Rasmussen bekend? Of ben je zo naief om te denken dat hij de enige is?
Nu wordt het helemaal mooi, ga je het nog omdraaien ookquote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zal ik ook eens yeah right zeggen![]()
ik snap jullie ook allemaal niet hoor. Ik heb al gezegd dat ik vind dat het niet opgaat om te zeggen van 'maar hij heeft maar twee keer niet gemeld, en geen drie keer, dus het is een brave jongen', dat gaat er bij dus echt NIET in. Hij verpest zijn eigen imago, en blijkbaar liggen de nederlanders er wel heel wakker van, als je deze topics bekijkt.
Liggen er voor al wakker over omdat mensen zoals jij insunuaties maken dat hij gberuikt terwijl dat helemaal niet aan de orde is.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik snap jullie ook allemaal niet hoor. Ik heb al gezegd dat ik vind dat het niet opgaat om te zeggen van 'maar hij heeft maar twee keer niet gemeld, en geen drie keer, dus het is een brave jongen', dat gaat er bij dus echt NIET in. Hij verpest zijn eigen imago, en blijkbaar liggen de nederlanders er wel heel wakker van, als je deze topics bekijkt.
Om al die huilies hier nogmaals een spiegel voor te houden.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
ik heb juist al EXPLICIET gezegd dat ik helemaal niet insinueer dat hij gebruikt, maar dat hij wel zijn eigen imago hiermee verkloot. Ik zal zelfs meer zeggen, ik hoop van ganser harte dat hij NIET gebruikt, net zoals alle andere renners trouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Liggen er voor al wakker over omdat mensen zoals jij insunuaties maken dat hij gberuikt terwijl dat helemaal niet aan de orde is.
Ik heb ook al eerder gezegd dat de regels simpel zijn. 3 keer je niet melden (wat overigens niet betekent dat je doping gebruikt) 1 van de 2 instanties is reden om iemand uit koers te nemen. Dus niet 2 keer. Dat zijn imago bij jouw problemen krijgt hierdoor is jouw probleem. Simpeler kan het toch niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
kijk maar eens hoe de discussie gestart is hoor... het is eigenlijk allemaal de schuld van de Fransenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef BB-boy het volgende:
Nu wordt het helemaal mooi, ga je het nog omdraaien ook![]()
Wat is er dan met zijn imago? Wat vind je van zijn image dat er zo naar beneden is gegaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb juist al EXPLICIET gezegd dat ik helemaal niet insinueer dat hij gebruikt, maar dat hij wel zijn eigen imago hiermee verkloot. Ik zal zelfs meer zeggen, ik hoop van ganser harte dat hij NIET gebruikt, net zoals alle andere renners trouwen.
en jullie hebben nu nog nooit geantwoord op de vraag of jullie voor een niet-nederlander ook zo zouden opkomen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef peaceman het volgende:
Niemand hier zegt dat hij niet verdacht is, wel zijn er velen die net als ik zeggen: onschuldig tot hij positief bevonden is. Is dat nu zo moeilijk om te snappen?
omdat hij de regels van de UCI niet serieus neemt. Daar til ik persoonlijk zwaar aan, ok ?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Sheepcidus het volgende:
Wat is er dan met zijn imago? Wat vind je van zijn image dat er zo naar beneden is gegaan?
nee, nogmaals, bijna niemand zal zijn handen in het vuur steken voor Rasmussen, maar ook niet voor de andere renners, dus per saldo schieten we er niets mee op door Rasmussen te veroordelen. Zie T-Mobile die probeert de schulden van zichzelf af te wassen door een ander als zondebok aan te wijzen. Zij zwijgen beter evenals de Boe-roepende Fransen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:13 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Het is geen Nederlander, dus is het een irrelevante vraag.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en jullie hebben nu nog nooit geantwoord op de vraag of jullie voor een niet-nederlander ook zo zouden opkomen.
Hij is er voor bestraft, maar je vindt het politieke spelletje dat de UCI gespeelt heeft ook geweldig?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat hij de regels van de UCI niet serieus neemt. Daar til ik persoonlijk zwaar aan, ok ?![]()
Wees dan maar blij dat de UCI niet meer namen bekend gemaakt heeft, want dan kon je waarschijnlijk de tv wel uitzettenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
omdat hij de regels van de UCI niet serieus neemt. Daar til ik persoonlijk zwaar aan, ok ?![]()
inderdaad, ik zit weer met het gevoel dat het een louche tour is, en dat maakt me niet gelukkiger. Ik weet goed dat rasmussen niet de enige is. De boel is gewoon weer verziekt, en dat vind ik heel jammer.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef peaceman het volgende:
Wees dan maar blij dat de UCI niet meer namen bekend gemaakt heeft, want dan kon je waarschijnlijk de tv wel uitzetten![]()
Contador heeft inderdaad mijn sympathie ook.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:20 schreef petitlapin2 het volgende:
niet-nederlander is niet juist... iemand van een nederlandse ploeg...
Maar Rasmussen brand je af omdat hij toevallig in het geel rijdt? Zwakjes....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
inderdaad, ik zit weer met het gevoel dat het een louche tour is, en dat maakt me niet gelukkiger. Ik weet goed dat rasmussen niet de enige is. De boel is gewoon weer verziekt, en dat vind ik heel jammer.
Dat gebeurt pas als de volgende renner in het geel rijdt. Zodra Contador of Klöden het geel pakt, komen daar weer verhalen over naar buiten. Wat is het eigenlijk ook kut om topsporter te zijn. Steeds moeten doorgeven waar je bent. Ik snap die regels wel hoor, maar het lijkt me verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat de UCI niet meer namen bekend gemaakt heeft, want dan kon je waarschijnlijk de tv wel uitzetten![]()
dit topic gaat over rasmussen hé? En waarom branden jullie zo de fransen af ? dat vind ik ook zwakjes...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:25 schreef peaceman het volgende:
Maar Rasmussen brand je af omdat hij toevallig in het geel rijdt? Zwakjes....
En nogmaals je baseert je veroordeling enkel op geruchten en imago-zaken. NIET op een positieve plas van hem. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is... Maar ja dat is geloof ik tegenwoordig bij 'men' een achterhaalde stelling.![]()
Volgens mij zijn de Fransen al eventjes niet meer aan bod geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dit topic gaat over rasmussen hé? En waarom branden jullie zo de fransen af ? dat vind ik ook zwakjes...
Kijk dit bedoel ik dus bij jou. Amstrong is NOOIT betrapt, dus onschuldig, maar bij jou is iemand ook schuldig zonder bewijs. Je hebt gewoon vooroordelen.quote:Ik wil gerust een boom opzetten over rutger beke hoor, of een paar andere belgen die wel degelijk over de dopinglamp zijn gelopen. En k wil ook praten over Lance, nooit betrapt, maar volgens mij helemaal niet clean.
Prima, jouw probleem. Niet het onze.quote:Zulke dingen zal je mij nooit over Rasmussen horen zeggen... hij is voor mij ook nog onschuldig, maar hij heeft een fout gemaakt die ik hem kwalijk neem, ok?
ok, het is mijn probleem, jullie hebben geen probleem, ga er dan ook gewoon niet op inquote:
Lastig als iemand het halve topic ermee volspamt!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ok, het is mijn probleem, jullie hebben geen probleem, ga er dan ook gewoon niet op in![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:23 schreef SuperWeber het volgende:Lachwekkende discussie met regelneukers die de regels niet snappen
Goed, nog 1 keer:
Rasmussen heeft 4 controle's gemist. De locatie die hij had opgegeven, daar vonden ze hem niet terug omdat hij vergeten te vermelden was dat hij naar ergens anders getrokken is. Je moet melden als je weg gaat uit je woonst. hij heeft dus wel doping controle's gemist. Anders hadden ze nooit geweten dat zijn locatie niet correct was.
Rasmussen is wel vergeten zijn agenda in te vullen heeft 4 keer nagelaten zijn whereabouts in orde te brengen.Rasmussen heeft dit klaarblijkelijk, 24 keer (4 keer bij 2 verschillende instanties is ook 2 keer; ik betwijfel echter of het zo zit als CANARIS aangeeft) om precies te zijn. de controles gemist. Hij heeft echter het geluk dat hij dit gespreid was over 2 instanties.
Dit is binnen de reglementen, 3 keer is immers de norm...
Denken jullie daadwerkelijk dat als dit al een maas in de regelgeving zou zijn, Rasmussen de enige is die er gebruik van maakt? (Dat is wel heel erg naief). Er is geen maas, hij heeft gewoon super veel geluk gehad dat de uci daags nadien niet nog een doping controle deed of het kon zijn dat we hem niet zagen rijden.
Oftewel: Rasmussen hoeft niet uit de tour gehaald te worden, hij is immers niet positief bevonden en volgens de meldingsreglementen ook niet positief. Dus:
ethische code zegt dat iemand die onder staat van verdenking staat mag meerijden.
basso was verdacht, niet postief bevonden
ullrich was verdacht, niet postief bevonden
om maar eventjes een paar namen te noemen.
Ik zeg niet dat hij eruit genomen moet worden, maar het verdraaien hier mag wel stillaan gedaan zijn.
Rasmussen
Rabobank
en het was voor mij ook lastig om niet te reageren als iedereen collectief de Fransen en zowat iedereen die ook maar enigszins vraagtekens heeft bij het gedrag van Rasmussen, begint te bashenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef peaceman het volgende:
Lastig als iemand het halve topic ermee volspamt!
en nu hou ik erover op!
Merci.quote:
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik me niet vergis is Beke vrijgesproken van EPO gebruik.
Dat Rasmussen zich enigzins verdacht heeft gemaakt klopt natuurlijk, echter de waarschuwingen waren voor de Tour bekend bij de organisaties. Als men hem niet in de koers had willen zien had men hem toen moeten schorsen, niet nu de Tour al twee weken aan de gang is en hij toevallig in het geel rijdt. Indien hij 15e had gestaan dan ben ik er van overtuigd dat we deze ophef niet haddden gehad.
Overigens heb ik, op Moreau en Virenque na, niets tegen Franse renners (Voeckler, L. Jalabert)
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.quote:
komaan seg, je kunt faxen, mailen, bellen. En dan ga je telaat een brief sturen? doe ff gewoon.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Hij speelt kat en muis , en jij denkt aan kaas.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Jij zou ook iemand waarvan nog niet de schuld bewezen is de bak in gooien, dus wat dat betreft weten we hoe serieus we je moeten nemen...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef Pool het volgende:
[..]
"Ja, ik ben nu in de Albert Heijn, bij de koekjes. ..... Nee, niet bij de voedingssupplementen hoor, hihi."
correctiequote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
als hij 4 x betrapt wordt .quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef CANARIS het volgende:
[..]
als hij 4 x betrapt wordt .
2 keer door de marreschausseu( Fantasie verhaal) en 2 keer door de verkeers poltiie en zo zijn rijbewijs mag houden is redelijk?
zuchtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!
iedereen riojdt wel eens te hard, en dan zijn ze niet allemaal slechtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Steeds meer?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wel pas toen ie in het geel reed.... terwijl ze het toen al lang wisten....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
Volgens Rasmussen gaat het in 1 geval om dezelfde overtreding. UCI en wielerbond grepen in voor hetzelfde voorval.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
het maakt wel uit als de instanties niet (voldoende) samenwerken!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
In dat geval reed hij 2 keer 10 km/h te hard in de Filipijnen en 2 keer in NL...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
Van die testosteron wist ik niet, ik dacht dat het alleen om EPO ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.
nu zijn er niet zoveel mensen die zijn verhaal geloven...![]()
inderdaad, het was epo .. kben verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Van die testosteron wist ik niet, ik dacht dat het alleen om EPO ging.
Heeft Prud'homme niet gezegd dat hij het niet wist en dat Rasmussen niet had mogen starten als dat wel zo was geweest?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Rasmussen zich enigzins verdacht heeft gemaakt klopt natuurlijk, echter de waarschuwingen waren voor de Tour bekend bij de organisaties. Als men hem niet in de koers had willen zien had men hem toen moeten schorsen, niet nu de Tour al twee weken aan de gang is en hij toevallig in het geel rijdt. Indien hij 15e had gestaan dan ben ik er van overtuigd dat we deze ophef niet haddden gehad.
inderdaad, zeer jammer, ik denk dat dat toch eerder aan het wielerwereldje ligt dan aan onsquote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het weer over die fucking doping moet gaan
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
Klopt, echter ik bedoel Deense bond en UCI.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft Prud'homme niet gezegd dat hij het niet wist en dat Rasmussen niet had mogen starten als dat wel zo was geweest?
Hij geeft het notabene zelf aan: "slechts" 2x niet doorgegeven, in plaats van de 3x om schuldig verklaart te worden. Deze man bewijst de wielersport een goede dienstquote:
Waarom zou je in godsnaam belang hechten aan een incompetente organisatie als de uci waar de top er alleen zit om zijn belangen te beschermen?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.
Nogmaals, ik zou ZEER ontgoocheld zijn moest ik horen dat Tom Boonen 2 of 4 keer heeft nagelaten te melden waar hij zat, en ik zou echt geen zin hebben om hem te verdedigen op zo'n moment. Ik zou hier zelfs posten dat mijn idool een luie arrogante lul is die blijkbaar niet echt veel belang hecht aan het UCI, maar belgen hebben dan ook een reputatie in het afkraken van hun sporthelden, kijk maar naar kim, justine... ze kunnen niets goed doen.
als rasmussen de spot wil drijven met de regels van het UCI en daardoor twee dopingcontroles mist, moet hij ook maar tegen zulke commentaar van de baas van het UCI kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef LENUS het volgende:
Hij geeft het notabene zelf aan: "slechts" 2x niet doorgegeven, in plaats van de 3x om schuldig verklaart te worden. Deze man bewijst de wielersport een goede dienst![]()
in het wielrennen ben je verdacht/schuldig tot het tegendeel is bewezen.. dus niet te hard fietsenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in zijn positie moet gewoon zulke uitspraken niet doen, simpel zat
Ik zie het al gebeuren dat Henk Kesler in het openbaar gaat lopen schreeuwen dat Ajax/Feyenoord/PSV whatever "maar niet moet winnen". Dat zou toch raar zijn? Maar het moddergooien in de fietserij gaat van laag tot lager, en daar hoort dit dus ook weer bij. Schiet lekker op zo ja![]()
Is dit het ja, Het Nieuwe Wielrennen?
Pat die erst ging huilen toen prudhomme hem aanpakte. Ging toen roepen dat het de deense bond was die de rel maakte. Hij had niks gezegd. Komt ie weer met dit soort uitspraken. Lekker onafhankelijke baas heb je dan zeg. Opheffen die UCI, die maken dit jaar de sport meer kapot dan de renners.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in zijn positie moet gewoon zulke uitspraken niet doen, simpel zat
Ik zie het al gebeuren dat Henk Kesler in het openbaar gaat lopen schreeuwen dat Ajax/Feyenoord/PSV whatever "maar niet moet winnen". Dat zou toch raar zijn? Maar het moddergooien in de fietserij gaat van laag tot lager, en daar hoort dit dus ook weer bij. Schiet lekker op zo ja![]()
Is dit het ja, Het Nieuwe Wielrennen?
Idd. Wat maakt het nou uit? Ze gebruiken allemaal, in het verleden gebruikten ze allemaal, dat doet niets af aan het feit dat het nog steeds waanzinnige prestaties zijn die ze leveren en in het verleden leverden en dat de Tour gewoon een prachtig fenomeen is.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
hier deel ik je mening echt niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:56 schreef thaleia het volgende:
Idd. Wat maakt het nou uit? Ze gebruiken allemaal, in het verleden gebruikten ze allemaal, dat doet niets af aan het feit dat het nog steeds waanzinnige prestaties zijn die ze leveren en in het verleden leverden en dat de Tour gewoon een prachtig fenomeen is.
Het zal mij een zorg zijn of iemand een paar milligram teveel van een of ander stofje in zijn bloed heeft, als ik hem een prachtige ontsnapping zie doen en gewoon algeheel schitterend zie rijden. Zal mij een zorg zijn of Indurain destijds gebruikte, zal mij een zorg zijn of Bahamontes gebruikte, helden blijven het hoe dan ook.
je mag er dan vanuit gaan dat je kinderen zo eerlijk zijn om aangifte te doen als blijkt dat hun prestaties achterblijven bij de rest.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hier deel ik je mening echt niet.
Ik zou het echt jammer vinden moest één van mijn kinderen later willen gaan sporten op competitieniveau en dan ook worden gedwongen om verboden spul te gaan slikken en spuiten om mee te kunnen. Verboden spul dat écht niet gezond voor je is.
Als je niet wil slikken of spuiten kan je geen topsporter worden, want iedereen rondom jou gebruikt wel, dat vind ik echt niet toelaatbaar.
Johnny Fiama coming throughquote:
Jep, een interview voor de Deense televisie en voor de NOS.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).
hahaha ja, de bergkoning, bolletjesjager van de laatste jaren, verdacht snel bergop..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).
Ook mooi net op de Belg: De Fransen vinden het zo verdacht dat hij sneller dan Armstrong de beklimming van Plateau-de-Beille reed. Maar ach, Contador deed het precies even snel... maar ja, dat is natuurlijk niet verdacht...
Ik vond het een zeer sterke benadering van de Belg. Alleen kanten belicht.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Ook mooi net op de Belg: De Fransen vinden het zo verdacht dat hij sneller dan Armstrong de beklimming van Plateau-de-Beille reed. Maar ach, Contador deed het precies even snel... maar ja, dat is natuurlijk niet verdacht...
ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 15:05 schreef thaleia het volgende:
Dat zal allemaal best pl maar dan nog blijft het ubertriest dat hier een heleboel lui, terwijl er verdorie een prachtige etappe gaande is, totaal verzuurd moralistische discussies gaan lopen houden. Zet voor 1 moment even die verzuurde negativiteit van je af en GENIET! Wat mij betreft wordt het mooie van de sport veel meer verpest door dit soort gedoe dan door het dopinggebruik zelf.Ik ga weer even kijken
als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tour. Zeven jaar Lance was er voor mij te veel aan.
trouwens vind ik de reacties van de pro-rasmussenclan veel meer verzuurd dan de andere. De krachttermen en vloektermen tegen alles en nog wat zijn niet meer bij te houden en een normale discussie is onmogelijk.
en ik heb trouwens ook te veel stress, want ik hoop dat boonen op tijd binnen geraakt met de bus. De bergen zijn zijn ding niet![]()
Rasmussen lijkt me een persoon die daags naar de winst een persverklaring laat uitgeven en Pat en de deense bond helemaalm affikt. Samen met de l'equip en misschienz elfs enkele renners (Millar en Pineau).quote:Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef FredWielergek het volgende:
heel knap dat rasmussen zich niet gek laat maken
hi wacht gewoon op z'n tijd om reacties of verjklaringen te geven
rasmussen blijft goed geconcentreerd koersen
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daardoor twee dopingcontroles mist
Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als rasmussen de spot wil drijven met de regels van het UCI en daardoor twee dopingcontroles mist, moet hij ook maar tegen zulke commentaar van de baas van het UCI kunnen![]()
dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijkquote:
nee, inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 15:14 schreef peaceman het volgende:
Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?
dank voor de tipquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef FredWielergek het volgende:
als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doen
Hij volgt hun regels, meer nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, inderdaad, dus ik herneem mijn woorden.
Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
rasmussen drijft niet de spot met het UCI, je weet niet wat er precies is gebeurd waardoor rasmussen niet aan de afspraken heeft gehouden, laat rasmussen maar uitgebreid uitleggen morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, inderdaad, dus ik herneem mijn woorden.
Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?
Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg, en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?quote:
ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forumquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?
zeker weten. Als ik drie keer iets vraag aan mijn man, collega's, en ze doen het niet, moedwillig of uit nalatigheid, vind ik dat wel degelijk dat men de spot drijft met mijquote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef peaceman het volgende:
Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?![]()
nee, ik ben enkel advocaatquote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef peaceman het volgende:
Je mag best een mening hebben, zelfs een domme, maar logisch redeneren is ook een vak.
En ik heb het al eerder tegen je gezegd: jij veroordeelt mensen voor je hoor en wederhoor toepast. Ben blij dat jij geen rechter bent!
dat is dan jouw probleemquote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef FredWielergek het volgende:
ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forum
des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, ik ben enkel advocaat, ik ben er bijna
![]()
nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tourquote:
1. ik ben wel degelijk advocaatquote:Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef peaceman het volgende:
des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.![]()
begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaarquote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef FredWielergek het volgende:
nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tour
er zijn andere dingen waar je van kunt genieten
dat snap ik dus niet
dan kun je ook op teletekst kijken om 18.00 uur ongeveer, misschien een uurtje later. Hij komt toch niet in beeldquote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaar![]()
![]()
Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijk![]()
Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gekquote:Dat kan duiden op het ontlopen van controles
over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef peaceman het volgende:
je veronderstelt heel veel hoor.. je veronderstelde o.a. dat hij bewust de spot drijft met de UCI. Toen ik vroeg op welke feiten je dat baseerde, kreeg ik geen antwoord.
Je redeneert niet als advocaat, laat ik het zo zeggen.
Geloofwaardigheid die wordt aangetast op grond van geruchten is flauwekul.
Jij zeurt trouwens wel over de 'verdedigers van Rasmussen' (ik zie het meer als verdedigers van gezond verstand), maar waarom heb jij zo specifiek de pik op hem? Omdat zijn naam toevallig in de geruchten voorkomt? Lance is nooit betrapt. Toch vind jij die nog altijd verdacht. Is dat hoe een advocaat hoort te redeneren? Lijkt me niet hoor
Als ik zeg dat jij een mongool bent zonder reden word je toch ook boos?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk weten.
en dan nog, ik zit niet specifiek op rasmussen te vitten. Ik vind hem inderdaad niet de sympathiekste renner, maar niet meer dan dat Het enige wat me irriteert is dat iedereen hier zo blind en domweg rasmussen wil beschermen en VOORAL alles en iedereen aanvalt, en ik vind de mentaliteit die hier hangt ook verschrikkelijk. Een negatief woord over rasmussen en je hangt. en DAAR kom ik tegen in opstand.
Dus mijn vraag, waarom wordt er hier zo gevit op de UCI, de fransen, en eigenlijk iedereen die rasmussen niet de hemel inprijst? waarom kan dit hier niet op een normale manier besproken worden?
en ik redeneer niet als advocaat? ? een "verdachte" is wel degelijk een statuut op zich hoor. En ik beschouw rasmussen in dat opzicht helemaal niet als een verdachte, moest het je interesseren.![]()
http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Pek het volgende:
Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:
Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gek![]()
of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...quote:Rasmussen ontving eind juni een dubbele waarschuwing van de wielerunie UCI omdat hij had verzuimd tijdig zijn verblijfplaats door te geven. Daardoor miste hij twee verrassingscontroles van door de UCI gestuurde dopingcontroleurs. In een hoofdredactioneel commentaar noemt L'Equipe Rasmussen ongeloofwaardig
Waarom hebben ze niet gezegd tegen de ASO dat ie een waarschuwing had? Dat bedoelen we. Van te voren gewoon aan de regels houden en als ie dan geel heeft dan gaan ze jankenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.html
[..]
of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...![]()
ok, ik neem jouw manier van discussieren dan maar overquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef peaceman het volgende:
En weer geen antwoord op mijn vraag....
Als je domme aanvallen op een renner (in dit geval Rasmussen) doet, kun je verwachten dat je repliek krijgt.
En kom je weer met de fransen die alleen jij nog interessant vindt in het hele verhaal. Volgens mij is er de laatste tig posts al (bijna) geen woord meer over gezegd.
Over de UCI. Het systeem rammelt, dat is duidelijk. Heeft deze renner de regels van de UCI geschonden? Neen! 2=geen3
Nee je redeneert niet als een advocaat.
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?
Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
als je twee keer niet meldt waar je zit, en daardoor twee controles van de UCI , die daar aan je deur staat, mist, dan zet je de UCI in mijn ogen gewoon grandioos voor schut. Of het nu moedwillig of door nalatigheid is ... ik vind het allebei niet kunnen, en ik vind het de spot drijven met die organisatie.
nee, al die etappe en bergverkenningen (tot 7x per berg) en windtunneltesten dat was inderdaad niet echt menselijk..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Sethje het volgende:
Rasmussen komt op mij niet over als een dopinggebruiker. BIj Armstrong,Riis en landis had iedereen op bepaalde momenten wel zoiets van "dit kan niet menselijk zijn" zo'n moment heb ik bij Rasmussen nog niet gezien.
Zucht......quote:Op maandag 23 juli 2007 16:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.
Natuurlijk is het niet goed dat hij niet bereikbaar was alleen hij zal als gele trui drager ongeveer het meest gecontroleerd worden van iedere renner deze tour dus als hij iets gepakt heeft dan vinden ze het heus welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Zucht......
en als je dan ook nog eens 2 keer niet berijkbaar bent voor je nationale Anti Doping instantie?
Niets aan de hand ? Toeval ? Slordige meneer Rasmussen?
Ik hou er mee op want met nationalisten kan je niet argumenteren.
[singmodus]
Oranje Rabo , Oranje Rabo, leve de koningin.
[/singmodus]
Mij respect voor onze belgische vriend is eindelooos. Zijn tollernatie en doorzettingsvermogen doen masochistisch aan.
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef De_Ananas het volgende:
Kijk die Contandor zeg, 4x aanvallen op 1 berg![]()
En zijn naam is genoemd in de Fuentes zaak![]()
Doping zeg ik je! Doping!
van zulke posts word ik nu blij sé, fan zijn van rasmussen zonder de drang te voelen de andere helft van de wereld de grond in te stampenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef annelies80 het volgende:
![]()
RASMUSSEN
![]()
![]()
Al jaren mijn favoriet!!! En nu gaat hij eindelijk!!!!
![]()
wat jullie ook zeggen, ik geniet met volle teugen van die vent, ik ben er niet mee bezig tot dat er iets concreets komt.
Meneer rijdt in het geel en meteen begint het bashen... fok off.. wat een gezeik zeg... nou dan is het 4 x so what, dan is het een lul geweest, maar daar blijft het bij.
Die vent rijdt in het geel, en ik geniet!![]()
Ik zal je niet aanvallen, maar ik heb toch een vraagje: waarom is het weer een lucky day voor Rasmussen? (behalve dat gevalletje met die motor die in de weg reed, zou ik het namelijk niet weten)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
van zulke posts word ik nu blij sé, fan zijn van rasmussen zonder de drang te voelen de andere helft van de wereld de grond in te stampen, het kan
.
en inderdaad, het is weer een lucky day voor rasmussen, al is die contador ook echt gigantisch![]()
waarom een lucky day? hij is niet gevallen en heeft geen vlaggestok van een publieksidioot in zijn kop gekregen, hij kan contador min of meer de baas, vinokourov wint wel, maar dat is toch geen gevaar meer, hij blijft dus in het geel en het blijft er goed uitzien. hij kan toch niet klagenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef peaceman het volgende:
Ik zal je niet aanvallen, maar ik heb toch een vraagje: waarom is het weer een lucky day voor Rasmussen? (behalve dat gevalletje met die motor die in de weg reed, zou ik het namelijk niet weten)
Maar beide heren zijn natuurlijk wel het beste, dat is weer duidelijk geworden.
Ah, je bedoelt dus dat ie net zo'n lucky day had als alle anderen die niet gevallen zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom een lucky day? hij is niet gevallen en heeft geen vlaggestok van een publieksidioot in zijn kop gekregen, hij kan contador min of meer de baas, vinokourov wint wel, maar dat is toch geen gevaar meer, hij blijft dus in het geel en het blijft er goed uitzien. hij kan toch niet klagen![]()
Let the bashing beginquote:En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.
Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.
Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.
Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
ik bedoel, het blijft toch een risico, zulke ritten, er mag niet veel verkeerd lopen. Hij loopt ook nog uit op cadel evans. hij kan toch niet klagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef peaceman het volgende:
Ah, je bedoelt dus dat ie net zo'n lucky day had als alle anderen die niet gevallen zijn.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg, en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
hoezo, vier minuten op cadel, ... nog meer op de andere tijdsrijders. Lijkt me niet slecht.quote:
Na zaterdag weet ik het toch niet, die gast heeft vleugels gekregen lijkt wel.quote:
geloof dat hij 20 seconden heeft gewonnen op rasmussenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Kan die Contador een beetje tijdrijden? Waar eindigde die afgelopen zaterdag?
Contador heeft echt gewoon een veel betere demarrage in de benen. En zodra hij dan los is kost het Rasmusen wel even tijd om het gaatje weer dicht te rijden. Pas de 3e of 4e keer leek Rasmussen in de achtervolging zelfs nog afstand te verliezen. Contador moest echter ook weer gaan zitten dus kon Rasmussen wel terug komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:16 schreef 456 het volgende:
Ik zit nu nog eens de HH te kjiken van de aanval van Contador vandaag.
Rasmussen rijdt echt een paar ENORME gaten dicht, omdat hij volgens mij echt soms wat ligt te slapen ofzo.
Vooral die eerste jump is enorm.
alsof dit contador meer krachten kost dan rasmussenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:45 schreef Unhuman het volgende:
Hij stond misschien op het punt van breken maar hij is toch wel de winnaar van vandaag. Klasse hoe hij die Spanjaard heeft weten te volgen. Contador is kapot en woensdag is het de dag van Rasmussen waar hij tijd gaat pakken op Contador of op zijn minst bij hem blijft.
Dan kan Rasmussen weer zo een tijdrit rijden als zaterdag en Contador neemt alles risico's in de tijdrit en vliegt uit de bocht. Hoppaaa!
Meest zinderende sportmoment aller tijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef 456 het volgende:
Krijgen dadelijk Fignon-Lemond achtige taferelen zaterdag.
daar komt waarschijnlijk woensdag nog minimaal 30 seconden bij (ook op kloden en leipheimer trouwens). als contador of rasmussen eens versneld dan kunnen die "tijdrijders" echt het wiel niet houden. nu maar hopen dat Rasmussen de rustdag goed verteerdquote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hoezo, vier minuten op cadel, ... nog meer op de andere tijdsrijders. Lijkt me niet slecht.
En emotioneel met Fignon!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Meest zinderende sportmoment aller tijden.![]()
![]()
![]()
10 tegen 1 dat het Moreau was. En Viranquequote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens het VRT-journaal zijn er, naast ploegleiders, ondertussen ook renners die vinden dat Rasmussen uit de Tour moet worden gezet.
Ze hebben er niet bij gezegd over wie het ging, maar het zullen wel Fransen zijn.
Excuus,Fransen
.
burghardt heeft dat gezegdquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens het VRT-journaal zijn er, naast ploegleiders, ondertussen ook renners die vinden dat Rasmussen uit de Tour moet worden gezet.
Ze hebben er niet bij gezegd over wie het ging, maar het zullen wel Fransen zijn.
Excuus,Fransen
.
Wat een idioten zeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
De UCI gaat zich vanavond beraden over de positie van Rasmussen![]()
de UCI is best zielig bezig eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Het vreemde is ook dat ze doen alsof hij nu doping gebruikt terwijl hij de laatste maanden ontzettend vaak is getest, intern, door de Denen, door de UCI, en alles negatief. Als hij het al ooit heeft gedaan is het van een tijd terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Ik denk inderdaad dat Mart Smeets gelijk heeft, wat ik eerder hier al zei; ze gaan gewoon door blijven zoeken om hem eruit te krijgen. Gewoon om bepaalde ploegleiders of kranten, tevreden te stellen en Rasmussen als voorbeeld te nemen voor wat er gebeurt als je hun regeltjes niet volgt...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Als hij de tour uit gezet wordt mogen ze meteen stoppen met het uitzenden van de tour. Op alle zenders dan wel.
Naja, beter beraad dan allemaal losse dingen lopen roepen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Denk dat mijn laatste wieleruur dan ook wel geslagen heeft, stap ik nog liever zelf op de fiets als weer wielerwedstrijden zijn. Echt totaal gestoord die UCI, paniekvoetbal van de hoogste orde.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:19 schreef Grumpey het volgende:
als de UCI zijn zin krijgt ga ik pas weer wielrennen kijken als de UCI weg is.
Kansloze kutkneuzenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Van dat Team Dopile? Die ploeggenoot van Sinkewitz?quote:
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Ik hoop dat Rasmussen een brede rug heeft
ik hoop het..quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef xienix84 het volgende:
Morgen geeft hij zelf ook een persconferentie, kijken wat hij dan zegt. Van mij mag hij best eens sterk terugslaan, of t handig is weet ik niet.
Het uci gaat zwichten voor de druk. Kan me niet voorstellen dat Rasmussen nog van start gaat. Desnoods passen ze de regels aan of verzinnen een kutsmoes. Maar hij is de lul.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.
Nouja, wat ik eerder al zei; wat als ze ineens de regels veranderen naar '3x een waarschuwing bij welke instelling dan ook is uitsluitsel', (2x bij Deense bond, 2x bij UCI) is zie ze dat heus doen om hem er uit te krijgen hoor.... En dan 'hebben' ze ineens wel ietsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat zit wel goed als hij mag blijven rijden maar met een startverbod zal hij denk ik zwaar de vernieling in gaan. Er is niks gevonden, er is geen derde keer een regel overtreden, eigenlijk hebben ze niks dus. UCI zal hooguit kunnen zwichten voor druk uit welke hoek dan ook. Hiermee vermoorden ze de sport.
Alle ploegen behalve die racistische fransen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoop het..
Hele RaboPloeg gewoon eruit stappen desnoods...als signaal...
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Cootz het volgende:
En het meest trieste nog is dat de UCI zo met zich laat spelen door de Franse pers. Als dit allemaal verkeerd afloopt dan is het de Franse pers geweest die deze mooiste tour in jaren heeft verneukt.
Dan verneuken ze ook het instituut TDF voorgoed, laat dan de Franse ploegen voortaan zelf maar bepalen wie de winnaar wordt. Leuke kneuzenkermis zal dat worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef Cootz het volgende:
En het meest trieste nog is dat de UCI zo met zich laat spelen door de Franse pers. Als dit allemaal verkeerd afloopt dan is het de Franse pers geweest die deze mooiste tour in jaren heeft verneukt.
2nd thatquote:Op maandag 23 juli 2007 20:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Denk dat mijn laatste wieleruur dan ook wel geslagen heeft, stap ik nog liever zelf op de fiets als weer wielerwedstrijden zijn. Echt totaal gestoord die UCI, paniekvoetbal van de hoogste orde.
Heb begrepen dat dit zijn laatste tour zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
Als de situatie zo blijft als ie nu is. Zou Rasmussen dan volgend jaar mee mogen doen?
Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Nouja, wat ik eerder al zei; wat als ze ineens de regels veranderen naar '3x een waarschuwing bij welke instelling dan ook is uitsluitsel', (2x bij Deense bond, 2x bij UCI) is zie ze dat heus doen om hem er uit te krijgen hoor.... En dan 'hebben' ze ineens wel ietsZulk soort corruptie...
En daar gaan ze voorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef icebliss het volgende:
Ze zullen er nog een hoop moeten schorsen willen ze een Fransman in het geel krijgen![]()
Inderdaad, Discovery hebben ze ook altijd een leuke relatie mee gehad jaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Frutsel het volgende:
Als ie er uit moet, doen we het hele TDF uit protest op slot![]()
Nee das een 'jonge renner'....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ze zullen Contador dan ook nog wel pakken.
Rabobank heeft meer geldquote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reken maar dat de UCI een legertje juristen heeft ingeschakeld om alle regeltjes nog eens goed door te lezen of ze niet ergens een mogelijkheid tot uitsluiting over 't hoofd hebben gezien.
die heeft vergadering vanavond hoorde ikquote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Dat zijn weer andere machthebbers.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
Ik denk dat die zich er buiten houdt, die heeft er genoeg van gehad. Gelukkig heeft rabo wel bijval uit de hoek van Bruyneel, die is genoeg gewend wat dat betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van dat andere doelwit.... Armstrong.
Omdat Franse ploegen slecht zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee das een 'jonge renner'....
Zei die debiel van de UCI dat niet, dat ie liever een jongere renner heeft dan Rasmussen
en waarom worden de bussen van CSC, Astana, Rabo, Discovery wel gecontroleerd en die van de Franse ploegen niet?![]()
En dan maar lekker de Tour winnen en dan z'n lul laten zien op het podiumquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het idee dat je niet welkom bent... moet al genoeg kwaad doen lijkt me..
Daar geloven ze ook nog steeds dat Virenque dope vrij is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:31 schreef ScudRaket het volgende:
De Fransen geloven serieus dat ze niet meedoen om de prijzen omdat de competitie allemaal dopeert.
Helemaal mee eens, en ze doen nu net alsof ze bewijs hebben dat hij doping heeft gebruikt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
Voor Contador, of welke andere eventuele tourwinnaar moet het ook niet prettig zijn om op zo'n manier de tour te winnen of er zelfs nog aan mee te doen.
Waar komt dit eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geledenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
Oh. Ik vind het nergens anders terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef bloepje het volgende:
[..]
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geleden
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het nergens anders terug.
Was inderdaad goed van armstrong, die had gewoon een dikke vinger naar iedereen en kon rijden als n gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef flyck het volgende:
[..]
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.
Maar vind het nog altijd ontzettend dom en verdacht dat rasmussen dergelijke fout begaan heeft. Zeker als dit mss zijn kop zal kosten.
Ik ook niet. Heb alle sportsites en toursites onderzocht. Kom het nergens tegen. En volgens mij zou het dan wel ergens moeten staan denk ik... Is imo best wel belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel gebeuren, ze hebben dan niets meer om voor te rijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Mart Smeets meldde het niet al te lang geleden idd op het nieuws...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat mag altijd, preventief of zo, je weet maar nooit.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrixquote:Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn vanmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Aldus :quote:De internationale Wieler-Unie (UCI) heeft formeel maandag het houden van een vergadering voor het moment tegengesproken om het geval van de leider van de Omloop van Frankrijk te bestuderen, Michael Rasmussen, die door een Amerikaanse vététiste van handel van producten doping in 2002 wordt beschuldigd.
„Het geval zal met de hele vereiste aandacht bestudeerd worden maar er is geen sprake van om het te doen in de haast“, AFP de bond internationaal, door de stem van zijn woordvoerder Enrico Carpani verklaard.
UCI heeft overwogen om de medewerking van USADA, het Amerikaanse agentschap antidopage te vragen, daaromtrent.
Volgens vététiste Whitney Richards, zou de Deense hardloper het gedupeerd hebben door hem bloedproducten van Amerikaanse vervaardiging te proberen te laten illegaal vervoeren, Verenigde Staten naar Europa.
In antwoord op de vraag naar deze zaak afgelopen vrijdag, had Rasmussen bevestigd dat hij Richards kende, maar hij had niets gezegd over de zaak zelf: „Ik kan niets bevestigen een geheel dat“, zich had hij ertoe beperkt om te antwoorden. (AFP)
Wat referenties (van deze site: http://wielrennen.headliner.nl/ )quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
ja, als dit waar is hebben ze iets. Maar dit is vooralsnog gewoon een schreeuwende man die op het juiste moment met het juiste verhaal komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef tomttt het volgende:
Ik weet niet of dit bekend is, maar:
[..]
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrix
En Discovery ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Cootz het volgende:
Waar gaat de UCI nou over vergaderen vanavond? Over de zaak Whitney Richards of over de zaak non-shows bij out-of-competition controles?
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
Over het stenigen van Mart Smeets, die peperlul heeft weer geruchten opgevangen lijkt me.
ik zou graag de weg blokkeren maar ik ben nu in Nederlandquote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
tering het gaat echt vet als ze hem uit de koers nemen...het leek zon mooie tour te worden paar dagen terug....quote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef Fiama het volgende:
Dit neemt steeds ernstige proporties aan.
Wat zou een tegen reactie zijn als Rasmussen ontrecht uit de tour wordt gezet? Een staking? Rabo uit de tour? Fans boos die in/met acties komen?
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezienquote:
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee serieus, zijn wij hier nu allemaal opgefokt aan het doen omdat Smeets iets verkeerd heeft begrepen?
Die vuile chauvinistische kut Fransen zijn weer eens ziekelijk jaloers dat een buitenlander de Tour gaat winnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
vind je het gek als hij overal gelijk als dopingverdachte wordt aangezien
Ze hebben geen bewijs dat hij idd heeft gebruikt, hij heeft enkel niet gemeld waar hij was.
Maar nee, we gaan er een heksenjacht van maken
Geniaal. Smeets zet even heel tourminnend Nederland op zijn kop met die domme uitspraak. Lala, wie maakt hier nou de Tour kapot?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere posting met een Zwitserse bron waarin duidelijk staat dat er vanavond geen vergadering is.
Nee hoor, ik zeker niet, ik ben het warempel compleet eens met de dingen die Smeets daarstraks zei, de mogelijkheden over wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:53 schreef Cootz het volgende:
[..]
Inderdaad, lees er nergens iets over...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Schandalig toch, die Fransen met hun voorbarige conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |