en het was voor mij ook lastig om niet te reageren als iedereen collectief de Fransen en zowat iedereen die ook maar enigszins vraagtekens heeft bij het gedrag van Rasmussen, begint te bashenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef peaceman het volgende:
Lastig als iemand het halve topic ermee volspamt!
en nu hou ik erover op!
Merci.quote:
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik me niet vergis is Beke vrijgesproken van EPO gebruik.
Dat Rasmussen zich enigzins verdacht heeft gemaakt klopt natuurlijk, echter de waarschuwingen waren voor de Tour bekend bij de organisaties. Als men hem niet in de koers had willen zien had men hem toen moeten schorsen, niet nu de Tour al twee weken aan de gang is en hij toevallig in het geel rijdt. Indien hij 15e had gestaan dan ben ik er van overtuigd dat we deze ophef niet haddden gehad.
Overigens heb ik, op Moreau en Virenque na, niets tegen Franse renners (Voeckler, L. Jalabert)
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.quote:
komaan seg, je kunt faxen, mailen, bellen. En dan ga je telaat een brief sturen? doe ff gewoon.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Hij speelt kat en muis , en jij denkt aan kaas.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Jij zou ook iemand waarvan nog niet de schuld bewezen is de bak in gooien, dus wat dat betreft weten we hoe serieus we je moeten nemen...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef Pool het volgende:
[..]
"Ja, ik ben nu in de Albert Heijn, bij de koekjes. ..... Nee, niet bij de voedingssupplementen hoor, hihi."
correctiequote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
als hij 4 x betrapt wordt .quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef CANARIS het volgende:
[..]
als hij 4 x betrapt wordt .
2 keer door de marreschausseu( Fantasie verhaal) en 2 keer door de verkeers poltiie en zo zijn rijbewijs mag houden is redelijk?
zuchtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!
iedereen riojdt wel eens te hard, en dan zijn ze niet allemaal slechtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Steeds meer?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wel pas toen ie in het geel reed.... terwijl ze het toen al lang wisten....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
Volgens Rasmussen gaat het in 1 geval om dezelfde overtreding. UCI en wielerbond grepen in voor hetzelfde voorval.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
het maakt wel uit als de instanties niet (voldoende) samenwerken!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
In dat geval reed hij 2 keer 10 km/h te hard in de Filipijnen en 2 keer in NL...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
Van die testosteron wist ik niet, ik dacht dat het alleen om EPO ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.
nu zijn er niet zoveel mensen die zijn verhaal geloven...![]()
inderdaad, het was epo .. kben verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2007 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Van die testosteron wist ik niet, ik dacht dat het alleen om EPO ging.
Heeft Prud'homme niet gezegd dat hij het niet wist en dat Rasmussen niet had mogen starten als dat wel zo was geweest?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat Rasmussen zich enigzins verdacht heeft gemaakt klopt natuurlijk, echter de waarschuwingen waren voor de Tour bekend bij de organisaties. Als men hem niet in de koers had willen zien had men hem toen moeten schorsen, niet nu de Tour al twee weken aan de gang is en hij toevallig in het geel rijdt. Indien hij 15e had gestaan dan ben ik er van overtuigd dat we deze ophef niet haddden gehad.
inderdaad, zeer jammer, ik denk dat dat toch eerder aan het wielerwereldje ligt dan aan onsquote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat het weer over die fucking doping moet gaan
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
Klopt, echter ik bedoel Deense bond en UCI.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heeft Prud'homme niet gezegd dat hij het niet wist en dat Rasmussen niet had mogen starten als dat wel zo was geweest?
Hij geeft het notabene zelf aan: "slechts" 2x niet doorgegeven, in plaats van de 3x om schuldig verklaart te worden. Deze man bewijst de wielersport een goede dienstquote:
Waarom zou je in godsnaam belang hechten aan een incompetente organisatie als de uci waar de top er alleen zit om zijn belangen te beschermen?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daar is iets voor te zeggen. Het is echt niet aan de renners om even te gaan lachen met de regels van de UCI. Kijken naar een koers met zoveel renners met een 'verpest' imago vinden vele mensen niet leuk... en de nationaliteit maakt voor mij dan echt niet uit.
Nogmaals, ik zou ZEER ontgoocheld zijn moest ik horen dat Tom Boonen 2 of 4 keer heeft nagelaten te melden waar hij zat, en ik zou echt geen zin hebben om hem te verdedigen op zo'n moment. Ik zou hier zelfs posten dat mijn idool een luie arrogante lul is die blijkbaar niet echt veel belang hecht aan het UCI, maar belgen hebben dan ook een reputatie in het afkraken van hun sporthelden, kijk maar naar kim, justine... ze kunnen niets goed doen.
als rasmussen de spot wil drijven met de regels van het UCI en daardoor twee dopingcontroles mist, moet hij ook maar tegen zulke commentaar van de baas van het UCI kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:39 schreef LENUS het volgende:
Hij geeft het notabene zelf aan: "slechts" 2x niet doorgegeven, in plaats van de 3x om schuldig verklaart te worden. Deze man bewijst de wielersport een goede dienst![]()
in het wielrennen ben je verdacht/schuldig tot het tegendeel is bewezen.. dus niet te hard fietsenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in zijn positie moet gewoon zulke uitspraken niet doen, simpel zat
Ik zie het al gebeuren dat Henk Kesler in het openbaar gaat lopen schreeuwen dat Ajax/Feyenoord/PSV whatever "maar niet moet winnen". Dat zou toch raar zijn? Maar het moddergooien in de fietserij gaat van laag tot lager, en daar hoort dit dus ook weer bij. Schiet lekker op zo ja![]()
Is dit het ja, Het Nieuwe Wielrennen?
Pat die erst ging huilen toen prudhomme hem aanpakte. Ging toen roepen dat het de deense bond was die de rel maakte. Hij had niks gezegd. Komt ie weer met dit soort uitspraken. Lekker onafhankelijke baas heb je dan zeg. Opheffen die UCI, die maken dit jaar de sport meer kapot dan de renners.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand in zijn positie moet gewoon zulke uitspraken niet doen, simpel zat
Ik zie het al gebeuren dat Henk Kesler in het openbaar gaat lopen schreeuwen dat Ajax/Feyenoord/PSV whatever "maar niet moet winnen". Dat zou toch raar zijn? Maar het moddergooien in de fietserij gaat van laag tot lager, en daar hoort dit dus ook weer bij. Schiet lekker op zo ja![]()
Is dit het ja, Het Nieuwe Wielrennen?
Idd. Wat maakt het nou uit? Ze gebruiken allemaal, in het verleden gebruikten ze allemaal, dat doet niets af aan het feit dat het nog steeds waanzinnige prestaties zijn die ze leveren en in het verleden leverden en dat de Tour gewoon een prachtig fenomeen is.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:06 schreef Sethje het volgende:
hier deel ik je mening echt niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:56 schreef thaleia het volgende:
Idd. Wat maakt het nou uit? Ze gebruiken allemaal, in het verleden gebruikten ze allemaal, dat doet niets af aan het feit dat het nog steeds waanzinnige prestaties zijn die ze leveren en in het verleden leverden en dat de Tour gewoon een prachtig fenomeen is.
Het zal mij een zorg zijn of iemand een paar milligram teveel van een of ander stofje in zijn bloed heeft, als ik hem een prachtige ontsnapping zie doen en gewoon algeheel schitterend zie rijden. Zal mij een zorg zijn of Indurain destijds gebruikte, zal mij een zorg zijn of Bahamontes gebruikte, helden blijven het hoe dan ook.
je mag er dan vanuit gaan dat je kinderen zo eerlijk zijn om aangifte te doen als blijkt dat hun prestaties achterblijven bij de rest.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hier deel ik je mening echt niet.
Ik zou het echt jammer vinden moest één van mijn kinderen later willen gaan sporten op competitieniveau en dan ook worden gedwongen om verboden spul te gaan slikken en spuiten om mee te kunnen. Verboden spul dat écht niet gezond voor je is.
Als je niet wil slikken of spuiten kan je geen topsporter worden, want iedereen rondom jou gebruikt wel, dat vind ik echt niet toelaatbaar.
Johnny Fiama coming throughquote:
Jep, een interview voor de Deense televisie en voor de NOS.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).
hahaha ja, de bergkoning, bolletjesjager van de laatste jaren, verdacht snel bergop..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).
Ook mooi net op de Belg: De Fransen vinden het zo verdacht dat hij sneller dan Armstrong de beklimming van Plateau-de-Beille reed. Maar ach, Contador deed het precies even snel... maar ja, dat is natuurlijk niet verdacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |