en het was voor mij ook lastig om niet te reageren als iedereen collectief de Fransen en zowat iedereen die ook maar enigszins vraagtekens heeft bij het gedrag van Rasmussen, begint te bashenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef peaceman het volgende:
Lastig als iemand het halve topic ermee volspamt!
en nu hou ik erover op!
Merci.quote:
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik me niet vergis is Beke vrijgesproken van EPO gebruik.
Dat Rasmussen zich enigzins verdacht heeft gemaakt klopt natuurlijk, echter de waarschuwingen waren voor de Tour bekend bij de organisaties. Als men hem niet in de koers had willen zien had men hem toen moeten schorsen, niet nu de Tour al twee weken aan de gang is en hij toevallig in het geel rijdt. Indien hij 15e had gestaan dan ben ik er van overtuigd dat we deze ophef niet haddden gehad.
Overigens heb ik, op Moreau en Virenque na, niets tegen Franse renners (Voeckler, L. Jalabert)
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.quote:
komaan seg, je kunt faxen, mailen, bellen. En dan ga je telaat een brief sturen? doe ff gewoon.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Hij speelt kat en muis , en jij denkt aan kaas.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij heeft geen incorrecte locaties door gegeven, maar locaties te laat door gegeven.
Hij heeft dus NIET noodzakelijk controles gemist.
Jij zou ook iemand waarvan nog niet de schuld bewezen is de bak in gooien, dus wat dat betreft weten we hoe serieus we je moeten nemen...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Merci.
en je moet weel een ontiegelijke regel neuker zijn om 4 keer foutief gedrag , dan te tolleren omdat 3 keer de magische grens is, echter bij 1 instantie en niet zoals nu , bij 2.
In de zin van de aanklacht is hij zo schuldig als de pest .
De-Jure (nog) niet , waarom hij ook nog steeds de gele trui mag bekladderen.
Een beetje het verhaal van een Misdadiger die door de rechtbank als vrij man naar huis wordt gestuurd
omdat zijn tweede achternaam fout is geschreven.
de-Jure correct.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:27 schreef Pool het volgende:
[..]
"Ja, ik ben nu in de Albert Heijn, bij de koekjes. ..... Nee, niet bij de voedingssupplementen hoor, hihi."
correctiequote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
als hij 4 x betrapt wordt .quote:Op maandag 23 juli 2007 13:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Meer als iemand die na het tweemaal betrapt worden op 10 kilometer te hard rijden, slechts tweemaal een bon krijgt en niet zijn rijbewijs hoeft in te leveren. Maar dat vind je vast ook heel onredelijk.
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:50 schreef CANARIS het volgende:
[..]
als hij 4 x betrapt wordt .
2 keer door de marreschausseu( Fantasie verhaal) en 2 keer door de verkeers poltiie en zo zijn rijbewijs mag houden is redelijk?
zuchtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang hij bij alle 4 keer niet 50 km te hard reed wel!
iedereen riojdt wel eens te hard, en dan zijn ze niet allemaal slechtquote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Steeds meer?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar wel pas toen ie in het geel reed.... terwijl ze het toen al lang wisten....quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
Volgens Rasmussen gaat het in 1 geval om dezelfde overtreding. UCI en wielerbond grepen in voor hetzelfde voorval.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
het hoofdpunt bij rasmussen is niet dat hij een waarschuwing heeft door 2 keer iets te vergeten, maar door 2 keer 2 keer iets te vergeten.
Dat is ook de reden waarom de deense bond hem eruit haalde voor wk en OS toen ze ook van de uci hoorden dat hij ook daar 2 keer iets 'vergeten' was.
het maakt wel uit als de instanties niet (voldoende) samenwerken!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
In dat geval reed hij 2 keer 10 km/h te hard in de Filipijnen en 2 keer in NL...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:59 schreef flyck het volgende:
[..]
of ge nu 10km/h zet of 50/h maakt niet uit zolang de regel is dat als je het 3 keer komt je je rijbewijs kwijt bent.
Van die testosteron wist ik niet, ik dacht dat het alleen om EPO ging.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Beke is inderdaad vrijgesproken, er zat een onwaarschijnlijk hoge hoeveelheid testosteron in zijn bloed, maar hij heeft dat kunnen afschuiven op één of andere lichamelijke afwijking.
nu zijn er niet zoveel mensen die zijn verhaal geloven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |