van zulke posts word ik nu blij sé, fan zijn van rasmussen zonder de drang te voelen de andere helft van de wereld de grond in te stampenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:50 schreef annelies80 het volgende:
![]()
RASMUSSEN
![]()
![]()
Al jaren mijn favoriet!!! En nu gaat hij eindelijk!!!!
![]()
wat jullie ook zeggen, ik geniet met volle teugen van die vent, ik ben er niet mee bezig tot dat er iets concreets komt.
Meneer rijdt in het geel en meteen begint het bashen... fok off.. wat een gezeik zeg... nou dan is het 4 x so what, dan is het een lul geweest, maar daar blijft het bij.
Die vent rijdt in het geel, en ik geniet!![]()
Ik zal je niet aanvallen, maar ik heb toch een vraagje: waarom is het weer een lucky day voor Rasmussen? (behalve dat gevalletje met die motor die in de weg reed, zou ik het namelijk niet weten)quote:Op maandag 23 juli 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
van zulke posts word ik nu blij sé, fan zijn van rasmussen zonder de drang te voelen de andere helft van de wereld de grond in te stampen, het kan
.
en inderdaad, het is weer een lucky day voor rasmussen, al is die contador ook echt gigantisch![]()
waarom een lucky day? hij is niet gevallen en heeft geen vlaggestok van een publieksidioot in zijn kop gekregen, hij kan contador min of meer de baas, vinokourov wint wel, maar dat is toch geen gevaar meer, hij blijft dus in het geel en het blijft er goed uitzien. hij kan toch niet klagenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef peaceman het volgende:
Ik zal je niet aanvallen, maar ik heb toch een vraagje: waarom is het weer een lucky day voor Rasmussen? (behalve dat gevalletje met die motor die in de weg reed, zou ik het namelijk niet weten)
Maar beide heren zijn natuurlijk wel het beste, dat is weer duidelijk geworden.
Ah, je bedoelt dus dat ie net zo'n lucky day had als alle anderen die niet gevallen zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
waarom een lucky day? hij is niet gevallen en heeft geen vlaggestok van een publieksidioot in zijn kop gekregen, hij kan contador min of meer de baas, vinokourov wint wel, maar dat is toch geen gevaar meer, hij blijft dus in het geel en het blijft er goed uitzien. hij kan toch niet klagen![]()
Let the bashing beginquote:En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.
Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.
Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.
Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
ik bedoel, het blijft toch een risico, zulke ritten, er mag niet veel verkeerd lopen. Hij loopt ook nog uit op cadel evans. hij kan toch niet klagen.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:17 schreef peaceman het volgende:
Ah, je bedoelt dus dat ie net zo'n lucky day had als alle anderen die niet gevallen zijn.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg, en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
hoezo, vier minuten op cadel, ... nog meer op de andere tijdsrijders. Lijkt me niet slecht.quote:
Na zaterdag weet ik het toch niet, die gast heeft vleugels gekregen lijkt wel.quote:
geloof dat hij 20 seconden heeft gewonnen op rasmussenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Kan die Contador een beetje tijdrijden? Waar eindigde die afgelopen zaterdag?
Contador heeft echt gewoon een veel betere demarrage in de benen. En zodra hij dan los is kost het Rasmusen wel even tijd om het gaatje weer dicht te rijden. Pas de 3e of 4e keer leek Rasmussen in de achtervolging zelfs nog afstand te verliezen. Contador moest echter ook weer gaan zitten dus kon Rasmussen wel terug komen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:16 schreef 456 het volgende:
Ik zit nu nog eens de HH te kjiken van de aanval van Contador vandaag.
Rasmussen rijdt echt een paar ENORME gaten dicht, omdat hij volgens mij echt soms wat ligt te slapen ofzo.
Vooral die eerste jump is enorm.
alsof dit contador meer krachten kost dan rasmussenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:45 schreef Unhuman het volgende:
Hij stond misschien op het punt van breken maar hij is toch wel de winnaar van vandaag. Klasse hoe hij die Spanjaard heeft weten te volgen. Contador is kapot en woensdag is het de dag van Rasmussen waar hij tijd gaat pakken op Contador of op zijn minst bij hem blijft.
Dan kan Rasmussen weer zo een tijdrit rijden als zaterdag en Contador neemt alles risico's in de tijdrit en vliegt uit de bocht. Hoppaaa!
Meest zinderende sportmoment aller tijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef 456 het volgende:
Krijgen dadelijk Fignon-Lemond achtige taferelen zaterdag.
daar komt waarschijnlijk woensdag nog minimaal 30 seconden bij (ook op kloden en leipheimer trouwens). als contador of rasmussen eens versneld dan kunnen die "tijdrijders" echt het wiel niet houden. nu maar hopen dat Rasmussen de rustdag goed verteerdquote:Op maandag 23 juli 2007 17:35 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hoezo, vier minuten op cadel, ... nog meer op de andere tijdsrijders. Lijkt me niet slecht.
En emotioneel met Fignon!quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Meest zinderende sportmoment aller tijden.![]()
![]()
![]()
10 tegen 1 dat het Moreau was. En Viranquequote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens het VRT-journaal zijn er, naast ploegleiders, ondertussen ook renners die vinden dat Rasmussen uit de Tour moet worden gezet.
Ze hebben er niet bij gezegd over wie het ging, maar het zullen wel Fransen zijn.
Excuus,Fransen
.
burghardt heeft dat gezegdquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens het VRT-journaal zijn er, naast ploegleiders, ondertussen ook renners die vinden dat Rasmussen uit de Tour moet worden gezet.
Ze hebben er niet bij gezegd over wie het ging, maar het zullen wel Fransen zijn.
Excuus,Fransen
.
Wat een idioten zeg.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
De UCI gaat zich vanavond beraden over de positie van Rasmussen![]()
de UCI is best zielig bezig eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
Het vreemde is ook dat ze doen alsof hij nu doping gebruikt terwijl hij de laatste maanden ontzettend vaak is getest, intern, door de Denen, door de UCI, en alles negatief. Als hij het al ooit heeft gedaan is het van een tijd terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |