abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51748916
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).

Ook mooi net op de Belg: De Fransen vinden het zo verdacht dat hij sneller dan Armstrong de beklimming van Plateau-de-Beille reed. Maar ach, Contador deed het precies even snel... maar ja, dat is natuurlijk niet verdacht...
Ik vond het een zeer sterke benadering van de Belg. Alleen kanten belicht.
pi_51748937
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:05 schreef thaleia het volgende:
Dat zal allemaal best pl maar dan nog blijft het ubertriest dat hier een heleboel lui, terwijl er verdorie een prachtige etappe gaande is, totaal verzuurd moralistische discussies gaan lopen houden. Zet voor 1 moment even die verzuurde negativiteit van je af en GENIET! Wat mij betreft wordt het mooie van de sport veel meer verpest door dit soort gedoe dan door het dopinggebruik zelf.

Ik ga weer even kijken
ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tour . Zeven jaar Lance was er voor mij te veel aan.

trouwens vind ik de reacties van de pro-rasmussenclan veel meer verzuurd dan de andere . De krachttermen en vloektermen tegen alles en nog wat zijn niet meer bij te houden en een normale discussie is onmogelijk.

en ik heb trouwens ook te veel stress, want ik hoop dat boonen op tijd binnen geraakt met de bus. De bergen zijn zijn ding niet
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51748986
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tour . Zeven jaar Lance was er voor mij te veel aan.

trouwens vind ik de reacties van de pro-rasmussenclan veel meer verzuurd dan de andere . De krachttermen en vloektermen tegen alles en nog wat zijn niet meer bij te houden en een normale discussie is onmogelijk.

en ik heb trouwens ook te veel stress, want ik hoop dat boonen op tijd binnen geraakt met de bus. De bergen zijn zijn ding niet
als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doen
  maandag 23 juli 2007 @ 15:14:10 #104
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51749032
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef FredWielergek het volgende:
heel knap dat rasmussen zich niet gek laat maken
hi wacht gewoon op z'n tijd om reacties of verjklaringen te geven
rasmussen blijft goed geconcentreerd koersen
Rasmussen lijkt me een persoon die daags naar de winst een persverklaring laat uitgeven en Pat en de deense bond helemaalm affikt. Samen met de l'equip en misschienz elfs enkele renners (Millar en Pineau).

Het zijn de regels van de uci, de uci heeft niks gedaan, ze konden hem ook niet weren. En nu probeert pat het via de media te doen. Nou, de uci heeft voor me afgedaan en de commentators zeggen dat nu ook.

Het zou me zelfs niet verbazen als er nog rechtzaken komen. na de tour.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 23 juli 2007 @ 15:14:14 #105
28033 Pek
je moet wat
pi_51749035
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en daardoor twee dopingcontroles mist
Hoe kom je daar toch bij?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 23 juli 2007 @ 15:14:27 #106
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749044
quote:
Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als rasmussen de spot wil drijven met de regels van het UCI en daardoor twee dopingcontroles mist, moet hij ook maar tegen zulke commentaar van de baas van het UCI kunnen
Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?
pi_51749126
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:14 schreef Pek het volgende:

Hoe kom je daar toch bij?
dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijk
pi_51749201
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:14 schreef peaceman het volgende:

Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?
nee, inderdaad , dus ik herneem mijn woorden.

Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
pi_51749266
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef FredWielergek het volgende:

als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doen
dank voor de tip
  maandag 23 juli 2007 @ 15:20:53 #110
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749268
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?
pi_51749281
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
Hij volgt hun regels, meer niet
pi_51749289
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

rasmussen drijft niet de spot met het UCI, je weet niet wat er precies is gebeurd waardoor rasmussen niet aan de afspraken heeft gehouden, laat rasmussen maar uitgebreid uitleggen morgen
pi_51749307
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?

nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg , en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
  maandag 23 juli 2007 @ 15:23:51 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749343
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg , en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?
pi_51749403
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:21 schreef De_Ananas het volgende:

Hij volgt hun regels, meer niet
ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?
pi_51749442
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?
ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forum
  maandag 23 juli 2007 @ 15:26:56 #117
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749446
Je mag best een mening hebben, zelfs een domme, maar logisch redeneren is ook een vak.
En ik heb het al eerder tegen je gezegd: jij veroordeelt mensen voor je hoor en wederhoor toepast. Ben blij dat jij geen rechter bent!
pi_51749475
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef peaceman het volgende:

Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?
zeker weten. Als ik drie keer iets vraag aan mijn man, collega's, en ze doen het niet, moedwillig of uit nalatigheid, vind ik dat wel degelijk dat men de spot drijft met mij
pi_51749502
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef peaceman het volgende:
Je mag best een mening hebben, zelfs een domme, maar logisch redeneren is ook een vak.
En ik heb het al eerder tegen je gezegd: jij veroordeelt mensen voor je hoor en wederhoor toepast. Ben blij dat jij geen rechter bent!
nee, ik ben enkel advocaat , ik ben er bijna
pi_51749531
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef FredWielergek het volgende:

ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forum
dat is dan jouw probleem
  maandag 23 juli 2007 @ 15:30:37 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749573
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

nee, ik ben enkel advocaat , ik ben er bijna
des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.
pi_51749616
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dat is dan jouw probleem
nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tour
er zijn andere dingen waar je van kunt genieten
dat snap ik dus niet
pi_51749713
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef peaceman het volgende:

des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.
1. ik ben wel degelijk advocaat
2. ik heb Rasmussen niet veroordeeld, dat jij dat zo interpreteert, tja ... er zijn er hier nog met lange teentjes als het om rasmussen gaat.
3. er is een rechtsadagium dat zegt: justice does not only have to be done, it has also seem to be done.

geloofwaardigheid is belangrijk, en dat geldt niet alleen voor rasmussen, maar voor iedereen.
pi_51749795
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef FredWielergek het volgende:

nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tour
er zijn andere dingen waar je van kunt genieten
dat snap ik dus niet
begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaar
pi_51749839
Rasmussen gaat ze pakken op het einde en dan gaat weer iedereen huilen. Kijk er nu al naar uit
  maandag 23 juli 2007 @ 15:39:27 #126
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749951
je veronderstelt heel veel hoor.. je veronderstelde o.a. dat hij bewust de spot drijft met de UCI. Toen ik vroeg op welke feiten je dat baseerde, kreeg ik geen antwoord.
Je redeneert niet als advocaat, laat ik het zo zeggen.

Geloofwaardigheid die wordt aangetast op grond van geruchten is flauwekul.

Jij zeurt trouwens wel over de 'verdedigers van Rasmussen' (ik zie het meer als verdedigers van gezond verstand), maar waarom heb jij zo specifiek de pik op hem? Omdat zijn naam toevallig in de geruchten voorkomt? Lance is nooit betrapt. Toch vind jij die nog altijd verdacht. Is dat hoe een advocaat hoort te redeneren? Lijkt me niet hoor
  maandag 23 juli 2007 @ 15:40:33 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51749996
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaar
dan kun je ook op teletekst kijken om 18.00 uur ongeveer, misschien een uurtje later. Hij komt toch niet in beeld
  maandag 23 juli 2007 @ 15:46:15 #128
28033 Pek
je moet wat
pi_51750222
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijk
Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:
quote:
Dat kan duiden op het ontlopen van controles
Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gek
pi_51750278
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef peaceman het volgende:
je veronderstelt heel veel hoor.. je veronderstelde o.a. dat hij bewust de spot drijft met de UCI. Toen ik vroeg op welke feiten je dat baseerde, kreeg ik geen antwoord.
Je redeneert niet als advocaat, laat ik het zo zeggen.

Geloofwaardigheid die wordt aangetast op grond van geruchten is flauwekul.

Jij zeurt trouwens wel over de 'verdedigers van Rasmussen' (ik zie het meer als verdedigers van gezond verstand), maar waarom heb jij zo specifiek de pik op hem? Omdat zijn naam toevallig in de geruchten voorkomt? Lance is nooit betrapt. Toch vind jij die nog altijd verdacht. Is dat hoe een advocaat hoort te redeneren? Lijkt me niet hoor
over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk weten .

en dan nog, ik zit niet specifiek op rasmussen te vitten. Ik vind hem inderdaad niet de sympathiekste renner, maar niet meer dan dat Het enige wat me irriteert is dat iedereen hier zo blind en domweg rasmussen wil beschermen en VOORAL alles en iedereen aanvalt, en ik vind de mentaliteit die hier hangt ook verschrikkelijk. Een negatief woord over rasmussen en je hangt. en DAAR kom ik tegen in opstand.

Dus mijn vraag, waarom wordt er hier zo gevit op de UCI, de fransen, en eigenlijk iedereen die rasmussen niet de hemel inprijst? waarom kan dit hier niet op een normale manier besproken worden?

en ik redeneer niet als advocaat? ? een "verdachte" is wel degelijk een statuut op zich hoor. En ik beschouw rasmussen in dat opzicht helemaal niet als een verdachte, moest het je interesseren.
pi_51750391
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk weten .

en dan nog, ik zit niet specifiek op rasmussen te vitten. Ik vind hem inderdaad niet de sympathiekste renner, maar niet meer dan dat Het enige wat me irriteert is dat iedereen hier zo blind en domweg rasmussen wil beschermen en VOORAL alles en iedereen aanvalt, en ik vind de mentaliteit die hier hangt ook verschrikkelijk. Een negatief woord over rasmussen en je hangt. en DAAR kom ik tegen in opstand.

Dus mijn vraag, waarom wordt er hier zo gevit op de UCI, de fransen, en eigenlijk iedereen die rasmussen niet de hemel inprijst? waarom kan dit hier niet op een normale manier besproken worden?

en ik redeneer niet als advocaat? ? een "verdachte" is wel degelijk een statuut op zich hoor. En ik beschouw rasmussen in dat opzicht helemaal niet als een verdachte, moest het je interesseren.
Als ik zeg dat jij een mongool bent zonder reden word je toch ook boos?

En iedereen heeft de pik op de UCI/Fransen omdat het hypocriete zakken zijn.
pi_51750405
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Pek het volgende:

Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:

Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gek
http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.html
quote:
Rasmussen ontving eind juni een dubbele waarschuwing van de wielerunie UCI omdat hij had verzuimd tijdig zijn verblijfplaats door te geven. Daardoor miste hij twee verrassingscontroles van door de UCI gestuurde dopingcontroleurs. In een hoofdredactioneel commentaar noemt L'Equipe Rasmussen ongeloofwaardig
of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...
pi_51750447
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.html
[..]

of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...
Waarom hebben ze niet gezegd tegen de ASO dat ie een waarschuwing had? Dat bedoelen we. Van te voren gewoon aan de regels houden en als ie dan geel heeft dan gaan ze janken
  maandag 23 juli 2007 @ 15:52:26 #133
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51750465
Stampertje en L'Equipe rest my case
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 23 juli 2007 @ 15:52:45 #134
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51750482
En weer geen antwoord op mijn vraag....

Als je domme aanvallen op een renner (in dit geval Rasmussen) doet, kun je verwachten dat je repliek krijgt.

En kom je weer met de fransen die alleen jij nog interessant vindt in het hele verhaal. Volgens mij is er de laatste tig posts al (bijna) geen woord meer over gezegd.
Over de UCI. Het systeem rammelt, dat is duidelijk. Heeft deze renner de regels van de UCI geschonden? Neen! 2=geen3

Nee je redeneert niet als een advocaat.
pi_51750778
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef peaceman het volgende:
En weer geen antwoord op mijn vraag....

Als je domme aanvallen op een renner (in dit geval Rasmussen) doet, kun je verwachten dat je repliek krijgt.

En kom je weer met de fransen die alleen jij nog interessant vindt in het hele verhaal. Volgens mij is er de laatste tig posts al (bijna) geen woord meer over gezegd.
Over de UCI. Het systeem rammelt, dat is duidelijk. Heeft deze renner de regels van de UCI geschonden? Neen! 2=geen3

Nee je redeneert niet als een advocaat.
ok, ik neem jouw manier van discussieren dan maar over , want zelf als ik een normale discussie probeer geraak ik nergens

op welke vraag antwoord ik niet ? waarom zijn de aanvallen op rasmussen dom? waarom redeneer ik niet als advocaat? waarom zou ik als het geen zaak is die me aanbelangt moeten redeneren als advocaat, ik ben hier niet mijn job aan het beoefenen.

en wat rammelt er aan het systeem van de UCI ? en de uitspraken tegen de fransen zijn nog maar van een paar uur geleden, héél lang geleden hoor, ik heb trouwens nog geen antwoord op wat zij hebben misdaan.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:01:43 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51750832
nogmaals:
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
pi_51751135
als je twee keer niet meldt waar je zit, en daardoor twee controles van de UCI , die daar aan je deur staat, mist, dan zet je de UCI in mijn ogen gewoon grandioos voor schut. Of het nu moedwillig of door nalatigheid is ... ik vind het allebei niet kunnen, en ik vind het de spot drijven met die organisatie.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 juli 2007 @ 16:16:18 #138
862 Arcee
Look closer
pi_51751362
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
als je twee keer niet meldt waar je zit, en daardoor twee controles van de UCI , die daar aan je deur staat, mist, dan zet je de UCI in mijn ogen gewoon grandioos voor schut. Of het nu moedwillig of door nalatigheid is ... ik vind het allebei niet kunnen, en ik vind het de spot drijven met die organisatie.
Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:27:49 #139
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51751739
Rasmussen komt op mij niet over als een dopinggebruiker. BIj Armstrong,Riis en landis had iedereen op bepaalde momenten wel zoiets van "dit kan niet menselijk zijn" zo'n moment heb ik bij Rasmussen nog niet gezien.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 23 juli 2007 @ 16:37:11 #140
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51752058
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Sethje het volgende:
Rasmussen komt op mij niet over als een dopinggebruiker. BIj Armstrong,Riis en landis had iedereen op bepaalde momenten wel zoiets van "dit kan niet menselijk zijn" zo'n moment heb ik bij Rasmussen nog niet gezien.
nee, al die etappe en bergverkenningen (tot 7x per berg) en windtunneltesten dat was inderdaad niet echt menselijk..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 23 juli 2007 @ 16:40:04 #141
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51752151
Wat lul jij nou, dat is toch gewoon voorbereiding. Maar hoe Riis soms iedereen eraf reed terwijl hij alles behalve bekend stond als een klimmer en hoe landis vorig jaar die truc uithaalde dat is wat anders
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51752274
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:16 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.
Zucht......

en als je dan ook nog eens 2 keer niet berijkbaar bent voor je nationale Anti Doping instantie?

Niets aan de hand ? Toeval ? Slordige meneer Rasmussen?

Ik hou er mee op want met nationalisten kan je niet argumenteren.

[singmodus]
Oranje Rabo , Oranje Rabo, leve de koningin.
[/singmodus]

Mij respect voor onze belgische vriend is eindelooos. Zijn tollernatie en doorzettingsvermogen doen masochistisch aan.
  maandag 23 juli 2007 @ 16:47:04 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51752384
quote:
Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Zucht......

en als je dan ook nog eens 2 keer niet berijkbaar bent voor je nationale Anti Doping instantie?

Niets aan de hand ? Toeval ? Slordige meneer Rasmussen?

Ik hou er mee op want met nationalisten kan je niet argumenteren.

[singmodus]
Oranje Rabo , Oranje Rabo, leve de koningin.
[/singmodus]

Mij respect voor onze belgische vriend is eindelooos. Zijn tollernatie en doorzettingsvermogen doen masochistisch aan.
Natuurlijk is het niet goed dat hij niet bereikbaar was alleen hij zal als gele trui drager ongeveer het meest gecontroleerd worden van iedere renner deze tour dus als hij iets gepakt heeft dan vinden ze het heus wel
Mijn party reviews
  maandag 23 juli 2007 @ 16:47:24 #144
28033 Pek
je moet wat
pi_51752395
Dramaqueen
  maandag 23 juli 2007 @ 16:47:30 #145
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51752398
Beste Canaris,

Niemand hier bestrijdt dat het wonderlijk/verdacht is dat missen van die controles. Maar ben je dan schuldig? Nee. Moet je dan uitgesloten worden? Nee. Was dit ook naar buiten gekomen op zo'n indringende manier als hij 23ste gestaan had? Dat lijkt me niet het geval, maar daar hebben we geen zekerheid over.

Het heeft dus niets met nationalisten te maken, maar juist met redeneren.
pi_51752487
RASMUSSEN
Al jaren mijn favoriet!!! En nu gaat hij eindelijk!!!!

wat jullie ook zeggen, ik geniet met volle teugen van die vent, ik ben er niet mee bezig tot dat er iets concreets komt.
Meneer rijdt in het geel en meteen begint het bashen... fok off.. wat een gezeik zeg... nou dan is het 4 x so what, dan is het een lul geweest, maar daar blijft het bij.

Die vent rijdt in het geel, en ik geniet!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  maandag 23 juli 2007 @ 16:58:22 #147
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51752820
Rasmussen houdt stand
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  maandag 23 juli 2007 @ 17:01:15 #148
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51752951
Rasmussen leek het even moeilijk te hebben. Wel zijn Contador en hij duidelijk de sterksten. (al dan niet zonder doping, dit zeg ik er even bij voor de pessimisten onder ons )
pi_51752963
Kijk die Contandor zeg, 4x aanvallen op 1 berg

En zijn naam is genoemd in de Fuentes zaak

Doping zeg ik je! Doping !
  maandag 23 juli 2007 @ 17:02:59 #150
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51753004
quote:
Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef De_Ananas het volgende:
Kijk die Contandor zeg, 4x aanvallen op 1 berg

En zijn naam is genoemd in de Fuentes zaak