Ik vond het een zeer sterke benadering van de Belg. Alleen kanten belicht.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:07 schreef Cootz het volgende:
Het schijnt dat hij uitgebreid de tijd gaat nemen om alle vragen te beantwoorden (morgen?).
Ook mooi net op de Belg: De Fransen vinden het zo verdacht dat hij sneller dan Armstrong de beklimming van Plateau-de-Beille reed. Maar ach, Contador deed het precies even snel... maar ja, dat is natuurlijk niet verdacht...
ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 15:05 schreef thaleia het volgende:
Dat zal allemaal best pl maar dan nog blijft het ubertriest dat hier een heleboel lui, terwijl er verdorie een prachtige etappe gaande is, totaal verzuurd moralistische discussies gaan lopen houden. Zet voor 1 moment even die verzuurde negativiteit van je af en GENIET! Wat mij betreft wordt het mooie van de sport veel meer verpest door dit soort gedoe dan door het dopinggebruik zelf.Ik ga weer even kijken
als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik kan al jaren niet meer echt genieten van de tour. Zeven jaar Lance was er voor mij te veel aan.
trouwens vind ik de reacties van de pro-rasmussenclan veel meer verzuurd dan de andere. De krachttermen en vloektermen tegen alles en nog wat zijn niet meer bij te houden en een normale discussie is onmogelijk.
en ik heb trouwens ook te veel stress, want ik hoop dat boonen op tijd binnen geraakt met de bus. De bergen zijn zijn ding niet![]()
Rasmussen lijkt me een persoon die daags naar de winst een persverklaring laat uitgeven en Pat en de deense bond helemaalm affikt. Samen met de l'equip en misschienz elfs enkele renners (Millar en Pineau).quote:Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef FredWielergek het volgende:
heel knap dat rasmussen zich niet gek laat maken
hi wacht gewoon op z'n tijd om reacties of verjklaringen te geven
rasmussen blijft goed geconcentreerd koersen
Hoe kom je daar toch bij?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en daardoor twee dopingcontroles mist
Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
als rasmussen de spot wil drijven met de regels van het UCI en daardoor twee dopingcontroles mist, moet hij ook maar tegen zulke commentaar van de baas van het UCI kunnen![]()
dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijkquote:
nee, inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 15:14 schreef peaceman het volgende:
Ik heb hem dan ook nog niet horen klagen. Jij wel?
dank voor de tipquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef FredWielergek het volgende:
als je niet kutn genieten van deze sport, ga dan wat anders doen
Hij volgt hun regels, meer nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, inderdaad, dus ik herneem mijn woorden.
Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
rasmussen drijft niet de spot met het UCI, je weet niet wat er precies is gebeurd waardoor rasmussen niet aan de afspraken heeft gehouden, laat rasmussen maar uitgebreid uitleggen morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:18 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, inderdaad, dus ik herneem mijn woorden.
Als jullie het niet erg vinden dat rasmussen de spot drijft met het UCI, moeten jullie ook niet klagen als de UCI ook eens een verkeerde uitspraak doet tov Rasmussen
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?
Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
nee, hij is het gewoon vergeten, komaan zeg, en dan nog, al was het nalatigheid, dan vind ik het nog erg.
ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?quote:
ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forumquote:Op maandag 23 juli 2007 15:25 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, jij blijft dit herhalen, en ik blijf herhalen dat ik dat bull shit vindt, en dat heb ik al minstens 3 keer uitgelegd. Ieder zijn mening hé, of mag dat hier niet?
zeker weten. Als ik drie keer iets vraag aan mijn man, collega's, en ze doen het niet, moedwillig of uit nalatigheid, vind ik dat wel degelijk dat men de spot drijft met mijquote:Op maandag 23 juli 2007 15:23 schreef peaceman het volgende:
Iets niet doen is dus automatisch de spot drijven met iets?![]()
nee, ik ben enkel advocaatquote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef peaceman het volgende:
Je mag best een mening hebben, zelfs een domme, maar logisch redeneren is ook een vak.
En ik heb het al eerder tegen je gezegd: jij veroordeelt mensen voor je hoor en wederhoor toepast. Ben blij dat jij geen rechter bent!
dat is dan jouw probleemquote:Op maandag 23 juli 2007 15:26 schreef FredWielergek het volgende:
ik begrijp niet dat als je zegt niet van de tour te kunnen genieten, dat je toch kijkt en gaat klagen op forum
des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
nee, ik ben enkel advocaat, ik ben er bijna
![]()
nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tourquote:
1. ik ben wel degelijk advocaatquote:Op maandag 23 juli 2007 15:30 schreef peaceman het volgende:
des te erger (als dit tenminste waar is) dat je vanuit die achtergrond iemand veroordeelt voor er bewijs is. Ik vind het dom redeneren.![]()
begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaarquote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef FredWielergek het volgende:
nou, voor mij niet, maar het lijkt me niet zo lekker als je in de vakantie elke dag gaat ergeren en irrteren aan de tour
er zijn andere dingen waar je van kunt genieten
dat snap ik dus niet
dan kun je ook op teletekst kijken om 18.00 uur ongeveer, misschien een uurtje later. Hij komt toch niet in beeldquote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
begrijp dat dan, het is om mij ervan te vergewissen dat boonen zeker binnen tijd binnengeraakt, als hij valt stort mijn wereld in elkaar![]()
![]()
Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat staat in een artikel van dezelfde bron. Druk dus nog eens op de link en neem het eerste of het tweede artikel en daar staat het letterlijk![]()
Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gekquote:Dat kan duiden op het ontlopen van controles
over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:39 schreef peaceman het volgende:
je veronderstelt heel veel hoor.. je veronderstelde o.a. dat hij bewust de spot drijft met de UCI. Toen ik vroeg op welke feiten je dat baseerde, kreeg ik geen antwoord.
Je redeneert niet als advocaat, laat ik het zo zeggen.
Geloofwaardigheid die wordt aangetast op grond van geruchten is flauwekul.
Jij zeurt trouwens wel over de 'verdedigers van Rasmussen' (ik zie het meer als verdedigers van gezond verstand), maar waarom heb jij zo specifiek de pik op hem? Omdat zijn naam toevallig in de geruchten voorkomt? Lance is nooit betrapt. Toch vind jij die nog altijd verdacht. Is dat hoe een advocaat hoort te redeneren? Lijkt me niet hoor
Als ik zeg dat jij een mongool bent zonder reden word je toch ook boos?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
over tom boonen, ik weet dat hij nooit in beeld komt, maar als hij valt of zo zullen ze het wel zeggen, en dat moet ik onmiddellijk weten.
en dan nog, ik zit niet specifiek op rasmussen te vitten. Ik vind hem inderdaad niet de sympathiekste renner, maar niet meer dan dat Het enige wat me irriteert is dat iedereen hier zo blind en domweg rasmussen wil beschermen en VOORAL alles en iedereen aanvalt, en ik vind de mentaliteit die hier hangt ook verschrikkelijk. Een negatief woord over rasmussen en je hangt. en DAAR kom ik tegen in opstand.
Dus mijn vraag, waarom wordt er hier zo gevit op de UCI, de fransen, en eigenlijk iedereen die rasmussen niet de hemel inprijst? waarom kan dit hier niet op een normale manier besproken worden?
en ik redeneer niet als advocaat? ? een "verdachte" is wel degelijk een statuut op zich hoor. En ik beschouw rasmussen in dat opzicht helemaal niet als een verdachte, moest het je interesseren.![]()
http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.htmlquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef Pek het volgende:
Welke link? Het enige dat ik kan vinden is:
Is toch iets anders dan controles missen, of ben ik nou gek![]()
of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...quote:Rasmussen ontving eind juni een dubbele waarschuwing van de wielerunie UCI omdat hij had verzuimd tijdig zijn verblijfplaats door te geven. Daardoor miste hij twee verrassingscontroles van door de UCI gestuurde dopingcontroleurs. In een hoofdredactioneel commentaar noemt L'Equipe Rasmussen ongeloofwaardig
Waarom hebben ze niet gezegd tegen de ASO dat ie een waarschuwing had? Dat bedoelen we. Van te voren gewoon aan de regels houden en als ie dan geel heeft dan gaan ze jankenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/116(...)al_op_Rasmussen.html
[..]
of je alles wat in de gazetten staat moet geloven is een andere zaak, maar hier staat het zo...![]()
ok, ik neem jouw manier van discussieren dan maar overquote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef peaceman het volgende:
En weer geen antwoord op mijn vraag....
Als je domme aanvallen op een renner (in dit geval Rasmussen) doet, kun je verwachten dat je repliek krijgt.
En kom je weer met de fransen die alleen jij nog interessant vindt in het hele verhaal. Volgens mij is er de laatste tig posts al (bijna) geen woord meer over gezegd.
Over de UCI. Het systeem rammelt, dat is duidelijk. Heeft deze renner de regels van de UCI geschonden? Neen! 2=geen3
Nee je redeneert niet als een advocaat.
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef peaceman het volgende:
Jij veronderstelt dat Rasmussen bewust de spot drijft met de UCI. Waar baseer je dat op?
Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
als je twee keer niet meldt waar je zit, en daardoor twee controles van de UCI , die daar aan je deur staat, mist, dan zet je de UCI in mijn ogen gewoon grandioos voor schut. Of het nu moedwillig of door nalatigheid is ... ik vind het allebei niet kunnen, en ik vind het de spot drijven met die organisatie.
nee, al die etappe en bergverkenningen (tot 7x per berg) en windtunneltesten dat was inderdaad niet echt menselijk..quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Sethje het volgende:
Rasmussen komt op mij niet over als een dopinggebruiker. BIj Armstrong,Riis en landis had iedereen op bepaalde momenten wel zoiets van "dit kan niet menselijk zijn" zo'n moment heb ik bij Rasmussen nog niet gezien.
Zucht......quote:Op maandag 23 juli 2007 16:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar schuldig ben je dan niet, dat ben je pas bij drie maal controles missen.
Natuurlijk is het niet goed dat hij niet bereikbaar was alleen hij zal als gele trui drager ongeveer het meest gecontroleerd worden van iedere renner deze tour dus als hij iets gepakt heeft dan vinden ze het heus welquote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Zucht......
en als je dan ook nog eens 2 keer niet berijkbaar bent voor je nationale Anti Doping instantie?
Niets aan de hand ? Toeval ? Slordige meneer Rasmussen?
Ik hou er mee op want met nationalisten kan je niet argumenteren.
[singmodus]
Oranje Rabo , Oranje Rabo, leve de koningin.
[/singmodus]
Mij respect voor onze belgische vriend is eindelooos. Zijn tollernatie en doorzettingsvermogen doen masochistisch aan.
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:01 schreef De_Ananas het volgende:
Kijk die Contandor zeg, 4x aanvallen op 1 berg![]()
En zijn naam is genoemd in de Fuentes zaak![]()
Doping zeg ik je! Doping!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |