Helemaal mee eens, en ze doen nu net alsof ze bewijs hebben dat hij doping heeft gebruikt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik niet snap is dat die Rasmussen ondanks dat hij een aantal keren heeft verzuimd door te geven waar hij zat echt wel vaak zal zijn getest op dopinggebruik of andere verboden middelen, en nu hij de gele trui draagt wordt hij zelfs elke dag gecontroleerd toch?
Er is nog nooit iets bij hem gevonden, dus waarom dan toch al die ophef over die paar keer dat hij verzuimde door te geven waar hij was? Dan gaat het begrip waar rook is is vuur toch ook niet meer op?
Voor Contador, of welke andere eventuele tourwinnaar moet het ook niet prettig zijn om op zo'n manier de tour te winnen of er zelfs nog aan mee te doen.
Waar komt dit eigenlijk vandaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef tomttt het volgende:
De UCI gaat zich vanavond beraden over de positie van Rasmussen![]()
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geledenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waar komt dit eigenlijk vandaan?
Oh. Ik vind het nergens anders terug.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef bloepje het volgende:
[..]
Tourjournaal op Nederland 3 een tijdje geleden
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oh. Ik vind het nergens anders terug.
Was inderdaad goed van armstrong, die had gewoon een dikke vinger naar iedereen en kon rijden als n gek.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef flyck het volgende:
[..]
wel het is tegen armstrong toch gelukt? 99% van dit forum beoordeelt armstrong er nog altijd op. Terwijl hij nog meer getest was dan rasmussen zowel in als buiten de competitie. Dus die testen is maar een bijkomstig hulplijntje.
Maar vind het nog altijd ontzettend dom en verdacht dat rasmussen dergelijke fout begaan heeft. Zeker als dit mss zijn kop zal kosten.
Ik ook niet. Heb alle sportsites en toursites onderzocht. Kom het nergens tegen. En volgens mij zou het dan wel ergens moeten staan denk ik... Is imo best wel belangrijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel gebeuren, ze hebben dan niets meer om voor te rijden.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef kawotski het volgende:
Ik hoop dat Rabobank in zijn geheel er uitstapt als Rasmussen niet verder mag.
Mart Smeets meldde het niet al te lang geleden idd op het nieuws...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat mag altijd, preventief of zo, je weet maar nooit.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrixquote:Officials van de Internationale wielerunie UCI zijn vanmiddag bijeengekomen om de beschuldigingen tegen Michael Rasmussen te bespreken. De Amerikaanse oud-amateurmountainbiker Whitney Richards beweerde vrijdag in 2002 door Rasmussen te zijn ingezet voor het vervoeren van verboden middelen. Richards heeft de UCI telefonisch laten weten bewijsstukken van zijn verhaal te willen overhandigen.
Aldus :quote:De internationale Wieler-Unie (UCI) heeft formeel maandag het houden van een vergadering voor het moment tegengesproken om het geval van de leider van de Omloop van Frankrijk te bestuderen, Michael Rasmussen, die door een Amerikaanse vététiste van handel van producten doping in 2002 wordt beschuldigd.
„Het geval zal met de hele vereiste aandacht bestudeerd worden maar er is geen sprake van om het te doen in de haast“, AFP de bond internationaal, door de stem van zijn woordvoerder Enrico Carpani verklaard.
UCI heeft overwogen om de medewerking van USADA, het Amerikaanse agentschap antidopage te vragen, daaromtrent.
Volgens vététiste Whitney Richards, zou de Deense hardloper het gedupeerd hebben door hem bloedproducten van Amerikaanse vervaardiging te proberen te laten illegaal vervoeren, Verenigde Staten naar Europa.
In antwoord op de vraag naar deze zaak afgelopen vrijdag, had Rasmussen bevestigd dat hij Richards kende, maar hij had niets gezegd over de zaak zelf: „Ik kan niets bevestigen een geheel dat“, zich had hij ertoe beperkt om te antwoorden. (AFP)
Wat referenties (van deze site: http://wielrennen.headliner.nl/ )quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mocht het niet kloppen dan moet Smeets maar gestenigd worden of zo.
ja, als dit waar is hebben ze iets. Maar dit is vooralsnog gewoon een schreeuwende man die op het juiste moment met het juiste verhaal komt.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:44 schreef tomttt het volgende:
Ik weet niet of dit bekend is, maar:
[..]
Bron: http://www.hln.be/hlns/ca(...)ml?wt.bron=hlnMatrix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |